X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Worms XBLA


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/03-07 11:48, rettet 09/03-07 11:48 
Har nogen købt det på XBLA? Jeg er vild efter at høre om det fra andre end GameSpots brugere.
Jeg kan forstå, at det er mere eller mindre det originale Worms mht. våben, mens grafikken er mere lig Worms 2 eller Armageddon?
Just the way I like it!

Har nogen spillet det online, og hvordan kører det?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 09/03-07 12:23, rettet 09/03-07 12:24 
Jeg har købt det, men kan ikke lige sammenligne det med andre da jeg vidst kun spillede de 2 første.

Men grafiken er dejlig flot, og ren. Det ser godt ud på et HD tv :-)

Gameplayet er sjovt og simpelt. Jeg spillede 1 runde i demoen, og købte det straks bagefter, det er klart et af de bedste XBLA spil.

Jeg blev lidt skuffet over spillets content i den fulde version, der er kun 3 bane temaer, selvfølgelig med random bane generator, men stadig kun 3 temaer. Og stemmerne kan der kun vælges et par sprog på, som engelsk, tysk og fransk accent. Ikke noget arnold eller elvis stemmer, som jeg husker det fra de gamle worms spil. Måske kan det unlockes, jeg ved det ikke.

Jeg har ikke prøvet det over live endnu, men det er klart et køb værd hvis du spørger mig.
For The Love Of The Game
tastasSkrevet 09/03-07 13:23 
Tror det med temeaer og voices skyldes grænsen på 50mb.

Team 17 har i hvert fald sagt at der skulle komme mere som både free content og flere ting man kunne købe med tiden.

Men til topic; det kører fint over Live - jeg har ikke haft nogle problemer i de online spil jeg har spillet. Jeg syntes det er rigtig godt.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/03-07 17:52 
Køber det så snart min xbox kommer tilbage.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KLTKLTSkrevet 09/03-07 20:59 
Som kæmpe tilhænger af Worms serien ville dette spil være et sikkert køb hos mig.
Jeg vil stadig personligt mene at Worms World Party er det bedste i serien indtil videre, og ja jeg har spillet langt de fleste spil i serien.
9/11 Was An Inside Job
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/03-07 15:30, rettet 10/03-07 15:31 
Jeg spillede det lige kort hos en ven idag, og det er helt sikkert et køb værd. Jeg fandt dog ud af, at der er censur på ens ormes navne. F.eks. er Bill Gates, J Allard, Mike Hunt samt alle de frække ord ikke tilladt. Derfor går der naturligvis sport i at finde på spændende navne til ens orme.
Her er mit foreløbige hold:

Craven Morehed
R. Sole
Ewan Kerr
Ben Dover

Og udskifterne...

Jack Koff
Don Kedick
Richard Head
Mike Hock

Der er mange andre fantasifulde navne, når man spiller, så man kan roligt sige, at MS's censurering har slået totalt fejl og nu opildner folk til det helt modsatte.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-07 16:31 
...meget voksent...
KLTKLTSkrevet 10/03-07 21:33 
Ved ikke hvad du hentyder til...?
Det har altid været noget af det sjove ved Worms spillene, netop hele konceptet med at få skabt sine egne hold bestående af en masse orme med sjove navne.
I bund og grund en lille detalje, men alligevel noget der altid har sikret ekstra morskab når man dystede mod hinandens hold og ja det har oftest været præget af platte navne men sådan er det jo.
9/11 Was An Inside Job
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-07 22:07 
...jeg er bange for at det var et mislykket forsøg på (selv)ironi ;)
dRxLdRxLSkrevet 10/03-07 22:39, rettet 10/03-07 22:39 
Nejda, det var overhovedet ikke mislykket, jeg forstod med det samme hvor du ville hen, og er heller ikke på på nuværende tidspunkt det i mindste i tvivl...


^^^Se det er ikke så svært :-p^^^
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-07 22:58 
LOL
KLTKLTSkrevet 11/03-07 02:15 
Ja jeg var selvfølgelig ikke i tvivl om ironien fra din side, måske jeg skulle have tilføjet en smilie eller noget for at vise dette... :D
Nå men back to topic.
9/11 Was An Inside Job
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/08-08 14:45 
Det er f...... træls man ikke kan sidde to med samme konsol og spille over live J=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 19/08-08 14:57 
Tja, men samme problem som med headset: router.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/08-08 15:26 
Hvad tænker du på ?=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/08-08 15:40 
Problemet er ikke routeren, hvis det var det du mente, den gang vi prøvede det var de to hos ham og jeg var hjemme, så ville vi spille tre, men det kunne vi ikke, den feature har bare ikke lavet i spillet.
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 19/08-08 15:41 
Jeg skal bare lære at læse hvad du skriver og ikke hvad jeg *tror* du skriver - sorry :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/08-08 15:44 
Kender det alt for godt #:=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig