X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

LittleBigPlanet


Svar
BeanoBeanoSkrevet 19/09-07 14:11 
Jeg syntes der manglede en tråd om dette geniale "spil".

Check den nye video hvor der leges med opbygning af animerede objekter og baner... ser bedre og bedre ud :)

EG Video
347 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 19/09-07 14:11 
Jeg syntes der manglede en tråd om dette geniale "spil".

Check den nye video hvor der leges med opbygning af animerede objekter og baner... ser bedre og bedre ud :)

EG Video
Bede-xBede-xSkrevet 19/09-07 14:21, rettet 19/09-07 14:24 
Det design er simpelthen noget af det mest charmerende, jeg har set i et spil. Det ser så hyggeligt og rart ud. Hvornår står det til udgivelse?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 19/09-07 14:33 
Tror ikke det har nogen fast dato, men beta i Q4 2007 og bluray `release` i Q1-Q2 2008... svjv :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/12-07 07:05 
Æv, det ser ud til, at Killzone 2 og Little Big Planet først udkommer hen mod efteråret 2008.

"From around September or October, the PS3 will move into top gear: that’s when Killzone 2 will arrive, to truly take first-person shooters into the next-gen era. And – more excitingly in my book – when LittleBigPlanet – will arrive."

Gad vide, hvilke spil der skal få PS3 til at holde det momentum, som den trods alt har fået her i julehandlen? MGS4, GT5 og GTA4 ligger alle langt ude i horisonten så vidt jeg ved.

Three Speed: 2008 preview
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 18/12-07 08:03 
Hvad mener du med Æv?

Ratchet og Drake i andet halvår 2007,
Killzone og LBP i andet halvår 2008.

Hele to store eksklusiv-titler om året. Det er da storartet.

Sony har så godt som overtaget :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 18/12-07 10:32 
hehe.. nu skal Killzone 2 sælge 2 mio. På salgsdagen for at kunne tjene penge...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/12-07 11:51 
Man begynder at tænke over hvorfor det nu lige var, man købte konsollen. Der er selvfølgelig masser af fede multiplatformstitler, som jeg personligt foretrækker at spille på Xbox 360.

Jeg havde dog ikke umiddelbart regnet med andet. Maskinen blev købt fordi jeg ikke ville gå glip af enkelte titler som MGS4, FFXIII og tjaa det var vist egentlig de to titler jeg pungede ud for. De har bare ikke at skuffe :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AmbyAmbySkrevet 20/08-08 08:51 
Er der nogen der ved om man kan preorder i USA, så man kan få en af de små dukker? Sackboy Kratos er da rimelig sej :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 22/09-08 11:41, rettet 22/09-08 11:41 
LBP nærmer sig... spillet er gået guld og lancering skubbet frem til d. 22 oktober :)

Den dårlige nyhed : Online co-op level editor kommer ikke med fra start. Det bliver tilføjet senere :(
Offline editor og online gameplay er selvfølgeligt stadig med.

"LittleBigPlanet pushed forward a week"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/09-08 13:15 
Udgivelsen kunne næppe klare endnu en udsættelse, før selv de mest rabiate fans' hoveder begyndte at eksplodere.

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se andet, end pusse-nusset potentiale i LBP. Det skal selvfølgelig hjem til samlingen, men det er ikke noget jeg ser mig selv bruge aften efter aften på.

Lad mig spørge bredt: Hvad tiltaler jer, ved det gameplay vi har set fra videoer af LBP indtil videre? Kommer hypen fra andet end de charmerende sack-boys?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 22/09-08 13:24, rettet 22/09-08 13:40 
Jeg synes da, at der er rigtigt meget, som er lovende ved LBP, jeg har dog ikke fulgt spillet særlig tæt. Men efter hvad jeg har set, hørt og læst, så virker det som en blanding af klassiske platform-baner/platform-elementer, en god fysikmotor (= muligheder for frisk gameplay i genren), mulighed for at bygge egne baner ned til mindste detalje (sjældent set i genren), samt stærke kooperative muligheder (sjældent set nogen genre).

Og så synes jeg ikke man skal kimse af lækker og charmerende grafik og lyd, det kan godt være op mod halvdelen af oplevelsen i visse spil :)

Eneste problem er, at jeg ikke har en PS3 :/
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/09-08 13:30 
Det var skam heller ikke fordi jeg ville kimse af grafikken, det er som sådan det der fangede min interesse.

Nu må jeg indrømme at jeg ikke har nærstuderet enhver artikel om LBP. Mit indtryk er at spillet bliver et slags free-style Lemmings, med stærkere fokus på platform-elementer - og så styrer man selvfølgelig kun en karakter ad gangen.

På den baggrund, kan jeg ikke se spillet fange mig mere end et par timer...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 22/09-08 13:36, rettet 22/09-08 13:39 
Echelon VI>
Lad mig spørge bredt: Hvad tiltaler jer, ved det gameplay vi har set fra videoer af LBP indtil videre? Kommer hypen fra andet end de charmerende sack-boys?

Det som appelerer mest til mig er potentialet i det som spillere med "en lille spildesigner i maven" selv kan lave. Det afhænger selvfølgeligt meget af hvor flexibelt mulighederne er og hvor begrænsningerne er. Men udfra det som er demonstreret, tror jeg potentialet for brugerskabte baner er helt enormt. Og supporterer MM det senere (som de har lovet) med nye elementer, modes, etc., bliver det spændende at se hvordan det udvikler sig.

Syntes også LBP's spil-del (dvs. de 50 baner der er med som standard) er super charmerende og nok skal byde på meget underholdning i sig selv :)
jaesjaesSkrevet 22/09-08 13:43, rettet 22/09-08 18:29 
Echelon VI>
Det var skam heller ikke fordi jeg ville kimse af grafikken, det er som sådan det der fangede min interesse.

Det er jeg klar over, pointen var, at nogle gange kan et spil som "kun" er godt føles tæt på fantastisk med en lækker audiovisuel side.
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/09-08 16:27 
Jeg har haft lejlighed til at prøve det (godt nok i selskab med Pixel TV... og så har man jo ikke et minuts fred) og jeg må indrømme at jeg finder det hele fascinerende. Banerne er spændende, med skævheder/hemmeligheder. Du kan ændre din sackboy on the fly. Du kan forholdsvis nemt lave nye bane-elementer. Co-op muligheder er ret sjove. Jeg har selvfølgelig kun prøvet det ganske kort, så jeg har svært ved at sige noget om holdbarheden. Men det var skide sjovt! Jeg er netop kommet i besiddelse af en preview-kopi, som jeg skal gnave i de næste par dage (spillet er jo med i finalen til DBG08), men har desværre ikke tid til ret meget i dag, da nogen mener jeg skal lave noget "rigtigt" arbejde.
LarsGLLarsGLSkrevet 23/09-08 19:11, rettet 23/09-08 19:12 
Kan oplyse, at Eurogamer uddeler 5800 betanøgler, så skynd jer mens tid er!

Mvh,

Lars

Eurogamer LBP Betakey giveaway
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
BeanoBeanoSkrevet 23/09-08 19:36, rettet 23/09-08 20:01 
Æv... som altid er EG i knæ når de laver de numre :(

Tak for tippet ellers! :)

EDIT: Lykkedes mig at komme igennem... ved at downloade nu ;D
ChronoChronoSkrevet 23/09-08 21:08 
Hvilket første indlæg at komme med LarsGL! :D

Nu skal jeg bare igennem til deres side :!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
LarsGLLarsGLSkrevet 23/09-08 21:30 
Jeg synes også det var en udmærket anledning til at gøre min entré. ;-)

Siden ser ud til at køre lidt vanskeligt pt., men det er blot et spørgsmål om at have tålmodighed og blive ved med at forsøge. Det virkede i hvert fald for mig.

Mvh,

Lars
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
IqonIqonSkrevet 23/09-08 22:53 
Jeg nåede heldigvis at anskaffe mig en kode inden siden blev overrendt. Det lille stykke tid jeg indtil videre har beskæftiget mig med betaen virker rigtig lovende. Dejligt med et lyst og farverigt spil.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/09-08 22:54 
Ingen nøgle til mig :/
Glæder mig til at høre nogen indtryk hér ihvertfald.
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 00:16 
Jeg er dybt imponeret indtil videre - enormt gennemført :)

Story baner er der ikke så mange af i betaen - kun 4 styk, så det meste af tiden er gået med at lege med editoren og gennemgå tutorials der er oplagt indtalt af Stephen Fry - herligt ;)

Spillede også lidt online (mener det var med Sonic) hvor vi løb en bane igennem og jeg bl.a. klaskede mit smukke fjæs op på væggen via en sticker jeg havde lavet med mit Eye kamera. Han gengældte tjenesten ved at følge efter mig til min "pod" (hjem/hus) og jeg fik nogle af hans stickers i nakken - så kan jeg lære det :D

Det er et par småting som ikke er helt på plads i beta'en (var bl.a. en enkelt community bane som nægtede at starte - den forsvandt også senere) men generelt imponerende indtil videre.
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 09:56 
Shadow of the LittleBigColossus :)

Video (cam)
KTCKTCSkrevet 24/09-08 11:47 
Efter at have set denne film, er jeg desværre endnu mere overbevist om, at spillet kommer til at lide alvorligt af "legoklodssyndrom". Med dette mener jeg, at næsten alting bare virker som udskårne stykker træ eller gummi, som er limet sammen eller hængt op i elastikker.
Mange har nok prøvet at bygge en pistol eller gevær i Lego, og det blev jo aldrig lige så sejt som de rigtige legetøjsvåben. Legopistolen kunne ikke sige lyde, klikke eller skyde med gummikugler, og den lignede heller ikke ret meget dens forbillede. Selvfølgelig kunne man bruge sin fantasi og nogle enkelte lavede nogle rigtigt fede ting i Lego.

For lige at fastslå min pointe, så virker LBP umiddelbart ikke så interessant for mig, da der ikke ser ud til at være ret mange forskellige objekter i spillet, og funktionerne i dem der er, virker meget simple og begrænsede. Men der skal da nok være nogle enkelte, som har talentet til at lave noget fedt, men jeg tror desværre det bliver svært. Der findes mennesker, som kan lave fantastiske ting i Paint, mens andre foretrækker at bruge f.eks. Photoshop, der giver en del flere muligheder for at koncentrere sig om konceptet i stedet for udførelsen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SonicSonicSkrevet 24/09-08 11:58, rettet 24/09-08 12:04 
Efter at have dyrket betaen lidt, vil jeg da mene spillet har en stor pose charme, og sprudler med kreativitet.

Jeg kunne ikke lade være med at smile da jeg gennemspillede de 4 beta baner, og det er jo et godt tegn allerede der :)

Dette er måske PS3'ens svar på Super Mario Galaxy, og dog ikke helt. Det er en anderledes "kinda" 2D orienteret platformer, med en fed stil. Fysikken i spillet er dog helt enormt godt lavet.

Som du siger KTC, vil det for mange måske nok være svært at sysle nogle rigtigt gode baner sammen. Jeg legede lidt med det igår, og ja, man skal virkeligt udfolde sin kreativitet for at lave noget virkeligt fedt. Men muligheden er der, og der var da allerede nogle rimeligt interessante baner, der var udviklet af brugere.

LBP er et must buy for mig. Det slår i mine øjne ikke SMG, men det er fedt på sin egen måde. Kan godt lide stilen, og at det er så meget anderledes, end hvad vi er vant til at få serveret :) Et frisk pust i udgivelserne for tiden syntes jeg :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 11:59, rettet 24/09-08 12:03 
KTC>
Efter at have set denne film, er jeg desværre endnu mere overbevist om, at spillet kommer til at lide alvorligt af "legoklodssyndrom". Med dette mener jeg, at næsten alting bare virker som udskårne stykker træ eller gummi, som er limet sammen eller hængt op i elastikker.

Klart nok - specifikke elementer som man kan lave "rigtigt" som spiludvikler (dvs. rigtig modellering, textures, kode, ect.) vil altid være mere komplets. LBP har aldrig været ment som rigtigt udviklingsværktøj. Men du skal ikke undervurdere mulighederne i LBP og tilgængeligheden af disse.
Det vil også komme masser af specifikke standard objekter og senere via downloads så det ikke bliver "lego elementer" altsammen.
Betaen er desuden begrænset mht udvalg af baggrunde, objekter, decorations, stickers, materialer, lyde, osv. så det bliver spændende at se udvalget til launch.


Sonic>
Et frisk pust i udgivelserne for tiden syntes jeg :)

Helt enig - det er et meget unikt koncept og endda super charmerende :)
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 15:05, rettet 24/09-08 15:05 
Introen til LBP... illustrerer godt tonen i tutorials og voice-overs :)

"Little Big Planet - Beta Intro"
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/10-08 21:55 
Nye Beta keys! GOGOGO!

http://www.fileplanet.com/promotions/littlebigplanet/index_reg.aspx

Jeg har lige fået min!
ComradeComradeSkrevet 03/10-08 22:05 
Øv, kun for betalende brugere er der nøgler til :-(
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/10-08 23:57 
Mystisk... Jeg har bare en gratis fileplanet konto.
MrCaseMrCaseSkrevet 05/10-08 15:01 
Jeg er kommet ind på den japanske beta... samme spil, bare med japansk voiceover... hm..
Have you considered sucking less?
The DaneThe DaneSkrevet 05/10-08 15:10 
Tror det er denne sætning han mener Dark:

"This batch of registered user keys has been exhausted. However, there are still keys remaining for subscribers!"
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 07/10-08 08:59, rettet 07/10-08 09:00 
Første anmeldelse er dukket op. Dog kun OPMS som giver den et 10-tal, men en god start trods alt :)

LittleBigPlanet på GameRankings
LarsGLLarsGLSkrevet 07/10-08 10:17 
Udfra betaen synes jeg 10/10 er lidt voldsomt. Bevares, konceptet er tæt på genialt, og veludført det meste af tiden. Platformgameplayet synes jeg dog halter en smule efter, og især det at hoppe virker meget upræcist. Dette kan naturligvis være blevet rettet i den endelige version.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
BeanoBeanoSkrevet 07/10-08 10:28, rettet 07/10-08 10:28 
Fysikken er ret floaty men præcist nok med lidt tilvænning og passer godt til spillets fysik IMO.
Mere spændt på kvaliteten af story banerne - de 4 korte baner i betaen var alt for lidt til at vurdere spillet udfra.
BeanoBeanoSkrevet 07/10-08 11:38, rettet 07/10-08 11:39 
Mark Healey fra MM er ikke helt tilfreds med lag-styring i LBP...

"LittleBigPlanet boss "annoyed" by controls"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-08 17:05 
Jeg tror ikke der er rettet noget i gameplayet siden betaen. Det fungerer nu udmærket men nogle gange er det lidt tricky at hoppe mellem layers og det er lidt forvirrende at den gør det automatisk når man støder ind i noget.

Ellers virker det rigtig godt. Men har endnu ikke set noget der kan forsvare det 10-tal.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/10-08 17:09, rettet 07/10-08 17:10 
Det der lag-halløj faldt jeg også over i betaen. Ikke helt optimalt men heller ikke nogen deal-breaker i den store sammenhæng :)

KK, hvad syntes du om story banerne - er de sjove nok?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-08 17:24, rettet 07/10-08 17:26 
Ja de virker rigtig gode. Det er også svært at finde alle de gemte ting ved første gennemspilning.

Jeg har ikke oplevet noget lag i spillet. Men det de skriver om Z aksen kunne godt være de samme problemer jeg har med at hoppe mellem lagene. Intet større problem.

Jeg har dog ikke fundet ud af hvordan man zoomer ind og ud når man laver levels. Hvis man ikke kan det er det lidt skidt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/10-08 17:28 
Du zoomer med right-stick mens du er i hover-mode. Ihvertfald i betaen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-08 17:34 
Doh!
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/10-08 17:43, rettet 07/10-08 17:44 
Nogen der ved om ens lokale (=ikke published) kreationer fra betaen føres videre til retail spillet?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/10-08 19:55 
Udgivelsen af LittleBigPlanet i DK er i øvrigt rykket fra 29/10 til 22/10...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/10-08 20:22 
Ja, for længe siden!
BeanoBeanoSkrevet 07/10-08 20:25 
Ihvertfald mindst 15 dage siden ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/10-08 20:25 
Konsolkongen>
Ellers virker det rigtig godt. Men har endnu ikke set noget der kan forsvare det 10-tal.

Jeg kan godt røbe at jeg er meget tæt på at gi spillet 10. Jeg har endnu ikke kigget på online og up og download...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-08 20:30 
Online virker ikke her endnu, den kan ikke forbinde til serveren, så det kan jeg heller ikke udtale mig om.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 07/10-08 20:37 
Ok, når folk begynder at snakke om så høje karakterer, skal der altså nogle argumenter på bordet.
Hvad gør spillet så godt? Det eneste jeg ser jer skrive, er at styringen lagger og er besværlig at hitte rundt i.

Er missionerne meget varierede, har spillet en ubeskrivelig charme, eller er det den gode følelse ved at lege med Lego?
Kom nu med nogle beskrivelser af jeres oplevelse med spillet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 07/10-08 20:39, rettet 07/10-08 20:39 
@KK: Åh så betaen lever på sin egen server - endnu mere spændt på om kreationer lavet i betaet føres over i retail :!
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/10-08 20:48 
KTC>
Ok, når folk begynder at snakke om så høje karakterer, skal der altså nogle argumenter på bordet.
Hvad gør spillet så godt? Det eneste jeg ser jer skrive, er at styringen lagger og er besværlig at hitte rundt i.

Er missionerne meget varierede, har spillet en ubeskrivelig charme, eller er det den gode følelse ved at lege med Lego?
Kom nu med nogle beskrivelser af jeres oplevelse med spillet...

Det kan du jo se i anmeldelserne :P
347 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig