X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

X2 Lite - hvor ?


Svar
BeanoBeanoSkrevet 05/03-03 10:34 
Er der nogen der kan henvise til en dansk forhandler af Xecuter 2 Lite chippen ?
MajorPMajorPSkrevet 05/03-03 12:55 
www.konsol-chips.dk skulle vist være ret gode!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
steffensteffenSkrevet 10/03-03 10:36 
Jah øh... og jeg kan sælge dig pro modellen hvis det var noget til samme pris (eller næsten.... 599.-)..

Og ærligt talt, så er det en meget bedre chip, med langt flere funktioner. Light udgaven kan heller ikke umiddelbart bruges sammen med xbox live, men det kan pro.

Flere specifikationer....
FlexyZFlexyZSkrevet 10/03-03 22:02 
Hvorfor kan en X2-lite ikke bruges til xbox-live?

FlexyZ
steffensteffenSkrevet 11/03-03 12:02 
Den kan ikke UMIDDELBART bruges. Og det kan den ikke fordi xbox live kan se hvis du har en modchip installeret, og så bliver du bannet på deres server. Xecuter pro modellen har en ekstern dipswitch hvor du kan slå chippen fra så den bruger den originale i xboxen. Lite udgaven har ganske vidst også en switch men den sidder på selve chippen, og sidder derfor altså inde i xboxen.

Man kan selvfølgelig bore et hul i xboxen og købe en switch og så lodde den på chippen. (det var der "umiddelbart" kom ind i billedet)
NaieraNaieraSkrevet 11/03-03 12:06 
Jeg gad godt nok ikke sidde med dip-switches når jeg skulle slukke for en chip, der afgør om min Xbox kan bruges online eller ej :-/
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
steffensteffenSkrevet 11/03-03 12:07 
Hvad mener du helt præcist med det?
NaieraNaieraSkrevet 11/03-03 12:17 
De er små, nemt at lave fejl med dem. Utroligt besværligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
steffensteffenSkrevet 11/03-03 12:23 
Ja men det er enten det eller ingen xbox live. Eller selvfølgelige at bore hul i kabinettet og sætte en stor switch på. Desuden er det jo ret nemt at se på skærmen om den booter den moddede bios eller den originale bios.

Cheapmods og alle de andre chips har samme problem. Ingen mulighed for xbox live. Desuden hvis du laver en fejl flash, eller flasher en forkert bios, så er chippen dræbt på stedet, ved en xecuter lite.
NaieraNaieraSkrevet 11/03-03 12:33, rettet 11/03-03 12:34 
steffen >
Desuden er det jo ret nemt at se på skærmen om den booter den moddede bios eller den originale bios.

Hvad hvis man ikke bruger Evo-X?

Jeg har desuden en kontakt på min helt normale X-ecuter...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
steffensteffenSkrevet 11/03-03 13:06, rettet 11/03-03 13:08 
Det er ligemeget om du bruger evox eller ej, den skriver stadig på skærmen om den er slået til.

Jeg har desuden en kontakt på min helt normale X-ecuter...

Der er også kontakt på xecuter lite den er bare intern, hvis man vil have en ekstern hvilket er det man skal ha, må man lave det selv. Lissom på de fleste andre chips.
NaieraNaieraSkrevet 11/03-03 13:07, rettet 11/03-03 13:09 
Ja, og det er ikke noget problem at sætte sin egen kontakt på. Selv jeg har en kontakt der kan bruges liggende ;)

At X2 Pro skriver på skærmen om den er slukket eller ej, det vidste jeg ikke, men det' jo bare godt så.

Jeg tror dog jeg holder mig til min modificerede Xbox til import, og min umodificerede til XBL ;)

Jeg har desuden lige rettet dit indlæg til, så der gøres brug af Quote funktionen. Quote knappen finder du lige ved siden af Svar knappen :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
steffensteffenSkrevet 11/03-03 13:15, rettet 11/03-03 13:16 
At X2 Pro skriver på skærmen om den er slukket eller ej, det vidste jeg ikke, men det' jo bare godt så.

Det gør alle chips nu, for det er biossen der skriver det.....

Jeg har desuden lige rettet dit indlæg til, så der gøres brug af Quote funktionen. Quote knappen finder du lige ved siden af Svar knappen :)

Tak for det så lærte jeg også noget i dag :)

Iøvrigt var pointen også bare at konsol chips da vidst er rimelig dyre, og at hvis han ville bruge 600 kroner lisså godt kunne købe storebroren istedet så
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig