X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konkurrence III - Uge 24


Svar
SideshowSideshowSkrevet 09/06-03 14:58, rettet 09/06-03 14:59 
Så er denne uges konkurrence åbnet -> http://sideshow.1go.dk/ FYR OP !!

Ugens præmie er: Sonic 2 - Doneret af Seeberg

Ugens konkurrence er skabt af Chrono og Søster Salsa. De kan derfor ikke deltage.

-------------------------------------------------------

Alle præmier er doneret af flinke brugere og der er fortsat åbnet for sækken. Jo flere præmier - jo flere konkurrencer.
Vinderen af hver konkurrence skal selv betale porto, for at få tilsendt sin præmie.
Hver konkurrence bliver åbnet i starten af ugen og der er "spilstop" søndag aften kl. 23:59

Indtil videre er flg. præmier doneret:

Dead or Alive 2 (ps2) - Doneret af Pieyanthikos
Jedi Knight 2 (gc) (tysk sprog) - Doneret af Konsolkongen
Street Racer 2 (snes) - Doneret af Sideshow
Sonic 2 (md) - Doneret af Seeberg
Super Mario World (snes) - Doneret af Kimmer
Joypad forlængerledning (snes) - Doneret af Kimmer
NBA 95 Manual (snes) - Doneret af The Hest
Spiderman (gc) - Doneret af Carsten Winerbrød

Kirby's Ghost trap (snes) - Doneret af Kimmer (Vundet af Sumez)
Bionic Commando (nes) - Doneret af Sideshow (Vundet af Søster Salsa)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
majjohamajjohaSkrevet 09/06-03 15:08 
Åhhh nej ikke flere lyd konkurrencer mine højtaler virker ikke :(
SideshowSideshowSkrevet 09/06-03 15:25 
Nej, men det er der nok andres der gør.

Du skal være velkommen til, at finde på næste uges konkurrence.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
-AbbadOn--AbbadOn-Skrevet 09/06-03 15:58 
Glæder mig til svarene på den her. Der er så mange der bare dimrer en smule, men som jeg ikke lige kan identificere... faktisk ret irreterende :D

Det skal nok blive godt at få minderne genopfrisket.
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 10/06-03 12:36 
Og husk den som kommer med alle de rigtige svar hurtigst vinder.
(Det var ligesom en måde at sige på, at der er ingen som har svaret endnu og at bumpe emnet ;-) )
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
ChronoChronoSkrevet 12/06-03 07:46 
Det er meget nemt at vinde, da vi stort set ingen svar har modtaget.

Og i behøves jo ikke modtage præmien hvis i ikke vil. Spil med for æren!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 12/06-03 08:07 
Nu er det I HVERT FALD ikke derfor fx jeg ikke har sendt svar ind, men måske er det - med enkelte undtagelser - så svært, at man ikke vil ydmyges ved kun at kunne en lille håndfuld.

Ja, jeg GÆTTER bare...

;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 12/06-03 08:52 
Jeg skriver kun hvem der vinder, så ingen bliver ydmyget :D

Der er 8-10 som jeg vil mene er ret nemme, og så nogle som slet ikke er nemme.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 12/06-03 10:42 
Jeg synes også de fleste er temmelig nemme.
Har dog stadig ikke sendt mine svar ind, da der er et par stykker jeg ved jeg har hørt og burde kunne finde. Har dog stort set ikke haft nogen tid herhjemme, så det bliver først på søndag, jeg kan sætte tid af til konkurrencen :/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/06-03 11:45 
Det er sgu svært... Kan kun genkende 3-4 stykker...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SideshowSideshowSkrevet 14/06-03 23:59 
Jeg synes også den er ret svær. }8)

Kan genkende et par stykker, men har ingen idé om hvorfra. Et par af dem er nemme, men andre må simpelthen være nogen jeg aldrig har spillet. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
ChronoChronoSkrevet 15/06-03 20:24 
Så er der ikke længe til at konkurrencen slutter. Resultatet får i imorgen.

Og Sumez, nu er det ikke bare pral vel? :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 16/06-03 03:43, rettet 16/06-03 03:43 
Fuck. Jeg har helt glemt at deltage. Håber der er nogen der har flere end 13 rigtige så.
(og du burde kunne sige dig selv at jeg kan dem.. der var både Zelda, FF6, CT, KH, Metroid, Mario og Monkey Island. Alle mine yndlingsspil)
Desuden kunne jeg også gætte 11th Hour. Det vil jeg skyde på at jeg er en af de meget få der kunne, men mindre det er muligt at søge på sangteksten på google. Det er foriøvrigt et skodspil..

Oh well, jeg har allerede to kopier af Sonic 2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 16/06-03 06:49 
Vinderen blev - Zzap! Med 7 rigtige, tæt forfulgt af SideShow.

De rigtige svar:
01 - Zelda 3 (SNES/GBA)
02 - Plok (SNES)
03 - Chrono Trigger (SNES)
04 - Commando (C64)
05 - Super Metroid (SNES)
06 - Ikari Warriors (C64)
07 - Final Fantasy 3 (SNES)
08 - Kingdom Hearts (PS2)
09 - Secret of Mana (SNES)
10 - Black & White (PC)
11 - Super Mario Kart (SNES)
12 - Starcraft (PC)
13 - Super Mario 64 (N64)
14 - The Curse of Monkey Island (PC)
15 - 11th Hour (PC)

Og Sumez, imponerende med 13 rigtige! Hvilke kunne du ikke gætte?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 16/06-03 08:55 
Wow, af de spil er det kun Super Mario 64 og Starcraft som jeg har haft berøring med.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 16/06-03 10:00, rettet 16/06-03 10:44 
Ikke så mærkeligt den var svær - Ét PS2 spil, og ingen Xbox, GC og DC spil. Vel de mest spillede platforme her inde :)

EDIT: Men forstå mig ret, det var en sjov konkurrence (selvom jeg umiddelbart kun kunne genkende to :/ )
quadquadSkrevet 16/06-03 11:37 
Jeg kunne kun Ikari Warriors og Mario-spillene..:/
Har vidst ikke rigtig nogen adventure eller rpg viden :)
ChronoChronoSkrevet 16/06-03 11:43 
Sejt at du kunne Ikari Warriors! Det er nok det C64 spil jeg har brugt flest timer på. Langt bedre end Rambo First Blood Part 2 :)

Troede egentlig ikke der var nogen som ville gætte det, da jeg aldrig har hørt andre end mig selv tale om det.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
quadquadSkrevet 16/06-03 11:49 
Jeg har hørt på min far tale om det de sidste 13år siden han gennemførte det ;)
Jeg har prøvet ligeså intenst siden, men det er sgu umuligt at gennemføre det spil.
ChronoChronoSkrevet 16/06-03 11:57 
Blæret! Jeg tror aldrig jeg fik gennemført det :/

Kunne være man skulle prøve igen en dag.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PlaykidPlaykidSkrevet 16/06-03 12:02, rettet 16/06-03 12:03 
Ikke så underligt at underligt at jeg kun kunne gætte Mario 64:)
Spiller nu: Halo 3
quadquadSkrevet 16/06-03 12:15 
Chrono - Jeg tror simpelthen man virkelig skal dedikere sit liv til at kende alle fjendernes mønstre og løberutiner...:)
Hvis jeg ikke have set ham komme over broerne efter det der "slot?" så ville jeg nok ikke have troet på han var kommet igennem :)

Ellers et fedt multiplayerspil som vi sagtens kunne spille til et Konsoltræf når alle andre er gået døde ;)
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 16/06-03 12:18 
Cand.Scient.Ikari Warriors ? :P

Til dem som har haft svært ved det, kan sikkert få lov at lave den næste konkurrence :=)
Kan heller ikke forstå hvorfor flere ikke gættede? Indtil i lørdags var det nok bare at kunne mere end 1.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
KTCKTCSkrevet 16/06-03 13:57 
Jeg havde hentet filerne, men så fik min harddisk et flip, og så fik jeg ikke taget mig sammen til at downloade det igen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 16/06-03 17:47, rettet 16/06-03 17:48 
Chrono >
Og Sumez, imponerende med 13 rigtige! Hvilke kunne du ikke gætte?

Starcraft og Ikari Warriors. Havde desuden 2'eren forkert. Jeg må bare vente med at brilliere til næste chance ;P Tager det ikke så tungt.

Tillykke, Zzap!

Ud af nysgerrighed.. hvor mange gættede Gau's theme? Det er et af de mindre kendte numre fra FF6, men det er også fedt (der er et rigtig lækkert mix af det på OCR, jeg vil anbefale alle at tjekke ud)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 16/06-03 18:43 
Der var ingen som gættede Gau's theme.

OC Remix'et kan jeg ikke huske. Har downloadet alt fra siden, men sletter det som ikke lige falder i min smag.

Der er iøvrigt ved at være langt imellem de gode OC Remix' er der ikke? Sidste gode var The Incredible Singing Robot, som dog også var helt suveræn :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 16/06-03 18:58 
Jeg synes der er betydeligt flere end der plejede. For nogle år siden (før 2000) var de næsten udelukkende dårlige remixes med den oprindelige melodi med et åndsvagt trumme-beat indsat. Der kommer nogle virkelig flotte nogle nu om dage synes jeg. Men det er nok 2002, der har de bedste, IMO.
Gau's theme er en stille piano-udgave af McVaffe (en af mine yndlingsremixere) fra 2000 :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 16/06-03 19:14 
Kan godt være det bare er fordi jeg ikke syntes så godt om de original-melodier der bliver remixet for tiden.

McVaffe er også en af mine favoritter, men ikke underligt med alle de remixes han har lavet. Har lige hentet hans Gau's theme. Udemærket, men lidt for tæt på originalen. Kan bedre lide hans Relm mix, det hører jeg meget.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ThediazThediazSkrevet 16/06-03 20:48 
hmm er det meningen at man skal gætte alle, det er godt nok svært kender kun 5 af dem......Er ikke engang sikker på det..
Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
Zzap!Zzap!Skrevet 16/06-03 22:11 
Sumez >Tillykke, Zzap!

Tak.
Men, tjaa, 7 rigtige, det er jo ikke ligefrem fordi det er noget jeg kan blære mig med. :)

Jeg har aldrig været den store Square fan (selvom jeg faktisk må indrømme, at musikken i deres spil, til tider er rigtig god), og alt efter Monkey Island 2 er ikke Monkey Island for mig (hvis ikke Ron Gilbert er på dev. teamet, er det ikke Monkey Island :), så der røg halvdelen svarende allerede.

Jeg går ud fra, at Seeberg skal have min adresse, og så sender han en modtager betaler forsendelse, eller hvad?
Born to kill space
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/06-03 22:23 
Wow! 3'eren var IKKE et 80'er Madonna hit?!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-03 00:39 
Sideshow ville det være alt for meget forlangt hvis det var mit spil der snart kom på højkant!?
Jeg har nok ikke så megen mulighed for at komme online i ferien, så hvis den der vinder det gerne vil ha det sendt hurtigt, så...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 17/06-03 01:12 
Zzap! >
og alt efter Monkey Island 2 er ikke Monkey Island for mig (hvis ikke Ron Gilbert er på dev. teamet, er det ikke Monkey Island :)

Har du stjålet den fra mig? ;)
Jeg er 100% enig. Curse of Monkey Island havde dog stadig Tim Schafer, Larry Ahern, osv. så rent spilmæssigt er det ret godt, men storyen er helt forkert, den kan jeg aldrig acceptere. Escape From Monkey Island vil jeg slet ikke have noget med at gøre.

Folk der kender mig, ved at jeg er 100% Square fan ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SideshowSideshowSkrevet 17/06-03 04:53 
Zzap! >
Jeg går ud fra, at Seeberg skal have min adresse, og så sender han en modtager betaler forsendelse, eller hvad?

Ja. Men jeg foreslår absolut ikke efterkrav.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 17/06-03 05:00 
Konsolkongen >
Sideshow ville det være alt for meget forlangt hvis det var mit spil der snart kom på højkant!?
Jeg har nok ikke så megen mulighed for at komme online i ferien, så hvis den der vinder det gerne vil ha det sendt hurtigt, så...

Nej, det vil ikke være for meget for langt. Så dit spil bliver præmien i denne uge. Jeg er sgu lidt presset nu, men jeg skal forsøge om jeg kan nå, at banke en ny konkurrence op her imorgen. Men "spilstop" bliver nok allerede fredag kl. 23:59 da jeg tager afsted mod Roskilde Festival på lørdag. Så hele næste uge er konkurrencen på ferie.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-03 08:52 
Mange tak!
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig