X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nedgradering til silver abonnment


Svar
PoulPoulSkrevet 10/10-07 21:54, rettet 10/10-07 21:55 
Er der nogle som har erfaring med at nedgradere fra gold til silver abonnement på XBL? Er det noget som normalt går uden problemer? Jeg ringede i dag til Xbox supporten, for at få dette gennemført, da jeg var blevet suspenderet pga. af at jeg ikke havde fået opdateret mine kortoplysninger og alligevel ville nedgradere. Personen i den anden virkede lidt uforstående og forvirret overfor dette og skulle have fat i hans overordnede for at ordne dette. Han mumlede så lidt og rodede lidt frem og tilbage og sagde pludselig at nu skulle det være ordnet, men han vil gerne have jeg lige tjekkede og så vendte tilbage under alle omstændigheder. Var på arbejde da jeg ringede, så måtte vende tilbage imorgen. Faktum var dog at der ikke var ændret en pind da jeg kom hjem og tændte Xboxen. Jeg var stadig tilknyttet et gold abonnement og var stadig suspenderet. Det var alligevel den ringeste support jeg har modtaget længe. Håber godt nok ikke jeg får fat i den samme igen imorgen..;-)
NaieraNaieraSkrevet 10/10-07 22:03 
For lidt over en uge siden ringede jeg af samme årsag. Jeg fik dog at vide, efter han havde verificeret at jeg var mig, ved at spørge om de sidste cifre på mit kreditkort osv., at det var ordnet. Men så i mandags snuppede de deres betaling, endnu engang...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PoulPoulSkrevet 10/10-07 22:06, rettet 10/10-07 22:06 
Sikke da noget rod. Utroligt at det skal være så bøvlet at slippe ud af den slags. Overvejede også om jeg bare skulle opdatere mine kortoplysninger, men er overbevist om at de straks vil trække pengene og så bliver det nok svært at få dem igen. Må prøve at have fat i dem igen i morgen og se om jeg er mere heldig denne gang.
nerosnerosSkrevet 10/10-07 22:20 
Jeg kan da ikke forstå man vil nedgradere til Silver hvis man har et gold abonnment. Så meget mere koster det da ikke..?
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 10/10-07 22:24 
neros>
Så meget mere koster det da ikke..?

Hmmm...Silver er gratis, så det mener jeg nu godt man kan sige at det gør.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 10/10-07 22:29 
Nåh ja du har ret det er gratis. Det havde jeg faktisk glemt, men Gold er da ikke så dyrt. Ihvertfald ikke hvis man bruger det ;-)
Bashful Neophyte
sinarsinarSkrevet 11/10-07 00:01 
Poul>
Jeg var stadig tilknyttet et gold abonnement og var stadig suspenderet. Det var alligevel den ringeste support jeg har modtaget længe. Håber godt nok ikke jeg får fat i den samme igen imorgen..;-)

Du har formentlig betalt for måneden ud = du bliver nedgraderet fra næste måned hvis du kommer igennem.

Jeg havde også lidt problemer med at opsige mit abonnement og har kørt "prepaid" siden. Det er lidt som om de har en ved bollerne så snart man har indtastet sit visa nummer ;)
Spiller nu: Halo 3
SlothSlothSkrevet 11/10-07 01:05, rettet 11/10-07 11:47 
Hvis de er som mange andre steder, så er der altid bøvl med at nedgradere, men aldrig med at opgradere (læs: problemer når man vil betale mindre ;o)

Prøv blot at skifte kanalpakke eller internetpakke hos Stofa...
Kiss me, would you kindly?
PoulPoulSkrevet 11/10-07 07:43 
sinar>
Poul>
Jeg var stadig tilknyttet et gold abonnement og var stadig suspenderet. Det var alligevel den ringeste support jeg har modtaget længe. Håber godt nok ikke jeg får fat i den samme igen imorgen..;-)

Du har formentlig betalt for måneden ud = du bliver nedgraderet fra næste måned hvis du kommer igennem.

Jeg havde også lidt problemer med at opsige mit abonnement og har kørt "prepaid" siden. Det er lidt som om de har en ved bollerne så snart man har indtastet sit visa nummer ;)


Nej, jeg har ikke betalt noget, da de ikke har de korrekte kortoplysninger.

Men ja, godt nok irriterende at det skal være sådan som det er med den slags.
PoulPoulSkrevet 11/10-07 10:12, rettet 11/10-07 10:15 
Hehe..ringede lige til supporten igen idag og efter at jeg havde fortalt hvad jeg ville, så fik jeg pludeselig at vide at deres netværk var nede og ikke kom op før i eftermiddag igen. Ikke en så heldig udtalelse fra verdens førende IT firma...;-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig