X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Interessante 360 spil


Svar
SumezSumezSkrevet 08/03-07 11:08 
Så fik jeg mig endelig en X360, og står nu og overvejer hvilke spil jeg skal købe - kunne ikke finde en eksisterende tråd om emnet.
Jeg har allerede Gears of War og Dead Rising. Jeg finder dog ingen af spillene særlig spændende, men det er nok en smagssag da de fleste lader til at være vilde med GoW. Oblivion burde være på vej i posten, og det ser jeg meget frem til at spille.

... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
66 emne(r).
1 2 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 08/03-07 11:08 
Så fik jeg mig endelig en X360, og står nu og overvejer hvilke spil jeg skal købe - kunne ikke finde en eksisterende tråd om emnet.
Jeg har allerede Gears of War og Dead Rising. Jeg finder dog ingen af spillene særlig spændende, men det er nok en smagssag da de fleste lader til at være vilde med GoW. Oblivion burde være på vej i posten, og det ser jeg meget frem til at spille.

Men er i tvivl om hvad jeg skal gå efter nu, maskinen har været ude i 1½ år, så man må formode at der findes en del interessante titler. Men kigger jeg på oversigten over de mest populære spil i vurder-sektionen herinde, synes jeg ikke jeg bliver særlig inspireret - allerede på 27-pladsen ligger der et bordtennis-spil. :P Og de eneste spil på listen, jeg synes kunne se interessante ud, ved jeg at der er mange der har kritiseret for at være "udmærkede, men ikke sønderligt gode", f.eks. Kameo, Lost Planet, Enchanted Arms og Viva Piñata.
Battlefield 2 er faktisk det eneste, jeg virkelig overvejer at købe, men har jeg misforstået noget, eller kræver Microsoft virkelig 50kr om måneden bare for at man kan spille online??? (det har sikkert været diskuteret flere gange, men jeg har ikke gjort det særlig meget i onlinespil på konsol) - Og er Battlefield ikke også et spil, man burde spille på PC fremfor konsol pga kontrollen?

Jeg er iøvrigt ikke interesseret i sport- eller bilspil, og foretrækker generelt mere "farverige" spil fremfor f.eks. GoW, som jeg synes er tørt og ensformigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 08/03-07 11:19 
For at kunne spille på XBL skal brugeren have et Guld abonnement, og det koster lidt penge. Prisen varierer fra 300-600 kr. om året alt afhængigt af, hvor du køber abonnementet henne.

Hvis du er så heldig at finde et XBL abonnement til den gamle Xbox, så kan det også benyttes. Det gjorde jeg selv, sidst jeg fornyede mit abonnement. Det kostede mig kun 100,-
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 08/03-07 11:21 
Jeg kan kun anbefalde at du spiller GoW online. Så bliver spillet meget federe end single player.

Ellers synes jeg faktisk heller ikke der er så mange fede titler endnu....Men det kommer, Mass Effect bliver så fedt. Oblivion gad jeg ikke spille så det er solgt igen..!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 08/03-07 11:31 
enfen>
Prisen varierer fra 300-600 kr. om året alt afhængigt af, hvor du køber abonnementet henne.

Hvor kan jeg finde et års abonnement til 300kr? (synes dog stadig det er til grin at man skal betale for at spille sine spil)

neros>
Jeg kan kun anbefalde at du spiller GoW online. Så bliver spillet meget federe end single player.

Det prøvede jeg kort, men jeg kan ikke kende forskel på dem man er på hold med, og dem man skal skyde på. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 08/03-07 11:34 
Jeg syntes også at der er lidt langt imellem de fede spil til 360, men noget er der da :-)

Jeg vil anbefale:

Burnout Revenge, hvis du ikke har det i forvejen til en anden maskine.

Sains Row, et nedtonet gta spil, med bedre grafik og styring. Er du til gta typen vil du kunne li det her, med mindre at du er blevet for farvet og ikke vil spille andet end originalen.

Lost planet. Super lækker grafik og animation, et arkade spil med masser af farver, og go variation i banerne. Fed bug-hunt.

Call of Duty 3. Masser af hardcore action, rigtig flot grafik, og en kickass multiplayer del, hvis du får xbox live selvfølgelig.

Min ydmyg mening :-)
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 08/03-07 11:36, rettet 08/03-07 11:56 
Ja jeg har også nogen gange beskudt mine egne folk i GoW ;-)! Men nu er det jo ikke sådan et spil Red VS Blue. Jeg plejer at være de "onde", så går det bedre :-)! høhø.
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/03-07 11:47, rettet 08/03-07 11:47 
Wow Sumez - du kender simpelthen ikke Xbox Live?
Det er alligevel godt klaret :-)
Du skal jo ikke betale abonnementet for "at du kan spille BF2 over nettet", dét går fint på PC.

Du skal betale abonnementet for at:
- have dit eget unikke Gamertag
- have en friendsliste du har adgang til i ALLE spil (selvom nogen af dem selvfølgelig ikke er multiplayer)
- så du kan snakke med dine venner i headsettet, uanset om de spiller det samme spil som dig eller ej
- få adgang til Live Arcade titler
- få adgang til alskens downloadable content
osv. osv.

Rockstar Table Tennis er altså et rigtig godt spil. Jeg har set det nævnt som den bedste sportssimulator ever!
Og så er det billigt!

Mit personlige yndlingsspil lige for tiden er Viva Pinata. Det gør at jeg ikke får spillet Twilight Princess færdigt.
Hvis du kan lide spil som Sims, Sim City og Animal Crossing, er Viva Pinata et must.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dpldplSkrevet 08/03-07 11:47 
Du nævner da selv 3 gode spil.

Har personlig Lost Planet og synes det er langt feder end GoW. Samme tid kan både kameo og enchanted arms fåes til ok penge lige nu(set enchanted til under 200 og kameo er kommet i "billig" udgave). Køber selv enchanted når jeg får løn imorgen. ><

Ellers prøve nogen demoer fra live?(første måned er gratis anyway). Jeg har lige prøvet N3, fået skod anmedelser og så videre. Men vis jeg finder det billigt så skal jeg da have det (Ligeglad hvor skod spillet er efter andre, vis jeg har det sjovt.)

Nå ja live på 12måneder koster kun 33£( +porto) vis det bliver bestilt i england(gameplay).

Eller er der bare vente til september og blue dragon. og ved jul lost odessay(de 2 spil er grund nok for mig til have en 360 :p)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
enfenenfenSkrevet 08/03-07 11:51 
Sumez>
Hvor kan jeg finde et års abonnement til 300kr? (synes dog stadig det er til grin at man skal betale for at spille sine spil)

Vi kan sagtens blive enige om, at det måske ikke burde koste penge, når man alligevel har betalt for spillet :)

Et års abonnement til billige penge kan findes på nettet. Du skal nok finde det på udenlandske sider, hvis det skal ned på ca. 300,-.

På edbpriser er det billigste abonnement til salg for 418,- inkl. porto.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 08/03-07 11:56 
Baseret på din spilsmag forstår jeg ikke helt, hvad du vil med en Xbox 360 Sumez, og jeg tvivler på, at du vil finde ret mange af de interessante spil interessante.

Faktisk tror jeg du vil finde mest efter din smag på Xbox Live Arcade. Der er gratis spilbare demoer af hele baduljen, så det var måske et sted at gå i gang?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 08/03-07 11:57 
SeventhSun>
Du skal betale abonnementet for at:
- have dit eget unikke Gamertag
- have en friendsliste du har adgang til i ALLE spil (selvom nogen af dem selvfølgelig ikke er multiplayer)
- så du kan snakke med dine venner i headsettet, uanset om de spiller det samme spil som dig eller ej
- få adgang til Live Arcade titler
- få adgang til alskens downloadable content
osv. osv.

Nej ikke helt. Du betaler kun for at spille over nettet.

Gamer tag, friendsliste, messages/chat, Live Arcade, DLC, osv er også muligt med Live Silver som er gratis medlemskab.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/03-07 12:10, rettet 08/03-07 12:11 
Nogle af de spil, jeg har haft mest glæde af på 360:

Battlefield 2: Det er ikke så avanceret som til PC, men langt mere 'tæt' og nemmere at gå til. Uanset hvad, så er det utrolig sjovt online!

Lego Star Wars II: Singleplay er sjovt og co-op endnu sjovere. Dog intet over Live.

Kameo er også udmærket. Javel, det er ingen Donkey Kong 64, men stadig et hærderligt spil.

Tomb Raider Legend: Spændende historie, lækre lokaliteter og en meget bedre styring gør, at jeg har brugt lang tid på dette spil.

Condemned: FPS med fokus på gådeløsning og interessante kampe. Spændende historie.

Test Drive Unlimited: Ja, du skrev ingen bilspil, men dette er altså ret godt.

King Kong er også OK.

...og naturligvis Viva Pinata. Det er altså pænt grineren.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 08/03-07 12:13, rettet 08/03-07 12:14 
SeventhSun>
Du skal betale abonnementet for at:
(blah blah blah)

Med andre ord, for at være forbundet til internettet. Det betaler jeg allerede TDC en masse penge for. Jeg er imponeret over et Microsoft kan slippe afsted med at tage penge for det. (wow, jeg kan have min egen unikke gamertag :P)
dpl>
Har personlig Lost Planet og synes det er langt feder end GoW.

Jeg spillede demoen, og syntes det var ret underholdende, men ifølge tråden herinde, skulle det fulde spil åbenbart være meget skuffende i forhold til demoen?

Wehner>
Baseret på din spilsmag forstår jeg ikke helt, hvad du vil med en Xbox 360 Sumez, og jeg tvivler på, at du vil finde ret mange af de interessante spil interessante.

Faktisk tror jeg du vil finde mest efter din smag på Xbox Live Arcade. Der er gratis spilbare demoer af hele baduljen, så det var måske et sted at gå i gang?

Jeg har allerede meget glæde af min X360. Vi bor 4 i min lejlighed, og selvom GoW ikke er noget vildt underholdende spil, har vi alligevel haft det sjovt med at spille det i co-op, det er også enormt fedt at maskinen via netværket (desværre ikke trådløst), har adgang til al musik på mine samboers computere (videofunktionen er desværre ubrugelig, da den kun tager WMV, flot, Microsoft)
Jeg har downloadet en del demoer, og min ene sambo morer sig bl.a. meget over N3.
Desuden ser jeg frem til at modtage Oblivion, og glæder mig især til Blue Dragon kommer! Så jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke skulle være glad for min X360.
Jeg spekulerer bare over hvad jeg burde købe til den som det næste.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/03-07 12:15 
Yrk, jeg er forbavset over, at NOGEN kan lide N3. Mage til skidt er det da længe siden, jeg har set.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 08/03-07 12:23, rettet 08/03-07 12:24 
DeluxScan>
Kameo er også udmærket. Javel, det er ingen Donkey Kong 64, men stadig et hærderligt spil.

Også et spil jeg varmt kan anbefale. Det er ret kort og bærer tydeligt præg af at være et opscaleret N64/GC spil, men meget underholdende og nydeligt at se på :)

Ellers er Oblivion også en must-have hvis man ikke allerede har spillet det på PC.

Test Drive Unlimited, Lost Planet, Table Tennis og Crackdown bør man også checke ud ;)
dpldplSkrevet 08/03-07 12:31 
Har aldrig prøvet demoen, så kan ikke sammenligne. Personlig er jeg vild med det, især alle de boss kampe efter hver mission. Og at akrid skal skydes det rigtig sted og ikke bare random. Samme tid kan VS klares med alle våben, hvilket enlig er dejlig.(Hader spil hvor køretøj er umugligt at tage ned uden rigtig våben)

Online delen også sjov efter min menig. på fods, i VS eller som sniper.(det reb gør kun bedre, da det giver MANGE muligheder)

Men efter min menig er Lost Planet noget best jeg har spillet i et stykke tid. Jeg vil sige Lost Planet er værd at købe.

Men smag og behag vel? (selvom din smag angående 360 spil ikke lyder så langt fra min ><). Nu vil jeg bare have min løn så jeg kan få enchanted arms, N3 og senere kameo :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KTCKTCSkrevet 08/03-07 12:49 
Sumez>
Jeg spillede demoen, og syntes det var ret underholdende, men ifølge tråden herinde, skulle det fulde spil åbenbart være meget skuffende i forhold til demoen?
Jeg synes tværtimod det fulde spil er bedre end demoen, og jeg kunne rigtigt godt lide demoen. Det eneste du skal huske, er at slå autoaim fra, sætte en højere sensitivity og vælge B control, så er det en super lækker spiloplevelse.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 08/03-07 12:50 
dpl: Synes nu det lyder meget fedt med Lost Planet. Vil da bestemt tjekke det ud, hvis jeg finder det til en hæderlig pris.

DeluxScan>
Yrk, jeg er forbavset over, at NOGEN kan lide N3. Mage til skidt er det da længe siden, jeg har set.

Han har en lidt sjov smag i spil, jeg gider ikke hænge mig i det. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/03-07 13:45 
Sumez>
Med andre ord, for at være forbundet til internettet.

Det er jo en argumentation, hvor det er umuligt ikke at være bedrevidende, for det er nok svært at forstå medmindre man har prøvet det.
Men Xbox Live ER altså mere end bare GameSpy til konsol.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 08/03-07 13:56 
Sumez>
Jeg har downloadet en del demoer, og min ene sambo morer sig bl.a. meget over N3.

Bare lige for at præcisere, så mente jeg demoer af Xbox Live Arcade-spil - altså de spil, der kun kan downloades.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 08/03-07 14:02, rettet 08/03-07 14:03 
Men sig til når du finder noget, Sumez, for jeg leder efter det samme ;)

Jeg vil tro Gears Of War, Oblivion, Lost Planet og Dead Rising (måske Viva Pinata) er det eneste du vil finde interessant blandt titler udgivet i vesten so far. Kameo er genremæssigt også interessant, men bare ikke ret godt. Jeg er i hvert fald ikke faldet over andet, men der sker da alligevel lidt i Japan, og Mistwalker-spillene kommer jo, så...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RooneyRooneySkrevet 08/03-07 14:55, rettet 08/03-07 14:56 
Sumez >

Der findes vist ingen gode japanske spil til Xbox 360 - big surprise - så når / hvis man kun gider spille dem, er en Xbox 360 nok ikke det bedste valg.

Men Live Arcade har meget guld imellem det l... det også indeholder.

Hvad vestlige spil derimod angår; Der er 360'eren guf.

EDIT: Og lad nu være med at falde for fristelsen, og købe Bullet Witch!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 08/03-07 15:56, rettet 08/03-07 15:57 
Nu leder jeg jo heller ikke efter japanske spil, det er vist tydeligt for enhver at det ikke er der, X360 står stærkest. :)

Wehner>
Bare lige for at præcisere, så mente jeg demoer af Xbox Live Arcade-spil - altså de spil, der kun kan downloades.

Har tjekket Live Arcade, og jeg synes der er meget langt mellem det interessante, her står Wii's Virtual Console allerede LANGT stærkere med afsindigt mange toptitler.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/03-07 17:34 
Den holdning fatter jeg ikke - har det lige modsat: syntes XBLA står langt stærkere end VC titlerne.
Har selv købt 4-5 VC titler som jeg da har moret mig med, men har købt ca. 3 gange så mange XBLA titler og syntes man får mere for pengene og der er mulighed for online i de fleste af spillene.
Syntes generelt at VC spillene er for dyre og for få titler jeg vil betale for igen.
WehnerWehnerSkrevet 08/03-07 18:42 
Sumez>
Har tjekket Live Arcade, og jeg synes der er meget langt mellem det interessante, her står Wii's Virtual Console allerede LANGT stærkere med afsindigt mange toptitler.

Jeg præciserer yderligere: Jeg havde de originale titler i tankerne og ikke Gauntlet og Frogger m.fl. Ikke at jeg selv gider spille dem - jeg vil have store polerede fuldprisspil :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 08/03-07 20:02, rettet 08/03-07 20:16 
Sumez, jeg synes klart du skal overveje Enchanted Arms. Jeg har godt nok ikke selv spillet det, men kampsystemet skulle være forrygende, og resten af spillet J-RPG på den gode måde. Dog ensformige* områder i første halvdel af spillet, men det skulle blive meget bedre senere hen. Historie og figurer skulle også være i den øvre halvdel af barometret.

Det kan vist også fås til 2-300 kr., hvis man leder lidt.

Så læs et par anmeldelser og overvej det :)

*EDIT: Jeg bliver lige i tvivl om, der er tale om ensformige, eller kedelige og sterile, områder, men begge dele er vel lige skidt...
dpldplSkrevet 08/03-07 20:14 
angående enchanted arms. Så sælger gameplay.com den til 17£(eller hvar det 18 ><)

Nå ja håber jeg finder det billigt i kolding imorgen. (Hader at vente på posten!)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HankyHankySkrevet 08/03-07 21:34 
Jeg kan varmt anbefale Enchanted Arms. Klassisk RPG, der ligger over middel.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 09/03-07 09:53 
Wehner>
Jeg præciserer yderligere: Jeg havde de originale titler i tankerne og ikke Gauntlet og Frogger m.fl.

Så kom med nogle anbefalinger, jeg kender dem jo ikke. :) Kun Alien Homonid, som jeg allerede har på PS2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 09/03-07 10:08 
Jeg gider ikke selv spille den slags, så det kan jeg ikke give, men jeg mente bare at du skulle downloade nogle demoer af dem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 09/03-07 10:08, rettet 09/03-07 10:09 
Sumez>
Så kom med nogle anbefalinger, jeg kender dem jo ikke. :) Kun Alien Homonid, som jeg allerede har på PS2.

Geometry Wars, Heavy Weapon, Assault Heroes, Small Arms, Cloning Clyde, Mutant Storm Reloaded, Wik, Marble Blast Ultra og Lumines kan jeg varmt anbefale at du prøver at downloade trial udgaverne af og ser om det er noget for dig :)
tastasSkrevet 09/03-07 10:17 
Og Worms :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
fumfumSkrevet 09/03-07 10:34 
I min verden står GOW for GeOmetry Wars.
Hermed anbefalet, sammen med Enchanted Arms og Oblivion.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 14/03-07 08:16, rettet 14/03-07 08:16 
Så kom jeg endelig i gang med Dead Rising, og må indrømme at jeg faktisk synes det er ret fedt. Meget sjov blanding af State of Emergency med Metal Gear Solid. Masser at foretage sig, fede bosser, og en masse gode grin. :)

Jeg synes iøvrigt Crackdown ser lidt interessant ud, hvem har prøvet det?

(Geometry Wars synes jeg forresten ikke der er meget ved, at dømme ud fra demoen)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 14/03-07 08:49 
Vi har en hel tråd om Crackdown.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 14/03-07 09:04 
Så må det jo være godt. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/03-07 13:25 
Jeg synes vi er løbet ind i en lidt død periode mht. nye spiludgivelser - lidt ligesom sidste år på samme tid. Siden Viva Pinata har jeg ikke gidet købe noget, og det ser heller ikke ud til, at der er vilde titler på vej inden for det næste stykke tid.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
nerosnerosSkrevet 14/03-07 15:57 
Ja hvad sker der egentligt. Jeg er holdt helt op med at spille på min 360'er. Den er jo kedelig... ;-) Men Gears of War holder :-O! Så er alt jo lige gyldigt. Kom nu med det Halo 3
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 14/03-07 17:05 
DeluxScan>
Jeg synes vi er løbet ind i en lidt død periode mht. nye spiludgivelser - lidt ligesom sidste år på samme tid. Siden Viva Pinata har jeg ikke gidet købe noget, og det ser heller ikke ud til, at der er vilde titler på vej inden for det næste stykke tid.

Maj synes jeg ser lovende ud, hvis alle datoer holder:
http://www.tothegame.com/gamebrowse.asp?sort=release&letter=all&platform=xb360&category=0&status=upcoming&territory=sca&page=1
SumezSumezSkrevet 14/03-07 23:43 
DeluxScan>
Jeg synes vi er løbet ind i en lidt død periode mht. nye spiludgivelser

Gamle spil er helt iorden, faktisk foretrækker je gnok det, da de kan skaffes billigere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 27/03-07 21:47 
Til TheBruce. Fem must-have titler til Xbox 360:

Gears of War
Crackdown
Rainbow Six: Vegas
Ghost Recon Advanced Warfighter 1/2
Oblivion

Honourable mentions go to:Lego Star Wars, Dead or Alive 4

Dertil kommer mange flere spil, jeg nødig ville være foruden, men ovenstående er mine bedste oplevelser med maskinen. Og ja - nogle af dem er multiplatform, men det er jeg personligt ligeglad med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 27/03-07 22:32, rettet 27/03-07 22:33 
Rainbow Six: Vegas er mega fedt. Spillet har et inormt godt og bredt gameplay, og så er det rigtig godt på Live.
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/03-07 23:13 
Enchanted Arms er altså noget crap - undskyld :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 27/03-07 23:29, rettet 27/03-07 23:29 
Måske synes du det. Jeg må da sige jeg havde det god tid med at gennemfør Enchanted Arms. Og til kun 17£ er det sgu et bedre køb end GoW for mig. :p


Kun mig der synes det lidt synd hvergang folk siger top 5 X360 spil så er over ½ delen en form for skyde spil :/

Godt forza 2 kommer i april ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RJKRJKSkrevet 27/03-07 23:38, rettet 27/03-07 23:38 
Ja, det bliver vildt. Så vil 360'erens topspil BÅDE bestå af F/TPS'er OG racerspil. Det er jo hele... TO ting på én gang!

;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dpldplSkrevet 28/03-07 00:17 
hov hov!!! ><
(selvom listen når x360 er død nok ender med kun mistwalker spil og senest DoA ><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RooneyRooneySkrevet 28/03-07 00:26 
Top 1 Must Have Xbox 360 Titler:

Gears of War.

Alene af den grund, at man har lyst til at spille det igen, næsten ligeså snart man har gennemført det.

De andre spil på ovenstående Top 5, er altså ikke virkeligt vigtige.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 28/03-07 08:25 
Som sagt har jeg allerede GoW, og har egentlig ikke sønderligt lyst til at spille det igen, men tager det nok op på en sværere sværhedsgrad om et halv til et helt års tid. Det er ganske underholdende når man er to, men dræbende kedeligt i single player.
Online versus-kampe er slet ikke værd at nævne (kan kun more med med at tage alle sniperne ud med motorsaven).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 28/03-07 08:27 
Wehner>
Til TheBruce.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 28/03-07 09:24 
dpl>

Kun mig der synes det lidt synd hvergang folk siger top 5 X360 spil så er over ½ delen en form for skyde spil :/

Godt forza 2 kommer i april ><

Ja jeg har det lidt på samme måde og savner lidt mere kvalitets spil som ikke er skydespil for en gangs skyld. Glæder mig meget til Forza, og så kommer der et nyt skater spil fra EA som skulle slå benene væk under Tony Hawk ;-)!
Bashful Neophyte
66 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig