X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 pro med hdmi i DK


Svar
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 21/09-07 16:07 
Jeg kan se at butikker som gamebits lagerfører den nye pro med hdmi og den er også listet hos Boston, men er der nogen der har set den andre steder i fysiske butikker, hvor de ikke tager overpris?
I win, you loose
FizbanFizbanSkrevet 21/09-07 16:15 
eb games?
game?
fona?
merlin?

Ved ikke lige med de sidste 2 omkring overpriser =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
seebergseebergSkrevet 21/09-07 16:19 
Vi har fået modellerne med HDMI i GAME.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 21/09-07 16:19, rettet 21/09-07 16:20 
#Fizban
Nu tager EB games og game jo betydeligt mere end de større radio/tv butikker med mindre man bytter gammel hw med i handlen :).

Jeg har kigget forskellige steder og de skilter jo ikke lige frem med om premium har HDMI eller ej. De vil vel sælge elites :)
I win, you loose
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 26/09-07 17:03 
Jeg var inde i min lokale ebgames, og det virker ikke som om de har dem for alvor endnu, i hvert fald ikke i århus.
I win, you loose
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/09-07 22:07 
Det er jo også mest for sjov :-)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 27/09-07 09:51 
Under alle omstændigheder lader det til at butikkerne gerne vile sælge de gamle først så dem der har dem skruer priserne op på Elite niveau ligesom f.eks. gamebits og Elgiganten.se
I win, you loose
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 28/09-07 19:10 
seeberg>
Vi har fået modellerne med HDMI i GAME.

Men der er langt til Odense :)
GAME i Århus får dem først i næste sending, men alt derfra skulle så også være med HDMI :). Ohh guderne ved hvor lang tid der skal gå før man kan få HDMI xbox uden den behøves at have farve som babybræk(halo 3 ed.) eller være sort!
I win, you loose
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 30/09-07 21:27 
Så kom de i merlin

merlins tilbudsavis
I win, you loose
enfenenfenSkrevet 30/09-07 22:53 
Jeg ville købe en Pro på stedet, hvis jeg var sikker på følgende:

65nm CPU
Støjsvagt drev

Når det er bekræftet, blive jeg nok ejer af en ny 360.
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 30/09-07 23:44 
"Any Xbox 360 manufactured on or after August 24, 2007 contains the new Falcon motherboard and 65 nm CPU.[9] This information is on the cardboard box label."
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
WehnerWehnerSkrevet 30/09-07 23:56 
Det lyder nice - kan vi få en kilde?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AmbyAmbySkrevet 01/10-07 00:03 
Desværre endnu spekulationer. Det sner i xbox-com tråden omkring emnet

Link...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
enfenenfenSkrevet 01/10-07 09:38 
Det ser ikke ud til, at der er et klart svar endnu.

Information vedrørende drevet mangler også stadig. Jeg vil meget gerne af med min 'leaf blower'.
What is the Matrix?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 01/10-07 12:23 
RQvsnapz>
Så kom de i merlin

Men de har dem ikke, var i 3 merliner - øv :(
I win, you loose
MrCaseMrCaseSkrevet 01/10-07 18:51 
Lige så snart man kan få fingrene i en mere stille xbox med hdmi, så er jeg også den første til at sælge min gamle maskine og få opgraderet.

En af de store grunde til at det er min ps3 der er tændt om aftenen lige for tiden er at den er til at holde ud at høre på. Og fordi min tv har en stor kærlighed for digitale kilder (hdmi) tilsyneladende. Væsentlig forbedring over component.
Selvfølgelig er en stor del af den oplevede forbedring et resultat af at filmklip på psn ligger i væsentligt højere bitrate (samt opløsning) end på xbox live.
Have you considered sucking less?
RaGeRaGeSkrevet 04/10-07 20:40, rettet 04/10-07 20:40 
Jeg så de nye Xbox360 Pro konsoller i Merlin i Kolding storcenter i dag. Der fulgte endda en fjernbetjening med, selve bundlet kostede ca. 2600 kr. De fortalte mig, at de lige havde fået dem leveret i dag, og tjekkede selv om de havde HDMI output, og den er god nok :)

Jeg sprang så over, og købte mig den sidste core til 1000 kr. i Fona :P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 05/10-07 16:20 
Så fik jeg en af de nye pro konsoller. Desværre med et ækelt Hitachi larmedrev, men det må jeg jo leve med og skrue op for lyden :)
I win, you loose
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/11-07 21:10 
Der var en kunde i dag, der sagde at 360 Halo udgaven var der 80% mindre støj og brugte mindre strøm. Kan det passe?
Hoid to colony C05 where the computer is...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 01/11-07 23:48, rettet 01/11-07 23:49 
kroebocop>
Der var en kunde i dag, der sagde at 360 Halo udgaven var der 80% mindre støj og brugte mindre strøm. Kan det passe?

Nej det passer naturligvis ikke. Halo udgaven er ikke andet end en pro konsollen med custom paint job...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/11-07 23:52 
OK, men skulle der komme en, der kan det?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/12-07 22:30 
Har hørt at 360 Halo edition's drev lammer 80% mindre end de andre, men stadig også at der kommer en med en bedre CPU, så blæseren lammer mindre og strøm forbruget bliver mindre.
Hoid to colony C05 where the computer is...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/12-07 01:31 
Det er 360'ere med Falcon motherboardet. De er ikke synderlig mere stille, men skulle vaere mere stabile.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig