X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spørgsmål angående Projektor tilslutning


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 26/05-07 19:10, rettet 26/05-07 19:12 
Hey Allesammen!

Jeg har lige købt en Infocus 4805 projektor og har lige nu koblet min DVD-afspiller dertil via Component, men vil også gerne have XBox 1 og eventuelt min Gamecube koblet til den, men hvordan gør jeg dette nemmest med det bedst mulige signal? ...eftersom der ikke er Scart-tilsutning i Projektor- ellers havde det jo været snildt at koble min Scart Box (med alle konsoller i) videre til projektoren. Kan jeg eventuelt få en "Component Box" eller...?

Bagsiden ser således ud.

Spørgsmål angående Projektor tilslutning
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
KTCKTCSkrevet 26/05-07 21:45, rettet 26/05-07 23:26 
Du kan godt få component kabler til Xbox, og jeg mener bestemt også du kan få det til Gamecube. Ellers er det bedste sekundære valg SVHS.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
QQSkrevet 26/05-07 21:57, rettet 27/05-07 12:45 
Der er ikke S-Video på en europæisk Gamecube, eller Wii for den sags skyld. Til Gamecube findes der kun originale component kabler, da de tilsyneladende ikke er så nemme at kopiere. De er sjældne, men ikke umulige at finde på ebay, dog skal man regne med at slippe omkring 300 kr for et originalt kabel.

Component til Xbox er ikke noget problem.

Af Component Switchboxe er der vist en del af vælge imellem. Jeg synes bedst om de mekaniske (som den jeg har linket til nedenunder) da de er billigst, og ikke bruger strøm eller forstyrres af andre elektriske signaler. Der er sikkert nogen der vil være uenige med mig der.

Component box på Ebay
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
The BruceThe BruceSkrevet 27/05-07 00:40 
OK- fedt! Tak for svarene! :-D
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
WehnerWehnerSkrevet 27/05-07 13:57 
www.gamebits.dk er der både component og super-vhs til Xbox til en rimelig penge.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig