X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
KLTKLTSkrevet 27/06-07 21:14 
Ja det er jo under alt kritik, men det er jo kun forventeligt når man tænker på at Microsoft i den grad rushede Xbox 360 på markedet for at få fordelen med at være de første osv.
Det eneste bare lidt positive ved det hele er, at Microsoft jo tilsyneladende har oppet sig rent supportmæssigt så det er blevet bedre med hensyn til at indlevere og modtage sine fixede konsoller.
9/11 Was An Inside Job
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/06-07 21:17 
Har de? Jeg synes stadig jeg hører mange skræk historier om folk der har haft deres maskine til rep i månedsvis før de fik den retur.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KLTKLTSkrevet 27/06-07 21:22 
Ja de historier hører man stadig, men synes bare den generelle stemning er gået mod at langt de fleste oplever hurtigere behandlingstider.
Samtidig har vi jo også hørt historier fra andre her inde på Playright, som har oplevet at den danske Xbox 360 kundesupport er blevet langt bedre så samlet synes jeg bare man fornemmer det går frem med det hele.

Og det er jo også kun klart hvis Microsoft forsøger at oppe sig, alt andet ville være meget dumt da de potentielt kunne tabe mange flere kunder på alle de problemer der er.
9/11 Was An Inside Job
RooneyRooneySkrevet 29/06-07 17:05 
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=78690

Before it put a stop to the repair service, Micromart says it was seeing around 30 consoles a week over a period of several months.

"We were seeing about 30 a week before we pulled the plug on the service," said Jeff Croft of Micromart.
Advertisement

"We saw it over a period of several months and it was just getting worse. It began towards the end of last year. Once the twelve month warranty finished then we started to see more and more machines being sent in to be looked at.

Min kammerats 360'er bliver sendt til ham fra Tyskland på mandag - ifølge Bog & Idé - og den har været 7 uger undervejs. Han ved stadig ikke om han får sin launch maskine fra 2005 retur - i repareret stand - eller om de ombytter den til en ny.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/06-07 20:03 
Uha - Den er gal når folk der aldrig har rørt en konsol før spørger om Xbox360 "Ikke nok er den konsol der går i stykker".

Nu må de sgu tage sig sammen...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RooneyRooneySkrevet 08/07-07 17:21 
Efter næsten to måneder, har min kammerat nu fået sin 360'er tilbage fra Microsoft.

Det er vel at mærke sin gamle launch maskine fra 2005 han har fået retur, med en note om at man har skiftet motherboard i maskinen.

Ufatteligt at de kan få sig selv til at returnere det gamle lort, og så efter snart TO måneder. Utroligt at de ikke bare ombytter den på stedet, dernede i deres chop shop i Weisenstadt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-07 21:27 
De har ret til at reparere maskinen. Din ven har intet krav på at få en ny maskine, med mindre den anden ikke kan laves, og inden for et vist tidsrum (som to måneder vidst ikke engang overskrider).
Spiller nu: Phantasy Star IV
RooneyRooneySkrevet 08/07-07 21:31 
Den bliver skam ombyttet helt pr. automatik, hvis den bryder sammen igen. Kan den ikke repareres tredje gang den knækker, så giver butikken en ny.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Jack_DJack_DSkrevet 13/07-07 13:16, rettet 13/07-07 13:19 
Ved ikke om dette har været fremme før, men det er ikke ligefrem en nyhed der hjælper MS med at få gang i salget, men så er det jo godt der er en håndfuld spændende titler på vej.

MS indrømmer at alle Xbox360 har en defekt
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 13/07-07 13:25 
Av... men en recall ville også være selvmord.
Bede-xBede-xSkrevet 13/07-07 15:23, rettet 13/07-07 15:33 
Er det ikke noget de finder på? Der var i hvertfald en historie om det for nyligt. Men den var ikke sand. Er det her ikke bare en kopi af den historie?

MS har da hele tiden(siden garantiudmeldingen) holdt på, at der er en fejl, men at det ikke er alle maskiner. Når jeg kigger på diverse MS sites, kan jeg ikke finde noget om en udmelding.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KLTKLTSkrevet 13/07-07 16:56 
Jeg vil nu også lige slå koldt vand i blodet og vente på noget officielt fra Microsoft selv.
9/11 Was An Inside Job
BeanoBeanoSkrevet 13/07-07 17:44, rettet 13/07-07 17:48 
Bede-x>
MS har da hele tiden(siden garantiudmeldingen) holdt på, at der er en fejl, men at det ikke er alle maskiner.

Er ikke sikker, men opstår fejlen ikke fordi at der under fabrikationen bevidst er sparet noget lim væk som gør at nogle kredse løsner over tid ved temperator skift?
Hvis dette er korrekt, så det vel en generelt designfejl af maskinen og ikke en fabrikations fejl ved nogle enheder.

Det kan MS selvfølgeligt godt spinne til at det kun er i nogle maskiner problemet er da det ikke er alle maskiner vil fejle. Men potentielt må det være alle.

Tror dog ikke vi vil se noget officielt om det fra MS - eneste grund til at har annonceret noget for nyligt er for at indæmme den stigende negative PR og at de havde budgetering på 1+ milliard dollars som man skulle forklare anvendelsen af overfor aktionærer.
Bede-xBede-xSkrevet 14/07-07 01:14 
Beano>
Det kan MS selvfølgeligt godt spinne til at det kun er i nogle maskiner problemet er da det ikke er alle maskiner vil vil fejle. Men potentielt må det være alle.

Jeg anfægter skam ikke, at det kan være tilfældet. Kun at MS skulle have indrømmet det(direkte), som det blev fremlagt. Det ville slet ikke ligne MS PR maskine, at skifte udmelding kun få dage efter deres sidste standpunkt(garantiudmeldingen). Det er de oftest alt for kompetente til at gøre.

Med mindre vi hører noget fra de store sider, tror jeg bare, at det er en kopi af den forkerte historie fra forleden. Og det er HELT sikkert, at vi vil høre mere, hvis MS har indrømmet noget direkte.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/07-07 02:04 
Alle Xbox 360 har fejl? - jeps, nemlig designet for afledning af varme. Prøv at se her:
http://rbjtech.bulldoghome.com/pages/rbjtech_bulldoghome_com/Xbox360.htm

Min kolega havde præcis samme problem (frys efter kort tid i PGR3), han tape'de dog ikke det hele til, men tog GPU-køleren af, rensede og smurte frisk kølepasta på. Stærk varme kan nemlig godt ødelægge kølepasta. Det løste problemet.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SlothSlothSkrevet 14/07-07 02:24 
Check lige denne her:

http://www.fastsilicon.com/latest-news/microsoft-admits-all-xbox360s-are-defective.html?Itemid=60

Microsoft har indroemmet overfor nogle investore, at ALLE 11,6 millioner 360'ere er defekte, men de vil ikke lave et global recall.
Kiss me, would you kindly?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/07-07 02:30 
Hvis du scroll'er et par indlæg tilbage, vil du se at Jack_D har linket til samme side.... - deraf hele diskusssionen ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/07-07 02:37 
Hahaha, fandt denne her: fix din døde 360'er med et par håndklæder! : http://thexboxdomain.net/2007/01/15/the-towel-trick-fixes-360s/
Skørt, men tilsyneladende virker det.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Bede-xBede-xSkrevet 14/07-07 12:49, rettet 14/07-07 12:53 
Sloth>
http://www.fastsilicon.com/latest-news/microsoft-admits-all-xbox360s-are-defective.html?Itemid=60

Microsoft har indroemmet overfor nogle investore, at ALLE 11,6 millioner 360'ere er defekte

Det er så samme forkerte historie(CRN), som er kilden...

IGEN: Hvis MS har indrømmet noget, så kommer det op på ALLE de store sider og vi kommer til at se mængder af interviews med dem. Det er muligt, at vi ser det om et par dage. Men indtil det sker, har de altså ikke indrømmet noget endnu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SlothSlothSkrevet 15/07-07 17:26 
Jeps.

Hvad der undrer mig er, at der ikke er kommet noget officielt dementi fra Microsoft (ihvertfald ikke noget jeg har set).
Kiss me, would you kindly?
BeanoBeanoSkrevet 15/07-07 19:46 
Om dette er relateret til ovenstående problemer er usikkert, men EB Games i Australien laver åbenbart en toal tilbagekaldelse af alle Premium maskiner solgt i deres butikker.

"EB Games Australia Issues Total 360 Recall"
enfenenfenSkrevet 15/07-07 20:23, rettet 15/07-07 20:25 
Der står - hvis man læser det hele - at det måske skyldes en fejlsending af harddiske. Derfor tilbagekaldes Core versionerne ikke.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 15/07-07 20:45, rettet 15/07-07 21:45 
Ja, også derfor jeg tydeligt skrev "usikkert" (hvis man gad læse det hele jeg skrev ;) ).

EB Games har ikke oplyst en årsag, så defekte HDD'er som grunden er Kotaku's antagelse da det kun er Premium der tilbagekaldes.

Det er dog ikke solgte enheder til tilbagekaldes, kun deres lager.
Bede-xBede-xSkrevet 16/07-07 00:47, rettet 16/07-07 00:51 
Sloth>
Hvad der undrer mig er, at der ikke er kommet noget officielt dementi fra Microsoft (ihvertfald ikke noget jeg har set).

Det er der jo ikke behov for, med mindre historien spreder sig. Igen: Hvis de har indrømmet noget, kommer det op på alle de store sider med mængder af interviews. Det finder vi jo ud af om et par dage.

De E3 interviews de har givet i løbet af den sidste uge, har dog ikke tydet på, at de har indrømmet noget. Der har de holdt fast ved de udmeldelser, de kom med omkring garantien: At der var en højere fejlrate, end de var tilfredse med, men at de ikke vil tale om, hvor høj fejlraten har været.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 16/07-07 07:41 
Moore udtaler sig om tilbagekaldelse vs. garantiudvidelse. En indirekte indrømmelse af at det er alle konsoller der har problemet.

"Peter Moore on Recall Versus Warrenty"
Jack_DJack_DSkrevet 16/07-07 07:56 
Yup, lyder også som om det er alle konsoller som er berørt, dette kan jo også ses i lyset af hvor mange penge der er afsat til at løse problemet.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 16/07-07 08:26 
Er der egentligt kommet halv- eller hel-officiel info ud om Elite modellen har fået fixet problemet?

Har en kammerat som er interesseret i at investere i en 360 Elite men gider ikke hvis der på forhånd er udsigt til problemer.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/07-07 09:55 
Det finder vi nok ud af et par timer efter Elite-launch. Der er helt 100% sikkert nogle fanboys, der skiller maskinen ad, og poster billeder af indmaden. Kombineret med de blæser-billeder man kan finde rundt om skulle det være en smal sag at se hvilke forskelle (if any) MS har implementeret.

Men måske bliver det svært at få fan-info om den dersens lim-klat, som måske krakelerer. Den sidder så vidt jeg husker ikke synligt.
BeanoBeanoSkrevet 16/07-07 09:58 
Troede Elite var ude i USA?
Bede-xBede-xSkrevet 16/07-07 10:28, rettet 16/07-07 10:33 
Beano>
En indirekte indrømmelse af at det er alle konsoller der har problemet.

Nej. I det klip siger han direkte, at størstedelen af folk ikke har noget problem. Altså at størstedelen af maskiner ikke er berørt. Det er den officielle udmelding fra Microsoft. Derfor kan den selvfølgelig godt være forkert.

Så MS har altså ikke indrømmet noget(direkte). Endnu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 16/07-07 10:32 
Bede-x>
Så MS har altså ikke indrømmet noget(direkte). Endnu.

Deraf "indirekte".
Bede-xBede-xSkrevet 16/07-07 10:34, rettet 16/07-07 10:36 
Det hører jeg ingen steder. Jeg hører den officielle MS PR speak, som de har lagt sig fast på siden garantiudmeldingen. Med mindre du selvfølgelig mener, at det er garantiudmeldingen i sig selv, som er den indirekte indrømmelse af for høj en fejlprocent. Hvilket den jo er, men det jo ikke nogen nyhed, som behøver filmklip. Det ved vi jo.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 16/07-07 10:41, rettet 16/07-07 10:41 
Nu er der jo ingen grund til at spille naiv ;)

Hvis det var en fejl som kun var i nogle maskiner ville han selvfølgeligt sige det som svar på spørgsmålet, istedet for at tale om et problem som kun berører nogle ejere og derfor mere fornuftigt med en udvidelse af garantien fremfor en tilbagekaldelse.

Selvfølgeligt vil han ikke direkte sige at alle maskiner er defekte - vil jo være en "PR fejl". Manden er jo ikke dum.
Bede-xBede-xSkrevet 16/07-07 10:46, rettet 16/07-07 10:48 
Beano>
Hvis det var en fejl som kun var i nogle maskiner ville han selvfølgeligt sige det som svar på spørgsmålet

Jamen, for søren Beano, det har de jo gjort hele tiden. Det er en del af deres PR strategi. De snakker IKKE om fejlprocenter. Moore gør ikke noget i det klip anderledes, end han har gjort i samtlige interviews siden garantiudmeldingen. Ingen af MS folkene har villet udtale sig om, hvor høj fejlprocenten er. Hverken i det filmklip her med Peter Moore eller andre steder.

Derfor er dette filmklip bare det samme, som ALLE de andre interviews, vi har set. Der bliver ikke indrømmet hverken mere eller mindre end andre steder. Interviews af den stil har vi set masser af i de dage efter udmeldingen. Med ligeså mange/få indrømmelser.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 16/07-07 10:55, rettet 16/07-07 10:57 
Jammen Bede da ;)

Påstår skam ikke at han siger andet end den officielle PR linie, men han spørges direkte til grunden og hvis det var en isoleret fejl ville det være nemmere og mere fordelagtig for MS bare at sige at det var en fejl isoleret til nogle maskiner - det gør han ikke. Så derfor jeg skrev en "indirekte" indrømmelse.
Men nej - de har ikke indrømmet noget direkte hvilket vil overraske mig hvis de gør. Er sikker på de træder meget varsomt (mere end normalt) for at undgå sagsanlæg imf. defekte maskiner.
Bede-xBede-xSkrevet 16/07-07 11:04, rettet 16/07-07 11:05 
Beano>
Påstår skam ikke at han siger andet end den officielle PR linie

Så er vi nok enige :)

, men han spørges direkte til grunden og hvis det var en isoleret fejl ville det være nemmere og mere fordelagtig for MS bare at sige at det var en fejl isoleret til nogle maskiner - det gør han ikke. Så derfor jeg skrev en "indirekte" indrømmelse

Men det spørgsmål som Moore får her, har vi jo set ham få i utallige interviews på det seneste og hver gang svarer han med MS standardiserede PR speak. De snakker ikke om fejlprocenter. Så der er ikke større indrømmelser her end i alle de andre interviews. Han siger det samme("størstedelen af folk har ikke noget problem, men hvis de får et, tager vi os af dem").

Men nej - de har ikke indrømmet noget direkte hvilket vil overraske mig hvis de gør.

Det ville særligt overraske mig, hvis de gør det så hurtigt efter den oprindelige udmelding. I modsætning til Sony synes jeg, at de er ret gode til at holde den samme linie. Man får ofte det samme svar på det samme spørgsmål hos MS. Og det plejer at være ensartet over hele linien.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 16/07-07 11:17 
Bede-x>
Så der er ikke større indrømmelser her end i alle de andre interviews. Han siger det samme("størstedelen af folk har ikke noget problem, men hvis de får et, tager vi os af dem").

Memli - igen mere det han ikke siger som er interessant... samt kropssproget. Som Kotaku skriver "I don't think he liked the question." :)


Bede-x>
I modsætning til Sony synes jeg, at de er ret gode til at holde den samme linie.

Ja, måske skulle Sony's PR folk på kursus hos MS ;)

Interessant nok når man så Sony's E3 event - deres lidt kluntede og indøvede men løse og selvironiske stil. Langt fra så arrogante og stive som man ellers plejer at se.
Så lidt er der vist sket i deres PR "afdeling" :)
RooneyRooneySkrevet 16/07-07 11:18 
Defekte Elite modeller?

http://www.youtube.com/watch?v=kd6OAW8Smno&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=sddxz4U__zg&mode=related&search=

Spændende lyd fra DVD drevet ihvertfald.

Og ham her har en masse sjov med disc skuffen:

http://www.youtube.com/watch?v=oCvUY1GFXPE

Og til sidst - en helt normal ring of death

http://www.youtube.com/watch?v=nOkPsyoYMrI&mode=related&search=
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 16/07-07 11:23, rettet 16/07-07 11:59 
Beano>
Som Kotaku skriver "I don't think he liked the question." :)

http://www.engadget.com/2007/07/13/engadget-and-joystiq-interview-peter-moore-head-of-xbox/

Så prøv at læse det her interview. Bemærk hvordan og hvornår Moores PR rep bryder ind ;)

Ja, måske skulle Sony's PR folk på kursus hos MS ;)

Engang i mellem har det i hvertfald virket som om, de er tre afdelinger, som arbejder uafhængigt af hinanden.

Så lidt er der vist sket i deres PR "afdeling" :)

Ja, de er blødt lidt op. Det undrer mig bare, at de tog dem så langt tid, at ændre "arrogance"-strategien, som det gjorde. Men de er på vej i den rigtige retning. De er mere ydmyge nu. Mere nede på jorden. Det tror jeg bedre, forbrugeren kan forstå.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CronossCronossSkrevet 18/07-07 11:14 
Så røg min launch-maskine, hvilket vel også var ventet. Den har været sær i et års tid.
MS-support var dog meget flinke og hurtige, og selvom det måske var et problem med harddisken, tog de den alligevel ind til reperation for de 3 røde ringe, som jeg har fået en del gange på det sidste. Samtidig sender de mig en ny harddisk, så jeg selv kan se hvilken der virker bedst.

God service, men det var vel også det mindste man kunne forvente. Så længe jeg har den inden Bioshock er jeg glad, men jeg satser dog ikke for meget på det... Godt man lige har fået ny, lækker PC ;-)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/07-07 11:34 
Så fik jeg endelig min maskine tilbage fra reperation, efter blot 11 UGER!!! (ARGH!) Faktisk er det slet ikke min egen konsol jeg har fået tilbage, men en helt ny maskine - derfor kan det undre mig at forløbet har taget så lang tid. Det er selvfølgelig fuldstændig uacceptabelt, og det ved MS godt, hvilket har udmøntet sig i en gratis trådløs controller og en måneds gratis Xbox Live Guld - en ringe trøst IMO.

På den positive side, er det rart at kunne følge hvordan det går med ens konsol, og få Support-Vibeke, der vist sidder mutters alene på den danske Xbox 360 support-linje, til at skubbe til fabrikken, med hensyn til at få fingeren ud.

Alt i alt er jeg skuffet over den service de har ydet mig, men på den anden side er jeg klar over at det kunne være gået meget værre.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 26/07-07 12:05 
Så prøv at vente på en fungerende konsol i over 3 måneder, for at få en anden konsol tilbage med et endnu mere støjende drev, på trods af at man specifikt har bedt om en konsol med samme mærke drev som den man sendte til reparation.
Når man så tilføjer, at alle mine købte Live Arcade spil har reduceret brugbarhed nu, da jeg har fået en ny konsol, så er jeg ved at miste min tålmodighed.

Og min kompensation: Ikke en skid indtil videre!

Der er købestop med hensyn til Xbox Live Marketplace, indtil de finder en fornuftig kompensation...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
tastasSkrevet 26/07-07 12:42 
Jo mere jeg læser i den her tråd jo mere heldig føler jeg mig over at have haft en fungerende maskine siden Launch som der never-ever har været problemer med.

Utroligt, men sandt! ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/07-07 13:12, rettet 26/07-07 13:14 
KTC: Din oplevelse af tydligere dårligere end min, så jeg burde jo nok føle mig heldig, men gør det nu ikke :)

Jeg ved ikke hvordan du har kommunikeret med support afdelingen, men jeg blev tilbudt en trådløs controller efter tre uger, da jeg ringede derind for anden gang, for at høre hvordan det gik med konsollen. De kan selvfølgelig have ændret politik siden du sendte din ind, men jeg skulle ikke nævne noget for at få kompensationen.

Tas: Heldige asen :) Men bare vent, jeg sad også med en launch maskine der aldrig havde beklaget sig, indtil for 11 uger siden.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
IqonIqonSkrevet 26/07-07 14:40 
Jeg har oplevet det samme som KTC: Fik min ikke-fungerende konsol byttet til en maskine, der larmede som et jetfly, som jeg måtte kæmpe med at få ombyttet. Der gik mere end tre måneder, før jeg havde en fungerende maskine. Fik heller aldrig nogen kompensation.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KTCKTCSkrevet 26/07-07 19:57 
Jeg har så haft ringet til dem 7 gange nu, og jeg er endnu ikke blevet tilbudt kompensation...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 26/07-07 21:36, rettet 26/07-07 21:36 
Har du haft ringet til dem for nyligt? Alle jeg snakker med siger, at det er ret nemt at få kompensation. Nu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 26/07-07 21:47, rettet 26/07-07 22:25 
I går... Jeg snakkede med en kvinde ved navn Olga, som havde en ret kraftig russisk accent. Hun ville sende sagen videre og jeg skulle blive kontaktet inden for 3 arbejdsdage. Så hvis jeg ikke har hørt fra dem mandag, så skruer jeg bissen på.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 26/07-07 21:49, rettet 26/07-07 21:49 
Det skal du også gøre. Efter sigende gør det kompensationen endnu bedre ;)

Samtidigt har de jo også fortjent det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
lightyear dklightyear dkSkrevet 26/07-07 22:08 
KTC>
I går... Jeg snakkede med en kvinde ved navn Olga, som havde en ret kraftig russisk accent. Hun ville sende sagen videre og jeg skulle blive kontaktet inden for 3 arbejdsdage. Så hvis jeg ikke har hørt fra den mandag, så skruer jeg bissen på.

Sjovt hende har jeg snakket et par gange.
are you CHICKEN?
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig