X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Nyt i PlayStation Store


Reply
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om... Se hele indlægget
2'846 topic(s).

Reply
XiwanaXiwanaSkrevet 11/08-15 19:15 
Ditto. Jeg har kun hørt gode ting om det. De andre to spil er sådan lidt 'meh'.
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 12/08-15 08:47, rettet 12/08-15 08:48 
Smart marketing gimmick med at kunne stemme :D
Falder også i tråd med rygterne om den næste PS4 FW 3.0 der bl.a. skulle indeholde community features.

Anyway, Grow Home ser klart mest spændende ud imo men det bliver jo nok det der Zombie Vikings... fordi zombies!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/08-15 12:17 
Hvis jeg kunne finde ud af hvor man stemmer, ville jeg nok stemme på Armello. Sidder og ser det her Quick Look og det ser interessant ud.

http://www.giantbomb.com/videos/unfinished-armello-08062015/2300-10593/
BeanoBeanoSkrevet 12/08-15 14:33 
Afstemning åbner i morgen...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/08-15 22:33 
Darkbeat>
Hvis jeg kunne finde ud af hvor man stemmer, ville jeg nok stemme på Armello. Sidder og ser det her Quick Look og det ser interessant ud.

http://www.giantbomb.com/videos/unfinished-armello-08062015/2300-10593/

Det vil jeg nok også stemme på. Der er en bjørn med :)
Jeg så også et quicklook af Grow Home, og det spil lignede så meget en belastning at spille, frem noget noget der var sjovt. Men pænt og interessant koncept, det er bare ikke dét jeg gider ved spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/08-15 16:27 
SHMUP om muskel fisk kommer snart til PS4. Det er noget randomly generated noget, så det er nok ikke teknisk forsvarligt som værende et rigtig SHMUP, men her er en trailer

https://youtu.be/kf_AucDOgSs
JmogJmogSkrevet 23/08-15 02:59 
Jmog>
Ikke dårligt. Et par stykker jeg har, men Lars Croft, og Stealth Inc 2 ser jeg frem til. GOE: Ascension har jeg heller ikke, så det ryger i samlingen.

Startede på Lara Croft i formuddags og gennemførte det for en halv time siden. Rigtig godt spil. Sjovt gameplay med underholdende kampe og til tider ret udfordrende puzzles. Balancen mellem kampe og puzzleri var yderst fornuftig.
BeanoBeanoSkrevet 24/08-15 18:42 
PS+ titler for september...

Leaving PS Plus:
1st September: Lara Croft and the Temple of Osiris (PS4)
1st September: Limbo (PS4)
1st September: God of War Ascension (PS3)
1st September: Flow (PS3, PS4, PS Vita)
1st September: Stealth Inc 2: A Game of Clones (PS3, PS4, PS Vita)
1st September: Castlestorm Complete Edition (PS Vita and PS3)
1st September: Sound Shapes (PS3, PS4, PS Vita)
1st September: Flower (PS3, PS4, PS Vita)

Entering PS Plus:
1st September: Grow Home (PS4)
1st September: Super Time Force Ultra (PS4 and PS Vita)
1st September: Twisted Metal (PS3)
1st September: Teslagrad (PS4 and PS3)
1st September: La-Mulana EX (PS Vita)
1st September: Xeodrifter (PS4 and PS Vita)
JmogJmogSkrevet 24/08-15 20:47 
Teslagrad, Super Time Force, wohoo!
BeanoBeanoSkrevet 25/08-15 09:54, rettet 25/08-15 10:00 
Super Time Force Ultra ser festligt ud - og fede cross-over figurer :D

https://www.youtube.com/watch?v=0SDkFB11Lkg
BeanoBeanoSkrevet 25/08-15 11:53 
Kommet op i dag...

Nyt i PlayStation Store
BeanoBeanoSkrevet 01/09-15 18:42 
PS+ titlerne er oppe nu.

Overrasker mig at STFU (nej, jeg vil ej!) fylder 1GB på Vita :O
BeanoBeanoSkrevet 22/09-15 09:29, rettet 22/09-15 09:33 
SOMA (PS4) : kr 231, kr 192 for PS+ medlemmer
Flame Over (PS4) : kr 79,-

Laserlife udkommer i næste uge i Europa:
https://www.youtube.com/watch?v=pLJFHqs8V2s
happyEDhappyEDSkrevet 30/09-15 13:09 
Stadig ikke noget om hvilke +titler der kommer..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 30/09-15 17:34, rettet 30/09-15 17:37 
Fra d. 6. okt.:
- Broken Age (PS4/PS Vita)
- Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
- Unmechanical Extended (PS4/PS3)
- Kickbeat (PS Vita/PS3)
- Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
- Chariot (PS3)

Forsvinder samme dag:
- Grow Home
- Super Time Force Ultra
- Twisted Metal
- Teslagrad
- Xeodrifter
- La Mulana EX
- Driveclub PS Plus Edition


http://blog.eu.playstation.com/2015/09/30/playstation-plus-in-october-broken-age-super-meat-boy-unmechanical-more
Bede-xBede-xSkrevet 30/09-15 17:50 
Er Broken Age både part et og to?

Herligt at se Super Meat Boy på Sonys platforme :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 30/09-15 19:10 
Mon ikke det er begge dele når andet ikke er nævnt og kun er det samlede spil i shoppen? :)
Bede-xBede-xSkrevet 30/09-15 19:24 
Det satser vi på :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/09-15 20:48 
Jamestown+ er på tilbud for øvrigt. 40 kr for PS+ medlemmer.
JmogJmogSkrevet 06/10-15 15:28 
Beano>
Fra d. 6. okt.:
- Broken Age (PS4/PS Vita)
- Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
- Unmechanical Extended (PS4/PS3)
- Kickbeat (PS Vita/PS3)
- Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
- Chariot (PS3)

Så er spillene på PSN og kan hentes. Glæder mig til at spille Super Meat Boy på min Vita. Har aldrig prøvet spillet før.
3of193of19Skrevet 06/10-15 15:34 
Kickbeat er pt også ude på ps4 til plus. Det er vist en fejl, så hvis man vil have den pæneste udgave af et rytmespil med skod musik og et skod interface, hent det hurtigt inden Sony opdager fejlen.
Slettede det igen efter 15 minutter :p
JmogJmogSkrevet 06/10-15 16:53 
Hvorfor er det en fejl? Det var blandt dem de annoncerede på bloggen. Se Beanos post.
BeanoBeanoSkrevet 06/10-15 17:02 
Ikke til PS4, altså :)
JmogJmogSkrevet 06/10-15 18:07 
Ahh, det missede jeg. Kan dog sagtens være det er med vilje. De er mange gange kommet til at skrive "X kommer til y", selvom det var en crossbuy titel og derfor også kom til z.
JmogJmogSkrevet 07/10-15 11:24 
Kæft, hvor er Super Meat Boy vanedannende. Skal liiiiiige have en bane til. De har lige den rigtige størrelse og det er bare dødskægt. Jeg har ikke spillet originalen, så jeg skal ikke kunne sige om det nye soundtrack er dårligere, men det er i hvert fald godt.

Spiller det på Vita. Det kører perfekt.
vyssenvyssenSkrevet 09/10-15 10:24 
Jeg er også totalt solgt til super meat boy, det er alt hvad jeg håbede og mere til, men den vita er lidt hård for fingrene i lange sessions.

Vil lige anbefale folk at checke chariot ud, det er en sjov lille coop-ting.
JmogJmogSkrevet 11/10-15 00:04, rettet 11/10-15 00:04 
Brug 100$ på US PSN inden 3/11, og du vil senest 17/11 få en 15$ voucher. Den skal så indløses indenfor en måned.

Med alle de spil der udkommer den næste måneds tid burde det snildt kunne lade sig gøre at komme op på 100.


Kilde
JmogJmogSkrevet 21/10-15 11:48 
Halloween udsalg på EU PSN.

For eksempel Dracula X Chronicles til PSP (Vita og PS TV kompatibel) til 37kr er en rigtig fin pris. Det indeholder reelt tre spil:

Dracula X (remaster af Rondo of Blood)
Rondo of Blood
Symphony of the Night
SumezSumezSkrevet 21/10-15 12:26 
Remake, ikke remaster :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 21/10-15 12:54 
Doh! Du har helt ret. Det er et remake. Komplet ny grafik. 2,5D.
SumezSumezSkrevet 21/10-15 14:02, rettet 21/10-15 14:03 
Og virkelig mange ændringer i forhold til level design, baneopbygning, hemmeligheder og unlockables osv. :)
Det er meget fornuftigt at de også inkluderer originalen, men den skal lige findes og unlockes først.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 24/10-15 12:19 
Fandt så lige ud af at jeg faktisk allerede har spillet på UMD til PSP. Remaket er visuelt noget skrammel, men det tog kun ca. 20 minutter at låse op for Symphony of the Night.

Den version der er inkluderet i Dracula X Chronicles er i øvrigt nok den bedste udgave af SOTN man kan spille på en Vita/PSP med europæisk PSN konto på. PS1 udgaven man kan købe på EU PSN er den originale PAL-version med slowdown. SOTN i Dracula X er et "rent" PSP-spil og kører derfor 60hz og ser ud som det skal.

Havde egentlig tænkt mig at låse begge spil op, men skulle liiige se hvordan SOTN så ud. En time senere var jeg stadig igang med det. Soundtracket er stadig gudeskønt og det spiller som en drøm.
SumezSumezSkrevet 24/10-15 13:35 
Ja, det er et spil der er sævrt at blive træt af ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 25/10-15 09:45 
Jmog>
... Remaket er visuelt noget skrammel, men det tog kun ca. 20 minutter at låse op for Symphony of the Night.
....

Det gør det så absolut ikke her >.<
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 25/10-15 10:13 
Selvom grafikken i Rondo remaken ikke er skide pæn, synes jeg stadig det spiller rigtig godt. :) Bare nyd det mens du spiller det, men skift til originalen så snart det er unlocket. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
vyssenvyssenSkrevet 25/10-15 11:09 
Har aldrig spillet noget af det, men nu køber jeg det. Tak for tippet.
SumezSumezSkrevet 25/10-15 11:11 
Begge unlocks er iøvrigt skjulte pickups som er gemt lidt udenfor den åbenlyse vej frem, så man er nødt til at udforske lidt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 25/10-15 14:07 
Sumez>
Selvom grafikken i Rondo remaken ikke er skide pæn, synes jeg stadig det spiller rigtig godt. :) Bare nyd det mens du spiller det, men skift til originalen så snart det er unlocket. :P

Jeg har heller ikke prøvet nogle Castlevania spil før. Men hvordan kan det være originalen? De starter jo på 2 vidt forskellige måder?

Og det kan godt være at det ser ud som det skal, men lidt øv med en lille skærm på en endnu mindre skærm. Men sjovt er det :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 25/10-15 15:13 
Så vidt jeg husker starter både remaken og originalen af Rondo da på samme måde, med Richter der kommer ridende ind i byen på sin hestekærre?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 25/10-15 16:35 
Min fejl. Jeg var startet på "Symphony of the Night". Det er den første man kan unlocke, så hoppede bare over i den, så snart jeg kunne.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JmogJmogSkrevet 25/10-15 17:42 
Amby>
Jmog>
... Remaket er visuelt noget skrammel, men det tog kun ca. 20 minutter at låse op for Symphony of the Night.
....

Det gør det så absolut ikke her >.<

Det gjorde det på PSP, men hold da kæft hvor har jeg været heldig for nu er jeg død 7 gange i træk på kloakdelen af Level 2 på Vita PSN-versionen. Fuck det, nu henter jeg en savefil istedet. Totalt fjollet at have komplette spil som unlocks.

Min PSPs batteri holder ikke en skid, når den skal køre via UMD, så de 37kr er godt givet ud.
OdinOdinSkrevet 25/10-15 17:47, rettet 25/10-15 17:48 
Jmog>
Det gjorde det på PSP, men hold da kæft hvor har jeg været heldig for nu er jeg død 7 gange i træk på kloakdelen af Level 2 på Vita PSN-versionen.

"WHAT IS A JMOG? A MISERABLE PILE OF NOOB!"
SumezSumezSkrevet 25/10-15 18:25 
Amby>
Min fejl. Jeg var startet på "Symphony of the Night". Det er den første man kan unlocke, så hoppede bare over i den, så snart jeg kunne.

Husk den anden unlock også :) Jeg ved ikke om der er nogen særlig "rækkefølge" på de to unlocks, de kan jo nemt misses - jeg tror nok jeg havde spillet hele remaken igennem før jeg gik tilbage og fandt SOTN.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 25/10-15 19:16, rettet 25/10-15 19:17 
Odin>
Jmog>
Det gjorde det på PSP, men hold da kæft hvor har jeg været heldig for nu er jeg død 7 gange i træk på kloakdelen af Level 2 på Vita PSN-versionen.

"WHAT IS A JMOG? A MISERABLE PILE OF NOOB!"

But a happier noob! Det der seriøst fuckede med mig er at man får et markant skub, når man kommer til at røre en fjende, hvilket ikke ligefrem er superpraktisk i platformssektioner, hvor det at ramme mellem platformene betyder at dø.

Virkede fint at hente et save på gamefaqs hvor de to spil var unlocked. Rondo er i øvrigt en hel del sværere end remaket skal jeg hilse at sige. Hold da kæft jeg fik klø, da jeg lige skulle prøve det.

Symphony er dog en helt fantastisk blanding af godt gameplay, passende sværhedsgrad og vidunderlig musik. Dejligt at have det på Vita.
AmbyAmbySkrevet 25/10-15 19:44 
Jmog>
Amby>
Jmog>
... Remaket er visuelt noget skrammel, men det tog kun ca. 20 minutter at låse op for Symphony of the Night.
....

Det gør det så absolut ikke her >.<

Det gjorde det på PSP, men hold da kæft hvor har jeg været heldig for nu er jeg død 7 gange i træk på kloakdelen af Level 2 på Vita PSN-versionen. Fuck det, nu henter jeg en savefil istedet. Totalt fjollet at have komplette spil som unlocks.

Ja tak. Det var jo det jeg spillede. Det lykkes dog til sidst. Det hjalp da jeg fandt ud af man kunne tage et senere kloakhul og komme senere ned i kloaken.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 27/10-15 09:57 
Jmog>
But a happier noob! Det der seriøst fuckede med mig er at man får et markant skub, når man kommer til at røre en fjende, hvilket ikke ligefrem er superpraktisk i platformssektioner, hvor det at ramme mellem platformene betyder at dø.

Løsningen er ikke at "komme til" at røre ved fjenderne. :P Iøvrigt er der da svjh. ikke rigtig nogen huller i Rondo der slår en ihjel hvis man falder ned i dem? Som regel bliver man bare taget til en anden del af banen.

Symphony er dog en helt fantastisk blanding af godt gameplay, passende sværhedsgrad og vidunderlig musik. Dejligt at have det på Vita.

Rondo er en fantastisk blanding af godt gameplay og passende sværhedsgrad. Hvis SOTN har nogen fejl så er det at det er alt alt for nemt. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 27/10-15 10:07 
Iøvrigt er der da svjh. ikke rigtig nogen huller i Rondo der slår en ihjel hvis man falder ned i dem? Som regel bliver man bare taget til en anden del af banen.

Netop i den kloak, er der et par huller med vand i. Det dør man af.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 27/10-15 10:46 
Ja, hvis der er vand i hullerne, er det døden :) Ligner det er bundløst hul er der som regel noget nedenunder, nogle gange hemmelige veje og bosser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 28/10-15 01:45 
Horror Packs til Ultra Street Fighter 4 er kommet, Halloween outfits til alle figurer. 30kr per pakke til 5 figurer. Der er dog også en komplet pakke der for mig kun kostede TO(!) kroner. Ved ikke om det er en speciel promo i forbindelse med SFV betaen eller om nogen lige glemte to nuller (200kr ville være en 90kr "rabat" ift at købe alle packs for sig).
SephSephSkrevet 02/11-15 20:22 
PS Plus-spillene i november:

The Walking Dead Season 2 (PS4)
Magicka 2 (PS4)
Dragon Fin Soup (PS4, PS Vita, PS3)
Mass Effect 2 (PS3)
Beyond Good and Evil (PS3)
inviZimals (PS Vita)

Udgår:

Broken Age (PS4, PS Vita)
Super Meat Boy (PS4, PS Vita)
Unmechanical Extended (PS4, PS3)
Kickbeat (PS Vita, PS3)
Kung Fu Rabbit (PS Vita, PS3)
Chariot (PS3)


PS Blog
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
2'846 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me