X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirs... Se hele indlægget
2'846 emne(r).

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 03/06-22 14:14 
Også her :)

Det første var dælme godt. Gerne lidt mere fjende variation i det næste og nu der snakkes om roguelites på P:R, håber jeg SPOILER-TEKST:
at de har et lignende,men udvidet, endgame i Ragarok, som i det første, hvor man fik lov at boltre sig i en mini roguelite nær slutningen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 03/06-22 15:46 
Beano>
slk486>
Det tror jeg ikke. Det er netop rated i Korea, så jeg tror det er mere sandsynligt de venter med nogle bangers til "E3".

Var gårsdagens State Of Play ikke deres "E3"?

Jeg syntes også det er suspekt at de ikke har vist mere fra spillet så tæt på officiel release.

Jo, måske. Jeg tænkte egentlig de ville gøre noget lildt større i tidsrummet hvor feks. Geoff Keighley har sit.
j/k
SephSephSkrevet 29/06-22 18:47 
PlayStation Plus-spillene fra 5. juli:

Crash Bandicoot 4: It’s About Time (PS4/PS5)
Arcadegeddon (PS4/PS5)
The Dark Pictures Anthology: Man of Medan (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 30/06-22 08:41 
Fedt, Crash. About time!
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 06/07-22 17:14 
Beano>
GoW: Ragnarok blev slet ikke nævnt i State Of Play i går, så 99% sikkert udsat til næste år.

Jeg tog heldigvis fejl, spillet er lige bekræftet til release d. 9. nov i år :D
SumezSumezSkrevet 06/07-22 21:41 
Spændende om det lykkes dem at få mere variation i områder, fjender og bosser denne gang, til trods for deres undskyldninger for hvorfor det manglede sidst :) Det er nok den ene ting jeg synes virkelig holdt spillet fra dets store potentiale.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/07-22 09:58 
Ikke at jeg syntes det var et problem i etteren, men hvad var deres undskyldning? :)
SephSephSkrevet 27/07-22 18:27 
PlayStation Plus-spillene fra 2. august:

Yakuza: Like A Dragon (PS4/PS5)
Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 Cross-Gen Deluxe Bundle (PS4/PS5)
Little Nightmares (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
enfenenfenSkrevet 28/07-22 09:40 
Tony Hawk - det lyder som en god deal.
What is the Matrix?
SephSephSkrevet 31/08-22 17:57 
PlayStation Plus-spillene fra 6. september:

Toem (PS5)
Need for Speed Heat (PS4)
Granblue Fantasy: Versus (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 06/09-22 10:19 
Tjaa ikke pragende, men jeg har alligevel mange spil på backloggen. :)
The medium is the message.
SephSephSkrevet 28/09-22 18:05 
PlayStation Plus-spillene fra 4. oktober:

Hot Wheels Unleashed (PS4/PS5)
Injustice 2 (PS4)
Superhot (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 29/09-22 14:10, rettet 29/09-22 14:11 
Superhot :P Men ikke VR?
The medium is the message.
SephSephSkrevet 26/10-22 18:23 
PlayStation Plus-spillene fra 1. november:

Nioh 2/Nioh 2 Remastered (PS4, PS5)
Heavenly Bodies (PS4, PS5)
Lego Harry Potter Collection (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 30/11-22 18:30 
PlayStation Plus-spillene fra 6. december:

Divine Knockout: Founder’s Edition (PS4, PS5)
Biomutant (PS4, PS5)
Mass Effect Legendary Edition (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 28/12-22 17:43 
PlayStation Plus-spillene fra 3. januar:

Star Wars Jedi: Fallen Order (PS4, PS5)
Axiom Verge 2 (PS4, PS5)
Fallout 76 (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 28/12-22 19:01 
Axiom Verge 2 til mig.

Glæd jer til Fallen Order, hvis I ikke allerede har spillet det. Det er glimrende.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/12-22 19:12 
Ja jeg burde gå i gang med mit. Har næsten udelukkende hørt positivt. Disney har bare kørt mig så Star Wars træt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephSephSkrevet 01/02-23 17:47 
PlayStation Plus-spillene fra 7. februar:

Evil Dead: The Game (PS4, PS5)
OlliOlliWorld (PS4, PS5)
Destiny 2: Beyond Light (PS4, PS5)
Mafia: The Definitive Edition (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 02/03-23 17:13 
PlayStation Plus-spillene fra 7. marts:

Battlefield 2042 (PS4, PS5)
Minecraft Dungeons (PS4)
Code Vein (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 29/03-23 18:47 
PlayStation Plus-spillene fra 4. april:

Meet Your Maker (PS4, PS5)
Sackboy: A Big Adventure (PS4, PS5)
Tails of Iron (PS4, PS5)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 26/04-23 17:57 
PlayStation Plus-spillene fra 2. maj:

GRID Legends (PS4, PS5)
Chivalry 2 (PS4, PS5)
Descenders (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
KTCKTCSkrevet 26/04-23 21:01 
Sløjt… Men jeg hygger mig dog stadig med Meet Your Maker fra den seneste måned
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SephSephSkrevet 07/05-23 20:21 
PlayStation Plus Collection på PS5 bliver fjernet 9. maj, så hvis der er noget, man mangler, så er det ved er at være sidste chance for at det tilføjet til biblioteket.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 31/05-23 17:44 
PlayStation Plus-spillene fra 6. juni:

NBA 2K23 (PS4, PS5)
Jurassic World Evolution 2 (PS4, PS5)
Trek to Yomi (PS4, PS5)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 28/06-23 17:44 
PlayStation Plus-spillene fra 4. juli:

Call of Duty: Black Ops Cold War Cross-Gen Bundle (PS4, PS5)
Alan Wake Remastered (PS4, PS5)
Endling – Extinction is Forever (PS4, PS5)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 28/06-23 20:36 
Neeeej, det er ikke rigtigt! Jeg købte Alan Wake for et par uger siden :-D
SephSephSkrevet 29/07-23 10:25 
PlayStation Plus-spillene fra 1. august:

PGA Tour 2K23 (PS4, PS5)
Death’s Door (PS4, PS5)
Dreams (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 30/08-23 17:53 
PlayStation Plus-spillene fra 5. september:

Saints Row (PS4, PS5)
Black Desert – Traveler Edition (PS4)
Generation Zero (PS4)

Prisen på PlayStation Plus stiger fra 6. september. De nye priser i euro er:

PlayStation Plus Essential 12 måneder €71,99
PlayStation Plus Extra 12 måneder €125,99
PlayStation Plus Premium 12 måneder €151,99

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 30/08-23 22:52 
De gør da godt nok Extra meget mindre interessant at opgradere til fra Essential. I dag er prisforskellen 150kr om året. Den bliver mere end fordoblet.
SephSephSkrevet 27/09-23 18:26 
PlayStation Plus-spillene fra 3. oktober:

The Callisto Protocol (PS5, PS4)
Farming Simulator 22 (PS5, PS4)
Weird West (PS5, PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
BeanoBeanoSkrevet 29/09-23 23:40 
Nogen som ved hvorfor The Making of Karateka ikke kan købes i den danske PSN Store? Det er svjv udkommet i Europa.
Digital Eclipse ignorer mine forespørgsler :\
BeanoBeanoSkrevet 05/10-23 10:16 
Så vågnede de op - The Making of Karateka kan nu købes :)
SephSephSkrevet 01/11-23 19:01 
PlayStation Plus-spillene fra 7. november:

Aliens Fireteam Elite (PS4, PS5)
Mafia II: Definitive Edition (PS4)
Dragon Ball: The Breakers (PS4)

Og Plus-medlemmer får 15% rabat på køb og leje på Sony Pictures Core i hele november.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 29/11-23 17:36 
PlayStation Plus-spillene fra 5. december:

Lego 2K Drive (PS4, PS5)
Powerwash Simulator (PS4, PS5)
Sable (PS5)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 27/12-23 19:13 
PlayStation Plus-spillene fra 2. januar:

A Plague Tale: Requiem (PS5)
Evil West (PS4, PS5)
Nobody Saves the World (PS4, PS5)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01 17:53 
I PS5 Hitman World of Assassination får man en download-kode med til PS4-versionen af Hitman III så man kan spille det med PSVR.

Det er meget sejt at de tænker på og inkluderer den version for den komplette oplevelse, men jeg forstår slet ikke hvordan jeg tilgår det?

Efter koden blev indtastet downloadede det en ca. 400MB add-on til PS5-spillet, tror jeg. Det var i hvert fald ikke PS4-spillet den hentede ned.

Men så vidt jeg ved så understøtter ingen PS5-spil PSVR1, så jeg forstår ikke hvordan det skulle fungere.

Menuerne i Hitman er ikke super overskuelige og der er vildt mange af dem, så måske jeg bare overser noget?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 14/01 19:16 
Jeg har ikke selv spillet, men jeg vil gætte på du bare finder det på PSN og så vælger PS4 versionen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01 23:17, rettet 14/01 23:18 
Det findes så vidt jeg kan se ikke, hvilket også er underligt. Har kigget på store på konsollen og i appen på telefonen. Kun PS5-versionen dukker op.

EDIT: Det ligger heller ikke under mit library.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 15/01 02:24 
Fandt det her:
https://support.square-enix-games.com/s/article/000001208?language=en_GB&game=hm3

“To access it, redeem the code on the leaflet on your PSN account, start the game and navigate to the Store menu in-game where you will find a link to the free HITMAN 3 PlayStation®4 version.”
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01 04:35, rettet 02/04 09:05 
Tak, det link kunne jeg ikke finde :)

Men det virker heller ikke :D

Der er intet link til PS4-versionen. Kun links til andre DLC-pakker på PS Store, inkl upgrades til PS5-versionen, som jeg allerede spiller :O
Der er også noget kosmetisk halløj (våben og tøj) og et link til Hitman Absolution/Blood Money HD. Men intet andet end det nævnte :/

Jeg har selvfølgelig tjekket at koden er indløst :)

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephSephSkrevet 31/01 17:48 
PlayStation Plus-spillene fra 6. februar:

Foamstars (PS4, PS5)
Rollerdrome (PS4, PS5)
Steelrising (PS5)

Plus nogle ting til Fall Guys.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 28/02 21:39 
PlayStation Plus-spillene fra 5. marts:

EA Sports F1 23 (PS4, PS5)
Sifu (PS4, PS5)
Hello Neighbor 2 (PS4, PS5)
Destiny 2: Witch Queen (PS4, PS5)

Og noget kosmetisk halløj til The Finals.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 29/02 10:10 
Det var ret fedt med Rollerdrome. Cool lille pick-up-and-play spil. Men Foamstars var godt nok uinteressant og kaotisk.
The medium is the message.
SephSephSkrevet 27/03 18:19 
PlayStation Plus-spillene fra 2. april:

Immortals of Aveum (PS5)
Minecraft Legends (PS4, PS5)
Skul: The Hero Slayer (PS4)

Og et eller andet til Overwatch 2.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
slk486slk486Skrevet 02/04 08:48 
Immortals of Aveum er helt klart en gennemspilning værd til den pris. Historien og især dialog er lort, men gameplay er solidt nok.
j/k
2'846 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig