X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til priser på jap spil


Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 14/08-07 12:47 
jeg har haft vandskade er nu blevet bedt om at lave en liste over tabt inventar, og der er en række jap dc spil imellem, men de vil gerne have priser på dem, hvor kan jeg evt se hvad de ville koste nu, har kigget på play-asia men der er de fleste ik på lager
Mortal Kombat the mother of all fighting games
JuggernautJuggernautSkrevet 14/08-07 12:57 
Der er lidt her:

http://www.ncsxshop.com/cgi-bin/shop/results?mv_session_id=N8C5mNIf&mv_pc=4&cid=1&sid=2&alpha_id=1

Jeg aner ikke om det kan godkendes, men der er da en del shops på Ebay, som gør i jap software. Og de fleste priser ligger da nogenlunde i samme liga. Afhængig af standen naturligvis.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 14/08-07 14:11 
Standen på Mortens spil er nok rimelig ringe lige nu, efter vandskaden :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 14/08-07 14:16 
Måske det her kan hjælpe?

www.videogameimports.com
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 14/08-07 14:27 
Jeg synes helt bestemt du skal refere til videogameimports.com's priser. Det er helt sikkert til din fordel =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 14/08-07 14:29 
Haha ja det er dyre drenge ;-)!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/08-07 15:33 
Det er vel også forsvarligt nok at referere til den, selvom de har temmelig pebrede priser. Når de kan sælge den til den pris, må det også være acceptabelt for forsikringsselskabet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarklynoonDarklynoonSkrevet 28/08-07 20:09, rettet 28/08-07 20:09 
opfølging på udviklingen.

som skrevet skulle jeg lave en liste over alle spil og priser , nu har jeg så fået tilbagemelding at alle cderne iflg deres skadevurderinger skal bare renses og så er de som nye, hvilken jeg selv skal gøre og de vil så betale for de timers arbejde det tager, cover + indhold om det er pal eller i limited udgave osv er alle vurderet til et fastbeløb nemlig 50 kr pr cover

så ved i det hvis i skulle komme i samme uheldig situation
Mortal Kombat the mother of all fighting games
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/08-07 20:16 
Hvilket forsikrings selskab har du? Det var dog en ussel pris de giver :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
fumfumSkrevet 28/08-07 20:47 
Det skal du da brokke dig over. Få dem til at foreslå hvor de nye covere skal komme fra.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
ElgenElgenSkrevet 28/08-07 21:56, rettet 28/08-07 22:03 
Præcis, og når de så sender dig svaret, så post lige linket her også;
-for næsten alle mine DC-covers er busted };-)

EDIT: Det her er ser faktisk ikke værst ud, måske man skulle overveje det http://search.ebay.co.uk/dreamcast-cases_W0QQfkrZ1QQfromZR8
-men i det konkrete tilfælde er jo nok inlays der er det største problem (føler med dig, og er glad for jeg bor i den 'høje' del af Vanløse (kun ca 7cm kloakvand i min kælder))
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
happyEDhappyEDSkrevet 28/08-07 22:02 
Det er jo noget man skal sikre sige inde man tegner forsikringen.
Man skal tegne specielle forsikringer hvis man skal have forsikret specielle ting.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
fumfumSkrevet 29/08-07 08:28 
Har man en indboforsikring, så har man en indboforsikring. Så er det da ret ligegyldigt, hvad man har af indbo. Så er man forsikret op til for eksempel ½million.
Hvis jeg så har fyldt op med dreamcastspil for ½million, istedetfor hvad man normalt har af indbo, det kan jo være fuldstændig ligegodt.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig