X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/05-09 16:07, rettet 06/05-09 16:18 
Nogen gange når jeg starter 360'eren op flasher de 3 røde lamper istedet for at den booter op. Hvis jeg slukker for den og venter lidt kan jeg godt starte op uden problemer men da den er begyndt at komme oftere tror jeg at der er noget der er ved at blive slidt op

*EDIT*

Correction. Nu får jeg RROD hver gang.
HeroldHeroldSkrevet 06/05-09 16:33 
I guess... you win? :D

Jeg ved ikke om jeg skal kondolere eller ønske tillykke, men... du får da skidtet fixet nu.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 06/05-09 17:11 
På nuværende tidspunkt dækker deres ekstra garanti RROD og E74-fejlen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/05-09 18:29 
Jeg har lidt mange udgifter i den hér måned så jeg er da glad for at jeg kan få fixet min 360'er gratis ihvertfald... Den er et par år gammel efterhånden. Købte den lige omkring dér hvor det første Gears of War udkom.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/05-09 15:20 
Så har jeg booket UPS til at hente den.
Hvis der er én smart ting ved 360'eren er det at man altid har kassen fra sidst den gik i stykker når den skal sendes til reperation.
HankyHankySkrevet 12/05-09 19:06, rettet 12/05-09 19:16 
Nu vil jeg ikke skræmme de folk der er ved at hive en japansk model Xbox 360 hjem til rare Danmark, men her en lille tilbagemelding fra en "øv" JAP360-køber ;(

Jeg var nede og hente min Xbox 360 på Posthuset idag, efter en betaling af noget toldgebyr m.v. Jeg får åbnet pakken, og kan se den har fået lidt tryk, men intet voldsomt, så jeg tænker ikke nærmere over det, indtil jeg løfter konsollen i mine hænder og jeg kan høre det rasler indefra. Det tegner ikke godt, men får den tilsluttet TV'et, tændt og trada - tre røde ringe der lyser :-(

Enten har den fejlet noget inden ham jeg handlede med sendte den, hvilket jeg ikke rigtig tror på - han virkede super sympatisk og flink under selve handlen. Mit bedste bud er, at den må være blevet kastet rundt med på sin vej herop, og da indpakningen ikke var super god, er der endnu mere grund til at tro dette.

Bør Microsoft DK tage imod den og yde den 3 årige garanti mod RROD? Jeg kunne desværre ikke nå at ringe til dem idag.

Nøj, hvor er jeg ked over det - og med Death Smiles købt endnu mere ked. Jeg kan ikke vente ;(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/05-09 19:28, rettet 12/05-09 19:29 
Du kan prøve at registrere den på deres hjemmeside (med det dér regnr der står bag på konsollen) og se om du kan få lov at indlevere den.

Support side hér
HankyHankySkrevet 12/05-09 19:33, rettet 12/05-09 19:33 
Jovist, men der er vel ingen garanti for, at jeg får en japansk maskine retur igen?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/05-09 20:02 
Nej men jeg tænkte man kunne "prøve vandende" for at se om den deres hjemmeside vil æde den ref kode fra en Japansk konsol og så smid dem en mail og hør om de har lyst til at reparere en Xbox du har købt i Japan uden at nævne at den er gået istykker under fragten.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/05-09 03:22 
Hvis MS giver RROD-garanti er det vel ligegyldigt hvor den er købt? Der er vel ikke importforbud af andre regioners maskiner... eller hvad?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/05-09 15:41 
Problemet er jo at man ofte får en anden maskine tilbage end den man sender ind til dem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 13/05-09 15:48 
En virkende PAL maskine er vel bedre end en RROD japansk?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 13/05-09 16:08 
Korrekt - de vil gerne tage den ind, men kunne ikke garantere en JAP-maskine, hvis nogle af delene skulle skiftes.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JesperJesperSkrevet 15/05-09 06:46 
Darkbeat>
...Hvis der er én smart ting ved 360'eren er det at man altid har kassen fra sidst den gik i stykker når den skal sendes til reperation...

Haha - det er sku humor!
JesperJesperSkrevet 15/05-09 06:47 
Hanky>
Korrekt - de vil gerne tage den ind, men kunne ikke garantere en JAP-maskine, hvis nogle af delene skulle skiftes.

Det er da egentlig mærkeligt. Hvis jeg havde en totalskadet bil, som jeg indleverede til værkstedet, så ville jeg da forvente at få en præcist magen til tilbage. Jeg ville sku glo lidt, hvis jeg fik en hvor rattet f.eks. sad i den forkerte side!
HankyHankySkrevet 15/05-09 07:21 
Den sammenligning holder jo ikke, om end jeg godt kan se, hvad du mener.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 15/05-09 07:26 
Jesper>
Det er da egentlig mærkeligt. Hvis jeg havde en totalskadet bil, som jeg indleverede til værkstedet, så ville jeg da forvente at få en præcist magen til tilbage. Jeg ville sku glo lidt, hvis jeg fik en hvor rattet f.eks. sad i den forkerte side!

Hvis du har købt en model, der kun føres i værksteder på den anden side af kloden, så er det jo forståeligt nok. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 15/05-09 08:16, rettet 15/05-09 08:16 
Syntes det er flot at de overhovedet tager import maskiner ind til reperation. Jeg havde troede de ville afvise det :)
JAAJAASkrevet 15/05-09 18:22, rettet 15/05-09 18:22 
Helt enig. Jeg tror ikke, man kunne nævne ret mange andre firmaer i landet, der ville tage imod et udenlandsk købt stykke hardware (internationale garantier på kameraer o.lign. fraset). Meget flot service.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/05-09 18:26 
Apopos tror jeg at min 360'er skulle være kommet hjem idag men jeg mistænker UPS manden for at have været her imens jeg var nede med skrald :(
enfenenfenSkrevet 15/05-09 18:45 
Hvor lang tid bruger du på at gå ned med skrald ? :)

Jeg fik min reparerede 360 tilbage, mens jeg var på ferie (blev afleveret hos svigermor). De forsøger vist tre gange, så vidt jeg lige husker.
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/05-09 20:15 
Arh jeg gik rundt om blokken fordi jeg lige skulle bestille vasketid også og så så jeg en UPS bil køre forbi da jeg kom op til et hjørne.... Meen det kan også være at den ikke er nået til mig endnu. De nossede lidt i det fra Microsoft og sendte mig 2 "Xboxen er modtaget" beskeder med nogen dages mellemrum istedet for en bekræftelse på at de sendte den tilbage.
enfenenfenSkrevet 16/05-09 01:30 
Det har jeg også prøvet - næsten det samme.

Jeg fik først en mail på, at Microsoft havde modtaget min konsol, og et par dage senere fik jeg så en ny, hvor der stod, at de havde registreret, at min konsol var defekt, men at de stadig ikke havde modtaget den. Go figure :)
What is the Matrix?
HNHNSkrevet 20/06-09 19:35, rettet 20/06-09 20:25 
Så fik min launch maskine sku 3 røde )-:

Heldigvis ku jeg lave den igen (-:
KTCKTCSkrevet 20/06-09 20:00 
Hvad betyder det sidste du skrev, og uddyb gerne, hvis det betyder det jeg tror det gør.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HNHNSkrevet 20/06-09 20:25 
Har skifte de krydser der holder køleren på plads. Så der sidder skruer istedet. Så har jeg puttet kølepasta og nogle kølepuder på. Det virker ganske godt.
KTCKTCSkrevet 20/06-09 21:07 
Ok, skriv endelig hvis det alligevel ikke holder i længden, okay?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HNHNSkrevet 20/06-09 21:16 
Skal jeg nok.

En af mine venner har gjort det en del gange med gode resultater.
HeroldHeroldSkrevet 20/06-09 22:58 
Man kan også købe sådan et kit, der indeholder alt man skal bruge for at redde en maskine fra RROD. Kan ikke lige huske hvor jeg så det...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 21/06-09 20:04, rettet 21/06-09 21:10 
Er det ikke bare en helt ny 360 konsol, du tænker på?
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 21/06-09 20:58 
Nix :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BazeBazeSkrevet 21/06-09 21:38 
X-clamp?
NaieraNaieraSkrevet 29/06-09 18:55 
Jeg fik lige en ærgerlig overraskelse da jeg skulle spille NBA 2K9 på min 2½ år gamle 360'er tidligere i aftes; kort inde i to forskellige kampe frøs den med et. Der var ingenting at gøre, andet end at slukke maskinen. Dette har den aldrig gjort før. Kan jeg gå ud fra at den er stærkt på vej mod RROD?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 29/06-09 20:02 
Hmmm, jeg ville i første omgang tilskrive det det ekstremt varme vejr...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 29/06-09 20:42 
Dét synes jeg den gjorde det lidt for konsekvent til. Den kørte også fint i lang tid i lørdags, hvor det var mindst ligeså varmt her på værelset.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 29/06-09 21:48 
Hmmm, tja så kunne det godt lyde som om den er på vej ned };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 03/08-09 12:36 
Hvordan slipper man for at hoste op med €87, når man prøver at bestille en reparation af sin RROD'ede 360'er?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/08-09 12:54 
Er det ikke gratis at få fixet sin 360 når den RROD'er?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 03/08-09 12:56 
Det kommer vel an på om det falder inden for den udvidede garanti?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 03/08-09 12:59 
Naiera>
Hvordan slipper man for at hoste op med €87, når man prøver at bestille en reparation af sin RROD'ede 360'er?

Ved at bestille det på en registreret box der under 3år gammel?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
enfenenfenSkrevet 23/08-09 15:14 
Gameinformer har lavet en undersøgelse Over There, og den viser, at over 50 % af alle 360 konsoller går i stykker.

Jeg troede ikke tallet var så højt, men igen så skal jeg bare kigge på min egen situation. Jeg har haft 5 360 konsoller, og 4 af dem, har været i stykker :)

Jeg vil til dels give undersøgelsen ret i, at servicen ikke er på sit bedste. Mine første to konsoller, der gik i stykker, blev repareret (fik en ny konsol) på henholdsvis en uge og lidt over. Efterfølgende er der så gået noget tid, inden den næste er gået i stykker. Og de to sidste har været længere undervejs.

Personerne i undersøgelsen vælger dog stadig ikke at holde sig fra 360 konsollen, og det kan nok skyldes spiludvalget.

Hver anden 360 konsol dør
What is the Matrix?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/08-09 15:21 
Det lyder helt vanvittigt. Min har da holdt i snart 2 år, men okay jeg tror også max jeg har brugt den 100 timer sammenlagt :P
HeroldHeroldSkrevet 23/08-09 15:25 
Jeg overvejede at poste den samme undersøgelse, men jeg synes ikke der var klare informationer om hvordan denne survey var foregået.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 23/08-09 15:54, rettet 23/08-09 15:55 
Det fremgår muligvis ikke 100 %, hvordan den undersøgelse er lavet, udover at de har spurgt 5.000 mennesker. Men jeg tvivler faktisk ikke på tallene, da fejlprocenten på konsollerne hos mig selv, er langt højere.
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 23/08-09 16:41 
Men det er jo ikke nogen reel indikation - med mindre du også havde troede på dem, hvis de var 80 :D Tallet kan jo reelt være langt højere, men også lavere, alt efter hvordan og hvem de har spurgt. Ikke at jeg synes 50% lyder urealistisk.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 23/08-09 16:53 
Jeg vil sige, at jeg heller ikke havde tvivlet, hvis tallet havde været 65 %. For der er godt nok mange herinde, og på andre sites, hvor deres 360 konsol har været i stykker minimum 1. gang.
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 23/08-09 17:24 
Ja, men omvendt så vil folk, der ikke har haft problemer sandsynligvis ikke fremtræde i den type statistik, da folk som regel brokker sig mere end de gør det modsatte. Det er derfor jeg godt kunne tænke mig grundlaget for tallene, før jeg tager dem for gode varer :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/08-09 17:46, rettet 23/08-09 17:48 
Hvorfor vil de ikke det? Hvis de har spurgt 5000 tilfældige xbox ejere hvor vidt de har haft fejl på deres 360'er, så er den vel ikke længere? 5000 er nok til lave en måling med meget lille fejlmargin.

De må være tilfældige ejere og ikke folk som der har brokket sig eller klaget de har spurgt for så ville den nok vise 100% istedet.

Derudover er tallet vel meget realistisk.
KTCKTCSkrevet 23/08-09 17:52 
Ja, som jeg før har nævnt, har jeg også været igennem en del Xbox 360'ere. Nu sidder jeg så med en "Jasper", og den er jeg overbevist om fungerer i mange år.
Undersøgelsen kommer på et lidt dårligt tidspunkt, for som jeg ser det, behøver man ikke bekymre sig over at købe en Xbox 360 i dag, med mindre man bevæger sig ud på det brugte marked.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dchangdchangSkrevet 23/08-09 18:27 
enfen>
Jeg vil sige, at jeg heller ikke havde tvivlet, hvis tallet havde været 65 %. For der er godt nok mange herinde, og på andre sites, hvor deres 360 konsol har været i stykker minimum 1. gang.

Og der er vel ligeså mange der ikke har haft problemer, min launch-maskine kører upåklageligt og min anden maskine som jeg har haft i lidt over et år har der heller ikke været noget med.

Som Herold siger så er folk uden problemer nok ikke så tilbøjelige til at brokke sig, se fx hvordan man nemt kan hænges ud på trustpilot. Igen man ved ikke hvem og hvordan de har spurgt, så den er lidt tricky. Men jeg syntes at tallet lyder meget højt. Who cares, stadig den bedste maskine uanset hvad. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig