X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Svar på dumme spørgsmål-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/02-07 16:50, rettet 26/03-10 09:50 
Lad os se om der er behov for denne tråd, men jeg har tit et eller andet ånsvagt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. (først fornyligt fandt jeg ud af hvad IMO betød).

Og muligvis er der andre der kommer i samme situation: Det dumme spørgsmål som man ønsker et svar på. Brug tråden dértil.

EDIT: Benyt helst tråden til kortfattede "dumme" spørgsmål, som kræ... Se hele indlægget
The medium is the message.
Svar
WehnerWehnerSkrevet 05/07-14 16:04 
29,- i 4sound: http://www.4sound.dk/shoppingsystem/produkter.asp?search=trommestikker&sort=topseller
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 05/07-14 19:57 
Blødere? Dem jeg har til mine Rock Band-trommer virker som om de er ganske almindelige trommestikker.
6 Pac6 PacSkrevet 05/07-14 20:02 
Har et par sæt guitar hero plastic stikker du kan få. Send PM så finder vi ud af noget
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/07-14 20:34 
Dem til Rockband er vidst bare helt almindelige trommestikker. Men det vil jeg ikke gøre mig klog på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/07-14 00:54, rettet 06/07-14 00:58 
slk486>
Nogen her der har investeret i Project Y fra Watermelon?

Nope. Men jeg er begyndt at fortryde det ret kraftigt.

Specielt nu, hvor manden, som laver musikken til spillet, har frigivet nogle tracks, der ganske vist ikke er fra selve spillet, men som alligevel giver et lækkert indtryk af, hvad vi har i vente:

Groovemaster303 & Jredd
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 06/07-14 00:58 
Vi skal nu nok kunne få fat i spillet - ville bare gerne have CEen denne gang.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/07-14 02:23 
Var Pier Solar godt? Synes aldrig man hørte mere om det herinde efter folk havde fået det. Kan se på nettet at det har fået blandede anmeldelser.

Køber det til Dreamcast hvis jeg skal have det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 06/07-14 02:38 
Konsolkongen>
Dem til Rockband er vidst bare helt almindelige trommestikker. Men det vil jeg ikke gøre mig klog på :)

Du har ret :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/07-14 10:22 
Konsolkongen>
Var Pier Solar godt? Synes aldrig man hørte mere om det herinde efter folk havde fået det. Kan se på nettet at det har fået blandede anmeldelser.

Køber det til Dreamcast hvis jeg skal have det :)

Jeg fik aldrig rigtig spillet min Posterity Edition. Papæsker gør mig trist, og jeg valgte derfor at sælge dyret på eBay. Jeg har bestilt en Reprint Edition, som jeg regner med at skulle give en passende mængde spilletid :)
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 06/07-14 10:46, rettet 06/07-14 10:48 
Konsolkongen>
Var Pier Solar godt? Synes aldrig man hørte mere om det herinde efter folk havde fået det. Kan se på nettet at det har fået blandede anmeldelser.

Køber det til Dreamcast hvis jeg skal have det :)

Jeg har spillet det en del, men mistede interessen grundet nogen irriterende diff spikes med semi-scaling fjender. Havde det været mere balanceret var jeg fortsat, da det er et spil i meget høj kvalitet. Teksten er lidt søgt ind i mellem og kan føles amatør agtig, men grafik, musik og gameplay er imponerende.

Om det beholder sin charme på moderne systemer, må tiden vise, men jeg "bestilte" en dreamcast udgave alene ud fra det jeg havde spillet.
j/k
solid snakesolid snakeSkrevet 06/07-14 23:15, rettet 06/07-14 23:32 
Hvad gør jeg for, at undgå at vandmærkerne i mine pengesedler, tørre ud i sommervarmen?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HankyHankySkrevet 07/07-14 00:33 
Fryser dem ned...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 07/07-14 01:33 
Alternativt aftager jeg gerne pengesedler med udtørret vandmærke.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
millenniummillenniumSkrevet 07/07-14 08:07, rettet 07/07-14 08:33 
Nogen der ved om Berlin har nogle fede gaming butikker...?

EDIT: og eddermandme off-topiv: nogen der kan anbefale fede attraktioner for børn i Jylland? Vi pønsede på LEGO land men har hørt for mange skræmmehistorier om menneskestormen i skolernes sommerferie.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 07/07-14 08:37, rettet 07/07-14 08:38 
Jeg er lige kommet hjem fra Berlin, og umiddelbart har de næsten ikke engang GameStop længere.

Men hvis du synes tøj er fedt, kan du godt glæde dig..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 07/07-14 08:43 
Bummer.
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 07/07-14 09:20 
millennium>
EDIT: og eddermandme off-topiv: nogen der kan anbefale fede attraktioner for børn i Jylland? Vi pønsede på LEGO land men har hørt for mange skræmmehistorier om menneskestormen i skolernes sommerferie.

Fårup Sommerland og Djurs Sommerland er to gode bud herfra. Også selvom der kan være mange mennesker, der er jo alverdens ting man kan give sig til.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-14 09:29 
Fårup er virkelig et lækkert sted for familien. Masser af plads, også selvom der er mange mennesker.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/07-14 09:52 
millennium>
EDIT: og eddermandme off-topiv: nogen der kan anbefale fede attraktioner for børn i Jylland? Vi pønsede på LEGO land men har hørt for mange skræmmehistorier om menneskestormen i skolernes sommerferie.

Jeg arbejdede i Legoland som ung en del sæsoner, og kan kun støtte op om den påstand: I Skolernes sommerferie er der som regel et fuldstændigt vanvittigt antal gæster.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 07/07-14 14:46 
Vi har også afskrevet LEGO Land nu, og overbevist børnene om det samme. :)

Men ville stadig gerne finde noget gaming ins Berlin.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 07/07-14 14:59, rettet 07/07-14 15:05 
Det skulle undre mig enormt, hvis der ikke er masser af gaming fund i Berlin. Måske bør du kigge efter an- und verkauf butikkerne, de ligger som regel inde med al den slags ting.

Edit: Denne ligger også i Berlin: http://www.konsolenkost.de/

Also, this...
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 07/07-14 15:42 
Bare husk at tyskerne er frygtelige til at lokalisere deres ting :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 08/07-14 13:37 
Whaaaat...? Her spørger jeg efter gode gaming-steder i Berlin, og så er der INGEN som nævner dette....

:-P

Computerspiel Museum Berlin
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 08/07-14 14:36 
Se min tidligere post, selvom det kan være lidt "gemt" i linket :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 08/07-14 14:58 
Aber doch! Danke schön. :)
The medium is the message.
--Skrevet 09/07-14 18:51 
Har lige for hyggens skyld leget lidt med capture funktionen på PS4, samt smidt en video sammen, og efterfølgende uploaded den til Facebook, hvilket som sådan fungerer glimrende. Er der en mulighed for at man kan uploade disse videoer til sider, i stedet for den personlige konto? Har nemlig lavet en konsolting side på facebook, og det kunne være rimelig snedigt, hvis de uploadede videoer kunne smides der (eller på YT) i stedet for på min personlige profil hvor de færreste interesserer sig for computerspil.
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 09/07-14 19:02 
Du kan gemme dine captures på USB stick og så share hvor du vil. Overførsel til USB er dog sygt langsomt. Direkte youtube sharing er på vej.
jaesjaesSkrevet 09/07-14 23:06, rettet 09/07-14 23:13 
Der sad et sølvfarvet klistermærke med mønster eller lign. rundt om hullet til laseren i min mus. Det er røget af og ikke lige til at sætte ordentligt på. Nogen der ved om det har en vigtig funktion - fx gøre musen mere præcis eller laserlyset diffust så det ikke er skadeligt?

På min anden mus er bare nogle riller rundt om hullet.

EDIT: Der var både mønster og struktur/riller på klistermærket.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/07-14 12:13 
Steam gider loade min cloud savings til SSFIIV efter jeg har geninstalleret Windows 7, nogle der kan hjælpe?
Hoid to colony C05 where the computer is...
scavengerscavengerSkrevet 10/07-14 12:24 
Jaes: Det må være noget der øger præcisionen. Jeg har aldrig set en lasermus med klistermærke rundt om hullet. Hvis du løfter din mus en par centimeter fra bordet, vil du også se, at den kraftige laser slukker (den røde plet bliver mindre eller utydelig) netop for at man ikke skal komme til at lyse sig selv i øjnene med den.
Nemo me impune lacessit
--Skrevet 10/07-14 15:43 
Har tastet min Doom beta redeem code ind, som fulgte med wolf TNO. Der sker dog ingenting. Er betaen ikke åben for download endnu, eller har jeg overset noget?
Spiller nu: Animal Soccer World
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/07-14 15:49, rettet 10/07-14 15:49 
Ja. Inter annonceret om Doom endnu
jaesjaesSkrevet 10/07-14 19:40 
scavenger>
Jaes: Det må være noget der øger præcisionen. Jeg har aldrig set en lasermus med klistermærke rundt om hullet. Hvis du løfter din mus en par centimeter fra bordet, vil du også se, at den kraftige laser slukker (den røde plet bliver mindre eller utydelig) netop for at man ikke skal komme til at lyse sig selv i øjnene med den.

Ok takker. Jeg ved godt det med at den slukker, tænkte mere på at klistermærket måske brød laserlys der evt. måtte slippe ud under musen - tvivler på det er usundt for øjnene hvis tilfældet, men kunne være rart lige at vide for en sikkerheds skyld...
dchangdchangSkrevet 11/07-14 10:46 
Nogen der har set Gamecube spil eller udstyr i butikker fornyligt, fx i Gamestop, brugtbutikker eller andet?

Forsøger at strikke en Gamecube fødselsdags-pakke sammen til min søster men det bliver dyrt hvis det skal være via dba og gulgratis, og ebay vil jeg helst ikke ud i.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/07-14 11:43 
Doom bliver for øvrigt vist frem på Quake Con, så dér omrking vil der nok dukke noget op om det.
SumezSumezSkrevet 11/07-14 11:45 
Har de valgt at kalde det Doom i stedet for Doom 4? >_______________________________________<
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/07-14 12:20 
Ja, det er en reboot svjv.
SumezSumezSkrevet 11/07-14 12:26, rettet 11/07-14 12:26 
Så fremover skal vi til at snakke om "det nye Doom eller det gamle?" Jeg er virkelig træt af det med nærmest alle franchises efterhånden. :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/07-14 12:54, rettet 11/07-14 12:56 
Ligesom Castle Wolfenstein, Wolfenstein 3D (som er 2'eren), Return to Castle Wolfenstein, Wolfenstein (Som ikke er 1'eren) og Wolfenstein: New Order :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/07-14 13:10 
New Doom Bros. U
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/07-14 13:12 
Do4m
SumezSumezSkrevet 11/07-14 13:16 
Darkbeat>
Ligesom Castle Wolfenstein, Wolfenstein 3D (som er 2'eren), Return to Castle Wolfenstein, Wolfenstein (Som ikke er 1'eren) og Wolfenstein: New Order :D

De hedder i det mindste forskellige ting. :P (og 1'eren hedder "Castle Wolfenstein").
Dog stadig rimelig skidt bare at kalde et spil midt i det hele for "Wolfenstein".

Ps. Wolfenstein 3D er 3'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/07-14 13:29 
Darkbeat>
Do4m

DooIV
JmogJmogSkrevet 11/07-14 16:08, rettet 11/07-14 16:08 
dchang>
Nogen der har set Gamecube spil eller udstyr i butikker fornyligt, fx i Gamestop, brugtbutikker eller andet?

Forsøger at strikke en Gamecube fødselsdags-pakke sammen til min søster men det bliver dyrt hvis det skal være via dba og gulgratis, og ebay vil jeg helst ikke ud i.

Jeg er ikke hundrede procent sikker, men jeg mener jeg har set nogle spil i Gamestop på Fisketorvet i Kbh. Ring eventuelt til dem.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/07-14 16:28 
dchang>
Nogen der har set Gamecube spil eller udstyr i butikker fornyligt, fx i Gamestop, brugtbutikker eller andet?

Forsøger at strikke en Gamecube fødselsdags-pakke sammen til min søster men det bliver dyrt hvis det skal være via dba og gulgratis, og ebay vil jeg helst ikke ud i.

Aalborg Læsehesten har de :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/07-14 16:32 
KroeboCop>
Steam gider loade min cloud savings til SSFIIV efter jeg har geninstalleret Windows 7, nogle der kan hjælpe?

Bruger aldrig Cloud Saving igen! Tror det er 4 gang jeg skal til at startet forfra i Trials i SSFIV, da jeg har haft det til 360 også >:=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
scavengerscavengerSkrevet 11/07-14 17:05 
dchang>
Nogen der har set Gamecube spil eller udstyr i butikker fornyligt, fx i Gamestop, brugtbutikker eller andet?

Forsøger at strikke en Gamecube fødselsdags-pakke sammen til min søster men det bliver dyrt hvis det skal være via dba og gulgratis, og ebay vil jeg helst ikke ud i.

Skal det være originale controllere osv.?
Jeg har nogle dubletter til Cuben, så skriv evt. en PB.
Nemo me impune lacessit
millenniummillenniumSkrevet 11/07-14 18:53 
Sumez>
Jeg er lige kommet hjem fra Berlin, og umiddelbart har de næsten ikke engang GameStop længere.

Men hvis du synes tøj er fedt, kan du godt glæde dig..

Der er nu lidt Gamestops rundt omkring, men der er også meget spil i Saturn (Tysk kæmpe-Fona) og Media Markt (tysk kæmpe-El Giganten). Begge steder har de standard-tilbud man kan finde hundrede andre steder, og man kan gøre lidt sjove fund af merchandise.

Media Markt var klart billigst og havde bedst sortiment. Endda stadig PS2 spil, og nye Nintendo-spil kan findes til ca. 100kr under prisen i DK.
The medium is the message.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/07-14 08:21, rettet 12/07-14 09:44 
Sidder lige og bliver inspireret af ham her, men kan ikke finde et billed af den plante der hedder Burresnerre, nogle der har et link til hvordan den ser ud?

Edit:
Fandt den :)=

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 12/07-14 21:16, rettet 12/07-14 21:17 
Umiddelbart synes jeg samtlige Saturns spilpriser var virkelig høje, typisk højere end dem man finder i Fona osv. herhjemme.
Dog ok priser på hardware (PS4 osv), men det er nok også den vejledende pris i Tyskland.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig