X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sega Rally Revo


Svar
nerosnerosSkrevet 18/04-07 12:44, rettet 18/04-07 12:49 
Holy xxxx jeg glæder mig!

Unlike some other racers, SEGA Rally's mud is more than a flash visual effect. As your tyres carve up the track your actions have an actual effect on the road surface.

Sega rules!
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/04-07 12:53 
Ja, det ser afsindig godt ud!
Jeg ville nu hellere se en RalliSport 3, men sådan skulle det ikke gå.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/04-07 13:37 
Sega Rally 2006 til PS2 var lidt af en skuffelse for mig. Så jeg forventer ikke så meget af det nye. Men jeg håber skam på det bedste :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/04-07 15:18 
Nu er det to helt forskellige spil fra to forskellige udviklere, så jeg tror ikke du skal sammenligne det ringe Sega Rally 2006 med dette...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 18/04-07 15:23 
Sega Rally smega sally... giv mig Colin McRae: DIRT :)
RooneyRooneySkrevet 18/04-07 15:54 
Ser selv frem til CM: Dirt, men hvis de ikke har head-cam view med, så er jeg ikke sikker på at jeg gider. Head-cam var VIEWET i CM 1 !
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/04-07 16:18 
Jeg forstår ikke hvad I ser i rally, man kører jo nærmest mod sig selv... næe, hvornår tager de sig sammen og laver det næste Daytona?!
nerosnerosSkrevet 18/04-07 17:26 
Et nyt Daytona ville gøre mine underbukser svedige ;-)!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 21/06-07 19:04 
Lidt godt nyt.

And that really is the beauty of SEGA Rally - that raw driving experience that ranks speed and excitement over everything else. MotorStorm has destruction, DiRT enjoys the skill of rallying and Forza is all about realism, but more than anything else SEGA Rally has speed - and a lot of it. SEGA Racing Studio has evolved the game to keep up with the trends but it's never forgotten that, ultimately, SEGA Rally is all about exciting arcade action that puts you behind the wheel of some of the most powerful off-road cars on the planet. With the game scheduled for an Autumn `release` and already shaping up to be a belter, it's definitely not "GAME OVER…. YEAHHH!" for the SEGA Rally series just yet.

Det hele her!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 23/07-07 14:29 


Mere!
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 24/07-07 23:05 
http://www.gamersyde.com/news_4711_en.html

Meget spændende kig på udviklingen af det nye Sega Rally.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 25/07-07 10:28 
Godt endelig at se nogle clip fra spillet. Det ser virkelig lækkert ud og i SEGA's ånd.
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 25/07-07 12:15 
Hmmm, det ser da for lækkert ud. Jeg har en svaghed for den slags lettilgængelig arcade-action, og jo mere frisk en farvepallete, jo bedre.

Tror jeg ser mere frem til dette spil, end noget andet dette efterår =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KLTKLTSkrevet 25/07-07 15:03 
Ser ganske fint ud ja, og det er jo trods alt Sega Rally vi har at gøre med, så det skal selvfølgelig tjekkes ud når det kommer.

Jeg er generelt mere til realistisk racing, men en god gang arcade rally er nu nice nok nogle gange og Sega Rally har da altid budt på gode oplevelser.
9/11 Was An Inside Job
KalicolaKalicolaSkrevet 25/07-07 17:53 
Her er en lille film om teknologien bag spillet

Technology Featurette
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 26/07-07 01:28 
Det er den samme video som jeg postede ovenover.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 26/07-07 02:22 
sorry
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 17/09-07 21:38, rettet 17/09-07 22:26 
Jeg synes demoen virker flot og flydene. Det er en arkade racer af oldschool charme. Folk der ikke kan forstå det burde ikke købe spillet når det udkommer.

Dog er jeg lidt bange for det kan gå hen at blive lidt ensformigt hen ad vejen, men nu må vi se. Jeg glæder mig ihvertfald til at se hvad folk synes om det.

Umiddelbart ser det ud som om Sega har valgt at bruge sit gamle gameplay af serien og ikke satse så meget på nye ting andet end surface og bedre grafik hvilket jeg bifalder meget.

Det er kun en demo så jeg venter med en dom før hele spillet udkommer ;-)!

Men jeg synes det virker helt fint til min smag og ret lækkert så måske bliver det noget jeg køber, men jeg er ikke sikker på at jeg vil give de der 550kr for det.
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/09-07 22:07 
Hvis bare styringen er som i de game SR spil er jeg en sikker køber, var vild med de gamle SR spil både som arkade og konsol udgave :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 17/09-07 22:23 
Det synes jeg den er.
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 17/09-07 22:30 
Spillede først i standard perpektivet (kamera bag bilen) og synes styringen var helt hen i vejret. Men så kom jeg i tanke om at jeg altid plejede at spille Saturn Sega Rally fra kører perspektivet og voilá så var det som en drøm :)
BeanoBeanoSkrevet 17/09-07 22:30, rettet 17/09-07 22:31 
Syntes også styringen og Sega Rally fornemmelsen er rigtigt godt til stede vurderet ud fra demoen.

EDIT: Sega Rally skal spilles med bumper-cam ;)
enfenenfenSkrevet 17/09-07 22:33 
Eurogamer smider et 9 tal efter spillet i deres review.

Jeg vil lige prøve demoen, inden jeg beslutter mig :)

Eurogamer review
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 17/09-07 22:37 
Very rarely does a developer remake an iconic classic as well as Sega Racing Studio has Sega Rally. With the finest eye for detail, they've managed to remember everything that made the series great and translate it onto today's next gen machines perfectly. Not only that, but they've put their own unique stamp on the Sega Rally family with great aplomb.


TVG : 9/10
nerosnerosSkrevet 17/09-07 22:40, rettet 17/09-07 22:45 
Måske er det aligevel de 550kr hver, men jeg ved det kan gøres billigere også.

Det lyder jo altsammen rigtig, rigtig godt.

Jeg synes jeg sidder og sveder over det...!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/09-07 22:41 


IGN UK : 8.8
nerosnerosSkrevet 17/09-07 22:47 
a decent online multiplayer and split-screen mode for those who like to kick it old school.

Oh Yes!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/09-07 22:49 
Åh... split-screen - noget jeg har savnet i Motorstorm :)
BeanoBeanoSkrevet 18/09-07 09:21 


Games Radar : 9/10
nerosnerosSkrevet 18/09-07 09:25 
New Sega Rally is the best game to carry the name since ‘95, but more than that – it’s the best straight racing game you’ll find on this console and indeed one of the best pure racers you’ll have played in years.

Det er nu på min købe liste ;-)
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 18/09-07 09:36 
Det er godt nok skidt at man ikke kan spille multiplyer i demoen. Jeg kan meget godt li grafikken, og teknikken bag vej deformationerne. Men jeg syntes godt nok at det er kedeligt. Man kører bare rundt og rundt og rundt, der mangler helt klart damage og fysik til at peppe action'en op.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 18/09-07 09:39 
Så er det nok DIRT du skal spille hvis du savner noget der er lidt mere realistisk uden at være sim :)
enfenenfenSkrevet 18/09-07 20:37 
Efter at have prøvet demoen kan jeg konkludere, at spillet virker som god arcade racer.

Grafikken er flot, og lyden er god. Musikken mutede jeg dog meget hurtigt, da den er alt for 'arcade hallen' agtig. Styringen er, som andre også er inde på, ikke helt i top. Den er alt for "løs". Hvis man som undertegnede godt vil spille med chase-view, hjælper det en del at vælge det view, der er tættest på bilen. Så virker styringen ikke så ringe.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/09-07 20:45 
Hvordan er frameraten?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 18/09-07 21:24 
Desværre kun 30fps men stabil og uden tearing vurderet ud fra demoen ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/09-07 21:36 
Fint. De videoer jeg så for et stykke tid siden kørte lidt ustabilt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 28/09-07 13:32 
Fortsat fra "Hvad kom ind ad døren idag?"-tråden (http://www.playright.dk/forumemne.php?id=4875)

Konsolkongen>
Mener du at de spor bilerne laver ikke har indflydelse på handlingen?

Ja, det har indflydelse men ikke så meget som jeg havde regnet med. Syntes andre ting påvirker bilen mere. Har stadig til gode at blive slynget ud af kurs på grund af det ihvertfald ;)


Konsolkongen>
Der er som du du skriver lidt framedrops hist og her. Men 99% af tiden kører det bundsolidt.

99% også ca. min oplevelse. Dog også kun nogle tracks som giver problemet, bl.a. Alpine 1.


Konsolkongen>
Det absolut værste ved Sega Rally er (som mange har nævnt i tråden) outside viewet. Den reagerer mest som bilen i GBA udgaven af V-Rally 3. Heldigvis plejer jeg at se indefra så det gør ingen forskel for mig.

Kører også med internt view som jeg gør i næsten alle racing spil. Kun Motorstorm og lign. bruger jeg ekstern view. Prøvede dog kort at bruge ekstern view til Sega Rally demoen bare for at checke og kunne godt se det ser underligt ud.


Konsolkongen>
Musikken synes jeg er en smule tam så det ærger mig lidt at man ikke kan bruge sine egne musiknumre i stedet.

Musikken har ikke irriteret mig direkte og syntes det passer fint til spillet - men custom soundtrack ville have været nice. Point til 360 udgaven ;)


Konsolkongen>
Og har i lagt mærke til at man ikke kan se hjulspor i bakspejlet? Men det er nu ikke kriminelt :)

Har jeg ikke bemærket, men bilerne i bakspejlet er ret sammenpressede - ser underligt ud.


Konsolkongen>
Ellers er det rigtig fedt! Jeg glæder mig til at spille online engang når jeg får min nye indernet forbindelse.

Syntes også der er super sjovt at spille - 15 tracks plus reverse varianter er dog lige i underkanten.

Online har jeg kun prøvet meget kort - kørte helt ok men meget simpelt mht. options.
CoreCoreSkrevet 29/09-07 01:43 
Jeg følger med på sidelinien her, da jeg er i tvivl om hvilken version jeg bør anskaffe mig.

Beano>
Har man en 360 skal man selvfølgeligt købe spillet til den - ingen grund til at direkte holde sig fra denne udgave :)

Er Motion Sensor-funktionen i PS3-versionen overflødig nok til at man ikke skal vægte den særlig tungt i et evt. formatvalg? Jeg bryder mig ikke om den i Motorstorm, men elsker den i Excite Truck. Bør jeg have den med i mine overvejelser?

Hvis ikke så syntes jeg Xbox 360-versionen virker mest fristende, hvis de grafisk er ens. 360'eren vinder (fortolket udfra jeres indtryk) på Rumble, Custom Soundtrack, bedre online-del (baseret på friendsliste og eksisterende officielt headset) og (for dem der vægter den slags tungt) Achievements. PS3-versionen lyder ikke til at rumme andet "eksklusivt" end Motion Sensor-funktionen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-07 02:13, rettet 29/09-07 02:16 
Du bør ikke købe PS3 versionen for motion sensor funktionen. Den er ligeså elendig som i Motorstorm. Du bør derimod købe PS3 versionen fordi du kan spille det med din gode ven Konsolkongen :)

Musikken er faktisk ikke så tam som jeg tidligere skrev. Den er ok.

Jeg regner i øvrigt med at skrive en 7 eller 8/10 vurdering når jeg engang er igennem det og har spillet lidt online. Det er mit umildbare indtryk og jeg kan ikke se hvordan det skulle ændre sig. Det er fandeme sjovt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 29/09-07 07:52 
Ja, motion sensor styringen fungerer også skidt i Sega Rally - ingen grund til at vægte den "feature" i overvejelserne ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig