X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/03-07 23:51 
Min er Core.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 06/03-07 11:01 
Greaseball>
Rooney, hvadtmener du med frankenstein model, af de er sat sammen af div. døde maskiner eller hva'? :)

Ja, præcist. Jeg stoler ikke på at man får en fabriksny maskine, når man sender den defekte afsted til supporten. Har læst om folk der har fået deres gamle retur, og så er der bare skiftet DVD drev i den osv. Hvis man vil ha' en ny maskine, så må man i butikken.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/03-07 11:09 
Jeg har sat et lille mærke i bunde af min, så nu venter jeg spændt på, om det rent faktisk er en ny maskine, jeg får.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
McBrainMcBrainSkrevet 06/03-07 11:15 
Rooney>
Ja, præcist. Jeg stoler ikke på at man får en fabriksny maskine, når man sender den defekte afsted til supporten. Har læst om folk der har fået deres gamle retur, og så er der bare skiftet DVD drev i den osv. Hvis man vil ha' en ny maskine, så må man i butikken.


Det handler vel heller ikke om at få en ny maskine, det handler vel om at få en der virker?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
RooneyRooneySkrevet 06/03-07 11:35 
Hvis jeg har givet x antal kroner for noget, så forventer jeg at få noget nyt, indenfor min garantiperiode, hvis varen går i stykker.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 06/03-07 11:44 
Det kan godt være, men det er du ikke berettiget til :)
RooneyRooneySkrevet 06/03-07 11:53 
Efter ihvertfald 3 mislykkede reperationer, så er man berettiget til mange gode ting.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
McBrainMcBrainSkrevet 06/03-07 12:06 
at få afhjulpet fejlen inden fo rimelig tid eller pengene tilbage
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 06/03-07 12:09 
Rooney>
Efter ihvertfald 3 mislykkede reperationer, så er man berettiget til mange gode ting.


Nej nej nej nej Rooney. Du er ikke berettiget til så meget som du går/tror du er.

Der skal være tale om nøjagtig den samme fejl alle tre gange.

Og hvis de efter fejl nr. 1 eller 2 har ombyttet maskinen, starten man forfra med at "tælle".

Selvom du gerne vil give et indtryk af, at du kan "tryne" butikkerne, er det ikke korrekt i henhold til loven.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/03-07 12:38 
Hvor er det også bare nederen, at den lige vælger nu til at ånde ud, når nu Worms kommer i morgen :(
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 06/03-07 13:16 
Dr. Mogensen>
Selvom du gerne vil give et indtryk af, at du kan "tryne" butikkerne, er det ikke korrekt i henhold til loven.

Det handler ikke om at "tryne" butikken; Det handler om at kræve sin ret, når man ved man har ret.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 06/03-07 13:32 
Men du har ikke ret til at kræve ombytning, med mindre det er som Dr. Mogensen skriver.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ViolatorViolatorSkrevet 08/03-07 16:54 
Har lige fået "de tre røde".. Nå, men så er det vel kun et spørgsmål om tid før min maskine skal ombyttes for fjerde gang.. Stik den :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-07 16:58 
Jeg er allerede på min femte ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ViolatorViolatorSkrevet 08/03-07 17:05 
Konsolkongen > Pis, du vinder :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/03-07 00:22 
Konsolkongen>
Jeg er allerede på min femte ;)

WTF?! Seriøst? Det er jo sygt ;-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/03-07 00:24 
Hvordan står jeres maskiner? I et rack af en art? Lukket inde bag glasplader?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-07 00:34 
Min ligger ned. Jeg skulle mene at der er rigeligt med luft til alle sider.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ViolatorViolatorSkrevet 09/03-07 08:22 
Min ligger også ned, og har ligeledes masser af luft fra alle sider...
SumezSumezSkrevet 09/03-07 09:56, rettet 09/03-07 09:57 
Min står op, mellem en hyldekant og en række DVD'er, og har derfor kun luft ovenfra, forfra og bagfra. Jeg har ikke lyst til at den skal optage mere plads end det, den er stor nok i forvejen.
Hvor meget vil i tro er nødvendigt i et tempereret land som Danmark?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 09/03-07 10:08 
Born2Play>
Hvordan står jeres maskiner? I et rack af en art? Lukket inde bag glasplader?

Min første 360 stod på et bord. Nr 2 står på gulvet.

Det er ikke placeringen, den er galt med. Så ville jeg have haft en del døde maskiner...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 09/03-07 10:31 
Xbox 360 suger og puster lidt mere luft end de gængse konsoller, så hvis du stiller den direkte på dit gulv(tæppe) så er det = en langsom død for maskinen.

Den står praktisk talt og leger støvsuger på den måde, og det er ikke sundt for den.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 09/03-07 10:46 
Min stod også fint ventileret liggende...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 09/03-07 10:48 
Det er et trægulv, den står på. Den står på højkant og bortset fra andre konsoller i området, så er der masser af plads omkring den :)

Jeg er sikker på, at det er hardwaren og ikke placeringen, den er gal med.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 09/03-07 10:56 
Prøv med den næste 360'er du får, at placere den nøjagtigt samme sted, og på samme måde, som de foregående. Det må kunne give et svar.

Selvfølgelig kan der også være sket det, at den konsol du har nu, er den samme som du sendte til rep første gang, som bare er fixet en smule - hvilket ville forklare hvorfor den allerede er på vej til at gå død igen.

Bedste løsning: Få dig en splinter ny 360'er :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 09/03-07 11:04 
Rooney>
Selvfølgelig kan der også være sket det, at den konsol du har nu, er den samme som du sendte til rep første gang, som bare er fixet en smule

Det er det helt sikkert ikke. Konsollerne har som ovenover nævnt også stået forskelligt - og forsvarligt - så det er Microsofts hardware, der er noget galt med.

Jeg gad godt vide fejlprocenten på 360'ere...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/03-07 11:19 
Mine to foregående 360'ere stod præcist samme sted på højkant. Det var på en reol med masser af luft til alle sider. Konsol nummer 2 var i øvrigt også splinterny, da jeg selv valgte en ombytter i Merlin. Det er helt klart maskinen, der har en mystisk defekt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 09/03-07 11:23, rettet 09/03-07 11:24 
Bede x >

Du har sikkert fået en af de famøse frankenstein maskiner, som figurerer i større eller mindre grad, i support regiet.

Men vi kan godt blive enige om, at hardwaren ihvertfald ikke er af samme kvalitet som Nintendo konsoller.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
ViolatorViolatorSkrevet 09/03-07 11:32, rettet 09/03-07 11:33 
Ja, for hold da op hvor er Nintendo maskiner også bare pålidelige.. Min Wii gik kold efter en enkelt dag!!

Jeg har ALDRIG oplevet problemer med mine konsoller før denne generation, og jeg har trods alt været med siden de glade 8-bit dage. Måske problemet ligger i at producenterne skal presse pis og lort ned i maskinerne, og at teknologien simpelthen ikke er klar til dette endnu!
ViolatorViolatorSkrevet 09/03-07 11:37 
For øvrigt tror jeg det er irrelevant om maskinen bliver ombyttet via supporten eller om man får en helt ny. Jeg har haft 2 spritnye maskiner, og begge er gået i stykker relativt hurtigt. Begge maskiner var fabrikeret i 2006, og var derfor ikke launch-maskiner, så derfor kan man også udelukke denne teori.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/03-07 23:30, rettet 13/03-07 23:30 
Så fik jeg denne besked en uge efter at have indleveret maskinen:

Meddelelse fra Servicecentret:
Apparat: MICROSOFT SPILLEKONSOL
Modelnr: XBOX360
Serienr:
Meddelelse: KONTAKT VENLIGST BUTIKKEN HVOR DERES APPARAT ER INDLEVERET DA DET AF GARANTIMÆSSIGE ÅRSAGER IKKE SKAL/KAN REPARERES.
MEDBRING KOPI AF DENNE MAIL + BON/POLICE
SAMT RESTERENDE TILBEHØR.
TILBEHØRET SKAL VIDERE TIL VÆRKSTEDET !!
Med venlig hilsen

Powermill Service Aps

We all know what that means... :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 13/03-07 23:42 
Får du egentligt en ny kvittering, hver gang du henter en ny maskine i butikken? Hvis du gør det, så har du jo praktisk talt livsvarig garanti på din Xbox 360, hvis butikken giver dig en ny kvittering med ny dato hver gang.

:-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/03-07 00:07 
Det gør de :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 14/03-07 00:27 
Det burde man vel egentligt osse få, nu jeg tænker over det, for man får jo en ny maskine med et nyt serie nr = Ny garantiperiode, selvfølgelig.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 14/03-07 08:22 
Kan alt det man har downloadet på sin harddisk iøvrigt bruges på en anden X360? Det er jo et problem, hvis man skal indlevere sin Wii.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 14/03-07 10:34 
Det er der ikke helt et ja/nej svar på.

Hvis du bruger harddisken på en anden 360er, vil du kun være i stand til at tilgå dine licenser (købte ting på Xbox Live Marketplace) når den onlineprofil tingene blev købt fra er logget ind på Xbox Live.
På den maskine licenserne er købt fra kan alle profiler på maskinen bruge dem i både offline og online tilstand.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/03-07 12:38 
Så gik det også galt for min Xbox. Ud af det blå får jeg nu the Ring of Death - vræææææl!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KTCKTCSkrevet 20/03-07 13:02 
Alle 4? Det plejer nemlig bare at være videokablet, som er faldet ud eller man har glemt at sætte til.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/03-07 13:56 
He, he. Hvor er det egentlig vildt! :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Jack_DJack_DSkrevet 20/03-07 14:25 
Damn der burde være nogen hos MS Q&A der sidder med røde ører.
Det er jo helt vildt så ringe kvalitet den konsol har, men den billige pris skal jo findes et sted, og man må sige her er vist et sted hvor de har sparet lidt for meget.

Er der egentlig ved om dette ikke tangere som den værste konsol omhovedet mht. kvalitet?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 20/03-07 14:26 
Jeg har ikke oplevet en så stor grad af ibrugtagen af reklamationsretten før, det er helt sikker :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/03-07 14:59 
Nej kun 3 - så det er vel hardware failure :-(
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SlothSlothSkrevet 20/03-07 15:11, rettet 20/03-07 15:14 
Grunden til, at 360'eren har så mange fejl er, at den er en avanceret maskine:

"BIZ: Why do so many Xbox 360s keep on breaking down? One of the GameDaily editors has gone through 4 replacements, I've gone through one, and we see many similar reports online. Is there a quality control problem?

SK: 360 is certainly a complex piece of consumer electronics, there's no question about that. It's not my area, so I can't speak to everything that goes into it, but definitely it's very, very complex, definitely more complex than the original Xbox. And so I think you're seeing issues at a rate reflects that particular aspect. What we have to do, and I can tell you this is an intense focus within the company, is to make sure we're rooting out the causes of all those issues so that we're not going to see those things in the future. Then for customers that are experiencing the problems—and those problems have existed—making sure that they have a really good customer service experience, that we're getting them replacements as quickly as possible and making that as painless as possible. It goes back to the B+ grade; I think that we have work to do there and it's widely understood and is being intensely focused on."

http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=15529&page=2

Edit:
"...Then for customers that are experiencing the problems—and those problems have existed-"...

Det ser ud til, at der ikke er flere problemer. Lyder skønt!
Kiss me, would you kindly?
Jack_DJack_DSkrevet 20/03-07 15:18, rettet 20/03-07 15:19 
In your dreams...

Jeg tør slet ikke tænke på hvor stor fejlraten så vil være når næste Xbox sendes på gaden ;)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 20/03-07 15:26 
dynamitedavo>
Nej kun 3 - så det er vel hardware failure :-(

Prøv at pille harddisken af, og tænd maskinen. Det virkede for mig :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/03-07 16:33 
Herold>
dynamitedavo>
Nej kun 3 - så det er vel hardware failure :-(

Prøv at pille harddisken af, og tænd maskinen. Det virkede for mig :)



Det hjalp desværre ikke her. Har prøvet at pille alle stik ud og sætte dem ordentligt i igen, så der er vel ikke mere jeg kan prøve. Den må være officially død...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
happyEDhappyEDSkrevet 01/04-07 01:13 
Står og skal til at købe 360, men når man læser denne her tråed igennem, bliver man helt ii tvivl.
Er der overhovedet nogen der ikke har skulle have den til Rep eller have den byttet.?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HankyHankySkrevet 01/04-07 01:48 
Jeg har 7-9-13 ikke haft problemer med min endnu :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
lightyear dklightyear dkSkrevet 01/04-07 08:32 
Har haft tre xboxe uden at nogen fejl, alle er blevet solgt til venner jeg stadigvæk ser, min launch xbox ligger i et rum der aldrig bliver gjort rent og støvet ligger i lag på xboxen, men den virker uden fejl.

Så lige præcis dette problem har jeg aldrig oplevet på første hånds viden, har altså mindst 12 venner der har en xbox 360 og har ikke hørt noget.
are you CHICKEN?
happyEDhappyEDSkrevet 01/04-07 13:26 
Godt at høre. Så vil jeg benytte marlins tilbud mandag
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig