X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problemer med cd-afspiller


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 23/04-07 08:39 
Min afspiller i bilen er på en eller anden underlig vis kommet til at sluge 2 skiver. Ikke på én gang selvfølgelig. Jeg tænkte ikke over at der måske sad én i i forvejen da jeg satte den anden i og den plejer da normalt heller ikke at ville modtage en skive, når der allerede sidder én i.
Nogle erfaringer fra jer andre?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 23/04-07 09:05 
Kan du ikke bare tage den ud og skrue den op?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 23/04-07 11:32 
Egentlig burde jeg, jo. Ved bare ikke om det er sådan ligetil. Nu har jeg bilen til service og jeg spurgte mekanikeren om han kunne kigge på det. Han ville gerne tage den ud, men han var absolut ikke sikker på om han kunne få cd'erne ud.
Jeg regner med selv at skille den ad så godt, det nu er muligt, og håbe på at skiverne ikke har taget skade. Og så kigge mig om efter en ny afspiller.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
TurricanTurricanSkrevet 23/04-07 13:59 
Hejsa

Det er ofte sket for mig.

Jeg plejer at stopfodre den med en tredje, og så sidder de åbenbart så meget i spænd, at de i andet eller tredje forsøg bliver smidt ud, alle 3 på en gang.

Jeg gør det kun fordi mine cder i bilen er kopier og afspilleren er noget gammelt roadstarmøg. Jeg vil ikke nødvendigvis anbefale det, og slet ikke stilles til ansvar :-)
The Gods pause for a moment...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig