X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilken platform spiller du mest?


Svar
WikzoWikzoSkrevet 04/04-07 09:21 
(det skal lige siges, at jeg var i tvivl om dette emnes placering; skal det være under Off Topic eller her i Multiplatform?)

Hvilken maskinen spiller du mest på? Computeren, konsollerne eller de bærbare maskiner?

- og hvorfor?

Selv spiller jeg mest pc for tiden og en smule Wii+GCN. Jeg spiller ikke særlig meget på min NDS, når jeg er på farten. Ironisk nok s... Se hele indlægget
62 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 13/04-07 08:54 
Lige for tiden står den mest på Xbox 360 i det lille hjem på Østerbro.
Det skyldes dog udelukkende Oblivion, der til gengæld kører på tv'et næsten konstant. Hver dag er en kamp om at komme først hjem fra arbejdet, så man kan kabre tv'et fra den anden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WeskerWeskerSkrevet 13/04-07 10:24 
Spiller for det meste:

Wii - Godfather Blackhand
- Da jeg syntes både bog/film & spil er noget af de bedste, jeg er stor fan af The Godfather ;-)

PS2 - Scarface: The World is yours.
- Da jeg er syntes Al pacino er en super cool actor, og en af hands bedste roller var som Tony Montana/Michael Corleone (Jeg ved godt at han ikke selv lage stemme til i spillet Scarface)

Gamecube - Resident Evil 4.
- Spiller dog kun mercenaries, hvor jeg sammen men kæresten prøver at slå hinnandens rekorter.
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
Alf81Alf81Skrevet 13/04-07 12:55, rettet 13/04-07 13:09 
silverstar>
Neo Geo AES (mit AES spiludvalg er ikke noget at råbe hurra for, kigger stadig på en MVS --> AES løsning).

Hvis du er villig til at smide en portion penge i det projekt, så er der en fin løsning her:

http://www.arcadeshock.com/items/snk-capcom-sammy-hardware/super-mvs-convertor-ii-mvs-aes-blue-led-snmc-acc-detail.htm?1=1

EDIT: Jeg har efterhånden haft en del arcadekabinetter, men solgte for et stykke tid siden det sidste, for at få plads til et AstroCity. Kabinettet befinder sig allerede i DK, skal bare lige have betalt og afhentet det :) Meeen... Hvis jeg nu havde kabinettet stående, ville arcade uden tvivl have førstepladsen som mest benyttede "platform" i mit hjem.
Ting om dét og pis.
QQSkrevet 13/04-07 13:07 
Spiller egentlig ikke så meget for tiden, men når det endelig er, er det en gang Madden NFL 07 på Wii med gutterne, Zelda TP på Wii, eller nogen oldschool GameBoy spil.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
silverstarsilverstarSkrevet 15/04-07 15:40, rettet 15/04-07 16:12 
Alf81>


Hvis du er villig til at smide en portion penge i det projekt, så er der en fin løsning her:

http://www.arcadeshock.com/items/snk-capcom-sammy-hardware/super-mvs-convertor-ii-mvs-aes-blue-led-snmc-acc-detail.htm?1=1


Ja, jeg har kigget grundigt på den converter, men jeg synes prisen er fræk :) Jeg kan ikke se hvordan det kan koste 250$ at fremstille converteren, jeg synes de ublu udnytter den store prisforskel på AES og MVS samt at AES-scenen er lidt nutty når vi snakker penge.

Er der nogen der kunne fremstille/skaffe en Neo Geo MVS-afspiller til en rimelig pris, der har konsolstørrelse?
Jeg har kigget på diverse superguns, men jeg synes det er dyrt og besværligt at få dem sendt fra udlandet.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
nerosnerosSkrevet 15/04-07 20:21, rettet 15/04-07 20:22 
Jeg har mange gange været lige ved at købe den her hos Raven Games, men det koster penge ;-)! Den ser ellers fed ud!

Jeg har dog set folk som har direkte lavet deres egen MVS Neo Geo konsol og sælger dem på ebay med alt tilbehør lige til at plug and play. Faktisk husker jeg ikke de var så dyre. Så de er hver at gå på jagt efter.

Ravengames
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/04-07 21:59 
Før jeg fik GC, spillede jeg stort set kun PC. Nu er GC'ens levetid ved at være ovre (med omkring 5 titler tilbage, som lyder som om de er værd at bruge tid på), og jeg har planer om at X360 bliver den nye top-konsol i hjemmet indenfor en overskuelig fremtid.
silverstarsilverstarSkrevet 15/04-07 22:55 
Ja, der er nogle lækre consolized Neo Geo MVS maskiner, kig f.eks. her:
http://www.neotropolis.net/33465.html

De fleste koster dog kassen, nok mest fordi der er en hel del arbejde ved at strikke sådan en sammen på en pæn måde.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
TheDukeTheDukeSkrevet 15/04-07 23:05 
BenHeck's er stadig de pæneste jeg har set.

http://www.benheck.com/Games/SNK_projects/MVS_Console/MVS_consoles.htm
RJKRJKSkrevet 15/04-07 23:08 
Med indbygget RGB -> composite-converter. Hurra.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TheDukeTheDukeSkrevet 15/04-07 23:16 
Måske kan amerikanske fjernsyn ikke æde RGB, men ellers har du ret i at det ikke er optimalt.
RJKRJKSkrevet 15/04-07 23:31 
Måske de burde modde deres fjernsyn i stedet for...

Tilbage til emnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
62 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig