X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/03-10 22:32 
ganske rigtigt - da jeg lige prøvede at boote op nu gik den direkte over i rrod :(
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
WehnerWehnerSkrevet 22/03-10 22:33 
Din smiley vender den forkerte vej, hvis maskinen er lige under tre år.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/03-10 22:51, rettet 22/03-10 22:51 
hehe selvfølgelig har den haft en længere levetid, end man kunne forvente. men det er jo aldrig sjovt at se de den røde dødsring. heldigvis kan jeg se, at jeg har garanti på maskinen indtil juni 2010, så det er altid noget.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
WehnerWehnerSkrevet 22/03-10 22:57 
dynamitedavo>
jeg har garanti på maskinen indtil juni 2010, så det er altid noget.

Det var muligvis min pointe :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/03-10 22:59 
hehe ok jeg er med. hvordan er det så lige, kan man forvente at få en ny maskine eller gider de rent faktisk reparere den gamle?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
WehnerWehnerSkrevet 22/03-10 23:08 
Op og ned. Nogle gange skifter de eksempelvis al indmad. Min har i hvert fald fungeret perfekt siden (det var vist september sidste år eller sådan noget).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 26/03-10 12:51 
så røg boxen afsted med ups, håber jeg kan få den tilbage lidt hurtigere end de 2-3 uger de lover.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
WehnerWehnerSkrevet 26/03-10 13:23 
Det plejer at tage en enkelt uge.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SaftenSaftenSkrevet 09/05-10 15:35 
Så gik min 360 ned :p
Son of a mother...

Og garantien er udløbet:(

Nogen der har erfaringer med selv at betale for reperation, eller om man bare skulle se sig om efter en ny?
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
CoreCoreSkrevet 09/05-10 15:49 
Jeg har hørt om flere, der har sendt den til rep forberedte på at det ville være for egen regning, som alligevel har fået den repareret og returneret gratis.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/05-10 16:51, rettet 09/05-10 17:10 
"Et godt søndagstip" til at maksimere X360'erens levetid og minimere det evindelige reparationscirkus, uanset model:

Spil multiplatformsudgivelser på PS3 (hvis man har en sådan), og brug X360 til X360-only-titler!

Hvorvidt det er et godt tip, er måske relativt - men helt skidt er det vel ikke ... ?! :) Det er måske mest optimalt for dem, der ikke går vildt op i achievements...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
CoreCoreSkrevet 09/05-10 17:58 
...og onlinedel...og custom soundtracks...og funktionelle guitarcontrollere...men så er det også en god idé ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 09/05-10 18:36, rettet 09/05-10 18:39 
Ej, nu må det pjat stoppe. En konsol skal købes for at blive brugt, præcis når man vil og så længe man vil! Den er lavet til at blive brugt, og erfaringsmæssigt holder de nye modeller netop til dette. Det er sgu' da en skidt oplevelse, hvis man sidder og frygter at skidtet brænder af, hvis man bruger det for meget.

Med hensyn til, om det kan betale sig at reparere din maskine, så vil jeg helt klart sige nej. Hvis du køber en af de nye modeller, kan du nøjes med en billig Arcade-udgave og så klappe din nuværende harddisk på den. Som bonus er der gode chancer for at maskinen er mere støjsvag, og så bruger den også mindre strøm end den gamle model. Som bonus får du også et friskt DVD-drev, som sikkert vil begynde at fejle inden for et år eller to alligevel, hvilket sker for alle optiske drev i konsoller, CD/DVD-afspillere og computere, for den sags skyld.

PS: Jeg har købt en PS3, og den er allerede frosset flere gange end min seneste Xbox 360, som jeg har haft i meget længere tid og nok har brugt 10 gange så mange timer på. Desuden er multiplatformtitler ofte bedst på Xbox 360, så jeg synes godt nok det ville være synd at vælge PS3 på dette grundlag...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/05-10 00:20 
Det er lige sket for min kammi, og han har ellers ikke brugt den særlig, den er så to år og fire måneder gammel. Det er som om at når man når omkring de to år, ja så står lortet af. Har selv prøvet med to, den ene var 1½ år gammel og den anden var lige én måned fra at blive to år. Synes det sutter for hårdt at smide sådan noget på markedet der ikke kan holde til bare en lille smule gaming :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WehnerWehnerSkrevet 10/05-10 09:14 
Så er der otte måneder tilbage at få den ombyttet i.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 10/05-10 09:18 
Ak ja, og min gik ned.
Den er købt i Fona i 2006, så der er nok ikke andet at gøre, end at købe en arcade og sætte harddisken over på den.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/05-10 16:37, rettet 10/05-10 20:25 
KTC>
Ej, nu må det pjat stoppe. En konsol skal købes for at blive brugt, præcis når man vil og så længe man vil! Den er lavet til at blive brugt, og erfaringsmæssigt holder de nye modeller netop til dette.

Det kan bare blive lidt demotiverende at bruge X360, hvis man har kedelige erfaringer med gamle modeller, uanset om man har nyere Japser-model stående (uro i kroppen over om et nedbrud snart sker ;)). Og ikke alle går helt fri for nedbrud med japseren, så vidt jeg har hørt. Det skal så ses ud fra, at jeg har haft en japansk (hvid) PS3 i et par år uden at opleve nedbrud - og den bruges tit og ofte. Det er ikke fordi, jeg foretrækker Sony frem for Microsoft. Men ganske enkelt fordi, jeg har haft mere stabile spiloplevelser med PS3. Og så er Blu-ray mere cool end dvd... ;P

KTC>
Desuden er multiplatformtitler ofte bedst på Xbox 360, så jeg synes godt nok det ville være synd at vælge PS3 på dette grundlag...

Men hvor lang er den liste - over *markant bedre* multiplatformstitler til X360 - og kommer der som regel ikke patches/DLC'er, der retter op på både tekniske (grafiske) og praktiske (features) mangler i den anden version? Senest er der fx Lost Planet 2, der skulle være tæt på identisk til PS3/X360 (dog med bedre lyseffekter på PS3 ifølge den pt. eneste sammenligning, jeg har tjekket).

EDIT: Har endda spildt rødvin ud over PS3'ens udluftningsgitter - hvorefter den slukkede øjeblikkeligt (utroligt nok :)) - men den kunne starte igen dagen efter. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SaftenSaftenSkrevet 10/05-10 17:29 
"Heldigvis" udløber mit Live-abonnement den 16. så jeg skal ikke betale for en hel måned;)

Men hvad angår levetiden har min 360'er sjovt nok holdt ud i ca. lige så lang tid som begge mine PS2'er gjorde.

Oh well, tid til at spare op til en Arcade. Heldigvis har jeg genfundet mange last-gen klassikere på mine 2 Gamecubes tapet sammen;)
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
KTCKTCSkrevet 10/05-10 18:38 
Jeg har nok været igennem flere defekte Xbox 360 maskiner end de fleste, og jeg havde det meget dårligt med både maskinen og de spil, som tilfældigvis var i maskinerne, når de døde. Jeg stoppede faktisk helt med at købe Live Arcade titler og DLC, da MS ikke tilbød mulighed for at overføre tingene komplet til en ny maskine dengang.
Med min Jasper er der helt andre boller på suppen, og jeg har tvunget mig selv til at spille de spil igen, som havde gjort mig selskab når maskinerne døde. Det er måske dramatisk sagt, men jeg havde faktisk en slags traumer, som skulle overkommes. Min nye maskine kører som en drøm, og jeg vil virkelig anbefale Skyblazer at komme over de traumer, som han tydeligvis sidder fast i.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/05-10 19:13, rettet 10/05-10 20:26 
KTC>
Min nye maskine kører som en drøm, og jeg vil virkelig anbefale Skyblazer at komme over de traumer, som han tydeligvis sidder fast i.

"Traumer" er så meget sagt, fordi jeg nævnte et mindre frys tidligere i tråden (det er muligt, jeg ikke fik gjort det med en knivspids ironi, siden folk kom op på mærkerne). Jeg tror generelt vi har samme oplevelse af japseren. Derfor samlede jeg da også forleden Lost Planet op igen - efter det røg på hylden i 2007 efter adskillige frys - fra mission 9, så jeg er køreklar til LP2. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HankyHankySkrevet 31/08-10 20:57, rettet 31/08-10 21:00 
Seriøst, SCREW MS! Jeg er SÅ fucking sur over deres forbandede lorte hardware - hvorfor?

Købte i dag min femte Xbox 360 siden maskinen første gang kom på markedet. Denne "nye model" Xbox 360 med 250 GB harddisk, skulle erstatte min "gamle" Elite PAL maskine, da denne var begyndt at have problemer med at læse spil. Jeg kommer hjem fra GAME, små 2000 kr fattigere, tilslutter spændt maskinen og hvad sker der så? MASKINEN KAN FUCKING IKKE SYNKRONISERE MINE CONTROLLERS, ej heller den der fulgte med. Ikke engang mit arcadestick med USB ledning virker - på sticket kommer der bare konstant lys i alle fire hjørner, mens der på Xboxen ikke er nogen indikation af noget tilsluttet. Læser mig frem til på nettet, at andre har oplevet det samme, og at den skal til reparation - fedt!

Jeg er så pissed lige nu, man næpper fatter det. Jeg erstatter en i forvejen dengang dyr model af maskinen, da den begynder ikke at virke, med en ny, smart og forbedret model, der viser sig at være det arveste gang lort. Det er lige så meget besværet med at slæbe den hjem, pakke den gamle maskine sammen, pakke den anden ud og så bare konstatere at den er defekt, som det er at man virkelig tror på at Microsoft har fået lavet et forbedret produkt.

CAVE, Kinect, alt andet, jeg er ligeglad - der skal ikke stå flere Xbox 360-maskiner i mit hjem - punktum.

>:(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 31/08-10 21:33 
Det kan du jo ikke holde med Daifukkatsu, PinkSweets og MuchiMuchiPork lige om hjørnet. Men forstår godt at du er pissed!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 31/08-10 21:39 
Det er også sygt nederen det er 5. freaking gang, nedtur >:=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 31/08-10 21:53 
Elgen>
Det kan du jo ikke holde med Daifukkatsu, PinkSweets og MuchiMuchiPork lige om hjørnet. Men forstår godt at du er pissed!

Det kan du lige tro jeg kan. Jeg gider ikke støtte, bruge mere tid og bruge flere penge på deres lort. Håber bare på at Cave finder andre græsgange, og hvis ikke, så må jeg have gang i noget PCB-værk.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KadaverKadaverSkrevet 31/08-10 22:06 
Hanky>
Læser mig frem til på nettet, at andre har oplevet det samme, og at den skal til reparation - fedt!

Hvis du lige har købt den, så skal den da ikke sendes til reparation. Du bytter den bare til en anden i butikken. Indenfor 30 dage fra du købte den, skal butikken bytte den. Derefter, skal den sendes til rep.
HankyHankySkrevet 31/08-10 22:10 
Jeg vil virkelig prøve på, at forlange pengene tilbage.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 31/08-10 22:30 
Måske giver du ikke maskinerne den rette kærlighed, når de går i stykker for dig hele tiden? For sådan nogle Ms-fanboys som Palle og jeg sker det jo næsten aldrig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 31/08-10 22:38 
Kadaver>
Hvis du lige har købt den, så skal den da ikke sendes til reparation. Du bytter den bare til en anden i butikken. Indenfor 30 dage fra du købte den, skal butikken bytte den. Derefter, skal den sendes til rep.
Hvor har du det fra?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 31/08-10 22:43 
Wehner>
Måske giver du ikke maskinerne den rette kærlighed, når de går i stykker for dig hele tiden? For sådan nogle Ms-fanboys som Palle og jeg sker det jo næsten aldrig :)

Og mig :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/08-10 22:44 
Wehner>
Måske giver du ikke maskinerne den rette kærlighed, når de går i stykker for dig hele tiden? For sådan nogle Ms-fanboys som Palle og jeg sker det jo næsten aldrig :)

Han har lige købt den i dag, sat den til og konstanteret at maskinen ikke virker. Hvad kan han ha' gjort forkert? Jeg vil i øvrigt også gerne skrive under på at Hanky passer godt på sine ting :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 31/08-10 22:49 
Man kan godt passe på ting uden at elske dem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 31/08-10 22:54 
:)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/09-10 00:04, rettet 01/09-10 00:04 
KTC>

Det gjorde vi også i Gamestop :=J
Hoid to colony C05 where the computer is...
KadaverKadaverSkrevet 01/09-10 07:34 
KTC>
Kadaver>
Hvis du lige har købt den, så skal den da ikke sendes til reparation. Du bytter den bare til en anden i butikken. Indenfor 30 dage fra du købte den, skal butikken bytte den. Derefter, skal den sendes til rep.
Hvor har du det fra?



En blanding af købeloven og word of mouth. Jeg er usikker på om det er 30 dage, 14 dage, 10 dage osv, men man har nogle dage til, som forbruger, at returnere en vare og få den ombyttet, hvis den går i stykker nærmest med det samme.

Overskrider man som forbruger den frist, så har butikken ret til at forsøge rep.

Hanky's Xbox 360 var defekt lige fra starten, med det samme den var pakket ud; Det burde udløse en fuld refundering fra butikken. Med Xbox'ens historie mht. failrate, så ville jeg bruge det argument i butikken, og så kræve pengene tilbage. På det grundlag, ville jeg simpelthen kræve handlen annulleret.
KTCKTCSkrevet 01/09-10 09:35 
Hvis det står i købeloven, bedes du skrive et link eller citere det her.
Som udgangspunkt mener jeg ikke har man ret til at returnere en vare, og heller ikke få den ombyttet, hvis den er købt i en fysisk butik. Det er mig bekendt kun hvis butikken tilbyder det som en service, og det kan man jo ikke bare gå ud fra, når Hanky ikke har skrevet hvor maskinen er købt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/09-10 10:14 
Jeg forstår ikke hvorfor der er nogen grund til at ordkløves om en sag som denne...
Der bør ikke være nogen tvivl om udfaldet!

Og ØV Hanky!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HankyHankySkrevet 01/09-10 12:27 
KTC>
Det er mig bekendt kun hvis butikken tilbyder det som en service, og det kan man jo ikke bare gå ud fra, når Hanky ikke har skrevet hvor maskinen er købt...

Hanky>
... Jeg kommer hjem fra GAME, små 2000 kr fattigere,
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 01/09-10 13:43 
Argh, du må have ændret det siden jeg skrev og så hacket Play:Right til at vise en anden dato. Eller sådan noget ;)

Du har 30 dages returret, men lad for guds skyld være med at få det oprettet som en RMA, da MS gerne vil håndtere det selv, og butikkerne derfor sjældent kan lokkes til at tage skidtet ind igen, med mindre man truer med bål og brand.

Bare sig at du gerne vil benytte returretten og køb så en maskine igen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PapandPapandSkrevet 01/09-10 18:46 
Der er ikke 30 dages returret i GAME. Der er en DOA politik, så hvis produktet er dødt indenfor 30 dage, så ombyttes det med det samme i butikken og man skal derfor ikke bekymre sig om RMA, Microsoft support eller andet bøvl.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HankyHankySkrevet 01/09-10 19:08 
De ville ikke lade mig få pengene tilbage, men fik derimod byttet den uden problemer. Overvejer nu bare at sælge skidtet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 01/09-10 19:15, rettet 01/09-10 19:17 
Papand>
Der er ikke 30 dages returret i GAME.
Nå, så burde nogen nok få det fjernet fra hjemmesiden, hvor der står "Hos GAME.dk giver vi dig helt op til 30 dages returret, ligesom i vores fysiske GAME butikker."

Hanky: Vi er mange, som er blevet pissed på MS, og jeg har da også været igennem min del af skodmaskiner. I sidste ende handler det bare om at finde en god maskine, for de findes altså. Jeg har alternativerne (PS3 og Wii), men jeg ville ikke sætte nogen af dem over min 360'er...

Bevismateriale 1
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/09-10 19:32, rettet 01/09-10 19:34 
Nej Hanky kom nu bare en sidste chance, for CAVE kom nu!
Hoid to colony C05 where the computer is...
PapandPapandSkrevet 01/09-10 20:00 
KTC>
Papand>
Der er ikke 30 dages returret i GAME.
Nå, så burde nogen nok få det fjernet fra hjemmesiden, hvor der står "Hos GAME.dk giver vi dig helt op til 30 dages returret, ligesom i vores fysiske GAME butikker."

Der er jo selvfølgelig returret såfremt varen har sin plombering intakt - hvilket jo ikke er tilfældet i Hankys sag. ;)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HeroldHeroldSkrevet 01/09-10 20:03 
Hvilket ifølge hjemmesiden gælder "spil, koder, film og programmer". :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PapandPapandSkrevet 01/09-10 20:08 
Tak for feedback, det er hermed sendt videre. :P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HankyHankySkrevet 02/09-10 11:07, rettet 02/09-10 11:08 
KTC>
Vi er mange, som er blevet pissed på MS, og jeg har da også været igennem min del af skodmaskiner. I sidste ende handler det bare om at finde en god maskine, for de findes altså. Jeg har alternativerne (PS3 og Wii), men jeg ville ikke sætte nogen af dem over min 360'er...

Du har nok ret ;P

Lad se, om denne maskine er god - femte gang er lykkens gang, eller sådan noget.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ViolatorViolatorSkrevet 07/01-11 21:54 
Så røg min maskine igen! Ved efterhånden ikke hvilket nummer, jeg er oppe på. Interessant er det dog, at jeg som studerende med to små børn ikke har overbelastet dyret.. Tankevækkende...
silverstarsilverstarSkrevet 07/01-11 22:17, rettet 07/01-11 22:19 
Hvilken model var det? Xenon, Zephyr, Opus, Falcon, Jasper?

Er der ikke også kommet en der hedder Vejle, hvordan ser den egentlig ud, er det den helt nye revision af X360?

tjek model på strømstikkets udformning
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/01-11 12:51 
Vejle chippen er den nye slim version hvor CPU og GPU er "smeltet" sammen.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ViolatorViolatorSkrevet 21/02-11 08:31 
Har lige købt en ny Xbox 360 250 gb slim, og opdager til min skræk, at der er av-stik med!?! Kan man bruge sit gamle component kabel i den nye model?
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig