X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp SEGA!


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/03-07 17:33, rettet 07/03-07 18:50 
Sega har en afstemnning i gang på deres hjemmeside om, hvilken spilserie man gerne så en fortsættelse til. Udfra titlerne kunne det godt ligne et Wii-spil, bl.a. har NiGHTS tidligere været rygtet på vej til Wii.

Sega.com>
Which SEGA game/character would you like to see return?

Nights
Streets of Rage
Samba de Amigo
Virtua Cop
Flicky

Sidst de holdt en lignende afstemning var det om, hvilken Sonic-karakter man gerne så i sit eget spil. Herefter kom Shadow the Hedgehog, så de tager højest sandsynligt deres afstemningsresultat seriøst.

EDIT: Kan da nævne, at jeg selv stemte på SdA - jeg vil elske en genoplivning til de kære aber :)

Afgiv din stemme hér!
JAAJAASkrevet 07/03-07 17:41, rettet 07/03-07 17:44 
Hvem h.... er Flicky?! Nå, én stemme på NiGHTS (selvfølgelig) aflagt. Det er 55% af vælgerne enige med mig i.

Så er der kun ét problem. Yuji Naka arbejder ikke længere for Sega. Det ville være lidt som, at Rensdyrene delte gaver ud uden Julemanden.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/03-07 17:51, rettet 07/03-07 18:04 
Jeg stemte på SoR i en naiv tro på, at det naturligvis ville blive lavet i ren 2D... det var først efter jeg havde stemt, den grusomme virkelighed gik op for mig :/

NiGHTS er selvfølgelig den bedste kandidat blandt dem, der ikke vil blive 3D-voldtaget :)
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 07/03-07 17:52 
Hjælp SEGA!
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TheDukeTheDukeSkrevet 07/03-07 18:17 
Var Flicky et stort hit eller hvad?
For mig virkede det som om det hørte mere hjemme i '81 end i '91. Primitivt gameplay og uimponerende grafik.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/03-07 18:40, rettet 07/03-07 19:20 
Killer Bean 2>
NiGHTS er selvfølgelig den bedste kandidat blandt dem, der ikke vil blive 3D-voldtaget :)

Well, set i bakspejlet så er der da rimlig stor chance for at de også f..... dette spil op. Af respekt for Nights nægter jeg at stemme på det, og da især ikke hvis det kommer til Wii!

EDIT: Jeg stemmer på Streets of Rage. Men udelukkende for at få Nights procenten ned :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/03-07 18:52 
Du har ret. Nu hvor har jeg fundet mit hoved frem fra skuffen igen og har fået skruet det på, kan jeg se, hvordan denne afstemning rent faktisk er et perfekt billede på den oprindelige betydning af begrebet "Bjørnetjeneste" :)

Jeg forstår dog heller ikke, hvad Flicky laver på den liste. Efter hvad jeg kan læse mig til, endte den blå fugl med blot at være endnu én af de utallige kiksede bifigure i Sonic-universet :/
AV Intelligent Terminal
flottenheimerflottenheimerSkrevet 07/03-07 19:39 
Samba De Amigo, naturligvis.
Incl. nye *stabile* trådløse maracas :-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
nerosnerosSkrevet 07/03-07 20:29, rettet 07/03-07 20:31 
Killer Bean 2>
Jeg stemte på SoR i en naiv tro på, at det naturligvis ville blive lavet i ren 2D... det var først efter jeg havde stemt, den grusomme virkelighed gik op for mig :/

Jeg stemte også SoR med et meget lille håb om, at det måske kunne gå hen og blive et godt spil selvom jeg har mine bekymringer.

Nights vil komme på et tidspunkt det er jeg sikker på.

Flicky er da røvsygt... ;-)!
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 07/03-07 22:08 
Jeg stemmer på Wonder Boy :-/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Zzap!Zzap!Skrevet 07/03-07 22:20 
Konsolkongen>
Killer Bean 2>
NiGHTS er selvfølgelig den bedste kandidat blandt dem, der ikke vil blive 3D-voldtaget :)

Well, set i bakspejlet så er der da rimlig stor chance for at de også f..... dette spil op. Af respekt for Nights nægter jeg at stemme på det, og da især ikke hvis det kommer til Wii!

EDIT: Jeg stemmer på Streets of Rage. Men udelukkende for at få Nights procenten ned :)

Lad nu være med at være dum. Et nyt NiGHTs spil kunne meget vel inkludere det originale NiGHTs, eller det kunne være en poll for at se hvad der ville gøre sig godt på VC.
Om ikke andet vil det da ikke trække fra det originale spils storhed at Sega ødelægger en toer.
Born to kill space
T.L.OT.L.OSkrevet 07/03-07 22:27 
Virtua Cop ville da gå hen og blive noget man kunne styre på Wii'en. Det at man kan blive fri for N0nChuck'en ville da også være et plus, da de gamle Virtua Cop spil er On-rails shootere, ville det da fungere optimalt med Wiimoten som gun.. Flicky til Wii lyder ret komiskt.. det ville nok ikke gå hen og blive det store hit. Syntes godt de kunne have taget noget Shinobi op til efterretning, og for en gang skyld lave et spil hvor man kan fægte, og hvor det evt. fungerer :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-07 00:22, rettet 08/03-07 00:23 
Zapp> Nights til VC er da mindre sansynligt. 1. De skal til at lave en Saturn emulator 2. Spillet ville fylde det meste af konsollens flashram (og Nintendo har været så smarte at man ikke kan spille VC spil fra sit Memo kort). 3. Wii'en ville sikkert ikke engang kunne trække spillet ligeså godt som Saturnen kunne... ;)

Hvis de ikke kan lave noget der bare bare nærmer sig etterens kvalliteter så skal de bare holde sig fra det. Lidt det samme som at Metroid aldrig skulle ha' været i 3D...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KLTKLTSkrevet 08/03-07 01:09 
OK jeg aner så heller ikke hvad Flicky laver på den liste, men det første jeg tænkte på da jeg så denne liste var at jeg forudså langt de fleste Sega fans ville stemme på et nyt Nights spil, og dette kan jeg så også se holder.
Der har jo været skreget efter netop et nyt Nights spil i flere år efterhånden, og for min skyld må Sega meget gerne tage sig sammen og få lavet det, for som nogle af jer andre også nævner det hvis Sega fucker denne efterfølger op så ødelægger det jo ikke det oprindelige spils storhed.
Det der med at gå og afholde sig fra at videreudvikle serien i frygt for at ødelægge et ry holder ikke, desuden også fordi de færreste jo desværre har stiftet bekendtskab med denne perle af et spil.

Nå men alt dette er underordnet, jeg endte selv med at stemme på et nyt spil i Streets Of Rage serien som jeg nød meget tilbage i tiden i stil med Double Dragon spillene.
Et nyt Samba De Amigo kunne også være lækkert, ingen tvivl om det.
9/11 Was An Inside Job
Alf81Alf81Skrevet 08/03-07 01:54, rettet 08/03-07 01:54 
Seriøst, et nyt Nights kan da næsten kun gå galt på Wii... Men igen, hvad kan ikke det.

Min stemme gik også til StreetsOfRage. Det kan vel ikke ende så skidt som DynamiteDeka2 :)
Ting om dét og pis.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 24/09-07 22:38 
Først kom NiGHTS.. og nu kommer Samba de Amigo :)

SEGA bekræfter SdA til Wii
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/09-07 23:00, rettet 24/09-07 23:00 
Mon ikke det kommer til at kræve noget add-on? Jeg tænker på afstanden til gulvet? Ellers kan det da ikke komme til at virke på samme måde som til DC?
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 24/09-07 23:41 
Jeg vil ha' en next-gen-udgivelse (til én af de to RIGTIGE next-gen-konsoller vel at mærke) af Headhunter ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HulleHulleSkrevet 24/09-07 23:41 
Det er da for cool..

Kunne sensorbaren ikke fungere som måler for maracas?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/09-07 23:50 
Næppe. Så skulle man bruge to Wiimotes og man skulle pege dem hen imod, så det ville blive ret akavet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig