X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario Strikers: Charged Football


Svar
ChronoChronoSkrevet 03/04-07 18:41 
Nintendo har netop annonceret det første europæiske online-spil til Wii - Mario Strikers: Charged Football! Det kommer allerede den 25. maj, så vi skal ikke vente længe.

De har lagt noget info ud på deres web-side, men endnu ingen billeder. Jeg gætter dog på at grafikken ligner Mario Smash Football ganske meget.

Det bliver helt sikkert et spil jeg skal have.

Info hos Nintendo Europe
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 03/04-07 19:09 
Så er det jo godt at vi har billeder ;)

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/04-07 19:29 
Det er efterhånden noget tid siden, at spillet blev vist frem for første gang - endda med film :) Glæder mig til at høre nærmere om spillet, specielt hvis der kommer en mulighed for online turneringer.
dpldplSkrevet 03/04-07 19:48 
Billeder og video kom da til den messe in Tyskland (Leipzig et eller andet).

Var enlig ikke sikker på om jeg skulle have det. Men med online og til en "lav" pris.(35£ og bliver nok billger på nogen sites) Så kommer den sgu med på min købsliste ><

Kun et problem IMO, er at den udkommer 25maj, samme dag som froza2 :/
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ChronoChronoSkrevet 03/04-07 20:03 
Argh, jeg følger jo ikke med i noget som helst :!

I sidste uge var jeg også i biografen for at se Turtles - jeg blev temmeligt overrasket over at det var en animationsfilm, og ikke en spillefilm...

Anyway, det ser jo ud som forventet. Skal nok blive sjovt at trampe rundt på modstanderne med Mario :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dpldplSkrevet 03/04-07 21:01, rettet 04/04-07 00:39 
Da ikke altid dårligt at være bagud anyway :p

Her er en smule mere info fra et tysk blad.

" - N-Zone got to play a few online matches with testers in Seattle that are working on ironing out any online kinks.

- There will be three types of matches: friendship, “regular”, and area specific matches. Area specific matches relate to the areas of the world, not the areas in the game. There will be a sort of “soccer season” sort of game, in which you earn points for matches you win. You have the chance to win achievements on this board, and your Mii will be shown through these boards to other online players.

- N-Zone asks if worldwide tournaments would be possible, to which Mr. Inglehart replies “That would be on Nintendo to do so. But technically it would be no problem.”

GoNintedo
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WikzoWikzoSkrevet 04/04-07 09:22 
Spillet ligner IMO alt for meget GCN-udgaven, som var sjov nok i korte perioder. Eneste grund til at købe det er online, så derfor tror jeg, at jeg køber et andet spil i stedet (fx Battalion Wars II) :)
dpldplSkrevet 05/04-07 02:18 
kommet en lille smule mere info hos eurogamer

Der kommer random match.
Friendcode bliver brugt som friendlist.
2 personer kan spille imod andre over nettet ved hjælp af kun 1 wii
Vil blive regionlocked. SÅ kun eu vs eu. MEN det gælder kun random, med friendcode kan man spil imod alle man kender.

Tro jeg fik alle de vigtig ting med fra hvad de skrev ><

linky
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
happyEDhappyEDSkrevet 16/05-07 23:35 
Nu er der lidt over en uge til det kommer i EU, nogle her der har planer om at købe det.


Lidt mere info:

"German gaming mag N-Zone gives us a bit more detail concerning the online mode for Mario Strikers: Charged. In specific, they talk about the “invite a friend” option.

1. In the online main menu, select the function “Invite a friend”.

2. Now you get a list of all your registered friends. Select the person you want to play against.

3. Your friend’s Wii now displays the following info box: “(Somebody) wants to play with you. Do you want to ..?”

- Accept the match
- Cancel the match
- Accept the match with a friend (= A second player can play at your friend’s console in his team)
- Show the match settings (play length, game mode, stadium, cheats on/off)

4. Wait until your friend has accepted the match.

5. The connection quality is displayed and the match starts."
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 17/05-07 00:19 
Nu de er begyndt at lege lidt med online, var det så ikke på tide, at Advance Wars kom i en version, der kan spilles over nettet?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WikzoWikzoSkrevet 17/05-07 00:45 
Batallion Wars II er jo på vej; glæder mig meget.

Har forresten forudbestilt MSCF :)
happyEDhappyEDSkrevet 17/05-07 01:24, rettet 17/05-07 01:28 
Det originale Advance wars men som GBA og DS udgaver ville være det spil jeg håbede mest på online. Ret skuffet over DS udgaven ikke havde det.

Er BW II online?

Edit: Og ja rart at se der er bedre online muligheder.
Der skulle vist nok være en rangliste i "Strikers" hvor man kun kan spille mod nogle der ikke er på sin frindeslist.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WikzoWikzoSkrevet 17/05-07 12:26 
Ja, BW II er online, ifølge de (ret gamle) informationer vi har.
SonicSonicSkrevet 25/05-07 11:08 
Er der mon nogen herinde fra der skal spille dette online iaften?
Jeg overvejer at gå ned i Fona og hente det nu her. Jeg har aldrig prøvet de tidligere spil i serien, men online delen lokker mig lidt :)

Anyone?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KalicolaKalicolaSkrevet 25/05-07 11:21 
Jeg håber at det kommer ind ad min dør med posten idag.. Jeg regner ikke med at gå online til at starte med... skal lige køre lidt single player det første stykke tid. 1'eren var rigtig go, og det virker som om at 2'eren forbedre ALT og tilføjer endnu mere til spillet.. Jeg glæder mig.

vi snakker mario strikers ik :)
For The Love Of The Game
SonicSonicSkrevet 25/05-07 11:26 
Jo vi gør nemlig :D
Det er da vist hvad tråden handler om ihvertfald :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 25/05-07 12:02 
Min kode er 489726 922424 - er dog ikke meget online de næste par dage.
SonicSonicSkrevet 25/05-07 12:13 
Min kode er: 5862 5055 5009 8187
Ses på feltet :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
GatmanGatmanSkrevet 25/05-07 14:25 
@Sonic: Du skal finde din kode inde i spillet under Friend Roster. Den er kun på 12 cifre i modsætning til den 16-cifrede, du har skrevet nu.

Min er: 025870 462290
KalicolaKalicolaSkrevet 25/05-07 15:09 
Det er godt nok noget møg det der friend code ting som nintendo har gang i.
For The Love Of The Game
QQSkrevet 25/05-07 17:32 
Jeg havde regnet med at det bare benyttede sig af det allerede installerede Friend Code system, og at det netop skulle være en af de positive forskelle fra DS'ens Wifi system... Men sådan sku det ikke være...

Men jeg regner med at modtage mit spil imorgen, ellers kommer jeg først på tirsdag...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SonicSonicSkrevet 26/05-07 09:48, rettet 26/05-07 09:49 
Gatman>
@Sonic: Du skal finde din kode inde i spillet under Friend Roster. Den er kun på 12 cifre i modsætning til den 16-cifrede, du har skrevet nu.

Min er: 025870 462290

Ahh, troede det var den gamle friendkode man skulle bruge.

Min kode er så:
163309 440557

Jeg har added jer andre.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
QQSkrevet 26/05-07 10:55 
Ah øv... Får ikke mit spil før tirsdag...

Online impressions anyone?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KalicolaKalicolaSkrevet 26/05-07 17:29 
Er der nogen som har spillet det? Er det fedt?

Jeg har desværre ikke modtaget mit endnu :-(
For The Love Of The Game
happyEDhappyEDSkrevet 26/05-07 23:30 
Ja jeg har spillet en online kamp idag og en 10 stykker "offline" Og jeg syntes det er sjovt.

Det eneste jeg måske godt kunne blive træt af er deres specielle skud. De tager simpelt hen for lang tid syntes jeg.
Mht. online ser det ud til at værer rigtig godt. JA ved godt der er frindcodes, men om det er frindcodes eller bruger navne, ville jeg have brugt det lige lidt, for når jeg vil spille online spiller jeg bare ranked match. Som ser ud til at virke rigtig godt.

Alt i alt et rigtig sjovt spil!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
rapsacrapsacSkrevet 27/05-07 13:11 
det er supersjovt, i dag lykkedes det mig endelig at spille online og vandt begge kampe :-)

Min kode er 223438 998923
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
SonicSonicSkrevet 27/05-07 23:26 
Det er et meget sjovt, men også hekstisk spil ;D
Eftersom jeg aldrig har spillet fodboldspil før, skal jeg lige ind i rytmen. Det ses også når jeg spiller mod tilfældige på nettet... jeg får simpelthen klø hver gang :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 28/05-07 09:25 
Spiller i via Wifi eller USB Lan-adapter? Og er der nogen mærkbare forskelle i hastigheden?
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
SonicSonicSkrevet 28/05-07 10:26 
Spiller selv via WiFi, og kan ikke mærke nogen form for lag.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
happyEDhappyEDSkrevet 28/05-07 10:32 
Jeg havde en enkle kamp igår hvor der var lidt lag. Men havde også læst et sted at de har haft lidt problemer med det de første par dage fordig der var så mannge online.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/05-07 10:57 
Er jeg den eneste, der synes det er næsten urimelig svært?

Jeg prøver at vinde Fire Cup, men det er som om, at hver gang jeg er "færdig", så er der en ny runde jeg skal klare.
Det længste jeg er nået, er hvor jeg skal slå den regerende mester i 3 kampe.

På det tidspunkt synes jeg virkelig spillet begyndte at blive frustrerende. Der er aldrig tid til at bruge de specielle angreb/skud, og de ladede skud hjælper ikke rigtig noget.
Så bliver man heller ikke ligefrem i bedre humør af at banen er fuldstændig umulig at spille på, når der er store lava søer over det hele, eller køer og traktorer, der blæser ind over banen.

Jeg spiller med Bowser - hvad bruger I andre?
Og hvordan er det lige man skal få de der power ups? Jeg synes jeg tackler løs på de andre, men jeg får aldrig noget ud af det.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
happyEDhappyEDSkrevet 28/05-07 20:21 
Syntes ikke det er svært.
Har vundet fire cup uden problemer 2 gange fordi jeg ville have et andet hold og så skal man starte forfra.
Der er seks indledende kampe hvor du skal slutte som nr. 1 og så en kamp du skal vinde for at gå i finalen hvor du skal vinde 2 ud af tre.

Prøv vælge nogle andre, dine sidekicks betyder næsten mere end stjerne spillere, syntes jeg.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KalicolaKalicolaSkrevet 12/06-07 20:58 
SeventhSun: Jeg vil gi dig helt ret. Har lige fået spillet idag, og har glædet mig meget til at spille det, da 1'eren var rigtig go.

Har spillet det 2 timer nu, og det er med blandede følelser må jeg indrømme.

Det gode: Spillet er en rigtig go 2'er, den udvider på det hele. Flere characters, fedt at man kan lave sit hold præcis som man vil. Masser af nye skills og items. Cool at ens sidekicks også har fået special moves. Animationerne er rigtig gode også. Jeg kan godt li detaljer som når målmandens hansker brænder efter et power skud fra en af de der skildpadder :-)Nye variede baner, med events på, rigtigt fedt (Men også rigtigt skidt).

Det dårlige: Det er blevet meget mindre foldbold, og meget mere en krig for at få bolden og lave super-mega-strikes, da det stort set er umuligt at score på andre måder fordi målmanden tager ALT, ret frustrerende. Der er gået speedball i den, for man laver faktisk ikke andet end at rende rundt og takle til højre og venstre og modstanderne gør det samme. Det er ikke fodbold mere som det gamle syntes jeg. Det her minder mere om mario speedball.
Banerne skulle ha været større, for der er ikke meget plads, og slet ikke når hele banen står i flammer og der vælter køer ind over hele tiden... Rigtig fedt at der er sådan nogle events på banen, men de forekommer for tit og banen er for lille. Var banen større ville man heller ikke takle løs på samme måde.
Og de der super-mega-charge skud eller hvad de nu hedder, og alt alt for overstadige. At man kan få 6 mål på det er jo dybt godnat. Meget sjov idé, det holder bare ikke syntes jeg. Der er det langt bedre i 1'eren. Men jeg bliver nok nødt til at prøve det imod en ven, for at kunne dømme den sidste dom på dén.
Musikken er underlig. Og det er fedt nok at man kan skruge ned på den. Men gør man det, så bliver spillet næsten helt vildt stille som om der mangler halvdelen af lydeffekterne, hvor er alle lydeffekterne henne? Der var da lyd på spillerne når de løb i det gamle, hvor er de henne? Og hvorfor er der musik på når man laver mål, når man har sat musikken til 0?
Der er mange små ting som hele tiden ødelægger det. Styrringen er svær syntes jeg, meget sværere end før. Måske har jeg bare ikke vendet mig til at spille andet end bowling på Wii'en?

Måske er jeg lidt for hård efter bare 2 timers spil. Men det er altså mine umiddelbare indtryk af spillet.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 12/06-07 22:05, rettet 12/06-07 22:48 
Og så vil jeg lige skynde mig at sige. At det der med at "charge" bolden op, var fuldstændigt gået forbi min næse. Jeg har netop nu fundet ud af, at ved bla. at pass'e bolden bliver den charged op i forskellige farver, som betyder at bolden får mere fart på når man skyder. Og når man har opdaget det, så er det altså en del nemmere at score på almindelige indlæg og skud.

Det er jo en ret vigtig del af spillet som jeg lige havde overset der. Det er jo ikke for sjovt at det hedder "charged". Men det ændrer ikke på hvad jeg har sagt ovenover, lige bortset fra det med at det er svært at score :-)

Jer som har haft det nogle uger nu, hvad syntes i om det nu?

[Edit]
Det er også gode detaljer at spillerne bliver beskidte i løbet af kampen, eller hvis de er blevet ramt af et blåt skjold så de er blevet frosne, så løber de rundt med lidt is på under resten af kampen. Det er rigtig go stil!
For The Love Of The Game
QQSkrevet 13/06-07 01:05 
Nu har jeg også fået det! Tilføj mig! Jeg er klar på en masse kampe!

Min kode er: 292160 033562

Jeg har tilføjet alle her i tråden...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-07 22:54 
hølmkjær hvad syntes du så om spillet?
For The Love Of The Game
QQSkrevet 16/06-07 21:01 
Jeg har ikke spillet "1'eren" til Gamecube, så jeg kan ikke rigtig relatere til den. Men jeg synes det er glimrende.

Online fungerer godt, selvom der er en smule lag af og til. Kan forestille mig at det er pga. min egen internetforbindelse. Har kun spillet Fire Cup i Single Player, hvilket var rimelig nemt, men har også læst mig til at det først bliver rigtig svært derefter.

Online er det jeg har brugt mest tid på, og det er faktisk temmelig udfordrende. Selv når jeg spiller mod lavt rangerende spillere, får jeg lammetæv. Skal nok have øvet mig lidt. Desuden synes jeg at der er rigelígt med muligheder, udfordringer og varians. Men uden online ville det nok være mindre fedt. At man kan spille co-op online er virkelig genialt. Har allerede haft et par venner forbi, og det var da rimelig populært, selvom vi ikke formåede at vinde en eneste kamp. ;)

Er jeg den eneste der får ondt i pegefingeren pga. B-knappen?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JoachimMAJoachimMASkrevet 18/06-07 06:46, rettet 18/06-07 06:52 
Har boet i Kina siden januar og har derfor ikke fået købt Super Mario Strikers endnu, men jeg glæder mig da til at jeg kommer hjem om en måneds tid og kan prøve Wii'ens onlinemuligheder:) Spillet lyder fedt.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
BobbeBobbeSkrevet 28/06-07 22:00 
Mario Strikers: Charged Football nu også med Bobbe:

317931 325156
Spiller nu: Wii
ChronoChronoSkrevet 31/07-07 19:40 
Jeg er klar på et spil snarest - især hvis i er dårlige for jeg får alt for mange tæsk når jeg tager en ranked match :)

025876 029170
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
QQSkrevet 31/07-07 20:34 
Jeg er klar om 2 min
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
CoreCoreSkrevet 31/07-07 21:10 
Er det mig der er dum, eller findes der ingen mulighed for at sætte et headset til Wii'en?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ChronoChronoSkrevet 31/07-07 21:15 
Det var lige hurtigt nok Hølmkjær - klar engang i morgen så? Evt. om formiddagen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
QQSkrevet 31/07-07 22:36 
Core: Man kan ikke bruge headset på Wii. Faktisk kan man slet ikke kommunikere med sine modstandere.

Chrono: Det kan vi sikkert godt finde ud af
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
CoreCoreSkrevet 31/07-07 23:01, rettet 31/07-07 23:01 
Hølmkjær>
Core: Man kan ikke bruge headset på Wii. Faktisk kan man slet ikke kommunikere med sine modstandere.

Jamen det er da en sød lille onlinedel Nintendo har lavet sig, som Core aldrig vil få brugt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ChronoChronoSkrevet 01/08-07 09:08 
Sidst jeg spillede var jeg ualmindelig glad for at at jeg ikke skulle høre på modstanderen grine af min pinlige optræden :)

Men i kampe mod friends ville det nu være godt at kunne tale eller skrive til hinanden.

Hølmkjær: Jeg kigger online kl. 11.00 i dag om der er nogle at spille med.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 22/08-07 20:16 
Takket være Toad er jeg nu så småt begyndt at vinde når jeg spiller online :)

Daisy og 3 Toads er lige nu mit favorithold. Kan Toad ikke lige komme ind og hoppe over målmanden kan bolden afleveres rundt indtil den bliver varm nok til at Daisy kan teleportere sig direkte ind i målet - det er ikke smuk fodbold, men det virker da nogenlunde.

Jeg taber stadig tit, og dem jeg taber til bruger sjældent Toad-tricket. De er bare gode til at skyde. Så min konklusion er at Toad altså ikke virker specielt ubalanceret :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WikzoWikzoSkrevet 23/08-07 15:57 
Toad er rimelig god til at hoppe over, men jeg synes dog, det er pænt keeeh'ligt at spille mod en over nettet, der KUN scorer ved at hoppe over målmanden.

Daisy er også fin til at flyve igennem, når bolden er ladet op, men generelt er folk på nettet blevet bedre til at nå at blokere dette. Derfor kan det ikke rigtig betale sig at spille med hende, synes jeg; hun skyder ikke særlig godt.

Dry Bones er den ultimative spiller. Han kan scorer på mange måder; lade fuldt op og skyde og så nikke den ind, når målmanden er "zappet" eller rulle i mål via en smart dribling :P
FourDFourDSkrevet 08/09-07 18:59, rettet 08/09-07 19:03 
Så fik jeg også fat i Mario Strikers.
Jeg var så heldig at komme op mod nummer 1 på season leaderboardet, i min anden kamp.. Jeg fik tæsk, for at sige det mildt :)

Når, men elite-strikers aside, min kode er:
236333 479489

Jeg har addet de koder jeg fandt herinde, så ville være rart hvis i lige addede mig igen ;)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig