X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Conan


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 02/10-07 12:41 
Nogen der har prøvet Conan? Det skulle være ude nu, men jeg her ikke lige set det. Eurogamer er de eneste, som har anmeldt det. De giver 7/10 og skriver, at det er bedre end Heavenly Sword.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=84504
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 02/10-07 13:24, rettet 02/10-07 13:26 
Jeg har prøvet det ;)

Det ligner endnu et hack'n'slash der rider videre på God Of Wars bølge. Dog ser det ikke ud til at rumme lige så meget variation i selve gameplayet. En sammenligning med Heavenly Sword lyder ikke helt forkert.

Jeg spillede det en times tid på en messe i forrige uge, og var egentlig positivt overrasket. Titlen i sig selv havde givet mig et billede af en tam og middelmådig actiontitel, men det ser alligevel forholdsvist flot og indbydende ud. Det er behageligt voldsomt og umiddelbart ret morsomt, men alligevel virker det en kende monotont (til gengæld bliver der med jævne mellemrum flashet bryster på skærmen :P). Men det er som nævnt ikke voldsomt meget jeg har set til det, men jeg har lige modtaget det i dag, så det regner jeg da med at komme til ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 02/10-07 14:46 
Jeg har også kun stiftet kort bekendtskab med det, men indtrykket var forholdsvis godt. Der er masser af moves i spillet, så det virker ikke som om man laver det samme igen og igen. Patter og blod ftw!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/10-07 17:43 
PATTOR!
nerosnerosSkrevet 02/10-07 22:09 
Der kommer også en ny film med det rigtige Conan univers!

Imdb
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/10-07 16:16, rettet 03/10-07 16:17 
Kan man købe det nu?! Husk at se nærmere på Dark Horse serien med Conan.

Edit: Patter? Hvor?!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/10-07 19:48 
Nej, spillet udkommer d. 12. oktober, så du må vente lidt :)

Ja, der er ½ nøgne damer i, som man skal befri. Jeg fik ikke selv lejlighed til at prøve spillet, fordi en anden Boomtown-medarbejder ikke kunne slippe det, men jeg vil sige at grafikken og stilen ligger rimelig tæt op af klassisk de Conan-tegneserier (cirka den ret lange periode hvor John Buscema tegnede) og den nyere stil i de seneste Dark Horse-ting. Det er ikke super top tunet grafik, men det virker som om det rammer plet. Jeg ser frem til at hakke løs på vilde pirater, stygians og andet godtfolk fra Hyboria :D
dpldplSkrevet 03/10-07 20:23, rettet 03/10-07 20:29 
Erm spillet har da været ude at par dage nu?
Både gameplay.co.uk og coolshop har den på lager lige nu. Bestiller selv spillet når jeg får løn om en uge.

EDIT: ok så lige PS3 versionen står til den 12 hos coolshop, Men spillet er allerede udgivet i england til begge konsoller.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/10-07 20:37 
Ok? Den danske officielle dato på PS3-udgaven er d.12/10 og på 360-udgaven d.26/10 (!), men... ja, I ved hvordan det er...
dpldplSkrevet 03/10-07 20:47 
Mener jeg læst et sted, at kun England der fik det tidligt. Rest af europa skulle få det på samme tid.
Men spil fra England tager kun 2 dage og er tit billiger. Så fint nok med mig .:p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
TheDukeTheDukeSkrevet 03/10-07 20:51, rettet 03/10-07 20:52 
Må jeg anbefale dette cover af Anvil of Crom fra Megadriver, et brasilliansk 16-bit cover band. Jeg elsker det nummer og mener hårdnakket at det er det bedste stykke filmmusik nogensinde, og ja, de tunge guitarer har jeg også en vis forkærlighed for, så alt i alt en glimrende kombination.

Husk også at checke deres side ud, de har en masse glimrende covers fra hovedsagelig Megadrive spil.

Sang: http://www.megadriver.com.br/mp3/MegaDriver%20-%20Anvil%20Of%20Crom%20(Conan).mp3

Side: http://www.megadriver.com.br/
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/10-07 21:23 
Tak! Damn Final Fantasy lyder fedt...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/10-07 20:35 
Er spillet et køb værd?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
TheDukeTheDukeSkrevet 05/10-07 23:08 
Det review fik det til at lyde alt, alt for meget som det sidste Conan spil. Det gav jeg 80 kr. for, og jeg mener stadig at jeg blev snydt.
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-07 14:26, rettet 06/10-07 14:27 
Born2Play>
Er spillet et køb værd?

Det afhænger nok lidt af, hvad du forventer af det. Det prøver på at være God of War og ganske forudsigeligt, så lykkedes det ikke, da budgettet er for lille. Alligevel får det nok af elementerne rigtige, til at det er udemærket underholdning. Men det er også ret ensformet og lydsiden for annonym, så du skal nok ikke købe det, før det er billigt. Umiddelbart hælder jeg til 6/10.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 16/01-08 15:15 
Til folk der er i tvivl om de skal købe conan, så kan det fås i EB games til 200kr.
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 16/01-08 17:39 
Så den lav pris på conan er flere steder? :o

Fik mit for 170kr hos gameplay(Bestilt flere spil, derfor porto ikke gør det til 200kr ><)

Gennemførte først bane igår. Var faktisk en del sjover end jeg havde regnet med.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 17/01-08 08:48 
Jeg er som sagt lige kommet igennem god of war 1, og det ser ud til at der er lidt mere kød på fighting systemet i conan, med de mange forskellige våben man kan finde. Så jeg glæder mig også til at komme igang.
Jeg har bare ca. 15 spil eller sådan noget som jeg skal gennemføre inden jeg overhovedet må spille, conan, assassins creed eller shadow of colosus. argh! :D
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 17/01-08 11:13 
Jeg er igang med anden gennemspilning - denne gang på Hard.

Spillet er ok, og 7/10 er en retfærdig karakter for spillet efter min mening.
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 17/01-08 11:28 
Syv er da en god karakter når man tænker på at der er mangel på den type spil. Hvordan er sværhedsgraden?
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 17/01-08 11:35 
Det er klart et af de bedste i genren. Jeg nåede næsten igennem det, da jeg anmeldte det, men blev irriteret over et sted hen mod slutningen, hvor man skal løbe ret præcist over et gulv, der styrter sammen, og hoppe lidt - men ellers er sværhedsgraden helt sikkert til at have med at gøre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 17/01-08 12:05 
...og så skiller det sig mærkbart ud, ved at være et af de meget få spil hvor grafikken i mellemsekvenserne er grimmere end den er in-game ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
enfenenfenSkrevet 17/01-08 12:09, rettet 17/01-08 12:11 
Darknon>
Syv er da en god karakter når man tænker på at der er mangel på den type spil. Hvordan er sværhedsgraden?

Ja, et 7-tal er ikke dårligt, men det bevidner bare om, at der er fejl og irritationsmomenter i spillet.

Grafikken bærer dog præg af at være et spil udviklet til den gamle generation, for senere at blive opgraderet til nextgen.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 17/01-08 12:09, rettet 17/01-08 12:09 
Det skiller sig til gengæld også ud ved storbarmede skønjomfruer med helt nøgne cgi-bryster :)

Men ja, det har du vist ret i Core, nu jeg tænker efter.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 17/01-08 12:10 
Wehner>
...men blev irriteret over et sted hen mod slutningen, hvor man skal løbe ret præcist over et gulv, der styrter sammen, og hoppe lidt - men ellers er sværhedsgraden helt sikkert til at have med at gøre.

Det stykke kan jeg udmærket godt huske. Hopper man ved siden af, og dermed i afgrunden, skal man starte hele sekvensen forfra.
What is the Matrix?
GoodtimesGoodtimesSkrevet 17/01-08 13:03 
Jeg har netop gennemført spillet, og mener også, at det er til et 7-tal.

Jeg faldt også ned og døde en hel del gange hen mod slutningen, men jeg synes alligevel, at Conan er et spil, der er meget gavmildt med sine checkpoints. F.eks. synes jeg, at det er meget behageligt, at der f.eks. er checkpoints ved hvert stadie i bosskampene. Jeg ved dog ikke, om den slags er standard i den genre for tiden.
WehnerWehnerSkrevet 17/01-08 13:29 
Lige præcis der hvor jeg er gået i stå ligger checkpointet inden en kamp - så først skal man tage kampen og så hoppene, hvor man dør. Men ellers ligger de rigtig godt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 17/01-08 14:04, rettet 17/01-08 14:05 
Wehner: Det lyder som slutningen på god of war, hvor man skal gå på en masse træstammer med "blades" på, som samtidigt roterer. Det var godt nok også en skod section.

Alle spil fremover kan lære noget af assassins credds platforming. Smertefrit.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 17/01-08 16:54 
Nu var platformsdelen i Assassins Creed jo reelt også det spillet var bygget op om, og det eneste spillet gik ud på. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 17/01-08 17:07 
Derfor sætter det jo stadig nye stander for hvordan platforming skal gøres.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 17/01-08 17:24 
Jeg tror du bliver skuffet hvis du forventer den type kvalitet i et spil, hvor det ikke er hovedelementet. :) Det er svært at gøre noget der er så kompliceret til en standard. Så skal Ubi måske ligefrem til at licensere teknologien, og sælge den, men det tror jeg ikke vi skal regne med sker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 17/01-08 19:43 
Ha! Så tog jeg det dummme sted. Fem forsøgt kostede det denne gang. Det er vist afslutningen på bane 11 ud af 12.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 17/01-08 22:03 
Bossen virker umiddelbart også ret frustrerende og sidste bane havde godt med trial and error. Nu har jeg taget et break igen. Indtil det sidste her, ville jeg vurdere til 7/10. Overvejer nu 6/10...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GoodtimesGoodtimesSkrevet 18/01-08 00:37 
Jeg synes også at slutbossen er en lidt uheldig afslutning på spillet. Men det var nu ganske sjovt at hugge arme og ben af pirater indtil da.
KalicolaKalicolaSkrevet 18/01-08 09:49 
Herold: Måske. Zelda spillene har da lidt af det, hvor han selv hopper, og det eneste man skal bekymre sig om er retningen. Jeg er lidt træt af platforming hvor man skal helt ud på kanten for at klare et hop. Jeg syntes bare at hvis man automatisere meget af det, så bliver det mindre frustrerende, og så kan man overlade den old school platforming til super mario og lignende. Måske siger jeg bare at mange udviklere kan lære noget af assassins creed. Det er måske også en overdrivelse at sige at det er den nye standard :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 18/01-08 11:31 
True - men det ville nok også bare gøre platformssekvensen overflødig på et eller andet plan. Men vi er i hvert fald enige om at det virker godt i Assassins Creed :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig