X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Interessante 360 spil


Svar
SumezSumezSkrevet 08/03-07 11:08 
Så fik jeg mig endelig en X360, og står nu og overvejer hvilke spil jeg skal købe - kunne ikke finde en eksisterende tråd om emnet.
Jeg har allerede Gears of War og Dead Rising. Jeg finder dog ingen af spillene særlig spændende, men det er nok en smagssag da de fleste lader til at være vilde med GoW. Oblivion burde være på vej i posten, og det ser jeg meget frem til at spille.

... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
66 emne(r).
« < 1 2

Svar
WehnerWehnerSkrevet 28/03-07 09:40 
Jeg savner flere kvalitetsskydespil - sådan er vi så forskellige :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 28/03-07 09:41 
Haha!
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 28/03-07 09:44 
Wehner>
Wehner>
Til TheBruce.



Jeg tror godt folk må skrive hvis de er uenige.

OT: PGR 3 er en personlig must have for mig.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 28/03-07 11:24 
Wehner>
Jeg savner flere kvalitetsskydespil - sådan er vi så forskellige :)

Det er da også lidt trist hvis der ikke er flere kvalitetsskydespil, når alle de bedste spil ER skydespil.
Når jeg spiller et moderne TPS/FPS føler jeg også næsten hver gang at jeg er gået igennem præcis det samme tusind gange før. F.eks. nød jeg virkelig at spille Prey, men på trods af forbedringer i grafik, AI og tekniske muligheder, virker det bare ikke som om der er sket noget de sidste 10 år. Men så er det godt, jeg har Bioshock at se frem til! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/03-07 11:30 
Mmm, BioShock, arrr...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 28/03-07 13:10 
Jeg er også virkelig glad for PGR3. Det halter ganske vidst på alle andre områder end det rå gameplay og grafik (opbygning, online lobies, dårlig eller bare manglende pacing osv.) men er ret fantastisk indenfor det det gør godt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillercowKillercowSkrevet 28/03-07 17:45 
Sumez, hvis du er til JRPGer, så kan du altså ikke gå galt i byen med at købe Enchanted Arms. Jeg købte det efter at have læst IGNs anmeldelse, selv om det havde fået masser af dårlige anmeldelser. Da jeg havde gennemført det, satte jeg mig ned med det mål at skrive den mest grundige forklaring for, hvorfor folk bør købe det. Den linker jeg til nedenfor.

Derudover er Viva Piñata mere end almindeligt godt.
Kameo er jeg blevet positivt overrasket over efter alle de so-so anmeldelser. Varieret og flot.
Phantasy Star Universe ligner et PS2-spil i hi-res, men var man vild med forgængerne, går man ikke galt med PSU. Overhovedet.
Lost Planet sparker seriøs numse.
Condemned er i en klasse for sig. Meget, meget brutalt.
Crackdown er en revolution indenfor sandkassespil i min bog, men nogle mister interessen, når hovedspillet er slut, og der kun er legepladsen tilbage.

Enchanted Arms-anmeldelse
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/03-07 14:49 
Hmmm...Får helt lyst til at give spillet en ny chance? Jeg fik banket is-damen og kom i fængel.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 29/03-07 16:32, rettet 29/03-07 16:34 
Så var du ikke kommet særlig langt ><

Faktisk derfra jeg synes spillet rigtigt startet. :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/03-07 20:58 
Jeg blev glad da "you know who" forsvandt fra mit party.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 30/03-07 13:13 
Sumez>
Når jeg spiller et moderne TPS/FPS føler jeg også næsten hver gang at jeg er gået igennem præcis det samme tusind gange før.

Det er sjovt nok sådan jeg har det, når jeg spiller moderne japanske rollespil :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 30/03-07 13:40 
Det er godt nok også længe siden, jeg har spillet et japansk rollespil, der har gjort noget interessant for genren. Final Fantasy X var nok det sidste, ellers har der ikke være meget at råbe hurra for i mange år.

Men hvor et spil som Gears of War ikke har så meget andet end gameplay og måske grafikken (man kan vist ikke påstå at historien overhovedet er værd at nævne), har de fleste japanske rollespil heldigvis lidt flere bolde at spille med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 30/03-07 13:42 
Sumez>
ikke har så meget andet end gameplay

Som så til gengæld er den absolut vigtigste bestanddel i et spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 30/03-07 13:44 
Sumez>
Final Fantasy X var nok det sidste, ellers har der ikke være meget at råbe hurra for i mange år.

Det var så nok lige præcis ved FFX, at det begyndte at blive for meget af det gode for mig.

Også en vurdering, jeg skal have sat ned. Edge fik ret i sidste ende...

Men hvor et spil som Gears of War ikke har så meget andet end gameplay

Jeg kan godt nøjes med "gameplay" ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 01/04-07 13:08 
Bede-x>
Jeg kan godt nøjes med "gameplay" ;)

Det er bare ikke særlig spændende, når det er præcis det samme gameplay som det har været i alle spil i genren de sidste mange år.
Det var det, der var min pointe, troede ikke den var så svær at se. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/04-07 13:13 
Condemned som Classic kan fås for 200 i Fona. Helt klart et køb værd!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
66 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig