X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 Indtryk


Svar
SlothSlothSkrevet 15/02-07 22:58, rettet 16/02-07 00:47 
Så fik jeg endelig min PS3!

Kort opsummering: DEN ER FED!

For lige at få problemerne af vejen først, så er det eneste problem jeg har oplevet med den, at mit Mirai nogle gange mister sync over HDMI ved opløsningsskift.

Det udmønter sig i, at skærmen bliver sort. Jeg skal slukke og tænde for TV'et for at genskabe billedet. Det er et velkendt problem hos nogle... Se hele indlægget
Kiss me, would you kindly?
1'500 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 07/04-07 19:25, rettet 07/04-07 19:25 
Ja, der er CTF men kun deathmatch jeg har prøvet online - mest single player delen der appelerer til mig ;)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/04-07 19:36 
Beano>
Resistance er ikke mere "metervare" end 99% af alle andre spil vi ser - det revolutionerer ikke genren eller forsøger noget nyt, men det er sjovt og intensivt at spille samtidig med at det har en fantastisk online mode. Så af et launchspil syntes jeg det er yderst vellykket.

Helt enig. Jeg havde bare sat næsen op efter lidt mere...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 08/04-07 19:25 
I går aftes i Resistance, fik jeg en Warth..sorry..Lynx, og så gik der Halo i det, med store åbne landskaber (uden pop in og drawdistance problemer), sniperrifler, travl slagmark, fjendtlige rumskibe der landsætter tropper osv. Det her spil holder so much! Alt afvikles smooth, og der er så meget mere aktivitet her, end i f.eks GoW (hvis man endelig skal sammenligne). Stadig heller ingen backtracking at spore, og man kommer hele tiden til nye miljøer og situationer - og ikke mindst våben(!) Og de her våben holder. Sniperriflen er cool, med dens mulighed for at sænke tiden, imens man piller 3 fjender fra hinanden. Mums.

Lige nu, vurderer jeg det ca. ligeså højt som Halo, og det indtil videre fordi Resistance's første bane, er ligeså "dårlig" som Halo's ca. sidste bane og en eller to derforinden (den der bane i Halo hvor man er blandt nogle vandfalds-agtige-ting i mørke....skod bane).

Det interessante bliver, om Resistance holder kvaliteten og tempoet resten af spillet. Det læser jeg at det gør. Hvis det gør, så er der mere kvalitet i det spil, end i Halo.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
AmbyAmbySkrevet 08/04-07 19:29, rettet 08/04-07 19:51 
Hmm. Jeg prøver kort demoen, men blev konstant standset af den store bille-ting som tromler frem på et tidspunkt.

Er selve spillet væsentligt anderledes end det?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RooneyRooneySkrevet 08/04-07 19:38 
Har aldrig spillet demoen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/04-07 19:48 
Dark-Light>
Hmm. Jeg prøver kort demoen, men blev konstant standser af den store bille-ting som tromler frem på et tidspunkt.

Er selve spillet væsentligt anderledes end det?

Nej, spillet er det samme som demoen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 08/04-07 19:52 
Ja, alle baner er helt som i demoen og der er ingen afveksling. Common mand!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/04-07 16:42 
Så fik jeg gennemført singleplayer delen i Resistance: Fall of Man. Det kom aldrig rigtigt op i højeste gear - dertil er det alt for ensformigt - og det kan de få sekvenser med jeeps og tanks ikke lave om på.

Men man er godt underholdt i den tid det tager. Sidste halvdel af spillet mindede mig en del om Prey (minus det fede gravity system) - hvilket er godt, da Prey også var et udmærket FPS, som dog heller aldrig kom helt op i gear.

Af en launchtitel, er kan Resistance anbefales IMO.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 09/04-07 17:53 
Er det et meget langt spil?

(det er jo 14 dage siden du gennemførte din anmeldelse af det... ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 09/04-07 17:57, rettet 09/04-07 17:59 
Har også lige gennemført det og følte mig rigtigt godt underholdt fra start til slut og savnede faktisk lige et par timer mere ;)
Syntes ihvertfald det var meget varierende undervejs men problemet er nok at man sidder og tænker på Halo og Half-Life undervejs og mangler noget rigtigt nyt og overraskende.

Spændt på at se fortsættelsen hvor de ikke har en launch-titel's hårde deadline hængende over hovedet ;)


RJK>
Er det et meget langt spil?

Nej, det tog mig ca. 10-11 timer at gennemføre.
RooneyRooneySkrevet 09/04-07 18:52 
Resistance er da langt mere afvekslende og varieret end Halo'erne.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/04-07 19:00 
RJK>
Er det et meget langt spil?

Nej, det tog også mig omkring 12 timer at spille det igennem.

RJK>
(det er jo 14 dage siden du gennemførte din anmeldelse af det... ;))

Ja ja, wise ass... :) Det har ligget stille et par uger og jeg satte mig ned i eftermiddags for at spille det igennem. Det viste sig dog, at jeg kun manglede 2½-3 timer i at gennemføre.

Jeg savner bestemt ikke flere timer i spillet, da det ikke er megen afveksling og det bliver hurtigt lidt ensformigt. Det slutter lidt brat - men husk at se sekvensen efter rulleteksterne. :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 09/04-07 19:16 
Rooney>
Resistance er da langt mere afvekslende og varieret end Halo'erne.

Næh dog, den nyeste Halo-killer. Nice :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 09/04-07 21:41, rettet 09/04-07 21:42 
Beano>
Syntes ihvertfald det var meget varierende undervejs men problemet er nok at man sidder og tænker på Halo og Half-Life undervejs og mangler noget rigtigt nyt og overraskende.

Ikke for at bevæge mig ud i endnu en uendelig Halo debat, men mener du virkelig at Halo er varieret?
Jeg kan forstå at folk er vilde med AI'en, gameplayet, osv. i Halo, men spillets evindelige ensformighed er klart det, der virkelig forhindrer mig i at nyde det fuldt ud.

Jeg synes Resistance lyder ganske underholdende, men hvis det er mere ensformigt end Halo, må jeg hellere holde mig væk. :)

(og Penny Arcade er enige :P)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RooneyRooneySkrevet 09/04-07 22:52 
Ca. hvor mange gange skal jeg skrive, at Resistance (heldigvis) ikke er ligeså ensformigt som Halo?

Syvtommersøm: Halo er ikke særlig varieret, specielt ikke hen mod slutningen. Resistance er mere varieret. Køb for pokker. Køb.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
McBrainMcBrainSkrevet 09/04-07 23:21 
...men er det ensformigt?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
bootsbootsSkrevet 09/04-07 23:23 
dRxL>
Hvilket hun også kan bruge PS3'en til.
Hvis man f.eks. installerer linux på maskinen har man adgang til en gratis række af programmer der fuldt ud opfylder den funktionalitet man forventer af en pc. Tekstbehandling, regneark, webbrowsing, e-mail osv. osv.

Overvej det, det koster jo ikke noget at prøve =)

Nu bruger man jo en PC til mange andre ting end dem du nævner dér - bla. tror jeg hun vil få problemer med at afvikle PC spil på den... ;o)
RooneyRooneySkrevet 09/04-07 23:28 
McBrain>
...men er det ensformigt?

Halo? Jeps.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 09/04-07 23:42, rettet 09/04-07 23:43 
Sumez>
Jeg synes Resistance lyder ganske underholdende, men hvis det er mere ensformigt end Halo, må jeg hellere holde mig væk. :)

Jeg syntes nu ikke Halo var ensformig - stor skifte imellem kampe på store åbne landskaber og heftige dueller i lukkede miljøer. Men Halo havde desværre en del backtracking. Halo 2 var fedt men slet ikke på etterens niveau.
Hvis jeg absolut skal sammenligne Resistance med Halo spillene, må det nok blive 2'eren. Resistance tager bare længere tid om at komme igang men har langt federe våben ;)
dRxLdRxLSkrevet 10/04-07 08:40 
boots>
Nu bruger man jo en PC til mange andre ting end dem du nævner dér - bla. tror jeg hun vil få problemer med at afvikle PC spil på den... ;o)

Ah, jeg fik indtryk af at hun havde brug for en PC, ikke at hun blot havde lyst til at eje én ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 10/04-07 23:14 
Nogen der ellers har låst nogle af de ekstra våben op i Resistance?

Man kan låse 6-8 nye våben mere op ved at spille det 2. gang - men er våbnene det værd?
Bede-xBede-xSkrevet 13/04-07 02:55 
Wehner>
Næh dog, den nyeste Halo-killer. Nice :)

Det udløste også spontan latter her ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 13/04-07 08:00 
Bede-x>
Wehner>
Næh dog, den nyeste Halo-killer. Nice :)

Det udløste også spontan latter her ;)

Har du prøvet det eller lufter du igen dine fordomme og er det iøvrigt virkelig så svært at acceptere, at der er rent faktisk er spil som er bedre end Halo og Resistance FoM er et af dem.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/04-07 08:21, rettet 13/04-07 08:22 
Noget så simpelt som f.eks. styringen gør, at Resistance aldrig vil kunne mænge sig med Halo. Deal with it.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 08:37 
Resistance kan IMO sagtens "mænge" sig med Halo 2 - Campaign er på niveau mens online er bedre på flere punkter. Men Halo 1 er stadig begge overlegen.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/04-07 08:56 
DeluxScan>
Noget så simpelt som f.eks. styringen gør, at Resistance aldrig vil kunne mænge sig med Halo. Deal with it.

Præcis. At sammenligne Resistance med Halo 1+2 er ikke seriøst IMO. På mange måder virker Resistance som Killzone, et spil som mange også gerne så som en Halo Killer. Det kom bare ikke til at ske - og det gjorde det heller ikke med Resistance IMO.

Derfor er Resistance ikke et dårligt spil - men på Halo niveau... naah...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/04-07 08:57, rettet 13/04-07 08:59 
Når man siger Halo i min verden, så er det etteren, der tales om - ikke den skuffende to'er.

EDIT: Svar til Beano.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 09:05, rettet 13/04-07 09:07 
PalleJensen>
At sammenligne Resistance med Halo 1+2 er ikke seriøst IMO.

Eller sammenligne et PS spil med et Xbox spil måske?


DeluxScan>
Når man siger Halo i min verden, så er det etteren, der tales om - ikke den skuffende to'er.

Ja, 2'eren var skuffende men slet ikke dårlig. Resistance har omvendt overrasket mig positivt. Handler alt sammen om forventninger ;)
WehnerWehnerSkrevet 13/04-07 09:16 
Folk kommer med jævne mellemrum og snakker om den nyeste Halo-killer. I starten irriterede det mig, men nu kan jeg kun trække på smilebåndet.

Lad os se, hvor mange Resistance-spil, der er logget om et par år, og hvor stort dets aktive online community er i 2010. Jeg gætter på en brøkdel af Halo 2's i dag, men det er formålsløst at diskutere. Tiden vil vise det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 13/04-07 09:27 
Problemet er, at I snakker om online sessions i multiplayer-games, når I snakker Halo vs. Resistance.

Jeg snakker Halo vs. Resistance singleplayer campaign.

Og nej; Her kan Halo ikke rigtigt følge med længere, og bliver - naturligt nok, siden det er et gammelt spil efterhånden osv - overgået af Resistance. Hvad værre næsten er, at Halo 2 helt bliver lagt i støvet af Resistance; I singleplayer campaign - jeg spiller stadig ikke Resistance online, førend jeg har gennemført campaign.

Så kan der vist dårligt være misforståelser længere.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 09:30, rettet 13/04-07 09:32 
Ja, den er svær... Halo 2 været ude i 2½ år på en platform med ca. 25 millioner enheder mens Resistance har været ude i 6 måneder på en platform med ca. 3 millioner enheder. Næsten ikke til at regne nu :)

Men vil nu heller ikke kalde Resistance for en Halo-killer... for the record ;)
RooneyRooneySkrevet 13/04-07 09:39 
PalleJensen>
På mange måder virker Resistance som Killzone

Selv Killzone er ofte sjovere end Halo 2.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 13/04-07 09:41 
DeluxScan>
Noget så simpelt som f.eks. styringen gør, at Resistance aldrig vil kunne mænge sig med Halo. Deal with it.

Man kan faktisk sætte styringen i Resistance, til Halo styring. Jeg fandt først ud af det efter en times tid, men da jeg ændrede den, flød alting bedre. God ting.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 10:44 
Jeg har kun spillet med default styringen som tog mig ca. 30 min. at mestre. Havde dog prøvet Halo-styringen hvis jeg havde vidst det var en mulighed ;)

Kan anbefale at man spiller campaign anden gang - man får nogle ret fede bonus våben. Bl.a. nogle Reaper guns som man dual wield'er, shield-granade osv.
SumezSumezSkrevet 13/04-07 11:10 
Rooney>
naturligt nok, siden det er et gammelt spil efterhånden osv

Du mener altså at der er sket en fantastisk udvikling indenfor FPS genren de sidste 2 år, som medfører at hvad der kom dengang er forældet efter dagens standard?

Jeg mener stadig at de bedste FPS-spil kom for snart ti år siden, men jeg er selvfølgelig også kun ude på at gå mod strømmen, og forblændet af nostalgi. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 13/04-07 11:36 
Sådan er det jo med Xbox. Xbox forældes hurtigere, da den er baseret på pc hardware ;)
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 13/04-07 11:36, rettet 13/04-07 11:45 
Jack_D>
Har du prøvet det

Selvfølgelig, ellers ville jeg ikke udtale mig. Iøvrigt er min udtalelse jo ikke specielt ekstrem. Snart sagt alle anmeldere kan se forskellen på et spil som Resistance og et af Halo spillene.

Sumez>
Du mener altså at der er sket en fantastisk udvikling indenfor FPS genren de sidste 2 år, som medfører at hvad der kom dengang er forældet efter dagens standard?

Det må man da ikke håbe, der menes, for det vil jo være helt hen i vejret...

Wehner>
Lad os se, hvor mange Resistance-spil, der er logget om et par år, og hvor stort dets aktive online community er i 2010. Jeg gætter på en brøkdel af Halo 2's i dag

I og med det ikke lader til, at nogen af turneringsforbundene vil sætte Resistance på programmet pga for svag en multiplayer/grundkerne, er det vist en ganske rimelig antagelse...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 13/04-07 12:06 
Sumez>
Du mener altså at der er sket en fantastisk udvikling indenfor FPS genren de sidste 2 år, som medfører at hvad der kom dengang er forældet efter dagens standard?

Nej, slet ikke; Mere at man med tiden, laver bedre leveldesign og forfalder langt mindre til gentagelser i samme.

Også på det punkt, er Resistance lige dén grad bedre end Halo. Man er dog nødt til at spendere mere end 20-30 minutter på Resistance, for at opdage det..

En anden god, og bedre, ting ved Resistance vs. Halo: Ingen backtracking i Resistance. Kun fremdrift - bedre pacing overall.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 12:16, rettet 13/04-07 12:19 
Bede-x>
I og med det ikke lader til, at nogen af turneringsforbundene vil sætte Resistance på programmet pga for svag en multiplayer/grundkerne, er det vist en ganske rimelig antagelse...

For svag multiplayer?... hvordan lige det?
Resistance er på næsten alle måder bedre end Halo 2 multiplayer. Halo 2 er selvfølgeligt mere spillet/udbredt og PS3/Resistance er helt nyt, så nok mere det som er grunden.

Eneste jeg kan se hvor Resistance fejler online, er at push-to-talk som er crap i praksis... men kan også være en fordel hvis man spiller med amerikanere ;)
SumezSumezSkrevet 13/04-07 12:23, rettet 13/04-07 12:25 
Rooney>
Nej, slet ikke; Mere at man med tiden, laver bedre leveldesign og forfalder langt mindre til gentagelser i samme.

FPS-genren har eksisteret i 15 år.
Konceptet leveldesign har eksisteret i mange flere.
Arkitektur-begrebet har eksisteret i flere tusind år.

Jeg forstår ikke hvad det er, udviklere generelt skulle være blevet bedre til de seneste to år. Man kan selvfølgelig have et hold af gode, kreative folk, som er i stand til at skabe ekstra interessant leveldesign (her mener jeg stadig at det snart halvgamle spil Jedi Knight ligger i toppen af poppen, da der siden dengang mest har været fokus på kontrol og kamp-gameplay) - Men en stor udvikling i den generelle kvalitet synes jeg ikke lyder sandsynligt på nogen måder.

Men hvis Resistance har et godt level design, håber jeg da, at det vil blive bemærket, når andre firmaer skal til at udvikle spil, der kan konkurrere med spillet, så leveldesignet kan komme i fokus.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RooneyRooneySkrevet 13/04-07 12:32 
I mit indlæg, som du svarer på, fokuserer jeg udelukkende på forskellene mellem Resistance og Halo :-)

Insomniac har fuldstændig styr på deres kram ud i leveldesign, og jeg håber da at du får mulighed for at spille det; Spændt på hvad du synes om det, i og med du også er glad for Jedi Knight (klassiker!)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 13/04-07 14:02 
Hvis de har så meget styr på det, hvorfor fanden har de så smækket så mange kasser op over det hele? Det er da det ældste og dårligste trick i verden :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 13/04-07 14:11 
Beano>
For svag multiplayer?... hvordan lige det?

Jeg vil anbefale at du spørger her: http://www.mlgpro.com/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Jack_DJack_DSkrevet 13/04-07 14:28, rettet 13/04-07 14:33 
Bede-x>
I og med det ikke lader til, at nogen af turneringsforbundene vil sætte Resistance på programmet pga for svag en multiplayer/grundkerne, er det vist en ganske rimelig antagelse...

LOL, sikke noget sludder. Som flere har peget på så er Resistance FoM, væsentligt bedre end Halo i single og multiplayer.
mht. til den manglede udbredelse i turningssammenhæng, kan der sikkert findes mange steder som der også er nævnt at spillet er forholdsvist nyt samt antallet af konsoller solgt.
Men dette er en diskussion der ikke kommer nogen vejne, når Bedex og Wehener er involveret. Det vil svare til at diskutere fordelene med islam med en fra DF, ensporet og med en total over for argumenter og andres holdning.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 13/04-07 14:34 
Bede-x>
Jack_D>
Har du prøvet det

Selvfølgelig, ellers ville jeg ikke udtale mig. Iøvrigt er min udtalelse jo ikke specielt ekstrem. Snart sagt alle anmeldere kan se forskellen på et spil som Resistance og et af Halo spillene.

[

Fint så fortæl mig om oplevelsen, hvormeget spillede du i single player/multiplayer, var det den seneste version, osv.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RooneyRooneySkrevet 13/04-07 14:37 
Wehner>
Jeg vil anbefale at du spørger her: http://www.mlgpro.com/

Jeg vil anbefale at du og bede-x spiller spillet i multiplayer og så kommer med vurdering derefter. Log en pokkers masse timer online i Resistance, og så ta'r vi den derfra.

Folk har nærmest faldet over hinanden, for at brokke sig over mig, når jeg mangler at spille et eller andet, og kun henviser til andres oplevelser med et pågældende spil.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 13/04-07 14:45, rettet 13/04-07 14:46 
Jack_D>
Men dette er en diskussion der ikke kommer nogen vejne, når Bedex og Wehener er involveret.

Med den her tilgangsvinkel er der vist ikke grund til at køre den videre. Så meget tid har jeg heller ikke.

Jeg kan kun sige mig enige i anmeldelserne/pro-spillerne angående Halo og Resistance og du kan være uenig. To forskellige synspunkter og det er fint nok med mig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 14:55 
Herold>
Hvis de har så meget styr på det, hvorfor fanden har de så smækket så mange kasser op over det hele? Det er da det ældste og dårligste trick i verden :P

Og der kommer crates i Halo 3.... så... :!
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 14:58, rettet 13/04-07 14:59 
Wehner>
Jeg vil anbefale at du spørger her: http://www.mlgpro.com/

Den er for letkøbt - sorry ;)

Hvis I mener at online mode i Resistance er så langt bagefter Halo 2, må I da kunne komme med nogle erfaringer eller i det mindste noget konkret.
Jack_DJack_DSkrevet 13/04-07 15:00, rettet 13/04-07 15:01 
Bede-x>
Jack_D>
Men dette er en diskussion der ikke kommer nogen vejne, når Bedex og Wehener er involveret.

Med den her tilgangsvinkel er der vist ikke grund til at køre den videre. Så meget tid har jeg heller ikke.

Jeg kan kun sige mig enige i anmeldelserne/pro-spillerne angående Halo og Resistance og du kan være uenig. To forskellige synspunkter og det er fint nok med mig.

Fint med mig, jeg tager blot udgangspunkt i egne oplevelser samt brugeroplevelser på diverse boards og ikke blot et par, (ja jeg ville have skrevet rabiate fanboys, men det må jeg ikke) som tror Halo er guds gaver til de fps interesserede og udråber dette til at være den universale sandhed.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
1'500 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig