X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til Play-Asia


Svar
WeskerWeskerSkrevet 08/05-07 23:56 
Hejsa alle jer på PlayRight
Jeg kunne godt tænke mig at bestille fra Play-Asia...
men har ikke et VISA eller Mastercard, så jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen af jer har brugt bank overførsel til netop PlayAsia. Jeg kan læse mig til at de anbefaler europæiske brugere at benytte sig af noget der hedder moneybookers.com men hvad er det egentlig? Har nogen herinde gode/dårlige erfaringer med bank overførsel eller moneybookers.com?


På forhånd tak :-)

Link til PlayAsia's payment methods
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
NaieraNaieraSkrevet 09/05-07 02:35 
Find nogen du kender der har VISA og lån deres i stedet. Det ville være ti gange nemmere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WikzoWikzoSkrevet 21/03-08 10:35, rettet 21/03-08 10:36 
Hapser lige tråden til et andet spørgsmål.

Jeg har problemer med at bruge mine affiliate penge (6$) på Play-Asia. Jeg har lagt Super Smash Bros. Brawl i min indkøbskurv og går videre til kassen, indtaster adresse, vælger forsending, og til sidst skriver jeg mit kortnummer ind. Ved ingen af disse steder har jeg mulighed for at vælge mine affiliate point, men ifølge deres hjælp, burde den være der et sted. Jeg bruger ikke "Quick checkout" ...

"Redemption for purchases on Play-Asia.com

* Easy as 1-2-3 & get 5% bonus!
Simply put the desired items into your shopping cart and proceed to checkout. Do not use the quick checkout but use the wizard by "next step" and you will be prompted to use your affiliation balance on the "checkout payment" step."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig