X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 13/02-07 14:46, rettet 13/02-07 14:47 
Eller den samme repareret - ikke at jeg har hørt om nogen der har fået den samme igen - men det kunne ske. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PapandPapandSkrevet 13/02-07 19:04 
Rooney>
Selvfølgelig skal maskinen lige igennem de sædvanlige kanaler (Boston), men enden på det bliver, at jeg får en ny maskine med hjem; Det ligger fast.

Får de fleste ikke det da? :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RooneyRooneySkrevet 13/02-07 19:14 
Mange får bare den samme maskine retur, i en slags repareret tilstand.

Det ville da være at foretrække, at man fik en ny og fejlfri af slagsen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 13/02-07 21:37 
Ja, dét er der ingen tvivl om. Hvis bare arcade-skidtet så virkede optimalt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 14/02-07 17:52 
Sensationspræget medie, men alligevel lidt sjovt at se:

Xbox 360 i søgelyset hos forbrugerprogram
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GreaseballGreaseballSkrevet 14/02-07 21:08 
Så blev den hentet af UPS idag. Så skal der bare ventes... ja hvor lang tid tager det normalt?
SlothSlothSkrevet 15/02-07 00:09 
Rooney>
Mange får bare den samme maskine retur, i en slags repareret tilstand.

Det ville da være at foretrække, at man fik en ny og fejlfri af slagsen.



Men du får altid en ny?
Kiss me, would you kindly?
RooneyRooneySkrevet 15/02-07 02:33 
Spørger du om jeg personligt altid får en ny? Hvis min maskine skulle hænde at gå i stykker flere gange, så ville jeg sørge for at få en ny hver gang, ja.

Folk kan komme ud for at de får en frankenstein maskine, konstrueret ud fra virkende dele, fra ellers defekte maskiner; Det synes jeg ikke er så fedt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SlothSlothSkrevet 15/02-07 02:36 
Det jeg mener er, om det er noget du kan bestemme?

Efter garantiperiodens udløb kan du jo ikke forlange at få den ombyttet til en fabriksny model.
Kiss me, would you kindly?
RooneyRooneySkrevet 15/02-07 02:38 
Efter de 2 år er gået, kan man ikke forlange det store, nej.

Men så fixer MS den tilsyneladende stadig.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 15/02-07 09:18, rettet 15/02-07 09:23 
"Men så fixer MS den tilsyneladende stadig."

Gør de det? Hvor ved du det fra? Det er kun lidt over et år siden maskinen udkom.

Sloth>
Efter garantiperiodens udløb kan du jo ikke forlange at få den ombyttet til en fabriksny model.

Det kan man heller ikke i hele reklamationsperioden. Forretningen kan altid hævde at det er dyrere for dem at give dig en ny, istedet for at lade skidtet blive repareret.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 15/02-07 09:26, rettet 15/02-07 13:44 
Der skulle jo være en grund til, at den var billig og de fik den på markedet hurtigt.

BBC wacthdog om Xbox360 og de lidt for hyppige fejl
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
nerosnerosSkrevet 15/02-07 09:33 
Der er nogen som er uheldige og dem der ingen problemer har jeg hører til de sidste ;-)! Lad os se hvordan PS3 kommer til at kører den har jo haft nok problemer endda inden den overhovedet er blevet sparket ud af døren!
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 15/02-07 11:47 
Herold>
"Men så fixer MS den tilsyneladende stadig."

Gør de det? Hvor ved du det fra? Det er kun lidt over et år siden maskinen udkom.

Mener bare jeg har læst, at MS fixer den efter garantiperiodens udløb - for et beløb selvfølgelig.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 15/02-07 13:12, rettet 15/02-07 13:33 
Med hensyn til filmen, så er jeg enig i at Microsoft burde håndtere situationen bedre, men at de insinuerer at defektens udbrud er nøje beregnet efter garantiperiodens udløb, er lige lovlig paranoidt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Jack_DJack_DSkrevet 15/02-07 13:49 
Det handler jo ikke bare om, at de skal håndtere situation bedre, men i højere grad om den tvivlsomme kvalitet af hardwaren og den problematik som tidligere er nævnt, ved ombytning, indkøb og muligheden for at spille ens indkøb online/offline.
Man kan sige mange gode ting om Live, men fakta er, at der også er hel del ting som ikke fungere optimalt, og her har MS altså klokket i det og skruet en løsning sammen som ikke holder.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
dRxLdRxLSkrevet 15/02-07 14:37 
Og hvordan skulle servicen fungere så man både kan spille tingene offline på alle maskiner og udbyderne af software samtidig sikres at hver købt kopi kun bruges i én instans på et givet tidspunkt?

Svaret er at det ikke kan lade sig gøre og at man snarere end at bitche over at Live Arcade (hvilken del af navnet ->Live<- Arcade er det i øvrigt der antyder at man kan spille tingene off-line?) spillene kræver at man er online burde glæde sig over at Microsoft har åbnet for at man også kan spille i offline mode på den maskine tingene er købt til. På den måde er det faktisk muligt at køre 2 instanser af samme køb samtidig. Altså det er ekstra aka. bonus.

Så vidt jeg har forstået tilbyder Nintendo kun binding til købsmaskinen i deres løsning, og det er der er ingen der brokker sig over.
At skulle være online mens man spiller virker ærligt talt som en meget lille pris at betale i disse always-on tider.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 15/02-07 15:11 
Jack_D>
her har MS altså klokket i det og skruet en løsning sammen som ikke holder.

Påstår du, at Xbox Live ikke holder? For så må du gerne lige uddybe.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Jack_DJack_DSkrevet 15/02-07 15:18 
dRxL>
Og hvordan skulle servicen fungere så man både kan spille tingene offline på alle maskiner og udbyderne af software samtidig sikres at hver købt kopi kun bruges i én instans på et givet tidspunkt?

Ved at binde alt indkøb til et unikt bruger id som kun kan være logget ind på én instans ad gangen. Det er jo ikke rocket science det her.

dRxL>
Svaret er at det ikke kan lade sig gøre

Selvfølgelig kan det lade sig gøre.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 15/02-07 15:22 
Jack_D>
Ved at binde alt indkøb til et unikt bruger id som kun kan være logget ind på én instans ad gangen. Det er jo ikke rocket science det her.


Du skal i hvert fald skille dig af med al raketbrændstof lige nu, for jeg ved ikke helt hvordan du har tænkt dig at forhindre at folk logger ind på den samme konto på flere maskiner, der er OFFLINE? Konsoltelepati? En form for fanboyiansk clairvoyance? De firkantede klodser i de runde huller?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 15/02-07 15:23 
Wehner>
Jack_D>
her har MS altså klokket i det og skruet en løsning sammen som ikke holder.

Påstår du, at Xbox Live ikke holder? For så må du gerne lige uddybe.

Det er dine ord ikke mine. Det jeg peger på er at muligheden for at spille Arcade indkøb offline, forsvinder ved reperation.
Men der er da flere ting ved Live som ikke holder, men det er så en anden diskussion.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 15/02-07 15:24 
Jack_D>
Men der er da flere ting ved Live som ikke holder, men det er så en anden diskussion.

Så skulle du nok ikke have bragt det op, hvis du ikke kan nævne nogen ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 15/02-07 15:26 
Jack_D>
Ved at binde alt indkøb til et unikt bruger id som kun kan være logget ind på én instans ad gangen.

Det er næsten for sjovt at du lige har beskrevet hvordan det pt. foregår med Xbox Live.

Når jeg besøger en kammerat kan jeg f.eks. logge ind med mit live id og så kan vi spille de live arcade titler jeg har betalt for i deres fulde version.

Det er den samme mekanisme der sikrer at man hos Microsoft, modsat Nintendo, ikke mister alle sine indkøbte downloads ved maskinskift, men bliver lidt mere besværet ved at man skal være logget ind.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Jack_DJack_DSkrevet 15/02-07 15:28, rettet 15/02-07 15:34 
Herold>
Jack_D>
Ved at binde alt indkøb til et unikt bruger id som kun kan være logget ind på én instans ad gangen. Det er jo ikke rocket science det her.


Du skal i hvert fald skille dig af med al raketbrændstof lige nu, for jeg ved ikke helt hvordan du har tænkt dig at forhindre at folk logger ind på den samme konto på flere maskiner, der er OFFLINE? Konsoltelepati? En form for fanboyiansk clairvoyance? De firkantede klodser i de runde huller?

Det er da ikke særlig svært, når du køber indholdet binder du det til dit unikke id samt til det unikke id som din Xbox360 har.
dvs. indholdet kan kun være på én instans på et givent tidspunkt.
Det jeg peger på er den procedure og den manglende smidighed der skal til i tilfælde at den skal til repeartion og du ønsker at tilgå dine indkøb efterfølgende.
Altså den hovsa løsning som KFC nævner.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 15/02-07 15:31 
Ja, og det er sådan det er nu... Det er ikke særligt svært, nej.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 15/02-07 15:45 
Mekanismen i Xbox Live er som sådan fin nok, de skulle bare sørge for at flytte offline-rettighederne fra den maskine de modtager til den maskine de sender. Ellers kan det altså ikke rigtigt laves på andre måder, hvis de gerne vil gøre lidt for at undgå piratkopiering, Mac_D...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 19/02-07 16:59 
*CRASH*

Der røg min så. Nogen der ved hvad tre røde streger i cirklen betyder?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 19/02-07 17:18 
LOL, no offence men det er sgu da lidt sjovt.

Det kunne være lidt sjovt at vide, hvormange af skribenterne herinde der har oplevet problemer med deres Xbox360, jeg har en ide om, at det er en hel del og Xbox360 generelt har et kvalitetsproblem.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RaGeRaGeSkrevet 19/02-07 17:29 
Jeps, det er vildt så mange der ryger faktisk :/
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-07 17:40 
Herold>
*CRASH*

Der røg min så. Nogen der ved hvad tre røde streger i cirklen betyder?

Det betyder svjv. hardware fejl. Den har jeg også fået en gang. Prøv evt. at starte uden hard disk. Hvis det ikke virker skal du ha' en ny maskine.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/02-07 17:44 
Ja... af de 5 personer jeg personligt kender, der har (haft) en 360'er, har alle haft en defekt maskine til launch, eller den er brændt sammen senere.
Om kvaliteten er bedre i dag eller om det kun ar launch maskiner der var crap ved jeg ikke, men meget skidt statistik!
WehnerWehnerSkrevet 19/02-07 17:57 
Min har bare at dø _inden_ Halo 3 udkommer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 19/02-07 18:23 
Herold>
*CRASH*

Der røg min så. Nogen der ved hvad tre røde streger i cirklen betyder?

Samme fejlkode som på min maskine. Hjalp ikke at starte uden Harddisk så afsted med den.

Håber de husker at bytte den til en med crome drevet =^^=
HeroldHeroldSkrevet 22/02-07 10:09 
Det hjalp så at hive harddisken af, og starte den uden her :) No probs længere.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 26/02-07 20:14 
Så fik jeg min 360 tilbage idag :D
Virker fint, bortset fra jeg lage mærke til at der kom en lyd inde fra den når man tipper den(i slukket tilstand) fra vertikal til horisontalt.
Tror lige jeg sender en mail til Xbox-support for at høre om det noget man skal bekymre sige om?
IqonIqonSkrevet 26/02-07 20:21 
Har Xbox 360'en ikke altid raslet når man vender den? Det var da det første jeg opdagede med min første Xbox 360, og har da hørt fra andre at det skam skulle være ganske normalt - men den gik selvfølgelig også i stykker efter et år. Den nye jeg har fået virker dog ikke til at gøre det...
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 26/02-07 22:26 
360'eren skal rasle lidt, det er helt normalt.

Der sidder en lille mekanisme inden i som sporer om konsollen står oprejst eller ligger ned så lys-cirklen altid passer ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 26/02-07 22:35 
Tænkte nok det var noget i den retning. Har bare ikke lagt mærke til det på den gamle, tak for infoen =^^=
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/03-07 11:16 
Mjae, så er min 360 nr. 2 ved at køre død. Symptomerne er præcist de samme som sidst: Efter ca. 5 min. bliver skærmen fyldt med grynet støj i forgrunden og hele lortet fryser. Det er vist bare et spørgsmål om tid, før jeg får de 3 røde lys. Crap!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
McBrainMcBrainSkrevet 03/03-07 11:51 
Hvordan er fremgangsmåden når den sendes ind?

- Skal man have kvittering fra hvor den er købt?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/03-07 13:04 
Jeg gør bare som sidst: Ned i Merlin med bonnen, og så får jeg en ny en uge efter.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GreaseballGreaseballSkrevet 03/03-07 21:03 
McBrain>
Hvordan er fremgangsmåden når den sendes ind?

- Skal man have kvittering fra hvor den er købt?

Jeg skulle ikke havde nogen kvittering. Bare den var reg. hos MS så var der ingen problemer.

Hvis du har købt en sted med god service så tag den der ned. Hvis du som mig har været så "heldig" at få den som gave købt i El-Giganten, så send den selv.

Jeg har ikke haft nogen problemr med sagen. Den maskinen jeg fik tilbage er faktisk mindre larmende end min første :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/03-07 23:28 
Som jeg spåede i går, står jeg nu med 360 nr. 2 med 3 røde lys. Great. Den drog endelig sit sidste suk under DVD-afspilning - fuldstændig på samme måde som sidst.
Well, of to Merlin.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SonicSonicSkrevet 05/03-07 09:44 
Af ren interesse for statistik osv., er jeres døde X360'er core modellen, eller er det begge?
Der hvor jeg arbejder har vi nemlig fået omkring 3-4 indleveret med de famøse røde lamper, og alle er core modeller. Min egen premium model fejler intet, og fik den til launch. Det skal så også siges, at jeg hverken spiller fantastisk meget på den, og bruger den heller ikke til dvd playback eller noget andet.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KTCKTCSkrevet 05/03-07 12:19, rettet 05/03-07 12:21 
Premium her, og umiddelbart vil jeg skyde næsten alle de andres herinde til også at være Premium.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
IqonIqonSkrevet 05/03-07 12:35 
Min var i hvert fald også en Premium.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Bede-xBede-xSkrevet 05/03-07 14:32 
Min Xbox nummer to er måske også på vej til at gå ned... Fik de røde lys i går og selv om de forsvandt efter, jeg tændte og slukkede, forventer jeg, at det ikke varer længe, før maskinen er helt færdig.

Helt utroligt så fejlfyldt den maskine er.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/03-07 14:32 
Det oplevede jeg også. Der gik ca. en uge før den døde helt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 05/03-07 14:36, rettet 05/03-07 14:36 
Min sidste 360 døde også et par uger efter lysene viste sig første gang.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 05/03-07 23:38 
Min er også en Premium, så jeg tror ikke det har noget med det at gøre.
Rooney, hvadtmener du med frankenstein model, af de er sat sammen af div. døde maskiner eller hva'? :)
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig