X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirs... Se hele indlægget
2'846 emne(r).

Svar
JmogJmogSkrevet 01/05-19 22:30 
Nope. De har skåret Vita og PS3 fra og til gengæld... er de to månedlige PS4 titler blevet mindre interessante.
slk486slk486Skrevet 02/05-19 08:46, rettet 02/05-19 08:46 
^Jam loose loose.

Nej, de har ikke sat prisen ned, men spillene er godt nok svage for tiden.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 02/05-19 08:53 
De satte faktisk prisen op for ikke så længe siden (ca 1 år siden) :/
millenniummillenniumSkrevet 02/05-19 09:01 
Man kan jo for pokker næsten ikke undvære PS+ hvis man vil jeg vil spille Overwatch :P
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 02/05-19 09:08 
Ikke de vildeste spil. Heldigvis har jeg ikke PSPlus for de "gratis spil" men for at kunne spille online. Så jeg overlever endnu.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 02/05-19 09:10 
Jeg har kun PS+ for cloudsaving, men + spillene har da altid været en bonus alligevel.
j/k
enfenenfenSkrevet 02/05-19 09:15 
Cloud er også fint - også noget jeg benytter uden egentligt at tænke på det så meget.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 02/05-19 09:20 
Kunne så være penge at spare vil at tage en backup af saves til USB stick - men det skal man så selv huske.
slk486slk486Skrevet 02/05-19 09:23 
Ja, men min spilletid er for dyrebar til at være afhængig af den inconvenience :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-19 12:11 
Jeg ville klart foretrække en mulighed for at betale kun for at spille online.

Konsekvensen er at jeg aldrig får spillet noget som helst online længere :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephSephSkrevet 29/05-19 18:47 
PlayStation Plus-spillene fra 4. juni:

Sonic Mania
Borderlands: The Handsome Collection

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
slk486slk486Skrevet 29/05-19 20:40 
Konsolkongen>
Konsekvensen er at jeg aldrig får spillet noget som helst online længere :/

Du går ikke glip af noget ;)
j/k
SephSephSkrevet 26/06-19 18:17 
PlayStation Plus-spillene fra 2. juli:

Pro Evolution Soccer 2019
Horizon Chase Turbo

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 02/07-19 14:43 
Pro Evolution Soccer 2019 er blevet udskiftet med Detroit: Become Human Digital Deluxe Edition (indeholder også Heavy Rain).
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 02/07-19 14:44 
Nice....! Det var en god nyhed for en, som fatter bjælde i fodboldspil :)
The medium is the message.
SephSephSkrevet 31/07-19 17:51 
PlayStation Plus-spillene fra 6. august:

WipEout Omega Collection
Sniper Elite 4

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 28/08-19 18:04 
PlayStation Plus-spillene fra 3. september:

Batman: Arkham Knight
Darksiders III

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 24/09-19 22:30 
PlayStation Plus-spillene for oktober blev annoncered under den seneste State of Play. De er tilgængelige fra 1. oktober.

The Last of Us - Remastered
MLB The Show '19

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 25/09-19 07:58 
Man kan altid klare et gensyn med The Last of Us
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 25/09-19 12:46 
Kom også et MediEvil Remake demo op ifm. State Of Play.
SephSephSkrevet 30/10-19 17:37 
PlayStation Plus-spillene fra 5. november:

Nioh
Outlast 2

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 30/10-19 22:05 
Yikes, for en tynd omgang.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 30/10-19 22:31 
Nioh er ret godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephSephSkrevet 27/11-19 18:40 
PlayStation Plus-spillene fra 3. december:

Titanfall 2
Monster Energy Supercross – The Official Videogame

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
WehnerWehnerSkrevet 28/11-19 08:49 
Titanfall 2 - det passer mig fint.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 28/11-19 09:50 
Vildt fed single player campaign.

Så må jeg drikke energidrik og køre MX.
The medium is the message.
SephSephSkrevet 01/01-20 18:25 
PlayStation Plus-spillene fra 7. januar:

Uncharted: The Nathan Drake Collection
Goat Simulator

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 29/01-20 17:39 
PlayStation Plus-spillene fra 4. februar:

BioShock: The Collection
The Sims 4
Firewall Zero Hour (VR)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 29/01-20 22:00 
Ufff good one
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 30/01-20 08:55 
Så kunne jeg godt blive fristet til at spille Bioshock igen. 1’eren - damn sure, 2’eren - yes!, 3’eren - not so much, but maybe.
What is the Matrix?
SephSephSkrevet 26/02-20 17:44 
PlayStation Plus-spillene fra 3. marts:

Shadow of the Colossus
Sonic Forces

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-20 18:34 
Sonic Forces? :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 26/02-20 20:28 
Skal vi ikke alle lave en "bog-klub" gennemspilning af Sonic Forces, nu hvor alle har det? ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
millenniummillenniumSkrevet 26/02-20 22:29 
Cool med SotC. Har længe tænkt på at købe det.
The medium is the message.
SephSephSkrevet 01/04-20 18:25 
PlayStation Plus-spillene fra 7. april:

Uncharted 4: A Thief’s End
DIRT Rally 2.0

PlayStation Access leakede dem i sidste uge, men nu er det officielt.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 02/04-20 07:40 
Hvem i alverden har ikke spillet U4? :D
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 02/04-20 08:26 
Ja, det er også min tanke. Meget gratis at smide på :D
j/k
dRxLdRxLSkrevet 02/04-20 08:48 
Jeg har ikke.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 02/04-20 09:12 
Det har jeg heller ikke ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 02/04-20 09:49 
millennium>
Hvem i alverden har ikke spillet U4? :D

Mangler stadig at komme i gang med 3'eren :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 02/04-20 09:49 
Glæd jer. Det er fantastisk.
HankyHankySkrevet 02/04-20 09:51 
Og langtrukken :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/04-20 13:02, rettet 02/04-20 13:05 
Historien er god mens gameplayet er komplet intetsigende. Noget af det dårligste skyderi jeg har spillet i denne generation. Et meget Naughty Dog-spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 02/04-20 13:06 
Ja, det er bestemt heller ikke det bedste i serient :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 02/04-20 14:41 
Man skal da ikke snyde sig for en super god historie, og en vanvittig, jaw dropping actionsekvens i midten, som man burde genspille igen og igen, indtil man kan klare sekvensen uden at dø.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 02/04-20 15:07 
Tjah, det giver nok mest mening at spille på easy, så man kan opleve historien og sekvenserne, uden at bruge for lang tid på uinspirerende gameplay ;)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/04-20 15:37 
Det er jeg faktisk enig i. Startede på hard, men smed det ned på normal hurtigt igen. Det gjorde ikke spillet bedre at fjender blev bullet sponges og at man selv gik ned ved ganske få skud.

Det fungerede ikke ret godt på normal heller, men jeg vil tro at easy kan være den bedste måde at spille på da man bare kan tosse rundt og ikke skulle koncentrere sig om mekanikker der faktisk ikke fungerer alligevel.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephSephSkrevet 14/04-20 18:38 
Uncharted: The Nathan Drake Collection og Journey er gratis på PlayStation Store fra d. 16. april til d. 6. maj.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 15/04-20 21:45 
Det er da vidst ikke første gang de har givet Journey væk gratis, er det?!
The medium is the message.
SephSephSkrevet 15/04-20 22:08 
Begge spil har været gratis med PlayStation Plus.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
2'846 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig