X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirs... Se hele indlægget
2'846 emne(r).

Svar
slk486slk486Skrevet 30/03-21 12:12 
la0s>
Jeg har egentlig primært haft Sony maskiner, men det er den slags mangel på respekt for deres legacy, som gør at Microsoft pludselig virker mere attraktiv at købe ind i.

Ja, hvis man gerne vil dykke ned i bagkataloget, så er der kun et valgt, medmindre man vil have alle konsollerne stående. Det er ærgeligt Sony ikke gør mere for deres legacy. De iskolde statistikker viser nok at det ikke giver mening for dem, men krigen om hearts and minds fortsætter og kan give uventet udslag.
j/k
ExceptionExceptionSkrevet 30/03-21 12:25 
Når man tænker over det så er det egentligt lidt mærkeligt, at både Sony og Nintendo, som virkeligt har et bagkatalog Microsoft på ingen måde kan hamle op med, vælger at agere som de gør.

For Nintendo's vedkommende tror jeg det hænger sammen med, at de gerne vil sælge samme Super Mario titel for 8 gang på hver generation af platform. Dette er så (desværre) et aktivt valg.

Men Sony har en seriøst fed USP (unique-selling-proposition) som de vælger ikke at bruge.

Følgende gør dog forhåbningerne en (smule) højere:
https://www.pushsquare.com/news/2021/03/playstation_emulation_patent_raises_hopes_of_retro_support
slk486slk486Skrevet 30/03-21 12:38 
Microsoft har en stor fordel i deres api-lag, som har været DirectX hele vejen igennem. Det gør trods alt deres back compat lidt lettere at have med at gøre. Deres systemudviklings know-how fra Windows har uden tvivl være til stor gavn.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-21 15:12 
Gad vide om Cyberpunk når at komme tilbage på PS Store inden Sony lukker hele svineriet ned?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 30/03-21 16:24 
Fnis... hvis ikke RDR2 picker up, så har det bare at gøre det snart!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephSephSkrevet 31/03-21 18:09 
PlayStation Plus-spillene fra 6. april:

Oddworld: Soulstorm (PS5)
Days Gone (PS4)
Zombie Army 4: Dead War (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
Bede-xBede-xSkrevet 19/04-21 19:21 
Det var alligevel ikke det dårlige PR værd at lukke PS3 og Vita markedspladsen, for Sony har besluttet sig for forsat at holde dem åbne:

https://blog.playstation.com/2021/04/19/playstation-store-on-ps3-and-ps-vita-will-continue-operations/

PSP markedspladsen lukker stadig som planlagt, men den er selvfølgelig også ved at være gammel.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 20/04-21 09:29 
Altid noget de indså deres hjerneblødning :)
SephSephSkrevet 28/04-21 18:35 
PlayStation Plus-spillene fra 4. maj:

Wreckfest: Drive Hard, Die Last (PS5)
Battlefield V (PS4)
Stranded Deep (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 26/05-21 17:48 
PlayStation Plus-spillene fra 1. juni:

Operation: Tango (PS5)
Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown (PS4, er tilgængelig frem til 2. august)
Star Wars: Squadrons (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
enfenenfenSkrevet 27/05-21 18:06 
'Star Wars: Squadrons' lyder som en fin deal.
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 30/05-21 00:10 
Ja, og VF5.

Det er en god måned - nu får jeg endnu mere brug for en PSVR.
The medium is the message.
SephSephSkrevet 30/06-21 17:43 
PlayStation Plus-spillene fra 6. juli:

Call of Duty: Black Ops 4 (PS4)
WWE 2K Battlegrounds (PS4)
A Plague Tale: Innocence (PS5)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 28/07-21 18:37 
PlayStation Plus-spillene fra 3. august:

Hunter’s Arena: Legends (PS4, PS5)
Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville (PS4)
Tennis World Tour 2 (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 31/07-21 12:09 
Avengers med alt dlc kan spilles gratis i denne weekend på Playstation og pc.

Kampagnen skulle være fremragende og multiplayer meh, så det er en perfekt lejlighed til at spille den bedste del gratis.
JmogJmogSkrevet 20/08-21 22:05 
Castlevania Collection (8 spil) til 29,80kr på PSN lige nu.
slk486slk486Skrevet 21/08-21 07:52, rettet 21/08-21 08:07 
Tak! Det er billigt nok til at hapse :)

Requiem er også på 60% til 63,60 og Contra Anniversary Collection, samt Konami Arcade Classics til 29,80.
j/k
SephSephSkrevet 01/09-21 17:43 
PlayStation Plus-spillene fra 7.september:

Overcooked: All You Can Eat! (PS5)
Predator: Hunting Grounds (PS4)
Hitman 2 (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
silverstarsilverstarSkrevet 01/09-21 20:20 
Lækkert, jeg nåede også at købe Castlevania Collection og Contra Anniversary Collection. Tak for tippene!
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Bede-xBede-xSkrevet 02/09-21 10:22 
Der er et større VR udsalg frem til d.9 og så lige at Psychonauts: The Rhombus of Ruin var blandt titlerne. Det er mere et puzzle game, end et platformsspil, men det binder vist historien fra etteren og toeren sammen, hvilket var nok til at sælge til mig, da jeg har lyst til mere, oven på det nye spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 02/09-21 21:29, rettet 02/09-21 21:35 
Blood & Truth er også sat ned til halv pris, Arizona Sunshine, Farpoint, Doom 3 og Raw Data er helt nede omkring 10-12$. Back to Midway fik jeg for 59kr.

Jeg er godt nok også lidt fristet af Borderlands 2 til halv pris.

Største røverkøb (pris/kvalitet) er nok Farpoint til 10$. Glimrende historie og meget overbevisende VR gameplay med yderst poleret grafik.
JmogJmogSkrevet 02/09-21 21:43 
Uh, og In Death til 12$. Det er jeg pt dybt afhængig af på min Oculus Quest 2. Fantastisk bueskytte rogue lite med stemning tyk nok til at man kan skære skiver af den.
BeanoBeanoSkrevet 22/09-21 15:39 
Bede-x>
Nu begynder det at få lidt opmærksomhed:

https://in.ign.com/ps4/156581/news/ps4-clock-battery-death-will-kill-your-ability-to-play-games-report

Er godt nok vildt, hvis PS4 er udgivet med hvad der reelt er online DRM på fysiske spil. IGN har kontaktet Sony for et svar, så må vi se, hvad de siger.

De har åbenbart fixet problemet i FW 9.0:
https://youtu.be/BWQg7uEFHFM
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/09-21 16:43 
Det er rigtig barskt :)

Vi må håbe at Microsoft også lytter med, som han siger til sidst.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephSephSkrevet 29/09-21 18:12 
PlayStation Plus-spillene fra 5. oktober:

Hell Let Loose (PS5)
PGA Tour 2K21 (PS4)
Mortal Kombat X (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 28/10-21 18:18 
PlayStation Plus-spillene fra 1. november:

Knockout City (PS5, PS4)
First Class Trouble (PS5, PS4)
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning (PS4)
The Persistence (PS VR, PS4, måske PS5)
The Walking Dead: Saints & Sinners – Standard Edition (PS VR)
Until You Fall (PS VR)

PS VR-spillene kan hentes indtil 3. januar.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
WehnerWehnerSkrevet 28/10-21 19:32 
Amalur... not bad.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 28/10-21 19:59 
Har man et PSVR headset så er det dælme en god måned. Saints and Sinners er der generel konsensus er blandt de fem bedste VR spil nogensinde lavet. The Persistence skulle også være rigtig godt og Until You Fall er også ganske fint.
SephSephSkrevet 01/12-21 19:14 
PlayStation Plus-spillene fra 7. december:

Godfall: Challenger Edition (PS5, PS4)
Lego DC Super-Villains (PS4)
Mortal Shell (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 29/12-21 17:40 
PlayStation Plus-spillene fra 4. januar:

Dirt 5 (PS5, PS4)
Deep Rock Galactic (PS5, PS4)
Persona 5 Strikers (PS4)

Plus-udgaven af Final Fantasy VII Remake fra marts kan desuden nu opgraderes til PS5-versionen.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
BeanoBeanoSkrevet 29/12-21 20:49 
Spøjst, jeg så Loading dokumentarserien i går hvor man kort ser Deep Rock Galactic som er dansk udviklet :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 29/12-21 22:29 
@Beano

Når man hører nogle af spillets voice lines, er man heller ikke i tvivl om at det er danskere. Der er til tider en passende mængde Danglish :D
"I could need a good rest!"

Jeg har efterhånden sunket et par hundrede timer timer i PC versionen. Både solo (hvor man har en flyvende robot med) og co-op med venner.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 30/12-21 07:05 
Fedt - ved ikke om det er for mig men det skal da lige prøves :)
SephSephSkrevet 26/01-22 17:42 
PlayStation Plus-spillene fra 1. februar:

Planet Coaster: Console Edition (PS5)
EA Sports UFC 4 (PS4)
Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 23/02-22 19:59 
PlayStation Plus-spillene fra 1. marts:

Ghostrunner (PS5)
Ghost of Tsushima: Legends (PS5/PS4)
Ark: Survival Evolved (PS4)
Team Sonic Racing (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02-22 20:34 
Ghostrunner og Team Sonic Racing er gode :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 24/02-22 09:05 
Gode sager! Og jeg som lige har købt Team Sonic Racing :P

Nuvel, fysisk er alligevel altid bedre.
The medium is the message.
SephSephSkrevet 30/03-22 20:32 
PlayStation Plus-spillene fra 5. april:

Hood: Outlaws & Legends (PS4/PS5)
SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated (PS4)
Slay the Spire (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 27/04-22 19:07 
PlayStation Plus-spillene fra 3. maj:

FIFA 22 (PS5/PS4), plus noget FIFA Ultimate Team-halløj
Tribes of Midgard (PS4/PS5)
Curse of the Dead Gods (PS4)

Persona 5 bliver fjernet fra PS Plus Collection d. 11. maj.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 01/06-22 18:47 
PlayStation Plus-spillene fra 7. juni:

Nickelodeon All-Star Brawl (PS4/PS5)
God of War (PS4)
Naruto to Boruto: Shinobi Striker (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 01/06-22 22:36 
Hm, lidt tyndt med God og War, da alle PS5 ejere med PS Plus allerede har det.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-22 15:53 
Mere spændt på om Ragnarok udsættes igen i aften...
BeanoBeanoSkrevet 03/06-22 12:14 
GoW: Ragnarok blev slet ikke nævnt i State Of Play i går, så 99% sikkert udsat til næste år.
slk486slk486Skrevet 03/06-22 12:27 
Det tror jeg ikke. Det er netop rated i Korea, så jeg tror det er mere sandsynligt de venter med nogle bangers til "E3".
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 03/06-22 12:32 
Ville også være et underligt tidspunkt at smide det på Plus, hvis forsættelsen først kom næste år.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 03/06-22 13:00 
slk486>
Det tror jeg ikke. Det er netop rated i Korea, så jeg tror det er mere sandsynligt de venter med nogle bangers til "E3".

Var gårsdagens State Of Play ikke deres "E3"?

Jeg syntes også det er suspekt at de ikke har vist mere fra spillet så tæt på officiel release.
Bede-xBede-xSkrevet 03/06-22 13:25, rettet 03/06-22 13:25 
Har Sony “E3” længere? Synes nærmere det er en række SoP spredt ud over hele året. I går var vel det tætteste på et E3 fra dem, men de holder selvfølgelig flere SoP senere med mere fokus på first party content.

Jeg gætter på God of War Ragnarok får en inden alt for længe.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 03/06-22 13:31 
Bede-x>
Har Sony “E3” længere?

Kun deres (lidt kedelige imo) streaming "events" de seneste par år, jeg er dog ikke helt sikker på om de kalder det SoP når der er omkring E3-tiden?
Bede-xBede-xSkrevet 03/06-22 13:42 
Jeg kan heller ikke huske, om de altid kaldes SoP, men jeg ville forvente den slags streams i år. Man kan selvfølgelig aldrig være sikker med den indflydelse pandemien har haft på spiludviklingen, så det kan sagtens blive skubbet til første halvdel af næste år, men jeg ville stadig tro Ragnarok udkommer i år og er med på en SoP senere på året.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 03/06-22 14:02 
Jeg krydser fingre :)
2'846 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig