X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirs... Se hele indlægget
2'846 emne(r).

Svar
KTCKTCSkrevet 15/04-20 23:20 
Jeg synes stadig spillene står med priser. Gør de også det for jer?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SephSephSkrevet 16/04-20 00:22 
De er først gratis torsdag, kl. 1 CEST.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
KTCKTCSkrevet 16/04-20 00:23 
Ah, sorry. Det giver mening, ja :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GreaseballGreaseballSkrevet 20/04-20 23:25 
Hvis man har en tysk konto, eller laver en ekstra. Så er Knack 2 gratis, i stedet for Uncharted Collection. Hvorfor den forskel ved jeg ikke. Men det virker fint mellem profiler på min PS4.
3of193of19Skrevet 21/04-20 06:57 
Det er nok fordi Uncharted Collection er rated 18+ i Tyskland.
millenniummillenniumSkrevet 21/04-20 07:31 
Voldsspil :D
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 21/04-20 08:42, rettet 21/04-20 08:42 
Ja, Drake er jo massemorder!
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 21/04-20 09:32 
Ja når man tænker over det. Hvor mange liv har han ikke taget i løbet af de spil han er med i?
millenniummillenniumSkrevet 21/04-20 11:13 
Han dræber sikkert flere mange mennesker end man gør i Manhunt? :D
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 21/04-20 18:10 
Ja ingen tænker på den stakkels lejesoldat's efterladte.
Er det ikke en Austin Powers film der har den joke?
JmogJmogSkrevet 21/04-20 18:12 
“No one thinks of the henchman.”

Yep, det er Austin Powers. Scene efter den hvor han kører en ned med damptromle.
SephSephSkrevet 29/04-20 17:39 
PlayStation Plus-spillene fra 5. maj:

Cities: Skylines
Farming Simulator 19

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
KTCKTCSkrevet 29/04-20 21:39 
Så bliver det da næsten ikke værre.
Sony kunne da godt tage at forkæle os lidt i disse tider, i stedet for at levere noget man ikke gider spille.
Men for en gangs skyld er det ikke titler jeg har i forvejen...

Nogen her, som er begejstrede?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/04-20 21:50 
Jeg har ikke været glad i årevis.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 30/04-20 11:49 
Skylines er faktisk et virkelig underholdende og super gennemarbejdet spil. Giv det et forsøg.
Det er måske "bare" Sim City, men det er så også rigtig meget bedre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 30/04-20 11:50 
Jeg har Cities Skyline i forvejen. Men det er skam et rigtig godt spil hvis man er til Sim City spil. Det er nok genrens højdepunkt, så det er en rigtig fin titel at inkludere.

Det virker dog lidt fjollet at have to spil i samme måned, der er i samme boldgade. Et actionspil havde været oplagt som variation.
SephSephSkrevet 26/05-20 16:24 
Call of Duty: WWII er gratis for PlayStation Plus-medlemmer. Kan hentes fra idag.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 26/05-20 18:09 
Med EU konto? Det tilbud kan jeg ikke hitte.
The medium is the message.
SephSephSkrevet 26/05-20 18:35 
Kan finde den på hjemmesiden. Har ikke prøvet på selve maskinen. Så et indslag fra PlayStation Europe på Facebook omkring det.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
slk486slk486Skrevet 26/05-20 19:55 
Jeg kunne også indløse det med en EU konto.
j/k
SephSephSkrevet 28/05-20 18:36 
PlayStation Plus-spillene fra 2. juni:

Star Wars Battlefront II
Call of Duty: WWII (som allerede er tilgængelig)

Igen to spil i samme genre.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 29/06-20 14:52 
PlayStation Plus-spillene fra 7. juli:

NBA 2K20
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration
Erica

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 27/07-20 18:49 
PlayStation Plus-spillene fra 4. august:

Fall Guys: Ultimate Knockout
Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
RaGeRaGeSkrevet 29/07-20 01:17 
Pistol Whip om 2 dage, det bliver fedt :) Surt det blev skubbet med 2 dage, jeg havde egentlig planlagt at bruge hele aftenen på det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 06/08-20 09:21 
Seph>
Fall Guys: Ultimate Knockout

Utroligt dumt og utroligt morsomt, så måske ikke så dumt alligevel :) Kan anbefales at checke ud hvis man vil have et billigt battle royale grin.

Mit første win:
https://www.youtube.com/watch?v=_6a6Y1K5vjg
millenniummillenniumSkrevet 06/08-20 10:45 
Hvordan klarer serveren trafikken til Fall Guys? Jeg læste at den var rimelig hårdt belastet.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 06/08-20 11:23 
Noget presset i starten men den sidste dag har jeg ikke haft problemer overhovedet. Kun kamerasystemet driller mig, men det er ikke serverrelateret (udviklerne er klar over det)
BeanoBeanoSkrevet 06/08-20 15:43 
De har lige tilføjet mere serverkapasitet i dag, så jeg tror du vil få en fin oplevelse hvis du prøver :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/08-20 19:15 
Det minder mig en smule om Nintendoland - Nintendos bedste spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 06/08-20 19:56 
Det var ikke lige så tilfredsstillende som dette...

https://youtu.be/awf4zKv8j6A

(bare se de sidste 2 min ;) )
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/08-20 20:12 
Haha det er surt for ham :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Soren47Soren47Skrevet 06/08-20 21:50 
Konsolkongen>
Det minder mig en smule om Nintendoland - Nintendos bedste spil :)

Luigi’s Mansion-spillet og Animal Crossing-spillet i Nintendo Land er stadig noget mine venner og jeg spiller når vi er sammen!
Ville ønske de lavede noget mere lignende.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/08-20 23:06 
Metroid-spillet er også enormt sjovt at spille i multiplayer. Det er dog rigtig svært for nye at styre rumskibet ordentligt, så det ender altid med at være mig, hvilket også er fint nok. Skyderiet med Wiimote og nunchuck fungerer overraskende godt synes jeg :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/08-20 11:57 
Konsolkongen>
Haha det er surt for ham :D

Det går nok over :D
SephSephSkrevet 26/08-20 17:56 
PlayStation Plus-spillene fra 1. september:

PUBG: PlayerUnknown’s Battlegrounds
Street Fighter V

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 30/09-20 17:38 
PlayStation Plus-spillene fra 6. oktober:

Need for Speed: Payback
Vampyr

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
slk486slk486Skrevet 30/09-20 18:34 
Wow, det er godt nok længe siden det har været spil som jeg ikke har haft i forvejen. Neat :)
j/k
SephSephSkrevet 28/10-20 18:44 
PlayStation Plus-spillene fra 3. november:

Middle-earth: Shadow of War (PS4)
Hollow Knight: Voidheart Edition ( PS4)
Bugsnax (PS5, fra 19. november til 4. januar)

PlayStation Plus Collection (PS5, fra 19. november)
Bloodborne
Days Gone
Detroit: Become Human
God of War
Infamous Second Son
Ratchet and Clank
The Last Guardian
The Last of Us Remastered
Until Dawn
Uncharted 4: A Thief’s End
Batman: Arkham Knight
Battlefield 1
Call of Duty: Black Ops III – Zombies Chronicles Edition
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Fallout 4
Final Fantasy XV Royal Edition
Monster Hunter: World
Mortal Kombat X
Persona 5
Resident Evil 7 biohazard

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
slk486slk486Skrevet 28/10-20 19:27 
Bugsnax! :D
j/k
millenniummillenniumSkrevet 29/10-20 11:50, rettet 29/10-20 11:50 
Hollow Knight (y)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 29/10-20 11:53 
Middle-earth: Shadow of War
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephSephSkrevet 25/11-20 17:56 
PlayStation Plus-spillene fra 1. december:

Worms Rumble (PS4/PS5)
Just Cause 4 (PS4)
Rocket Arena (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 30/12-20 17:41 
PlayStation Plus-spillene fra 5. januar:

Maneater (PS5)
Shadow of the Tomb Raider (PS4)
Greedfall (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 27/01-21 18:17 
PlayStation Plus-spillene fra 2. februar:

Destruction AllStars (PS5)
Control: Ultimate Edition (PS4/PS5)
Concrete Genie (PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/02-21 22:21 
Det er åbenbart kun PS+ versionen af Control Ultimate Edition der kan opgraderes til PS5. Som jeg forstår det skal vi med den fysiske PS4-version vente endnu en måned. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige :O

Købte spillet da det udkom i oktober så jeg var klar til PS5 launch. De udskød PS5-versionen som var slemt nok og nu tager de røven på os endnu engang.

De har også annonceret en fysisk PS5-version med udgivelse i marts som gør min PS4-udgave temmelig ligegyldig. Man skulle bare have ventet.

Tror jeg har mistet al lyst til at spille spillet nu :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 03/02-21 00:44 
Er du sikker på der skal ventes en måned? Jeg synes jeg ser flere rundt omkring nævne at de godt kan opgradere til PS5 version fra disc versionen. Der er åbenbart nogle regioners PS Store som ved en fejl ikke validerer PS4 discen som gyldigt token til digital PS5 version. Amerikanerne kan godt, tyskerne kan ikke.

Så der er da håb om at det snart bliver rettet.

Det hjælper dig selvfølgelig ikke, men man kunne godt sige at din disc version er mere brugbar end den PS5 disc der kommer til marts. Din kan jo bruges både til at installere PS4 og (snart) PS5 version, mens den til marts kun kan spilles af folk med PS5. Hvis du en dag vil sælge din, kan den bruges af alle.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-21 07:33, rettet 03/02-21 07:33 
PS4-versionen har slet ingen interesse for mig, den kommer jeg aldrig til at spille. Man kan i øvrigt heller ikke bruge save files på tværs af de to versioner. Det tror jeg ikke man kan med nogen PS4 > PS5 upgrades.

505 har skrevet at physical versions først er til marts, men det kan være de kun taler om den fysiske PS5-versions release date. Jeg må håbe at den kan opgraderes meget snart for det er godt nok utroligt hvis de igen tager røven på deres betalende kunder ved at forære spillet væk på PS+ og lade os vente :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/02-21 09:53 
Der er en del PS4/PS5 titler som understøtter cross-saves.

3 måneder gammel liste, der er kommet flere til siden:
https://lifehacker.com/which-playstation-5-games-support-cross-saves-and-cross-1845643590
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/02-21 18:12 
Control kan stadig ikke upgrades. Sikke en stor omgang lort :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephSephSkrevet 26/02-21 16:08 
PlayStation Plus-spillene fra 2. marts:

Maquette (PS5)
Final Fantasy VII Remake (PS4). Kan ikke opgraderes til PS5-udgaven.
Remnant: From the Ashes (PS4)
Farpoint (PS VR)

Destruction AllStars (PS5) er også tilgængelig i marts måned.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
2'846 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig