X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Panasonic Plasma TV 42"


Svar
RaGeRaGeSkrevet 09/07-07 08:22, rettet 09/07-07 08:50 
Er den første bare en nyere model, men med samme specs?

Den første kan jeg nemlig købe i nærheden af hvor jeg bor, så slipper jeg for at skulle sende det ind, hvis det går i stykker.

Er opløsningen 1024x768 på disse tver svarende til 720p, for vil gerne have min xbox360 tilkoblet, og leverer Plasma et betydeligt bedre billede ved analog tv-signal?

Se hele indlægget
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
329 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
NaieraNaieraSkrevet 24/01-08 22:57 
Men det ændrer ikke på det faktum, at problemet er der. Alternativet er jo bare, at musikken kører for hurtigt. Pest eller kolera.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 24/01-08 23:38 
Har du en kilde hvor man kan læse lidt mere om det?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
PlaykidPlaykidSkrevet 27/03-09 09:24 
Mine forældre er på jagt efter et fladskærms tv, og jeg tænkte man jo så kunne afprøve et panasonic plasma.

Jeg har set modellen: 46PZ85E til 7000 kr., som ellers koster 12200 på hifipriser (godtnok en udstillingsmodel). Hvordan er det i forhold til de andre Panasonic modeller?

De skulle egentlig kun bruge et tv på 40-42", kan man få mere for 7000 kr. ved at købe et nyt tv i den størrelse i stedet?
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 27/03-09 09:52 
Hvis de kun skal bruge 42" var det nok en idé at kigge efter en af de nye modeller i den størrelse. I forhold til andre Panasonic tv er der intet i vejen med PZ85'eren, så hvis de tør købe en udstillingsmodel er der intet i vejen med den.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/10-09 12:31 
Jeg har kig på et Panasonic 42" plasma TXP42X10 til 6000,- i Expert.

Er det et godt fjernsyn? Er prisen rimelig? Jeg skal bruge det mest til DVD, evt. BD senere...
dpldplSkrevet 09/10-09 12:43, rettet 09/10-09 12:46 
Den er 5500kr købt fra fleggard med porto!
Og koster kun 4999kr vis du selv henter det og vis du ringer ind og snakker med dem, kan du måske få den en bitte smule mere ned.

(selv købt min 42pz85, en marantz a/v reciever og min fars 42g10e fra dem og sparet lidt hvergang vi ringet til deres butik i Padborg)

Så prisen kan sagtens gøres bedre. Ikke prøvet den model, men vis de holder panasonic standard for tv kvalitet, jo så er den fin til prisen.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PlaykidPlaykidSkrevet 10/10-09 14:20 
Vi er endelig på nippet til at anskaffe os et tv, og valget er faldet på TX-P42G15E eller TX-P42V10.

V10 er omkring 2000 kr. dyre, men umiddelbart kan jeg ikke se den store forskel, så er det nogen grund til at invistere i den model?
Findes der evt. et bedre alternativ med tilsvarende strømforbrug?
Spiller nu: Halo 3
JuggernautJuggernautSkrevet 10/10-09 15:54 
V10'eren skulle have THX-mode, som er ret så tæt på et optimalt billede, som muligt(uden at skulle betale for det).

Jeg ved ikke hvirdan G15'eren er i forhold til.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PlaykidPlaykidSkrevet 11/10-09 12:54 
Så er man næsten nødt til at se på de hvert enkelt. Jeg så et alm. antennesigal på 50" V10. Ikke synderligt imponerende, men det er der jo heller ikke meget at sige til :)

Men hvis der ikke er den store forskel er det vel næppe nødvendigt at give de par tusinde ekstra. Når man nu ikke er farve-nazist ;)
Spiller nu: Halo 3
McBrainMcBrainSkrevet 12/10-09 16:24 
De der Panny'er med 1024x768 i 42".

Det kan da være langt fra optimalt i spil. I særdeleshed hvis man sidder tæt på (ca 1-2 m).

Er der nogen der har erfaringer med dem i den afstand. Er der meget hønsenet, og hvordan er oplevelsen af selve grafikken? Går jeg fra 1900x1200 til 1024x768 bare på min 24" pc-skærm, så er det jo ikke just kønt.

Jeg tænker specifikt på TX-42x10y modellen. Det er i mit prisleje, og den skal udelukkende bruges til konsoller.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/10-09 16:58 
Du får kun omkring 80% af detaljerne med fra et 720p signal på et TV der max kan output 1024x768 og det bliver naturligvis endnu lavere i 1080p/i.

Det betyder dog ikke nødvendigvis at billedet er dårligt, da der er andre ting end antallet af pixels der er mere afgørende for om billedet er godt. Men når du sidder så tæt på, vil jeg nok gå efter en højere opløsning, sidder du længere væk fra skærmen er det dog totalt ligegyldigt.

Jeg troede dog ikke at de stadig havde tv i den opløsning, jeg synes alle de Pana tv jeg har set i det sidste halve år har været 1080p.
NaieraNaieraSkrevet 12/10-09 17:35 
McBrain>
Det kan da være langt fra optimalt i spil. I særdeleshed hvis man sidder tæt på (ca 1-2 m).

Er der nogen der har erfaringer med dem i den afstand.

Det har jeg, og der er ingen problemer i at spille på sådan et plasma-tv.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
McBrainMcBrainSkrevet 12/10-09 18:26 
Intet hønsenet, og hvad med opløsningen?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
NaieraNaieraSkrevet 12/10-09 18:48 
Intet hønsenet, og opløsning er der rigeligt af.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
McBrainMcBrainSkrevet 12/10-09 18:55 
Ja, du må undskylde jeg piller i det, men hvordan i alverden kan der være det? Måske sidder du bare ikke tæt på?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
NaieraNaieraSkrevet 12/10-09 19:13 
Jeg sidder vel 1,5m fra det når jeg spiller. 1024*768 er altså en rigtigt høj opløsning.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
McBrainMcBrainSkrevet 12/10-09 19:39 
Alright. Tak for hjælpen :)

Mht. om det er en høj opløsning, så er vi nok ikke helt enige. Jeg tror jeg river mig og nupper et TX-P42S10E i stedet.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
RitesRitesSkrevet 13/10-09 10:35 
Det har kæresten også lige købt. Kan klart anbefales :)
» a winner is you «
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/10-09 23:44, rettet 26/10-09 23:44 
Hyakotake>
Jeg har kig på et Panasonic 42" plasma TXP42X10 til 6000,- i Expert.

Er det et godt fjernsyn? Er prisen rimelig? Jeg skal bruge det mest til DVD, evt. BD senere...

Jeg overvejer samme skærm. Vil ikke betale 8K-10K - eller 20K for de eminente Pioneer KURO-restskærme (LX5090H), som Komplett ellers har masser af - for en (Panasonic THX-)skærm, så overvejer stadig den billigere TX-P42X10 til 5K: god sort dybde på 0,04 cd/m2, fornuftige farver, DVB-T, DVB-C, MPEG-4, mens diverse "shadow detail"-svagheder burde kunne indstilles til at blive mere optimal. Jeg overvejer dog stadig at vente med ny tv-skærm, til 120 Hz er mere udbredt > 120 HZ er vel indiskutabelt bedst til gaming (som min Samsung-computerskærm).

Men jeg er godt træt mit fladskærms-tv, Sony KLV-S32A10E... :/

Omfattende dansk test af TX-P42X10 hos Flatpanels...

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1243242293
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 27/10-09 12:57 
SkyblazeR>
Jeg overvejer dog stadig at vente med ny tv-skærm, til 120 Hz er mere udbredt > 120 HZ er vel indiskutabelt bedst til gaming (som min Samsung-computerskærm).

Du skal ikke regne med at alle de Hz vil give nogen forbedring.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/10-09 13:47, rettet 27/10-09 13:48 
Det ligger nu helt klart, at 120 Hz giver en klar forbedring ifølge diverse tests. Både 120 Hz og 200 Hz mindsker slør og sikrer et mere flydende billede, men formentlig primært til gaming. Ægte 120 Hz er jo ikke ren marketing-gejl. 600 Hz bliver derimod lige lovligt opreklameret, vil jeg tro.

Tjek evt denne test af Samsung 2233rz (120 Hz) hos de habile folk på Flatplanels...
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1252567360
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 27/10-09 14:28 
Men som der også står i den anmeldelse du linker til, så har det ikke noget at gøre med fladskærms-tv.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/10-09 14:58 
Hvad tænker du helt konkret på? At 120 Hz ikke er møntet på tv-fladskærme? Der er flere producenter, der har 3D-Ready 120 Hz LCD-tv-skærme i omløb, men pt. ikke her i landet. Panasonic annoncerede en 50" plasmaskærm med den teknologi for nylig.

http://www.electronista.com/articles/09/09/28/panasonic.shows.50.inch.hd.3d.pdp.glasses/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 27/10-09 15:05 
Selv hvis du får 120Hz tv-fladskærme mangler du stadigvæk 120Hz kilderne. Det er netop det der står i den anmeldelse, som skulle være unikt ved den omtalte skærm, at den understøtter deciderede 120Hz kilder, og ikke bare gentagelse af 60Hz-billeder.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/10-09 15:40, rettet 27/10-09 15:40 
Yes, men du lagde bare ud med at sige, at 120 Hz næppe giver nogen forbedring - medmindre jeg misforstod? Min basale opfattelse ud fra bl.a. Samsung-testen er, at 120 Hz medfører en mærkbar forskel og en generel forbedring ved især hurtige bevægelser ift. "traditionelle skærme". Det kræver jo så godt nok en dual-link DVI-udgang på grafikkortet for at udnytte de 120 Hz.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
dpldplSkrevet 27/10-09 16:59 
Jamen vis det er plasma(som du nævnte tidliger at du kiggede på), så er det vel ligemeget med 120hz til normale ting. Da plasmas allerede opdatere hurtiger. Troede da 120hz halløj til normalt tv også videre var til rette op på LCD ulempe med den løj ms iforhold til plasma?

Husker måske forkert.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/10-09 17:32 
Til almindeligt fjernsynskiggeri mv. er 120 Hz vel ligegyldigt. Men til spil, sport og andet med hurtige bevægelser lyder ægte 120 Hz som en klar fordel ifølge diverse test. De nuværende 120 Hz computerskærme er markedsført som "gaming-skærme". De er ikke specielt egnet til fx grafikere.

120 Hz er det, der minimalt skal til for at få en "flimrefri" billedoplevelse (ifølge min egen forståelse og hvad der skrives rundt omkring). Skærme med 3D-Ready-mærket, der ventes mere udbredt fra næste år, er også på minimum 120 Hz for at fungere med LCD-shutter-briller. Det tyder på, at bl.a. Sony satser på 200 Hz.

Relateret tråd: 3D-Ready skærme (120 Hz)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 27/10-09 18:18, rettet 27/10-09 18:19 
SkyblazeR>
Yes, men du lagde bare ud med at sige, at 120 Hz næppe giver nogen forbedring - medmindre jeg misforstod?

Du forstod det helt korrekt. Jeg refererer selvfølgelig til brugen heraf i forbindelse med fladskærms-tv. Hvad der sker på pc-skærmene bekymrer mig ikke synderligt, og 3d endnu mindre, i øvrigt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 27/10-09 18:20 
SkyblazeR>
Men til spil, sport og andet med hurtige bevægelser lyder ægte 120 Hz som en klar fordel ifølge diverse test.

Du mangler bare stadigvæk nogle 120Hz kilder. Du kommer til at vente længe på konsoller og tv-udsendelser med mere end 50/60Hz.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/10-09 20:41 
SkyblazeR>
Hyakotake>
Jeg har kig på et Panasonic 42" plasma TXP42X10 til 6000,- i Expert.

Omfattende dansk test af TX-P42X10 hos Flatpanels...

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1243242293

Tak for linky til testen! :-) Jeg har købt skærmen, men jeg kan desværre ikke komme med hands-on (eller er det eyes-on?) anekdoter, for jeg har kun lige fået det sat til et pivringe analog-Stofa-kabel og har ikke fået sat digitale kilder til endnu.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 28/10-09 22:04, rettet 28/10-09 22:05 
Naiera>
Du mangler bare stadigvæk nogle 120Hz kilder. Du kommer til at vente længe på konsoller og tv-udsendelser med mere end 50/60Hz.

Nu er "længe" vel et relativt begreb for hver især. Fremtiden er her nu, du ved nok. ;) Teknologien er nok lige nu mest til gavn for dem, der vil betale sig fra at opleve den. Nu siger Sony og andre så meget hele tiden, men eftersom de har gejlet folk op med deres udmelding om, at PS3 kan blive 3D-stereoskopisk via firmwareopdatering med spil, der understøtter teknologien, så sker der vel noget på den front i 2010 eller 2011. Det er jo også helt idioti at lancere 3D-Ready-skærme uden mulighed for at menigmand kan udnytte den teknologi. Der var Blu-ray-film på markedet, da Blu-ray-afspillere blev lanceret (vil jeg formode).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 28/10-09 22:12, rettet 28/10-09 22:13 
3d er i sig selv idioti. Eneste årsag til at firmaerne igen prøver at stoppe den slags ned i halsen på folk, er at de på en eller anden måde synes at være tilfredse med de normale tv de laver nu (selvom 95% af dem er noget lort), og derfor mener de skal have noget nyt at prakke forbrugerne på. 3d-dillen i biograferne kommer nok heller ikke til at vare længe i denne omgang, og hvordan folk har tænkt sig at man skal kunne optage levende billeder i 3d kan jeg kun stille mig undrende overfor.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 28/10-09 22:56 
Du har ret i det du siger, Naiera, det er klart at der skal proppes nye ting i fjernsynene, for at de kan blive ved med at få penge ud af deres produkter, når de bliver allemandseje, og/men sådan vil det ALTID være. Du kan ikke købe noget nyt, uden at gå glip af det, der ville komme, hvis du havde ventet et år eller to.
Men det ændrer ikke på at jeg godt selv kunne finde på at vente lidt til man kan få fornuftige 120hz skærme til en fornuftig pris, før jeg erstatter mit streg-hjemsøgte Panasonic, som jeg i dag fortryder at have købt. Jeg synes ikke 3D-effekten er en "dille", jeg synes den fungerer virkelig godt, og giver meget flere muligheder for film, og især når vi snakker spil, er jeg meget spændt på at se hvad de mere kreative spiludviklere, kan finde på.

Naiera>
og hvordan folk har tænkt sig at man skal kunne optage levende billeder i 3d kan jeg kun stille mig undrende overfor.

Jeg ved ikke om der findes stereokameraer til formålet, ellers kommer de vel snart, jeg kan ikke se problematikken i det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 29/10-09 12:56 
Sumez>
Du kan ikke købe noget nyt, uden at gå glip af det, der ville komme, hvis du havde ventet et år eller to.

Det har ikke noget at gøre med, at jeg er knotten over ikke at have det nyeste nye.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 29/10-09 14:03, rettet 29/10-09 14:03 
Det var nu heller ikke meningen det skulle forstås sådan :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 29/10-09 22:59, rettet 29/10-09 23:03 
Sumez>
Jeg synes ikke 3D-effekten er en "dille", jeg synes den fungerer virkelig godt, og giver meget flere muligheder for film, og især når vi snakker spil, er jeg meget spændt på at se hvad de mere kreative spiludviklere, kan finde på.

Præcis. Det er muligt at gøre det til andet end bare en gimmick. Og det er det jo sådan set allerede, hvis man læser diverse artikler og tests om den aktuelt optimerede 3D-stereoskopi. At bare feje den til side vil virke lidt ignorant-agtigt...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PlaykidPlaykidSkrevet 30/10-09 04:51 
Playkid>
Så er man næsten nødt til at se på de hvert enkelt. Jeg så et alm. antennesigal på 50" V10. Ikke synderligt imponerende, men det er der jo heller ikke meget at sige til :)

Men hvis der ikke er den store forskel er det vel næppe nødvendigt at give de par tusinde ekstra. Når man nu ikke er farve-nazist ;)

Det endte med vi anskaffede os et Panasonic TX42G15E fra Fona til 9999,-
Ser ud til at have et rigtig godt billede, selv når det gælder alm. digital tv.
Jeg er selv lidt spændt på at se hvordan Halo 3 ser ud på sådan en, hvis jeg altså får lov til at teste det ;)
Spiller nu: Halo 3
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/11-09 12:47 
låner lige tråden her til et enkelt spørgsmål. skal have mig et nyt tv og har sådan set fundet den rigtige model, jeg er bare lidt i tvivl om størrelsen. den står mellem 37" og 40" og er egentlig mest i tvivl fordi tv'et skal stå i en ikke vanvittigt stor stue. kommer til at sidde typisk 2-3 meter fra tv'et - og så er spørgsmålet jo om det er langt nok. nogen gode råd?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 05/11-09 13:13 
2-3 meter er ikke noget problem med et 42" tv. Gammeldags holdninger til den slags bør smides langt væk, og selvom det virker stort i starten, så holder dén fornemmelse ikke i særligt lang tid.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/11-09 13:29 
super, mente også, at det med en bestemt afstand til tv'et var lidt tom snak. har et 27" nu så foreskellen bliver nok til at se, men det er vel bare et spørgsmål om tilvænning. det er i øvrigt dette tv, jeg agter at investere i:

samsung 40"
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 05/11-09 13:35 
Så er du da endt i den forkerte tråd ;)

Helt seriøst, så er et Panasonic plasma et langt bedre tv, og det behøver ikke koste meget mere end 6k.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/11-09 13:44 
sorry, så godt det var en plasma tråd, men gad ikke lige oprette en ny tråd bare til et enkelt spørgsmål. er dog ret afklaret med LCD som mit valg :)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 07/11-09 17:38 
låner lige tråden igen:

har nu købt nyt tv og til min store skuffelse er billedet når jeg kører xbox 360 i 1080p utroligt mørkt og farverne uklare. tv kanaler ser super flotte ud, men xbox'en altså ikke. har ikke ændret på kalibreringen, da jeg ærligt talt ikke ved hvad jeg skal gøre. har prøvet at google lidt for at finde calibration setups, men har ikke rigtig kunne finde noget. nogle ideer til hvad man kunne prøve? det drejer sig som sagt om et samsung 37" LE 37B530. tak!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
fumfumSkrevet 07/11-09 17:52 
Mit 37" panasonoc plasma har ikke tilsvarende problemer.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SonicSonicSkrevet 07/11-09 17:52, rettet 07/11-09 17:52 
Uden at kende dit TV, vil jeg da mene, at du bare skal skrue op og ned for ting som kontrast, farve, skarphed og brightness? Det er ihvertfald det man gør på de fleste :)

På mit eget TV, som er et Panasonic G10, har jeg f.eks. sat farve of kontrast imellem 30 og 35, brightness har jeg på 0, samt skarphed på 0. Men der er selvfølgelig stor forskel imellem de forskellige TV.

Kan du iøvrigt vælge flere forskellige profiler til forskellige sources? Jeg mener, er der en "Normal" setting, en "Cinema" setting, eller noget der ligner? For så kan du skifte setting på din Xbox kanal, og ændre farver og lignende der, uden at det går ud over dine tv kanalers farver.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 07/11-09 18:10 
Tak tak, tænkte der måske var noget helt galt med min tilslutning af xbox'en eller tv'et, men prøver da bare at forsøge mig frem med de forskellige settings.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KTCKTCSkrevet 07/11-09 23:54 
Hvilket kabel er din Xbox 360 forbundet med?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/11-09 16:05 
component
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
JmogJmogSkrevet 08/11-09 17:18 
Der kan teoretisk set være noget galt med component-indgangen på dit TV. Har din Xbox 360 også HDMI-ud? Så ville jeg prøve om ikke det giver en forskel.

Der burde også være composite-forbindelser i dit componentkabel. Det vil se forfærdeligt ud på dit tv, men det kunne være en meget god test af, om der er enorm forskel i lysstyrke etc.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/11-09 17:24 
Har ændret på de forskellige settings og det ser helt fint ud. Det var vist bare mig, der var en n00b.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
329 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig