X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Too human preview (med gameplay og mere)


Svar
dpldplSkrevet 14/04-07 17:34, rettet 14/04-07 17:38 
Den nye IGN weekly har en eksklusive preveiw på Too human.


Alt jeg kan sige er SE DEN.
Det her spil er nu hoppet op på top 1 af min "mest ventede spil" list. Nå ikke grund til at skrive mere, da folk skal se video først. :p

link (det er episode 43 der skal ses)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
54 emne(r).
1 2 > »

Svar
dpldplSkrevet 14/04-07 17:34, rettet 14/04-07 17:38 
Den nye IGN weekly har en eksklusive preveiw på Too human.


Alt jeg kan sige er SE DEN.
Det her spil er nu hoppet op på top 1 af min "mest ventede spil" list. Nå ikke grund til at skrive mere, da folk skal se video først. :p

link (det er episode 43 der skal ses)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-07 17:37 
Byt rundt på link og link beskrivelse :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 14/04-07 17:38 
Hermed gjort :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 14/04-07 17:44 
Argh sorry.

Bah det fejl sker alt for tit hos mig. Sorry igen ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 14/04-07 18:26 
Jeg synes, det ser interessant ud alene af den årsag, at der ikke er særlig mange (3D-)actionspil, der både har fokus på nærkamp og skydevåben. Håber bare det er muligt at slå auto-aim fra. Det synes jeg personligt er et levn, fra før vi fik analoge sticks på controllerne.

I øvrigt vildt at Jarl Friis Mikkelsen er begyndt at udvikle spil.
RooneyRooneySkrevet 14/04-07 19:51 
Er jeg den eneste der bemærker, at Too Human pludselig lidt ligner en sci-fi kopi af Jade Empire?

Lidt for meget IMO, til at jeg ligefrem synes det ser særligt spændende ud.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 14/04-07 20:28, rettet 14/04-07 20:30 
Konsolkongen>
Byt rundt på link og link beskrivelse :)

Lidt off-topic: Jeg gør faktisk ofte det samme ved en fejl, kunne være smart hvis P:R koden selv byttede om på dem - burde være til at kode ;)

Bare et venligt forslag.
nerosnerosSkrevet 14/04-07 20:42, rettet 15/04-07 01:30 
Too Human! Det ser da spændene ud og er da helt sikkert noget jeg vil holde øje med. Det lyder jo stort når man siger, at man vil lave et computerspil som vil gøre det i gamerverdenen som Lord of The Rings gjore på film..!

Efter min mening er det nok en udtalelse som skal tages med et gram salt ;-)!

Men godt ser det da ud.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 14/04-07 20:49 
Nordisk mytologi og 4-player co-op. Jow tak. Det ligner en naturlig videreførsel af Baldur's Gate: Dark Alliance.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 14/04-07 21:19 
Spillet ser rigtigt godt ud, meget lækker design. Jeg håber at de spækker det med tonsvis af skills til ens karakter. Firewall, Jaaaa :-)
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-07 21:29 
neros>
Efter min mening er det nok en udtalelse som man skal tages med et gram salt ;-)!

Lad os da håbe det for LOTR sutter godt nok løg! ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 14/04-07 23:10, rettet 14/04-07 23:16 
Det ser bedre ud end, jeg forventede. Det skal så siges, at mine forventninger ikke var synderligt høje, da jeg har nogenlunde sammen holdning til Silicon Knights, som jeg har til Factor 5's 3d spil. Det er aldrig rigtigt blevet til det store...

Alligevel har Too Human altid været et spil, jeg ville kigge nærmere på, men det skyldes nu mest, at der er co-op. Rart at se, at det ser lovende ud, selv om der stadig skal en smule til, hvis det skal løfte sig op over mængden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/04-07 10:13 
Det ser ikke meget anderledes ud end det build vi spillede på E3. Det jeg (stadig) ser er en glorificeret Diablo-klon. Det er der ikke noget i vejen med. Som jeg forstår det var de presset til at vise noget på E3 og derfor fik vi nødtvunget lov til at se og prøve combat. Men som de prøver at fortælle i klippet her, er der rollespils-elementer i spillet. Det jeg måske savner er noget mere om historien, men det holder de stadig skjult. Jeg er ikke blevet klogere... et år efter :/
RooneyRooneySkrevet 15/04-07 10:15, rettet 15/04-07 10:21 
En gut (Luke Smith) fra IGN, er ikke glad for Too Human, og kommer op at skændes med Denis Dyack, på et spilforum.

Lang tråd, og jeg har ikke læst det hele; Omkring side 20 er der en der bemærker, at han osse synes der går Jade Empire i det:

"Graphics, art, and concept are fricking amazing.

But man, that combat looks fricking horrible.

This reminds me of when Jade Empire was coming out, and the developers talked about how "inspired" they were by Japanese fighting games. We all know how that combat system system turned out.

Also, having the melee assigned to an analog stick is really, really dumb. I can't think of any game that's ever been fluid and responsive with your Main Attack assigned to an analog stick.

In any case, I hope that they improve the combat and the animations. No warping around to attack characters, please. Let's see characters with some weight to them, let's see some fluid, realistic physics, not enemies floating like paper in the air, waiting to get smacked around.

They're shooting for the stars, comparing their game to Diablo and Lord of the Rings... wow. I guess we'll see when the demo arrives."

EDIT: Luke Smith er da fra 1UP?

Link
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 15/04-07 10:49 
Det er ønske tænkning, men hvis der går Diablo i den er det noget jeg længe har savnet ville komme ud i en moderne fortolkning i nyere spil, og synes iøvrigt ikke at combaten ser dårligt ud det er jo et rolle - actionspil de prøver at lave og ikke et nyt tekken!
Bashful Neophyte
CronossCronossSkrevet 15/04-07 10:58, rettet 15/04-07 13:40 
For at forstå denne ballade mellem Denis og 1up/Ziff, så skal man nok have fulgt med i den debat Denis startede på EGM's podcast en måneds tid siden.
Her angreb Denis Mark fra EGM, fordi han havde skrevet en negativ artikel om Too Human efter E3-demoen, en demo han selv indrømmer var elendig.

Herefter snakker han om at journalister slet ikke skal lave previews af ufærdige spil, en idé der vil fjerne omkring halvdelen af al spiljournalistik.
Hans idéer har været meget svære at tage seriøst, især når han selv går ud og laver dette store preview med IGN. Det må jo så betyde at Too Human er færdig...

I mine øjne er der bare meget få udviklere der har lavet spil som Silicon Knights, især Eternal Darkness. Derfor har han også lov til at sige mange ting, men han opfører sig bare tit som en psykotisk teenager der siger "Bare vent til mit fantastiske spil udkommer, så bliver du ked af at du har talt fårligt om det!". Det er som om han tager al kritik personligt.

Dog synes jeg ikke han skal kritiseres for de bombastiske udtalelser om at Too Human vil ændre spillandskabet, det er kun godt at se udviklere have ambitioner.

Når det så er sagt, synes jeg at Too Human ser fremragende ud.
dpldplSkrevet 17/04-07 08:37 
Hmmm tro dette topic vil komme til top en del flere gang. Da denne uge skulle være Too human week på IGN ><

SÅ her kommer en hands on fra IGN. (jeg er solgt, skal have LE udgave af det. Vis der kommer en ><)

Hands-on Too Human (IGN)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SephirothSephirothSkrevet 17/04-07 10:05 
Forhåbentlig bliver det færdigt i løbet af sommeren, for efterårets/julens 360 line-up er fyldt med store titler, og Too Human ville blive glemt i mængden.

Det ser virkelig fedt ud, og jeg er vild med, at vi får endnu et spil baseret på den nordiske mytologi.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RooneyRooneySkrevet 11/07-07 14:03 
http://media.xbox360.ign.com/media/748/748783/vids_1.html

Jeg kan selvfølgelig ikke vide det med sikkerhed, men jeg tror at Silicon Knights' problem er, at Nintendo ikke er der til at fortælle dem, hvad der virker og ikke virker.

E 3 traileren ser utrolig generisk og kedelig ud. Lidt Matrix slowmotion og lidt sværd-animation i slowmotion, og det er så det. Og den kører i næsten 7 minutter - men der sker stort set ingenting i de 7 minutter.

Jeg sidder bl.a og tænker Brute Force's cutscenes; Det ser jo grafisk flot ud, og er sikkert ok sjovt at spille, men der er ingenting der får mig op ad stolen, fordi det hele bare ser så fuldstændigt standard ud, at det er til at græde over.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KillercowKillercowSkrevet 11/07-07 17:38 
This reminds me of when Jade Empire was coming out, and the developers talked about how "inspired" they were by Japanese fighting games. We all know how that combat system system turned out.

Ja, det var sgu ret fantastisk. En glimrende mellemting mellem klassiske beat 'em ups og systemet fra KotoR. Nu får jeg helt lyst til at spille det igennem igen.

Also, having the melee assigned to an analog stick is really, really dumb. I can't think of any game that's ever been fluid and responsive with your Main Attack assigned to an analog stick.

Tjah, Rise to Honor var ganske fantastisk. Hvis de har lavet noget i den stil, så glæder jeg mig dæleme :-)

*fratager Luke Smith hans keyboard*
Bede-xBede-xSkrevet 19/07-07 00:08 
Dyack forklarer at grunden til, at Too Human ikke var på E3, er at de har planlagt at fremvise det på en anden event. Yderligere skulle spillet vist være næsten færdigt:

http://biz.gamedaily.com/industry/news/?id=16850
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-07 03:57 
Silicon Knights sagsøger Epic og giver dem skylden for den negative omtale Too Human fik efter E3 2006. Altsammen fordi Unreal Engine 3 blev udsendt for sent og ikke leverede det Epic lovede:

The gist of the suit is that Silicon Knights (SK) was provided with the Unreal Engine far too late. Epic's licensing document apparently stated that a functional version of the engine would be available within 6 months of 360 development kits being available. Ultimately, however, the company got the engine in November 2006, "far too late for time and cost-sensitive projects like SK's videogames." It's the late delivery of the engine that SK blames for the horrible state of the game at E3 2006, a showing that did damage to their reputation.

"Epic apparently was able to achieve a very useable version of the Engine for the Xbox 360 – the version that it kept to itself, for use only on its Gears of War game (as discussed below), to the detriment of Silicon Knights and Epic's other licensees... Epic's plan to avoid its obligations and hoard all of the necessary functionalities not only harmed Silicon Knights and all of Epic's other licensees in the industry, but also gave Epic a clearly unfair advantage in the industry," the lawsuit said.

"That advantage was nowhere more evident than at E3 2006, where Gears of War was awarded 'Best Game in Show' and garnered nothing but laudatory press. By contrast, Silicon Knights – one of the only other [Unreal Engine 3] developers to publicly display a playable demonstration of its game – saw Too Human roundly criticized in the videogame press for its technical problems and generally unpolished appearance. The damage to Silicon Knights caused by Epic's misconduct was manifest, because E3 attendees were able to compare Too Human with another game running ostensibly the same game engine, Gears of War, with vastly superior results."

Furthermore, according to a press `release` just sent to GameDaily BIZ, SK "has lost revenue as a result of the considerable delay in developing its video game for the Xbox 360, Too Human, because Unreal Engine 3, a game engine licensed from Epic, did not work as Epic represented it would and, moreover, Epic has been unable or unwilling to fix it."


Meget mere info her
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 20/07-07 10:41, rettet 20/07-07 10:56 
Jeg postede engang et indlæg herinde, fra et andet forum, hvor Dennis "Tudefjæs" Dyack, sad og græd over noget IGN havde skrevet om deres spil; IGN skribenten havde formastet sig til at kritisere noget ved styringen i Too Human, og det kunne Dennis ikke klare.

Silicon Knights can f*** off.

EDIT: Mon ikke der kommer til at ske lidt i denne diskussion på GAF

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?s=409996ecc708b661a5633d1af5b4def2&t=172615
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SephirothSephirothSkrevet 20/07-07 10:58 
Så Too Human bliver udskudt endnu 10 år?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RooneyRooneySkrevet 20/07-07 10:59 
Confirmed on Xbox 720.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dpldplSkrevet 20/07-07 11:15 
bah det lyder jo som gaf. :/

ffs hans har faktisk mere end nok grund til at sagsøge. Kontrak(kan ike lige stave det :/) brud fra epics side mere end en gang.

Jeg er nu glad for han tør det her. Men jeg har enlig aldrig kunne lide epic, selvom UT er mit favorit FPS.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-07 11:20, rettet 20/07-07 11:21 
Sephiroth>
Så Too Human bliver udskudt endnu 10 år?

Svært at sige. For nyligt blev der skrevet følgende:

Microsoft, as far as we know, made no attempt to demo the game for any press, and the game was conspicuously missing from the press conference – one in which Peter Moore said that everything shown would be shipping this year (except Capcom's Resident Evil 5). GameDaily BIZ tracked down Dyack to see what's up. Apparently, Silicon Knights is finalizing the game as you read this.

http://biz.gamedaily.com/industry/news/?id=16850

Mon ikke 2008 er året? Krydser fingre :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 20/07-07 11:26 
SK droppede UE3 14 måneder siden.

Så bare rolig. Tro det her er grunden til vi ikke fik spillet i år (var det enlig ikke beregnet til releas tæt på GeoW i starten?)

Denis har jo selv sagt han ikke vil give for meget info vis spillet er alt for langt fra releas. Tro stadig TH står til Q1 releas (januar var sidste rygte)

Og grunde til de var så længe om at sagsøge epic er måske fordi de vente på om, epic også vil gøre det samme med UE3 til PS3(som epic også havde købt linces til.)?
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RooneyRooneySkrevet 20/07-07 11:37, rettet 20/07-07 11:39 
http://kotaku.com/gaming/busted/unreal-engine-3-half+baked-broken-and-late-280548.php

Mere info.

Lyder ikke til at UE 3 motoren er særlig bekvem at arbejde med.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 23/07-07 22:21 
Genialt lavet!

Åh Dennis!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 08/10-07 21:11 
Video diary og ny trailer:

http://gamersyde.com/stream_4893_en.html

http://www.gametrailers.com/player/26080.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/03-08 01:32 
Genialt! Det her er fedt, troede sgu på det et kort sekund -De går total amok med viral markedføring i øjeblikket (film og spil). Og her er Too Humans bud:

norwegianfilmcommittee.org
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/07-08 16:27, rettet 14/07-08 16:27 
Så er demoen kommet ud idag. Er der andre der har prøvet den?
Jeg syntes at man vender sig hurtigt til kameraet men jeg savner lidt at det rotere hurtigt på plads når man trykker LB istedet for at snappe på plads.
Jeg kunne også godt savne at de fjernede animationerne fra menuen så det ikke tager så lang tid at navigere ind og sætte skill points og equipment. I øvrigt ville det være optimalt hvis de to punkte lå lige ved siden af hinanden.

Udover det syntes jeg det er en ganske fed dungeon crawler.
dpldplSkrevet 14/07-08 17:05 
Fra xbox live tråden
"Personly kunne jeg lide spillet. Havde en del fejl, som kameraet sgu var alt for skod, hadet manglene kontrol over det og grafik var langt fra super.

Men altid været fan af spil med loot. Og den del gøre demo faktisk rigtig godt(Plus nogen af de armor design jeg set er faktisk gode) og gameplayet blev også bedre efter et par level.

Tro jeg lader spilet blive på preorder "
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/07-08 17:40 
Jeg har også hakket mig igennem det meste af demoen, og synes rigtig godt om den. Jeg kan ikke helt forstå alle de klø spillet har fået fra flere sider - jeg synes både godt om grafikken, gameplayet og den setting der er valgt. De kompromiser der er gjort med hensyn til kameraet er nødvendige i forhold til resten af styringen - derfor kunne det selvfølgelig have været optimalt med et fuldstændig frit 3D kamera. Det skal helt sikkert hjem til samlingen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/07-08 18:31, rettet 14/07-08 18:31 
Altså... hvis han bare skal skøjte rundt på den isplanet kunne de jo lige så godt ha kaldt spillet "Baldur Skate"...bwahahahahaha... den har jeg bare tænkt over i en time nu :D

Hvorom alting er så er den nye demo nu ikke så forskellig fra det vi har prøvet tidligere. Men den er meget længere og så kan man jo skrue på skills og våben det er rigtig fedt. Det skal nok blive et fedt spil at hakke sig igennem.

Meeen det er jo meningen at Balder skal være den smukke... og det er han godt ikke her. End ikke hvis man trækker hans ar fra... nåh, de er jo amerikanere, så de skal nok få fokket hele mytologien op.
dpldplSkrevet 14/07-08 18:58 
De fra Canada ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HankyHankySkrevet 14/07-08 19:27, rettet 14/07-08 19:28 
Demo'en er cool. Lækker grafik, og jeg kan godt lide stemningen, for ikke at tale om kampsystemet, men for sa*** hvor må der gerne rettes op på det kamera.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KalicolaKalicolaSkrevet 14/07-08 22:01 
Jeg prøvede demoen. Sådan som jeg oplevede det, så var det eneste jeg kæmpede imod nogle mærkelige robotter med så meget hvid glow på at man ikke kunne se hvad det var. not impressed
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 14/07-08 22:34 
hvidt glow? skulle have været flere farver, da deres farve hvilket stats de har (f.eks var der også et par der sprang i luften)

robot bliver nok første forklaret senere hen. Selv om de roboter = monster fra nordisk myth.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 14/07-08 22:58 
Ok måske var der også glows i andre farver :) pointen er at jeg ikke kan se hvad jeg kæmper imod. For mig ligner det lygtemænd med alt det lys der kommer ud af dem. Hvor ville spillet have været flot hvis der ikke var al det glow på karakterne.
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/07-08 23:07 
dpl>
De fra Canada ><

Jeg må skuffe dig med at det også er Amerika :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/07-08 21:10 
Så er der en udgivelsesdato på... Den 29. August

http://www.msxbox-world.com/xbox360/news/article/8195/Too-Human---Euro-released-date.html
DommergaardDommergaardSkrevet 19/08-08 16:02, rettet 19/08-08 16:02 
Det har desværre ikke fået den bedste modtagelse. Havde egentlig også forventet mere af spillet - selvom jeg ikke har prøvet det endnu. Det skulle åbenbart have været under udvikling siden PS1. Well...

Gametrailers.com / Too Human
dpldplSkrevet 19/08-08 17:21 
Nej har ikke været under udvikling siden PS1. Det var bare mest ideer til spillet der har været siden PS1.

Så kommet en lille smule ting også(Som CGI billeder også videre). Som jeg tro var til at sælge ideen til en publisher i PS1 tiden eller til Nintendo in GC dagene.

Fået blandet anmeldelser, set den få op til 4/5 og 7,9, også har den lavest været 5,5(tæller ikke 1up som lavest da deres c- er højere end 4,5 efter hvad jeg hørt). Men jeg mener stadig anmelder ikke kan finde ud af det mere.

Størest problem ved det spil er vis man virkelige ikke fatter hvordan kampene skal gøres så er det nok et af de værest spil lavet. Men set en par personer som spillet demoen en ekstra gang og anden gang fattet de gameplay og blev lidt glad for det.

Så tro det her bliver et spil man endten hader eller kan lide. Jeg beholder min preorder da jeg kunne lide demoen.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/08-08 18:25 
Jeg skal også helt klart have, kunne rigtig godt lide demoen, og det er nok for mig, når prismærket siger under de 200,- :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dpldplSkrevet 19/08-08 19:10 
Tager vel ikke lang tid når den sælges for 30£ på udgivelsen >< (gameplay.com, lidt mere hos game.co.uk men med armor set preorder bonus)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HankyHankySkrevet 19/08-08 23:47 
dpl>
Nej har ikke været under udvikling siden PS1. Det var bare mest ideer til spillet der har været siden PS1.

Det har været under udvikling siden PSX-tiden. Der findes så vidt jeg er orienteret også spilbart stykke kode til PSX.

Too Human i billeder, PSX
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 09/11-08 22:38 
Skulle der ikke ligge en demo af det her spil ude på XBL. Jeg kan ikke finde det?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 10/11-08 10:59 
Nej?
Bashful Neophyte
54 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig