X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Driver til Nvidia Go 7600


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/06-07 21:51 
Jeg har netop købt mig en slæbbar med overnævnte grafikkort i. Maskinen var leveret med Vista, men det er nu væk til fordel for XP. Problemet er bare at XP ikke kan genfinde, eller rettere finde, mit grafikkort. Jeg mangler en kompatibel driver. Hvad har i gjort? Og nej, der er ingen på Nvidia's hjemmeside :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dchangdchangSkrevet 27/06-07 00:33 
Mærke, model?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
TurricanTurricanSkrevet 27/06-07 08:40, rettet 27/06-07 08:43 
Jeg har altid haft god erfaring med Omega drivers til bærbare. Mine erfaringer begrænser sig dog til ATI kort.

Altid nye og opdaterede drivere, så man ikke skal gå og vente på at PC producenten får lavet en ny der passer til maskinen. Hvilket mange producenter faktisk aldrig får gjort. Så hermed en stor anbefaling til dem der bruger en bærbar til at spille på.

Omega Drivers
The Gods pause for a moment...
TLTLSkrevet 27/06-07 11:22, rettet 27/06-07 11:23 
Måske er det et såkaldt onboard kort, så skal du finde drivere til bundkortet.

EDIT: prøv evt den her

driver til go 7600
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
JuggernautJuggernautSkrevet 27/06-07 15:13 
Hey igen, og tak for jeres info. Maskinen er en P100-454. Jeg har selv fundet driveren her: http://www.laptopvideo2go.com/
Men efter at have installeret XP, vil den heller ikke finde lydkortet. AARRGH....Er det normalt når man snakker bærbar?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/06-07 15:39 
Det er sikkert også onboard og burde blive installeret når du smider cd'en med drivers, der højst sandsynligt fuldte med computeren, i drevet. Om Win XP finder driverne afhænger fuldstændig af hardwaren, og har som sådan ikke noget at gøre med om der er tale om en bærbar eller stationær PC - hvis XP på din stationære har fundet alle drivere til din hardware har du været heldig. Der er som regel en del manual driver installering forbundet med installation af Win XP.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JuggernautJuggernautSkrevet 27/06-07 17:25 
Det er nu også lykkedes mig at finde lydkortet og fået det korrekt installeret. Problemet med netop denne maskine, er at alle de drivere der medfølger, er til Vista. Intet til XP.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig