X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo på E3 - 2007


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/07-07 01:27 
Heri kan diskuteres alt Nintendo-relateret, der dukker op på E3, så vi ikke får en ny tråd per annonceret rygte/spil etc.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
86 emne(r).
1 2 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/07-07 01:27 
Heri kan diskuteres alt Nintendo-relateret, der dukker op på E3, så vi ikke får en ny tråd per annonceret rygte/spil etc.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 09/07-07 01:51, rettet 09/07-07 01:52 
Det eneste jeg egentlig vil have af Nintendo er, at de demonstrerer, at de har mængder af trediepartsspil på vej. Mængder af gode/seriøse trediepartsspil :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
happyEDhappyEDSkrevet 09/07-07 10:10 
Hvorfor?
Jeg håber da bare de viser noget godt. Så jeg sku lige glad med hvem der laver det.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 09/07-07 10:11 
Fordi det mangler.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 09/07-07 10:13, rettet 09/07-07 10:15 
happyED>
Hvorfor?
Jeg håber da bare de viser noget godt. Så jeg sku lige glad med hvem der laver det.

Helt enig - jeg vil være tilfreds med nogle nye solide kvalitets spil fra Nintendo og helst ikke noget "touch-generation" halløj, tak ;)

Annoncering af et nyt Zelda til Wii ville være nice, men det kommer nok først på TGS hvis der er på vej.
Bede-xBede-xSkrevet 09/07-07 10:29, rettet 09/07-07 10:30 
Beano>
Helt enig - jeg vil være tilfreds med nogle nye solide kvalitets spil fra Nintendo

Men det får vi jo altid. Det kan vel næppe overraske mere, at Nintendo laver fantastiske spil.

Det er meget mere interessant at se, om trediepartsfirmaerne har tænkt sig at investere seriøst i maskinen. Og med seriøst, snakker jeg ikke om varianter af minigame/party-formlen. Jeg vil vide om der kommer "rigtige" spil.

Mario, Metroid eller andre af Nintendos inhouse produktioner er jeg slet ikke i tvivl om, vil blive suværene. Det er jo Nintendo :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 09/07-07 10:38 
Bede-x>
Men det får vi jo altid. Det kan vel næppe overraske mere, at Nintendo laver fantastiske spil.

Bestemt - der er bare alt for langt imellem snapsene (specielt i Europa) så derfor jeg skrev "nye" :)

Håber heller ikke der går alt for meget "touch-generation" i deres spil. Er godt klar over det sælger til casual markedet og grunden til Nintendo store succes med Wii og DS, men det er bare ikke min spilsmag. Er mere til de mere traditionelle Nintendo spil som jeg gerne vil se mere af ;)
happyEDhappyEDSkrevet 09/07-07 12:40, rettet 09/07-07 12:47 
Det jeg tror der kommer og som er lidt interresant:
It's a wonderful world (Spilbar demo)
Dragon Quest IX (Spilbar demo)
Super Mario Galaxy (Spilbar demo)
Guitar hero wii (Spilbar demo)
Geometry Wars DS/wii (Spilbar demo)
Drawn to Life(Spilbar demo)
Ninja Gaiden Dragon Sword (Spilbar demo)
Metroid Prime 3: Corruption (Spilbar demo)
Animal crossin
Mario kart wii
EBA 2
DK Jungle Climber


Det jeg ville ønske , men nok ikke sker;):
Advance wars DS 2 med online
Metal gear solid DS (Med stil ala de gamle MGS eller Boktai)
Maple story DS (som MMO ikke bare RPG som de er ved)
Ny 2D Metroid
Nyt Castlevania
Ny GAMEBOY :):) (ikke muligt)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
The DaneThe DaneSkrevet 09/07-07 12:54 
hehe - Guitar Hero wii.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 09/07-07 12:56, rettet 09/07-07 12:57 
Guitar Hero 3 på Wii skulle faktisk blive fremvist. Men næppe anderledes end PS2 udgaven.

Et nyt 2D Metroid på DS ville være cool :)
WehnerWehnerSkrevet 09/07-07 13:01 
Jeg håber at de viser noget, der grafisk demonstrerer, at Wii rent faktisk er en tunet Gamecube og ikke en nedgraderet. Kald mig bare overfladisk, men jeg synes, det er på tide.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 13:53, rettet 09/07-07 14:04 
http://media.wii.ign.com/media/748/748547/vids_1.html

Federation Ship Full Walkthrough. Og den er et år gammel, og ligner ikke noget fra en "tuned Gamecube".

http://media.wii.ign.com/media/748/748547/vids_2.html

E3 2006 Demo (HD)

http://media.wii.ign.com/media/827/827187/vids_1.html

E3 2007 Umbrella Chronicles Trailer.

http://media.wii.ign.com/media/827/827358/vids_1.html

GDC 2007 Trailer.

Osv.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
happyEDhappyEDSkrevet 09/07-07 15:46 
Super Mario Galaxy viser det da også, efter det jeg har set.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HankyHankySkrevet 09/07-07 17:13 
Skulle lige til at skrive det samme. Jeg tror næppe, Super Mario Galaxy ville kunne køre som det vi så sidste år, på en GameCube.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
happyEDhappyEDSkrevet 10/07-07 00:08 
wii Guitar

http://www.britishgaming.co.uk/?p=2216
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
CoreCoreSkrevet 10/07-07 00:15, rettet 10/07-07 00:18 
Wehner>
Jeg håber at de viser noget, der grafisk demonstrerer, at Wii rent faktisk er en tunet Gamecube og ikke en nedgraderet.

Det syntes jeg også vi mangler nogle eksempler på, så jeg er også overfladisk ;)

Men jeg vil også gerne høre lidt til Dragon Quest, og gerne andre SquareEnix-projekter i samme omgang.

Derudover er jeg også med på tredjeparts-ønskerne. Jeg er ikke i tvivl om at Nintendo kan levere noget spændende (på ét eller andet tidspunkt), men jeg vil gerne have andet end alle deres genbrugs-franchiser også. Dem er de desværre ikke så flinke til selv at finde på.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 17:36 
Nyt Trauma Center på vej til Wii... tør slet ikke tænke på hvornår vi får det i Europa når vi stadig venter på det første :!

Trauma Center: New Blood (på gamle flasker?)
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 17:21 
live nu på http://kotaku.com/
Eller de er i hvert fald på vej der hen :)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
AmbyAmbySkrevet 11/07-07 17:27 
Hvornår er 4 pm her?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 17:34 
1 om natten ca hvorfor?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
AmbyAmbySkrevet 11/07-07 17:38 
Fordi der står det begynder 4pm. Nu gider jeg ikke sidde oppe :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 17:49, rettet 11/07-07 17:50 
Det begyndet kl 1800 Jeg er gået ud fra gamespots tider.
Men det er jo altefter hvor de er i landet.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WikzoWikzoSkrevet 11/07-07 18:04 
Starter nu.

Se det live på GameSpot
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 18:05 
ah de nok forsinket som de plejer :)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 18:08 
Så er vi i gang :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 18:12 
lagger jeres helt vild
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 18:17 
Nej, det kører fint.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 11/07-07 18:21 
Kører super smooth her, og jeg sidder og grov henter på Marketplace samtidigt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 18:23, rettet 11/07-07 18:42 
ja køre ogsså her nu :)

Ligesom Microsoft er der godt nok ikke de store overraskelser her.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 18:45 
Nej, det er lidt kedeligt indtil videre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 19:02, rettet 11/07-07 19:02 
Hvorfor annoncerer de spil hele tiden, som er annoncerede?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/07-07 19:05 
Så gik der TV-Shop i den, med Wii Fit.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 19:06, rettet 11/07-07 19:07 
Det er ligesom microsoft.
Tror ikke der kommer de store nyheder fra nogen


He he tv shop
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RooneyRooneySkrevet 11/07-07 19:13 
Åh nej, Miyamoto's fitness simulator virker ikke. Er der en der gider sende ham en sms og be' ham få fingeren ud, og demonstrere Super Mario Galaxy?

Nå, men de har da ihvertfald demonstreret, at de ikke vil lave spil for gamere mere; Nu skal det være for ALLE, for Wii'en er jo for ALLE i familien, og den skal være i stuen så ALLE kan spille på den, og sørme om ikke alle spillene skal være for ALLE nu.

Jeg håber ikke at de vælger at ødelægge DS'en på samme måde.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 19:15, rettet 11/07-07 19:16 
Skal være plads til alle..

Jeg kunne aldrig i mit liiv købe den tingest.
Men jeg tror faktisk at den får succes.
Og ja deres mål med at få flere med virker og kommer til at virke.
Så så længe jeg fåår min normale nintendo spil er jeg fuldstændig ligeglad.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/07-07 19:19 
Rooney>
Nå, men de har da ihvertfald demonstreret, at de ikke vil lave spil for gamere mere;

Præcis derfor de vælger at droppe wii-mote styringen i alle fremtidige spil, og istedet inkludere balance-boarded som eneste styringsmulighed.

Jeg tror vist at Nintendo har vist at de fortsat laver spil til "gamere", men samtidig vil satse endnu mere på casual-publikummet (who can blame them).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 19:21, rettet 11/07-07 19:24 
Det er kun sundt for hele industrien.
Det burde man være glad for.

Edit:
Men selvføleglig, jeg mangler mit 2D metroid og alt det der jeg går og drømmer om.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 19:23, rettet 11/07-07 19:28 
Lige pludselig ser Microsofts konference noget bedre ud. Så ringe som den var mht nye annonceringer, så var der i det mindste mængder af spil, jeg gerne ville spille: Lost Odyssey, CoD4, Mass Effect, Assassin's Creed, Resident Evil 5, Halo 3...

Nintendos var en katastrofe på det område.

Meget skuffende E3 indtil videre. MS annoncerer Viva Pinata Party Animal og Scene It. Nintendo Wii Fit.

Det her ligger da godt nok lige til højrebenet for Sony. De skal sådan set bare komme med én annoncering af rimelig interesse, som vi ikke har hørt om, for at være de bedste i denne omgang.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 11/07-07 19:24 
En på Rllmuk skrev følgende:

"I`m not watching this, I`m purely going on what i`m reading here but face it guys, we are not nintendos market anymore, they want everyone else to buy it so they can milk the fat sods by making them jump up and down and waving a pointer in the air while giving us token gestures of the odd game here and there.

And you know what, its going to make them rich and all the bleating from us in the world will make as much difference as a elastoplast would on the titanic.

Still, fuck `em"

Helt enig.

Er ualmindeligt spændt på hvad Sony viser nu, for det kan ikke være værre end den time jeg lige har brugt på det her crap.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/07-07 19:24 
Nu så jeg ikke Microsofts konference, men jeg synes da Nintendos var relativt kedelig, eller i hvertfald uden de store overraskelser. På den anden side havde jeg ikke forventet andet :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RooneyRooneySkrevet 11/07-07 19:28 
Sidste år - og året før - vidste Nintendo faktisk SPIL på E3.

Et underligt koncept - jeg ved det - men de gjorde det skisme alligevel.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
ChronoChronoSkrevet 11/07-07 19:29 
Mario Kart Wii (online) er nok til mig.

Wii Fit ligner en fiasko. En badevægt? Hvorfor nu det?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 19:34, rettet 11/07-07 19:37 
Bede-x>
Lige pludselig ser Microsofts konference noget bedre ud. Så ringe som den var mht nye annonceringer, så var der i det mindste mængder af spil, jeg gerne ville spille: Lost Odyssey, CoD4, Mass Effect, Assassin's Creed, Resident Evil 5, Halo 3...

Nintendos var en katastrofe på det område.

Meget skuffende E3 indtil videre. MS annoncerer Viva Pinata Party Animal og Scene It. Nintendo Wii Fit.

Det her ligger da godt nok lige til højrebenet for Sony. De skal sådan set bare komme med én annoncering af rimelig interesse, som vi ikke har hørt om, for at være de bedste i denne omgang.

Det er igen det med smag.
Jeg har feks ikke interesse i nogle af de spil microsoft kom frem med, undtaget sesible soccer.
Men det er jo derfor det er godt der er flere konsoller.
Men dem jeg ser frem til fra nintendo som de så ikke nævnte alle sammen.

wii:
Super mario galaxi
Super smash bros
Mario kart
Guitar hero
Geometry Wars
NiGHTS: Journey of Dreams
battalion wars wii

DS:
Drawn to lift
Chibi-Robo: Park Patrol
DQ DS
Maple story DS
Zelda DS
Geometry Wars


så der er jo spil på vej faktisk en del og jeg har bare nævnt dem jeg er interesseret i.
De nævnte dem bare ikke , men det kan jo være der kommer noget om dem de næste par dage.



Edit:
Tror faktisk wii fit bliver en succes, ikke i "vores" kredse.
Men tror den får så meget omtale i den "virkelige" nyheds verden pga det er noget der er sundt og det er spil ikke så tit sat sammen med. Specielt i USA.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RooneyRooneySkrevet 11/07-07 19:40 
Problemet er, at Wii Fit ikke bliver en fiasko. Er du klar over hvor mange smæld fede amerikanske husmødre som køber det stykke plastik når det udkommer, i håb om at de kan spille OG smide lidt fedt samtidigt?

Det kommer til at sælge som ting aldrig har solgt før, og Nintendo griner hele vejen ned til banken.

Så I Metroid Prime 3 demonstrationen? WTF gik det ud på? En eller anden pige, som tydeligvis ikke fattede hvad hun lavede, stod og viftede med en wiimote, alt i mens en eller anden gut fortalte om det revolutionerende nye styresystem de havde inkorporeret i den endelige version af spillet. Det eneste jeg så, var pigen der tog MASSIVE DAMAGE fra samtlige fjender på skærmen, og ikke meget andet. Get the fuck outta here Nintendo.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/07-07 19:43 
Det lyder da godt nok som om du er noget farvet i din mening.

Jeg kan ikke se hvordan Wii Fit udelukker alt andet Nintendo producere. Det jeg så fra Metroid Prime 3-demonstrationen viste IMO at hun havde styr på - det gik måske for hurtigt til at du kunne følge med :P
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 19:44 
happyED>
Det er igen det med smag.

Nej, det synes jeg faktisk ikke, at det er. Så længe man isolerer det til deres konferencer, hvilket jo er det vi snakker om, så synes jeg, at der var mange flere interessante titler på Microsofts.

Men jeg har ikke lyst til at diskutere det. Hvis man mener, at Nintendo bare leverede varen på spilsiden, er det jo fint nok. For mig var deres konference en katastrofe.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/07-07 19:44 
Chrono>

Wii Fit ligner en fiasko. En badevægt? Hvorfor nu det?

Genial idé. Først er der naturligvis hele motions-elementet. Og det virker som der er lagt op til en slags "brain-training" for kroppen... sagt lidt poppet. For mig at det et plus at der lagt spil ind over, lidt high score-ræs. Jeg vil da hjertens gerne konkurrere med min kone om hvem der tabe sig mest. Sjovt nok kan jeg ikke udstå spil som giver motion som bonus, men motion som samtidig har game-elementer... yay! Når det så er sagt, så virker det som om at den er så følsom at man kan lave nogen total fede spil der styres med balancen.

Og btw... jeg er også helt tændt på Mario Kart!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/07-07 19:49 
Bede-x>
Men jeg har ikke lyst til at diskutere det. Hvis man mener, at Nintendo bare leverede varen på spilsiden, er det jo fint nok. For mig var deres konference en katastrofe.

Det er så en ting. Men derfra til at erklærer at Nintendo har afskrevet alle gængse spillere verden over er en anden ting.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 19:50, rettet 11/07-07 19:50 
Det har jeg vist ikke skrevet nogen steder.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/07-07 19:58 
Bede-x>
Det har jeg vist ikke skrevet nogen steder.

Nej det har du da egentlig ikke - beklager :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
86 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig