X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii online


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 02/03-07 00:18 
Højst sandsynligt et dumt spørgsmål, men hvordan får man den online? og hvis det er noget ekstra udstyr hvor kan jeg hurtigst / billigst anskaffe det :D.

(spørger også her for jeg ved jeg ville glemme det fem minutter efter hvis jeg spurgte i "levende live")
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 02/03-07 00:29 
Hvis du ikke har trådløst internet, så fiks dig en billig trådløs router eller accesspoint og voila. Alternativet er en bredbåndsadapter, eller Nintendos Wifi USB-stik. Jeg tror ikke at bredbåndsadapteren er på markedet herhjemme endnu, men jeg kan tage fejl.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The DaneThe DaneSkrevet 02/03-07 00:54 
mmh, må jo få kigget på det så. Men tak for svaret.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 17/04-08 19:31 
Der er nogen der har forsøgt at få sin Wii på nettet via en 'USB LAN stick' fætter, istedet for den halvdyre klump af en adapter der oftest forbindes med Wii'en?

ETHERFAST 10/100 USB 2.0 LAN ADAPTER
http://www.dataworld.dk/product_card.php?prod_nr=USB200M-EU
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig