X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste fladskærms-TV til 5000,-?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 18/05-07 14:16 
Jeg ved godt at der findes en "HDTV-fjernsyns" tråden, men den er efterhånden blevet mere end almindeligt uoverskueligt.

Samtidig regner jeg med at der kapaciteter herinde, der ligger inde med den viden jeg søger, uden at skulle bruge tid på at skulle slå det op.

Min fætter vil gerne give ca. 5000kr for et LCD-tv med digital-tuner. Hvad ville være det rigtige v... Se hele indlægget
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
251 emne(r).
1 2 3 4 5 6 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 18/05-07 14:16 
Jeg ved godt at der findes en "HDTV-fjernsyns" tråden, men den er efterhånden blevet mere end almindeligt uoverskueligt.

Samtidig regner jeg med at der kapaciteter herinde, der ligger inde med den viden jeg søger, uden at skulle bruge tid på at skulle slå det op.

Min fætter vil gerne give ca. 5000kr for et LCD-tv med digital-tuner. Hvad ville være det rigtige valg for ham?

Håber der er nogen der har svar på rede hånd =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 18/05-07 14:31, rettet 18/05-07 14:32 
Udvalget er vist temmelig begrænset med de restriktioner. Hvis han kunne overleve uden digital tuner ville udvalget være væsentligt større, og han ville også kunne få nogle flere tommer (men ikke nødvendigvis bedre kvalitet).

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 18/05-07 14:34, rettet 18/05-07 17:39 
Skal jeg fraråde ham at købe et med digital tuner? Og så tilføje en sådan, når han rent faktisk har brug for den?

edit: rettede forståelsesfejl.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/05-07 18:52 
Du kan få en Samsung 32" med digital tuner for 1000 kr mere.
http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=201982

Digital tuner giver bestemt langt bedre billede, men det er jo kun DR1, DR2 og TV2 som, endnu, kan modtages digitalt.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dRxLdRxLSkrevet 19/05-07 19:21 
Er det samsung fjernsyn der linkes til "anbefalelsesværdigt"?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 19/05-07 19:22, rettet 19/05-07 19:24 
Azalon>Digital tuner giver bestemt langt bedre billede, men det er jo kun DR1, DR2 og TV2 som, endnu, kan modtages digitalt.

Og en bunke Svenske kanaler, hvis man bor i nærheden af nord/øst kysten.
Jeg ved ikke hvad en digi-tuner med HDMI koster, men han kunne tilføje sådan en med nøjagtig samme kvalitet som hvis den var indbygget, dog vil betjeningen være et hår mere besværlig.
Men jeg ville helt klart anbefale ham at få noget satelitudstyr i stedet, eller melde sig til noget digitalt kabel tv.
Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor meget TV han har tænkt sig at se. :)
Born to kill space
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/05-07 19:28 
dRxL>
Er det samsung fjernsyn der linkes til "anbefalelsesværdigt"?

Ja, eller ville jeg ikke linke til det ;)
Jeg synes Samsung laver gode fladskærme og til en god pris.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
AmbyAmbySkrevet 19/05-07 21:38 
Desværre er det hos Pixmania. Sikke en svindlerbule.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 19/05-07 22:48 
Han endte så med at købe et SONY KDL-32U2000 LCD Digital Colour TV i Bilka. Jeg vidste godt at han ville have det bedst med at købe fra en fysisk butik. Og med ting på størrelse med et fjernsyn forstår jeg ham sådan set godt.

Er det okay apperat eller noget skrammel?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 20/05-07 12:39 
Hvad gav han for sådan et Sony?

Jeg har lige set i Elgigantens nye tilbudsavis, at de har et Toshiba 32W300P til 3999,-

Jeg ville egentlig hellere vente med køb til september, men er det et supertilbud, så jeg alligevel bør slå til nu?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 20/05-07 13:09, rettet 20/05-07 13:10 
Jeg syntes at du helt klart gør klogest i at vente til September. Så har du noget tid til at arbejde dig frem imod at kunne bruge mindst det dobbelte på din fladskærm.

Det er mange penge, men du vil blive så usigeligt meget gladere for det, med alle de funktioner, kvaliteter og størrelsesforskelle du ender med at kunne tage med i købet ;)

Jeg selv kunne aldrig finde på at købe et Toshioba-TV, men jeg er også snobbet, så det er ikke sikkert at mærket i sig selv er noget skrammel af den grund.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 20/05-07 13:12 
Men jeg vil ikke bruge mindst det dobbelte :) Hverken nu eller til september (Bungie har jo lige sat d. 26. som sidste frist).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
lightyear dklightyear dkSkrevet 20/05-07 13:18 
Gid jeg også kunne lære at nøjes :^).
are you CHICKEN?
WehnerWehnerSkrevet 20/05-07 13:27 
Nogle steder kan man jo nøjes, andre kan man ikke - det må man bare acceptere. Hvis det var en basguitar ville jeg aldrig kunne gå på kompromis :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 20/05-07 14:34 
Toshiba har et udmærket ry. Det her om 32W300P lyder dog måske ikke så lovende:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52450
CoreCoreSkrevet 20/05-07 14:56, rettet 20/05-07 14:57 
El-Giganten er da godt nok dygtige til at få specifikationerne med på deres hjemmeside. Jeg fandt dog en anden her:

http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=36140&type=

Tallene på den ser egentlige OK ud, spørgsmålet er bare hvordan billedet ser ud fysisk. Mit råd er under alle omstændigheder at tro på hvad du ser.

Forstået på den måde, at tal og opløsninger kan være nok så lovende, men hvis du ser TV'et i aktion er det ikke nødvendigvis et flottere billede, end på et der er knap så flot på papiret. Samtidig skal du være opmærksom på om det er det samme signal der kører på udstillingsskærmene i butikken.

Jeg ville (og gjorde selv) alliere mig med en ekspedient der er serviceminded nok til at lade dig slæbe din 360'er med under armen (eller låne en i butikken), og simpelthen se de potetielle fjernsyn i aktion. Forskellen kan være enorm. I samme omgang ville jeg se om ikke der kunne være en plasmaskærm der er "billigere" i den forstand at man kan få mere for pengene. Da jeg købte TV arbejde jeg som de fleste nok ved selv i Fona, og havde derfor alle muligheder for at tjekke skærmene sammen med en Xbox, så jeg ved ikke hvor modtagelige ekspedienter er overfor sådanne idéer.

Hvis alt fejlede og alle ekspedienter er nogle sure aber, så ville jeg kigge alle de potentielle skærme godt efter, og så ellers bare købe TV et sted hvor de kører med 14 dages returret (hvis ikke de gør det alle steder).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/05-07 15:36, rettet 20/05-07 15:37 
Et ord: Mirai! :-) Dette kan virkelig anbefales hvis du er på et stramt budget:

http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=DR0Oz56xSIkOz9jhQ9HOZ9eS5sOA5g-v0FTwmwKqiYnBtLCfbjU1a--rNrl_1WDlkQY=?ProductUUID=oyEKamdgWosAAAERT_w_e1YB&CatalogCategoryID=&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=f5_p_dat_tv&CategoryName=f5_p_dat_tv&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/05-07 16:57 
Hvis du vil ha et godt råd, så undgå en billig Toshiba. Det er efter min erfaring noget skrammel. Farverne i panelet er vattede (specielt rød), der støj på signalet (analogt), menuen og betjening er ikke gennemtænkt og heller ikke pænt, og så understøtter vga indgangen kun 4:3 i max 1280x1024.
Jeg har set én Toshiba model med digital tuner som stod godt, det var en 42" lcd som jeg jeg dog ikke kan huske modelnr på. Men de billige 32" synes jeg ikke er pengene værd.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
WehnerWehnerSkrevet 20/05-07 17:11 
Mange tak til alle. Jeg køber ikke Toshibaet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RaGeRaGeSkrevet 20/05-07 19:39, rettet 20/05-07 19:40 
Har et 32" Toshiba og det er jeg godt tilfreds med specielt billedkvaliteten iforhold til mange andre producenter. Det trælse er dog, at jeg skal køre component via vga indgangen :(

Jeg vil helt klart mene Toshiba er et godt mærke, sålænge man køber nogle af de lidt dyrere modeller.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
OmenOmenSkrevet 20/05-07 23:19 
Lige for at få det på det rene:

Toshiba laver til pengene (og her snakker vi med mindre du vil op i en LANGT dyrere prisklasse) nogle af de bedste (hvis ikke de bedste) LCD skærme på markedet.

Deres WL66ZS var i lang tid den absolutte favourit i prisklassen, og er kun for nyligt blevet overgået af deres C3000P og C3030D (med digital tuner).

Spørger du de fleste som virkeligt har forstand på det, er Samsung rent billedmæssigt noget roddet hø, medmindre du vælger at investere i den dyrere M serie.
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 21/05-07 07:44 
Omen>
Toshiba laver til pengene (og her snakker vi med mindre du vil op i en LANGT dyrere prisklasse) nogle af de bedste (hvis ikke de bedste) LCD skærme på markedet.

Mjah, nu er der jo kun et par tusinde op til 37" plasma, fra de 6-7k de populære Toshiba LCD TV stod i for ikke så lang tid siden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/05-07 18:46 
Omen>
Spørger du de fleste som virkeligt har forstand på det, er Samsung rent billedmæssigt noget roddet hø, medmindre du vælger at investere i den dyrere M serie.

Der er jeg bestemt ikke enig.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-07 18:55 
Det er også min opfattelse at Samsung ligger højt på ranglisten når det kommer til LCD tv. Sådan var det i hvert fald da jeg købte mit, men det er jo efterhånden noget tid siden. Om en 4-5 år når jeg udskifter mit med et full HD tv køber jeg nok Samsung igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 21/05-07 19:14 
Enig - jeg har intet at indvende mod det jeg har, og jeg køber gerne samme mærke igen, hvis det bliver et LCD igen - efter en masse research var det min klare opfattelse at Samsung ligger i den bedre ende af prisklassen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 21/05-07 19:39, rettet 21/05-07 19:43 
Samsung er populære på grund af pianolak, ikke på grund af billedkvalitet. Bestemt ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/05-07 19:48 
Ligesom et hav af andre tv ....
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Bad AshBad AshSkrevet 29/05-07 15:32 
Har lige været inde og se på fjernsyn og er faldet over dette "Samsung 32'' LCD TV LE 32R32BX. Det er sat ned fra 7000kr. til 5000kr. Er lidt nysgerrig om det er et godt køb til prisen, eller om der er noget der er bedre derude i samme prisklasse.

Det skal primært bruges til at se fjernsyn, men vil dog stadig have HD TV, da jeg regner med at købe en 360 inden for overskuelig fremtid.
NaieraNaieraSkrevet 29/05-07 16:01, rettet 29/05-07 16:03 
Hvor billigt skal et dårligt TV være før det er et godt køb?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 29/05-07 21:09 
Bad Ash>
Har lige været inde og se på fjernsyn og er faldet over dette "Samsung 32'' LCD TV LE 32R32BX. Det er sat ned fra 7000kr. til 5000kr. Er lidt nysgerrig om det er et godt køb til prisen, eller om der er noget der er bedre derude i samme prisklasse.

Det skal primært bruges til at se fjernsyn, men vil dog stadig have HD TV, da jeg regner med at købe en 360 inden for overskuelig fremtid.

Det er fint fjernsyn til dem der gerne vil have et HD-Ready fjernsyn til en fornuftig pris og design, og samtidig ikke gider spilde værdifulde mængder liv på at fluekneppe specs.

Hilsen én som ikke er flov over at ryge rød Cecil. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/05-07 21:25 
Jeg har selv et TV der ligner meget, og det er jeg meget tilfreds med. Nu er det ikke samme nummer (kan ikke huske mit) men det ser ens ud. Hvis det har samme funktioner vil jeg bestemt mene det er pengene værd.

Se venligst bort fra Naieras plasma-snobberi.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bad AshBad AshSkrevet 31/05-07 00:10 
Har købt og betalt for det og er indtil videre meget tilfreds med det. tak for feed back :)
WehnerWehnerSkrevet 08/07-07 19:56 
Elgiganten har i næste uge et 32" LG model 32LE2R til 4444,-

Hvordan ville sådan et være i kvalitet i forhold til Mirais i samme prisklasse og det Samsung, Bad Ash nævner i denne tråd?

Har kigget idt på specs, der ser fornuftige ud, bortset fra, at der ikke er indbygget digital tuner. Er det overhovedet realistisk at få med i 5000,- prisklassen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 08/07-07 21:13 
Du kan ikke se noget som helst ud fra specs. Se det IRL og bedøm ud fra dét.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Zzap!Zzap!Skrevet 09/07-07 00:01 
Med mindre du kan få lov at låne TVet hjem, eller i hvert fald få lov at slutte dit eget udstyr til i butikken og stå og lege med det i en halv times tid, så et er en IRL sammenligning næsten værre end bare at se på specs.
Du kan slet ikke vide hvordan TVet tilfældigvis er indstillet i butikken og du ved heller ikke noget om hvordan det er tilsluttet.
Det bedste (næstefter en langvarig detaljeret side om side sammeligning, som er næsten umulig at få mulighed for) er at læse en masse anmeldelser fra respekterede sites og blade.
Born to kill space
ChronoChronoSkrevet 09/07-07 07:12 
Havde El-Giganten ikke sidste års 37" Panasonic plasma model til 5000 i sidste uge?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
lightyear dklightyear dkSkrevet 09/07-07 09:27, rettet 09/07-07 09:28 
Har fjernsynet og det er perfekt i Hd med xbox i Component og Ps3 i Hdmi porten, der er en RGB port til Pcen hvor det også står perfekt.

Analog signal klarer den ok ikke noget vildt, der er XD engine 3 på dette fjernsyn som gør lidt for dårlige sne kanaler osv.

Også meget dejligt det ikke er Pianolak som Samsung men en mere matsort, ikke lige så mange fingeaftryk osv.

Ellers kan jeg huske det kostede 8000 kr i Fona for et stykke tid siden.

Jeg synes selv den står bedre end SAmsungs gamle r/s model, da det var den jeg havde før Lg, og klart 4444 kr værd imo, men har nu Samsung 40 igen og Lg er rykket til soveværlset..
are you CHICKEN?
NaieraNaieraSkrevet 09/07-07 13:26, rettet 09/07-07 13:34 
Zzap!>
(...) så et er en IRL sammenligning næsten værre end bare at se på specs.

Den må du vist længere ud på landet med. Specs siger INTET, udover opløsning og antallet af tilslutningsmuligheder. Hvis man ser det IRL, helst uden at måle det direkte mod et TV ved siden af, har man i det mindste en jordisk chance for at se, hvad fjernsynet egentlig kan.

Som du nævner kan man jo bede om fjernbetjeningen og få lov til at indstille lidt på TV'et selv. Dette bør være absolut minimums-krav at stille til en butik, hvor man har tænkt sig at smide 4-5k.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 09/07-07 13:29 
Chrono>
Havde El-Giganten ikke sidste års 37" Panasonic plasma model til 5000 i sidste uge?

De har i hvert fald været langt nede i pris hos Elgiganten i et stykke tid, og hvis man kan holde til designet, så er der ikke nogen videre grund til at bruge mere på en af dette års modeller.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 14/07-07 22:15 
Naiera>
Du kan ikke se noget som helst ud fra specs.

Det hører man jo flere steder, og jeg er også tilbøjelig til at tro på det generelt set, men for lige præcis "kontrast ratio" svinger tallene simpelthen så meget, at det MÅ betyde noget...eller må det?

De fleste tv til omkring 5k ligger i omegnen af 1600:1, men jeg har set Samsungs TV stå helt op til 8000:1 - det burde da være voldsom forskel på sort og hvid i forhold til et Mirai - eller er det simpelthen decideret snyd?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 15/07-07 00:03 
Jeg mener at nogen bruger dynamisk kontrast som kontrast, og det er vist ikke helt rigtigt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 15/07-07 00:11, rettet 15/07-07 00:11 
Jeg har vist læst, at netop Samsung gør just det...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 15/07-07 01:51 
Wehner>
Det hører man jo flere steder, og jeg er også tilbøjelig til at tro på det generelt set, men for lige præcis "kontrast ratio" svinger tallene simpelthen så meget, at det MÅ betyde noget...eller må det?

Nej, for de måler det næsten alle sammen forskelligt, og de fleste lyver også alligevel, eller pynter i det mindste ufatteligt meget på tallene. Samsung opgiver dynamisk kontrast, hvilket egentlig bare er en endnu større løgn. De billigste fladskærms-TV har ikke forbedret sig en disse siden de angiveligt havde 1200:1 som kontrast, men siden det er så flygtige tal i forvejen, gør det ikke så meget hvis de lige tilføjer et par hundrede eller tre hver gang de kommer med nye modeller.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 11/09-07 23:46 
Elgiganten har i denne uge det her, der har flere af de ting, jeg søger - bl.a. 2x HDMI og digital tuner.

http://www.netshoppen.com/?vf=view_category_product&FirstItem=0&vm=993 1&pm=9931%C2%A4p302020&vi=302020

Det skulle være en helt ny model.

Men i den lokale Elgigant havde de ikke fået tv'et på lager endnu, da jeg tog derud, så jeg har ikke selv kunnet se det Derfor spørger jeg nu, om nogle af jer andre har, og kan dele lidt erfaringer eller viden om Sonys nye serie. Ikke mindst jer, der for alvor ved noget om det (jmog, Azalon, etc.).

Hvordan er det i kvalitet sammenlignet med de forskellige Mirai og Samsung i samme prisklasse?

Og dur sådan en intern digital tuner overhovedet til noget, eller ender man alligevel med at skulle have en ekstern?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/09-07 16:27 
Jeg har desværre ikke direkte kendskab til Sony's modeller, men jeg har generelt hørt godt om dem.
Jeg er helt sikker på at den er langt bedre end en Mirai, men Samsung ved jeg ikke helt med, for de klarer sig også ret godt.

Med digital tuner kan du pt. kun modtage DR1, DR2 og TV2, så det er ikke meget man for ud af det. Men billedet er væsentlig pænere med bedre farver og uden støj. De skriver ikke specifikt at det er en DVB-T tuner, men jeg kan kun forestille mig det, da DVB-C tunere ikke er set på markedet. Det betyder at du ikke kan modtage digital over kabel, men det er også ligemeget da ingen udbydere tilbyder det uden at man skal have en speciel boks (selector/Viasat/etc..).
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dRxLdRxLSkrevet 30/09-07 20:18, rettet 30/09-07 20:20 
Så er det mine forældre der skal ud og have sig en flad.

De har læst i forbrugermagasinet "Tænk" at Panasonic TX-32LMD70F skulle være et godt fjernsyn til prisen (ca. 8000kr), men for det beløb vil jeg da mene at de kan få et bedre og større fjernsyn, eller tager jeg fejl?

Så i det prisområde, hvad er det bedst de kan få?

edit:
De er også blevet anbefalet et Sony KDL-40V2500, kan det bruges?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 30/09-07 20:38, rettet 30/09-07 20:38 
Er de villige til at smide 9k efter et fjernsyn, så kan de jo få 42" Panasonic plasma. Under 10k bliver det ikke bedre.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 30/09-07 20:42, rettet 30/09-07 20:43 
Det vil jeg da også meget hellere anbefale dem, da jeg ikke bryder mig så meget om LCD fjernsyn.
Men bruger det ikke relativt meget mere strøm?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 30/09-07 20:46, rettet 30/09-07 20:47 
Det bruger ikke væsentligt mere strøm end det Sony LCD TV du nævnte. Alt efter hvad der vises på fjernsynet, kan et plasma TV over en periode faktisk også være billigere i drift end et LCD TV af samme størrelse.

Plasma TV er _ikke_ de energislugere, som de har ry for at være.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 30/09-07 23:47 
Er det i øvrigt det fjernsyn du selv har?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
251 emne(r).
1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig