X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamemail.dk - rykker fra 2003


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 02/04-07 22:31 
Hejsa,

her til aften fik jeg en 'rykker' fra en Mike Nielsen (mike@entertainment-trading.com) ang. et spil jeg købte tilbage i 2003 fra online shoppen, Gamemail. Når jeg siger købte, så mener jeg købte OG betalte via dankort.

Mailen ser således ud:

Kære kunde

Vedhæftet rykkerskrivelse fra Gamemail

Betaling på : http://linkslettetafmig.dk

Med venlig hilsen

Entertainment Trading Aps

Rykkeren ser sådan her ud:

Antal Varenr. Varenavn Total
-1 11258 Horizons Empire of Istarai /PC -285,00
1 Gebyr/fragt 0,00

------------------------------------------------------------

TOTAL -285,00

Jeg ved ikke om det muligvis kan være en gimmick/virus-- men jeg har rent faktisk købt Horizons tilbage i 2003, så jeg tvivler på det. Tror I det er en fejl i deres system?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
3of193of19Skrevet 02/04-07 22:44 
kan du ikke checke i din online bank om du har betalt?
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 02/04-07 23:03 
nope... man kan desværre ikke tjekke så langt tilbage-- men self. har jeg da betalt :) Betaler altid via dankort.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
KamekKamekSkrevet 03/04-07 00:58 
Jeg har også lige modtaget en rykker fra en Mike Nielsen:

Kære kunde

Vedhæftet rykkerskrivelse fra Coolshop

Betaling på : www.slettetafmig.dk

Med venlig hilsen

Entertainment Trading Aps

Det fremgår tydeligt at min bankoversigt at jeg har betalt med Dankort. Der må være tale om en fejl eller noget.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
dpldplSkrevet 03/04-07 02:34 
Til Kamek: bare snak med ham. Mike er flink nok, vis du har bevis der er en fejl.(som jeg forstod). Så skulle der ikke blive problemmer med mike

Fik samme mail, men jeg må idrømme ved mig var der gået noget galt. (men ikke kun her, selv min forsikring var ikke blevet betalt :S)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 03/04-07 08:25 
Jeg vælger bare at ignorere mailen. Det må da helt klart være en glitch i deres system. Ret amatøragtigt, hvis du spørger mig.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RooneyRooneySkrevet 03/04-07 09:43 
I går fik jeg også sådan en mail fra Mike hos Coolshop. Det jeg syntes var underligt var, at "rykkeren" var på det spil jeg bestilte i går(!)

Underligt, men mon ikke det bare skyldes en fejl i deres system.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/04-07 10:12 
cosmos_dk>
Jeg vælger bare at ignorere mailen. Det må da helt klart være en glitch i deres system. Ret amatøragtigt, hvis du spørger mig.


Ja, amatører!!! Alle andre internet-butikker har specielle cyber-wizards som sørger for at der aldrig sker fejl.

Slap dog af. Det lyder som en fejl. Jeg er sikker på at der kommer en mail med en beklagelse inden længe.
JesperJesperSkrevet 03/04-07 14:39 
Det lyder til at der er rigtig mange der har fået sådan en mail. Hvis I læser på andre fora, vil I kunne se lignende indlæg....

Jeg synes da det er problematisk at sådan noget kan ske? Der burde være et eller andet sikkerhedssystem som tændte, når f.eks. mange rykkere skal til at sendes ud...
RooneyRooneySkrevet 03/04-07 14:47 
Fejl sker - sådan er det jo.

Amatøragtigt, er ihvertfald ikke et ord jeg forbinder med Coolshop; De er klart den bedste webshop jeg har handlet spil hos, og så er de utroligt flinke at tale med - altid venlige osv.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 04/04-07 09:47 
Ja, det var en fejl. Her er den bekræftende mail fra Mike Nielsen:

------

Hej,

Det ser ud til at rykkeren er sendt ved en fejl pga af en intern bogføringsfejl.

Jeg har bedt vores bogholderi om at få denne rettet med det samme, og du kan således se borte fra skrivelsen.

Venlig hilsen / Best regards

Mike Nielsen
CEO, B.Sc. Business Law

Entertainment Trading ApS

Bejlerholm 6 - DK-9400 Nørresundby
Tel.: +45 9635 2020 ! Dir. tel.: +45 9635 2021 !
Mob.: +45 2374 0435 ! Fax: + 45 7027 7650 !
MSN Messenger: mike@entertainment-trading.com
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig