X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bioshock-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 03/05-07 20:01 
Vi skal da have en Bioshock-tråd.

Jeg så denne video i dag:

http://www.thelastboss.com/post.phtml?pk=2729

Den viser jo virkelig, hvordan man kan lave superlækkert vand, når man ikke skal programmere efter laveste fællesnævner :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
361 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 03/05-07 20:01 
Vi skal da have en Bioshock-tråd.

Jeg så denne video i dag:

http://www.thelastboss.com/post.phtml?pk=2729

Den viser jo virkelig, hvordan man kan lave superlækkert vand, når man ikke skal programmere efter laveste fællesnævner :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JesperJesperSkrevet 04/05-07 09:11 
Wow - det er godt nok flot at se. Glæder mig til at se hvordan det vil se ud i det endelige spil.
SumezSumezSkrevet 06/05-07 12:54 
Hm, troede fakisk vi havde en tråd om det i forvejen.
Ja, jeg glæder mig stadig til det, men ikke pga. vandet, hehe. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 06/05-07 14:14 
Jeg savner, at de udsender en film, hvor de lige forklarer, hvad det er, der gør Bioshock så godt. Det er blevet valgt til bedste spil på E3 både her og der, og det får konstant fremragende omtale. Når man så ser en film af det, ligner det så mange andre spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/05-07 15:12 
En del af hypen stammer vel fra at det skulle være System Shock 2's åndelig arvtager. Jeg var selv vil med System Shock 2 og det leder automatisk mine tanker hen på Deus Ex, og det er nok der armene ryger helt op i vejret for at blive der i et par timers tid.

Du har vel set gameplay-filmen på Live? Jeg syntes hvertfald det ser interessant ud, hvis udvikleren holder hvad de lover.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 06/05-07 15:34, rettet 06/05-07 15:39 
Jeg har set filmen på Live, men den efterlod flere spørgsmål, end den besvarede. Visse ting i filmen var helt geniale: fx den måde den skræmte lille pige skubber til bordet bag hende, når hun forsøger at komme væk. Miljøerne var også flotte og stemningsfulde.

Andre ting var mindre imponerende: den manglende reaktion, når man skyder på personer(indtil dødsanimationen). De flotte miljøer virkede tomme, bortset fra enkelte karakterer.

Det mest irriterende var nok, at man stadig ikke har ret meget idé om, hvad spillet går ud på, efter at have set filmen. Det er noget med, at det er frit. At man har en masse valg. At man kan vælge at rede byen eller lade den gå til grunde. Når spillet er i bevægelse, ledes tankerne hen på Deus Ex.

Nærmere end det, kan jeg ikke komme og jeg læser om videogames mange timer om dagen. Folk på gaden må få svært ved at se, hvad der gør spillet unikt. Hvis de da overhovedet bemærker, at det findes.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/05-07 15:58 
Nu kunne jeg jo være en drillepind og spørge hvorfor en forladt underjordisk by ikke skulle virke "tom" :p

Vel af de få info jeg har opsnappet ved jeg da at gameplayet ligger sig tæt op ad System Shock 2/Deus Ex. Du har mulighed for at tweake/modificere dine våben, bruge dna-ændrende sprøjter der giver dig nye egenskaber, og så er der jo interaktionen med spillets miljø/ven-fjende grupperinger. Målet er selvfølgelig at finde ud af hvorfor det er gået så galt i Rapture.

Info syntes jeg ikke det har været svært at få noget af, men jeg tror, som din sidste kommentar hentyder til, at spillet bliver (en) overset (perle).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 06/05-07 16:06 
Om det bliver overset handler vel kun om, der bliver brugt en god bunke penge på markedsføring, når udgivelsen nærmer sig. Grafikken og stemningen kan alle jo se er god, så laver 2K og Irrational et tv-spot, der er klippet rigtigt, efterfulgt at et fikst slogan, "Du kan alt(TM)", eller hvad de nu finder på af salgsgas, så vil folk nok strømme til.

Det samme skete fx med Gears of War. Men spillet skal selvfølgelig have en vis kvalitet for at sælge.
WikzoWikzoSkrevet 06/05-07 16:19 
Glæder mig - men jeg har ingen Xbox, så jeg håber, min computer kan trække det, når det udkommer :)
Bede-xBede-xSkrevet 06/05-07 17:05, rettet 06/05-07 17:11 
Echelon VI>
Nu kunne jeg jo være en drillepind og spørge hvorfor en forladt underjordisk by ikke skulle virke "tom" :p

Jeg sad faktisk og tænkte, at jeg ville få netop dette svar, når jeg skrev tomhed :)

For lige at uddybe det, så tænker jeg på "tomhed" mht, hvad man kan interagere med. Der ser ikke ud til at være mange objekter.

Info syntes jeg ikke det har været svært at få noget af, men jeg tror, som din sidste kommentar hentyder til, at spillet bliver (en) overset (perle).

Det jeg mener er, at der er et skel mellem hypen hos folk, og dem som har prøvet spillet.

IGN, Gamespot og flere andre valgte spillet til det bedste på E3. Det får helt fantastisk omtale, når man læser previews. Men når man snakker om, hvad folk ser frem til, er det spil som Halo 3, Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Assasins Creed osv som kommer op. Ikke Bioshock.

Det er jo underligt, hvis det virkelig er så fantastisk. Derfor var det jeg tænkte, at de måtte have et profileringsproblem. Det bekræftes - synes jeg - af de film jeg har set. Det ser så almindeligt ud. Superflot på visse punkter, men almindeligt. Filmene demonstrerer ikke, hvad der gør det så godt.

Genialiteten er ikke "mærkbar".
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/05-07 17:50, rettet 06/05-07 17:52 
På sin vis vil jeg give Bede-x ret. Det lyder fantastisk i previews, og trailers/stemningsskabende klip (fly-throughs i miljøerne) ser også fremragende ud, men de in-game klip jeg har set står ikke helt mål med dette. Actionsekvenserne ser f.eks. temmelig kaotiske og lidt akavede ud og passer ikke helt med den stil spillet ellers stræber efter.

Jeg regner dog med at spillet fuldstændig gør disse bekymringer til skamme når man får det mellem hænderne. Dels fordi jeg har stor respekt for Irrational og dels fordi hele "emergent gameplay" filosofien tiltaler mig utrolig meget og formentlig gør, at et spil som dette ikke egner sig til "money shots" ;) som et scripted spil som Medal of Honor gør, men skal spilles og eksperimenteres med selv.
(...)
RooneyRooneySkrevet 06/05-07 20:31 
Bede-x>
IGN, Gamespot og flere andre valgte spillet til det bedste på E3.

De havde jo prøvet spillet, så de må da vide hvad de taler om.


Filmene demonstrerer ikke, hvad der gør det så godt.

Genialiteten er ikke "mærkbar".

Hvilke film har demonstreret alt det gode og fantastiske ved f.eks Halo 3? Ikke ret mange, nej, så hvad får folk til at interessere sig for det spil? Svar: Hype - noget som Bioshock ikke har så meget af, så derfor er interessen for det mere begrænset. Almindelige mennesker ved jo ikke særligt meget om spillet.

Jeg har heller ikke set særligt meget fra Bioshock, udover en 15 minutters demonstration af det, som så ret godt ud. Bortset fra den film, så ved jeg ikke meget om spillet, og min glæde er derfor også begrænset.

Men der må jo være en grund til at IGN og Gamespot er så begejstrede for spillet, og de har jo spillet det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 06/05-07 20:53 
Bede-x: Hvis du har spillet System Shock 2 eller Deus Ex, så ved du lige præcis hvad der gør Bioshock så spændende.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 06/05-07 21:14, rettet 06/05-07 21:17 
Rooney>
De havde jo prøvet spillet, så de må da vide hvad de taler om.

Det siger jeg jo ikke, at de ikke gør. Læs nu hvad jeg skriver i stedet for at starte et typisk Okotta-skænderi.

Herold>Bede-x: Hvis du har spillet System Shock 2 eller Deus Ex, så ved du lige præcis hvad der gør Bioshock så spændende.

Jeg har gennemført begge Deus Ex spillene. Bioshock ligner det på overfladen, men jeg er stadig usikker på, om man har stats/menuer osv som de spil. Altså på hvordan friheden i spillet konkretiseres.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 06/05-07 21:32 
Bede-x>
Det siger jeg jo ikke, at de ikke gør. Læs nu hvad jeg skriver i stedet for at starte et typisk Okotta-skænderi.

Der er ikke skyggen af skænderi gemt mellem linierne i mit svar.

Jeg forstår ikke hvorfor og hvordan du kan undre dig over Bioshock's kvaliteter, når netop IGN og Gamespot har valgt det til Bedste Spil på E3 - og det prøvede jeg at fremhæve i svaret.

Det er ikke alle spil som behøver en kæmpe hype maskine for at blive godt i folks bevisthed. Som Herold nævner ovenover, så ville du vide præcist hvad der er fascinerende ved Bioshock, hvis du havde spillet f.eks System Shock 2 (det har jeg, og dét spil er særdeles fremragende).

Eller sagt på en anden måde: De mennesker som behøver at vide at Bioshock har væsentlige kvaliteter, de ved det allerede; F.eks System Shock 2, står stadig stærkt i deres bevisthed.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 06/05-07 21:39 
Rooney>
Jeg forstår ikke hvorfor og hvordan du kan undre dig over Bioshock's kvaliteter

Det er jo IKKE kvaliteterne jeg undrer mig over, men problemet i at fremvise dem. Men det har jeg jo forklaret ovenover...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 06/05-07 21:41, rettet 06/05-07 21:42 
Jeg synes da kun det er godt at man ikke ved for meget om selve spillet. Så overlader det jo noget til fantasien, og man har mere at glæde sig til synes jeg.

Hvornår udkommer det i DK?
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 06/05-07 21:44 
Helt enig.

Hvis jeg vidste alt om f.eks Halo 3's singleplayer campaign, inden jeg begyndte at spille spillet selv, så ville noget af luften være gået af ballonen - men det gælder ved alle de store spil jeg venter mig meget af; Jeg vil ikke vide alt for meget om dem.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 06/05-07 21:46, rettet 06/05-07 21:50 
Neros: Der er vi helt enige. Jeg nyder også når en udvikler har holdt kortene så tæt på kroppen, at man oprigtigt bliver overrasket, når spillet opleves.

Alligevel kunne jeg godt tænke mig bare lige at have en lille idé om, hvad det var ved Bioshock, som gjorde det bedre end de tusind andre spil, der blev fremvist på E3.

Ikke at jeg bliver svær at overbevise, når spillet udkommer. Hvis spillet er noget specielt - og det stiller jeg ikke spørgmålstegn ved - skal jeg nok stå først i køen til at købe det. Men hvis det er svært at kommunikere forskellen mellem Bioshock og så mange andre spil, kan udviklerne have et marketingsproblem.

Hvilket egentlig var, hvad jeg ville frem til.

neros>
Hvornår udkommer det i DK?

24 august.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 06/05-07 22:08, rettet 06/05-07 22:18 
Bede-x>
Men hvis det er svært at kommunikere forskellen mellem Bioshock og så mange andre spil, kan udviklerne have et marketingsproblem.

Hvilket egentlig var, hvad jeg ville frem til.


Enig :-)!

Ja hvorfor det lige er bedre end andre spil får man jo ikke at vide på E3 og det er mega irreterende så tror man ikke helt på det aligevel. Hvad jeg har set indtil nu selvom man ikke får så meget at vide, er jeg overbevist om at det ikke er et helt anmindeligt spil vi har med at gøre her til trods.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/05-07 23:33 
Hehe, jeg er ret ligeglad med om de har et marketingsproblem, jeg ser bare frem til spillet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 07/05-07 12:40 
Bede-x: Jeg kan godt følge dig i dine betragtninger. Jeg tror klart at forventningerne til spillet er højest, hvis man har spillet den spirituelle forgænger System Shock 2. Referencen til Deus Ex er umiddelbart mere omkring selve den underliggende mekanik.

Jeg blev selv overvældet af præsentationen af spillet på E3, fordi jeg kunne genkende mange af elementerne fra System Shock 2. Paranoiaen, følelsen af at være fanget og isoleret, de mange skumle væsener omkring dig, selve figurudviklingen og måden historie ser ud til at udvikle sig på. System Shock 2 var en sand perle, og det ser ud til at Bioshock løfter arven.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 21/05-07 02:09, rettet 21/05-07 02:09 
De har fundet vinderen af 2Ks Bioshock cover design konkurrence. Hans billede, samt de nærmeste konkurrenters, kan ses her:

http://www.2kgames.com/cultofrapture/coverartcontestwinners.html

Vinderens cover kommer til at pryde limited editionen af Bioshock.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/05-07 12:03 
Jeg har seriøst problemer med at vente på det spil!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 30/05-07 12:23 
Æv, den konkurrence ærgrer jeg mig lidt over at have overset.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 30/05-07 21:29 
Her er 7min bioshock i HD. That's what I'm talking about. Det spil ser kick ass ud.

Enjoy
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 30/05-07 21:45 
Hvis folk stadig ikke begriber hvorfor Bioshock ser ud til at blive fedt, så skal de tvinges til at indtage Halo 3: Legendary Edition gennem den mindste kropsåbning de har. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 30/05-07 22:04, rettet 30/05-07 22:08 
Wow, nu er jeg solgt. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har glædet mig til at et spil skulle udkomme (har sikkert været noget dreamcast halløj), men den video tænder mig fuldstændig af.

Bare synd at spillet ville være meget bedre hvis det kom på en blu-ray skive :-/

Udgivelsesdato?


quicktime link
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_bioshock_7minute_gp_h264.mov
wmv link
http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_bioshock_7minute_gp_h264.wmv
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 30/05-07 22:39 
For undertegnede har det været sådan i et stykke tid! :)

August i år udkommer det.
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 30/05-07 22:48 
Skal vi ikke mødes et eller andet sted når det udkommer og så sidde med hver vores xbox/pc og høretelefoner og spille det til vi segner?
Jeg skal nok skaffe lokaler (i Kbh).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 30/05-07 22:53 
Det kunne sgu være et ganske morsomt eksperiment/oplevelse! ... omend jeg nok tror at det vil være noget med at blive skræmt i stykker før man segner. :)
Hvad sker der?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/05-07 23:04, rettet 30/05-07 23:13 
dRxL>
Bare synd at spillet ville være meget bedre hvis det kom på en blu-ray skive :-/


Ja, det er lidt ærgerligt, nu hvor Blu-Ray resulterer i langt federe spil. Det er lige til at ryste på hovedet af, hvor kikset det bliver og at det udkommer på DVD.

EDIT: Provokation fjernet - vi har jo fået besked på, ikke at drille PS3 Banden, formentlig fordi de hurtigt kan blive slået ud af kurs. :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RooneyRooneySkrevet 31/05-07 00:10 
Grafisk ser Bioshock godt ud, men spillets gunplay ser godtnok noget stift og halv-dumt ud.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 31/05-07 00:22, rettet 31/05-07 00:22 
Hvordan stift og halvdumt?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
la0sla0sSkrevet 31/05-07 00:25 
Sådan halvdumt i at det ikk er run'n'gun, men mere intelligent stillet op?
Hvad sker der?
Zzap!Zzap!Skrevet 31/05-07 00:43 
Vi kommer højst sandsynligt til at se hvordan det ser ud på Bluray på et tidspunkt. Der var en af bloggerne på threespeech der talte over sig for et par måneder siden, men trak hurtigt udtalelsen tilbage, efter at han havde fået en "venlig henstilling".
Born to kill space
PlaykidPlaykidSkrevet 31/05-07 01:42, rettet 31/05-07 10:03 
Efter at have set Darknon's video link, og den trailer på market place, er jeg af den mening at spillet er noget bras :)

Hvilket jeg ikke kan forstå, da spillet er hypet op så mange steder. Det har sit eget tema, men ser ud til at kede en til døde hvad angår gameplay.

Jeg forstår det ikke, men det er måske ikke meningen :P

Edit: Smiley tilføjet.
Spiller nu: Halo 3
la0sla0sSkrevet 31/05-07 09:00 
Hvordan bras? Altså man må vel, hvis man er kritisk, prøve at se på deres trackrecord, det er jo folk der ved hvad de gør (ofte). :)
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 31/05-07 09:22 
Nu stereotyper jeg lige Playkidd som Halo player. I halo er alt en leg og man kan ubesværet opretholde en uendelig strøm af død og ødelæggelse.

For mig er en vigtig del af tiltrækningen ved den nye trailer at det ser besværligt ud at bruge våbnene. Så hvert skud man affyrer bliver nødt til at indgå som en del af en taktisk overvejelse. Lækkert.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 31/05-07 09:23 
dRxL>
Skal vi ikke mødes et eller andet sted når det udkommer og så sidde med hver vores xbox/pc og høretelefoner og spille det til vi segner?
Jeg skal nok skaffe lokaler (i Kbh).

Som om! Det skal spilles på min 42" skærm og surroundanlæg, og ikke mindre.
Men I andre skal da være velkomne til at tage jeres 360'ere, høretelefoner og nogle chipposer med herover mens jeg spiller. :P

Det her er et spil, der skal erhverves på udgivelsen. Det må være det første ikke-Zelda spil i snart mange år, hvor det gør sig gældende for mig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 31/05-07 10:31 
Bras var måske også en smule overdrevet, og en smiley smuttede :)

Jeg var træt igår, jeg vil gerne prøve at udtrykke min holdning 1 gang til :P

Det virker bare på mig, som om er hypen omkring spillet ligger i at det er så obskurt/sært, og har sin egen stil.
Grafisk ser det rigtig pænt ud.
Men rent gameplay mæssigt, kan jeg ikke se det specielle i det, jeg det halter, og det skader spillet slemt, når nu de andre ting virker så godt.

AI'en virker dum, så i modsætning til dRxL, ser jeg ikke det ser ud til at kræve megen taktisk overvejelse.

Men så igen, det er kun bedømt udfra de 2 videoer.
Spiller nu: Halo 3
dRxLdRxLSkrevet 31/05-07 10:34, rettet 31/05-07 10:35 
Jeg tror ikke AI'en er egentlig dum. Jeg tror bare at der fokuseres mere på at AI'en viser personlighed for figurerne snarere end taktisk snilde.
For mig er den prioritering at foretrække.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RooneyRooneySkrevet 31/05-07 10:36 
Herold>
Hvordan stift og halvdumt?

Halv-dårlige våben animationer bl.a, og et stift rekyl på både revolver og shotgun. Våbenene ser ikke særligt kraftige ud, pga. dette. Og revolveren ligner altså næsten en 3.57 Magnum.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PlaykidPlaykidSkrevet 31/05-07 10:42, rettet 31/05-07 10:46 
dRxL>
Jeg tror ikke AI'en er egentlig dum. Jeg tror bare at der fokuseres mere på at AI'en viser personlighed for figurerne snarere end taktisk snilde.
For mig er den prioritering at foretrække.

Personlighed er også fint, det ville bare være bedst hvis man mixede det. Jeg synes det ser ud til at være ret monoton, altså ikke ret interesant at spille imod.

Edit: Nu jeg tænker over det, synes jeg den minder lidt om Serious Sam AI :)
Spiller nu: Halo 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 31/05-07 11:42 
Nu må I holde op. BioShock er et af de mest interessante spil i lang tid. Nej, det er nok ikke run'n'gun i Halo-stil - faktisk ser der ud til at være meget, meget lidt egentlig kamp med skydevåben. Hvis det bare er en smule a la System Shock, så bliver det fantastisk. Stemningen ser sublim ud, og jeg kan slet ikke vente med at gå på opdagelse i Rapture.
BioShock og Alan Wake bliver nogle af de helt store titler på Xbox 360 - mark my words!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 31/05-07 12:19 
Jeg er egentlig ligeglad med om Bioshock bliver "en af de helt store titler", System Shock 2 var jo heller aldrig noget stort hit, sammenlignet med f.eks. lillebror Deus Ex.

Når jeg ser frem til Bioshock er det mest pga. SS2, og fordi stemningen i Bioshock ser ud til at være ligeså genial.
Gameplayet tør jeg slet ikke udtale mig om før jeg selv har prøvet det, men meget tyder på at de ikke går på kompromis med kvaliteten her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 31/05-07 12:55, rettet 31/05-07 12:55 
Herold>
Hvis folk stadig ikke begriber hvorfor Bioshock ser ud til at blive fedt, så skal de tvinges til at indtage Halo 3: Legendary Edition gennem den mindste kropsåbning de har. :D

Damn, det kommer til at gøre ondt :)

Nej, jeg kan godt se noget af det nu. Stemningen er jo helt vidunderlig. Meget trykkende og dyster. Det så vildt godt ud, da der gik hul i vandrøret. Panikfølelsen var direkte mærkbar.

At jeg så stadig ikke ved, hvordan spillets frihed fungerer, er noget helt andet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/05-07 13:41, rettet 31/05-07 13:41 
Ikke kalde Deus Ex for "lille bror", Sumez - det gør ondt i hjertet :)

Men jeg vil da også lige give mit partou med. Jeg glæder mig også rigtigt meget til Bioshock, og har gjort det fra starten. Gameplay-videoen har gjort det endnu værre/bedre - det er svært at vente må man sige.

Jeg synes nu våben-animationerne er rigtig gode. Specielt detaljen med røgen fra den magnumlignende pistol, der bevæger sig efter spillerens bevægelser var ret lækker. Nu vi snakker om magnumen - den skyder altså halvdelen af en af fjendernes hoved af på et tidspunkt, så saft og kraft skal der nok være i nogen af våbene. Det handler selvfølgelig også om hvilke fjender man bekæmper med hvad - en "Big Daddy" kræver, særligt på grund af navnets beskyttende effekt, en ordentlig røvfuld skud.

At anklage spillet for at være for taktisk, og ikke mere som Halo, er lidt samme kritik Enchanted Arms fik (Jeg ved godt at hverken Rooney eller andre kritikere har sagt at spillet burde være mere som Halo. Man kan da ikke kritisere spillet for at indeholde elementer fra den genre det tilhører? Måske sige at elementerne ikke er særligt veludførte, men andet er tom argumentation (Se link).

Kamp-ai'en ser måske lidt flad ud. Hvorfor bliver "doktoren" på balkonen bare ved med at kaste granater? Lidt skuffende måske. Jeg tror dog, at der har været mere fokus på interaktion mellem de forskellige Ai'er, og som sagt tidligere fokus på skabelse af personlighed.

EDIT: Det var da vist Sumez jeg mente...

Penny Arcade for great justice...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/05-07 13:42 
Herold>
Hvis folk stadig ikke begriber hvorfor Bioshock ser ud til at blive fedt, så skal de tvinges til at indtage Halo 3: Legendary Edition gennem den mindste kropsåbning de har. :D

Det ene næsebor?
WehnerWehnerSkrevet 31/05-07 13:43 
"Lægen jager en vatpind op i svinet - Fede Ø stryger grinet"
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
361 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig