X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sort Xbox 360 Elite kommer snart


Svar
SephirothSephirothSkrevet 08/02-07 11:40 
Ifølge en bruger på det officielle Xbox-forum i Australien er en sort Xbox 360 med HDMI og 120 GB harddisk lige på trapperne. Sexet!

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
116 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 25/03-07 13:54 
Er der nogen kilder til påstandende om amerikanernes skamløse militære funding af krigsspil, eller griber I bare ud i luften?

Nu er konflikten i mellemøsten hamrende aktuel, men nu er det jo ikke fordi at der _nogensinde_ har været mangel på spil med amerikanske soldater, der bekriger kameljockeyer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 25/03-07 14:14 
Det er vel ikke helt unfair at beskylde 360'eren for at have et lidt én-sidigt lineup i stærkeste opstilling.

Ligesom xbox1 jo også mest var for dem der kan li' 3D skydespil og 3D bilspil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 25/03-07 15:07 
Herold>
Er der nogen kilder til påstandende om amerikanernes skamløse militære funding af krigsspil, eller griber I bare ud i luften?

Et enkelt link som skærer tingene ud i pap?... nej.

Men ikke ligefrem nyt eller nogen hemmelighed at det amerikanske militær indirekte og endda direkte hjælper til med at financiere film og spil. Ikke for sjovt at de f.eks. giver adgang til deres issenkram og viden når der skal producers underholdning der glamoriserer militæret.


Herold>
...der bekriger kameljockeyer.

Wow... du må da afsted så :)
HeroldHeroldSkrevet 25/03-07 15:13 
Nej, det er klart de giver adgang til isenkrammet, og Americas Army er nok også et af de bedste eksempler på hvordan de gør det - fordi selvfølgelig gør de det. Men jeg vil gerne have noget mere håndgribeligt på at de har financieret spil, udover Americas Army. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/03-07 17:06 
Beano>
Men ikke ligefrem nyt eller nogen hemmelighed at det amerikanske militær indirekte og endda direkte hjælper til med at financiere film og spil. Ikke for sjovt at de f.eks. giver adgang til deres issenkram og viden når der skal producers underholdning der glamoriserer militæret.

Nej, med film er det korrekt - har dog ikke hørt det omkring spil - lige bortset fra AA som Herold nævner og der var vist også noget med det første Full Spectrum Warrior, som jo startede som en træningssimulator.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 25/03-07 17:18 
Der var en dokumentarudsendelse om det (eller var det Horisont eller sådan noget?) for et års tid siden på DR/DR2. Så vidt jeg husker var der en del flere spilprojekter end de nævnte. Men næppe tvivl om at det for nuværende ikke kan sammenlignes med deres indblanding i film, som er langt mere udbredt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/03-07 20:11 
Det her er lidt sjovt - Jeg hader de spil I her kalder 360erens backbone...

Dead Rising, Lost Planet, Crackdown (bare plain fun!), Rare, Et buttload af J-rpgs - Udvalget er enormt denne gang!

Jeg skal simpelthen have Blue Dragon - Gears kom totalt bag på mig og Halo kan jeg ikke leve uden. Og er det kun mig der syntes Achievements er en lækker opfindelse?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 25/03-07 20:58, rettet 25/03-07 20:59 
RJK>
Men næppe tvivl om at det for nuværende ikke kan sammenlignes med deres indblanding i film, som er langt mere udbredt.

Jooo... ubredelsen i film er større pga. mediets alder og udbredelse.
Men når man ser "making of" videoer, osv. til spil hvor udviklerne får "ekspert viden" stillet til rådighed, får adgang til militær issenkram, markedføres sammen med militæret, osv. er det stadig indirekte financiering og fuld ud sammenlignelig med film.

Men selvfølgeligt ikke noget med en "Elite" XBox 360 at gøre ;)
BeanoBeanoSkrevet 25/03-07 21:09 
Born2Play>
Og er det kun mig der syntes Achievements er en lækker opfindelse?

Bah... Achiements er old hat. Trophies er fremtiden ;)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/03-07 00:05 
Rooney>
At jeg ikke har noget valg på 360, hvis jeg ikke gider militær shootere, har gennemført GoW 4 gange, bliver en anelse træt af Live Arcade, og ikke har lyst til det næste bil spil i line uppen.

Personligt kan jeg ikke udstå de krigsspil, du nævner, og jeg har da moret mig kosteligt med min 360'er. Så noget må du gøre forkert.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/03-07 00:07 
dRxL>
Det er vel ikke helt unfair at beskylde 360'eren for at have et lidt én-sidigt lineup i stærkeste opstilling.

Ligesom xbox1 jo også mest var for dem der kan li' 3D skydespil og 3D bilspil.

En af de ting, jeg synes godt om ved Xbox er netop alle de gode FPS'er. Alle dem Rooney nævner falder så ikke ind i den kategori.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SlothSlothSkrevet 26/03-07 02:48, rettet 26/03-07 08:34 
Microsoft vil måske reservere pladsen i deres nye consol til et Blu-ray drev ;o)

Microsoft Admits Xbox 360 Blu-Ray Support Possible
Kiss me, would you kindly?
RooneyRooneySkrevet 26/03-07 10:19 
DeluxScan>
Personligt kan jeg ikke udstå de krigsspil, du nævner, og jeg har da moret mig kosteligt med min 360'er. Så noget må du gøre forkert.

Enig i at jeg gjorde noget forkert, da jeg købte 360'eren, men nu bliver der rettet op på fejlen når jeg henter PS3'en i eftermiddag.

Ikke sådan at forstå, at 360'eren har været det værste bras jeg nogensinde har brugt min tid på, men glæden ved den har været mere sproradisk end den har været vedvarende. Nå ja - larmen har været vedvarende, men det er ikke et plus.

Anyway - jeg skal bare ha' mine stærke singleplayer oplevelser, så det bliver der rådet bod på nu; Bliver dejligt.

Dermed siger jeg selvfølgelig ikke, at jeg ikke skal spille bl.a Motorstorm online. Oh no, no no no no. Forventer sjove oplevelser der.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/03-07 10:46 
Rooney>
Enig i at jeg gjorde noget forkert, da jeg købte 360'eren, men nu bliver der rettet op på fejlen når jeg henter PS3'en i eftermiddag.

Jeg mindes bare ikke, at du tidligere har gjort udtryk for, at din 360'er var så skuffende?

Anyway - jeg skal bare ha' mine stærke singleplayer oplevelser, så det bliver der rådet bod på nu; Bliver dejligt.

Så ville jeg holde mig til 360 med BioShock, Alan Wake m.fl.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 26/03-07 10:53 
Jeg har skam haft rigtigt gode oplevelser med min 360'er.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/03-07 11:05 
Anyway, lad os endelig høre, når du får PS3'eren hjem :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 26/03-07 11:46 


Microsoft Confirms HDMI Xbox360 on XNA GSE forums
enfenenfenSkrevet 28/03-07 10:42 
Så er konsollen officielt blevet annonceret.

Til at starte med, kommer konsollen kun i USA - helt præcist den 29 April 2007.

Xbox360 Elite
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/03-07 11:51, rettet 28/03-07 11:52 
EU-release skulle være 'late summer', ifølge Eurogamer.
60GB PS3, go home :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 28/03-07 11:56 
Noisy fun destroying DVD drive, go home :)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Jack_DJack_DSkrevet 28/03-07 12:09, rettet 28/03-07 12:10 
DeluxScan>
EU-release skulle være 'late summer', ifølge Eurogamer.
60GB PS3, go home :)

LOL, værsgo at blive buttfucked by Big Bill. Det eneste du får er større HDD og HDMI, end ikke WiFi eller HD-DVD kunne det blive til, forslet ikke at tale om den nye core, som er klar sidst på sommeren/efteråret, så der kan du igen få lov til at skifte din HW ud.
Eller var det noget med en 120gb hdd til ca. $180 :D

ohh well, deres Elite udspil blev heller ikke modtaget godt rundt omkring på de forskellige boards.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/03-07 12:41 
Selvom jeg syntes at Jack_D's sprogbrug er forfærdeligt og at hans loyalitet skinner alt for tydeligt igennem, havde jeg nu også håbet på en "úber"-model. Hvorfor ikke indkludere et Wireless Headset, WiFi og/eller lidt mere urealistisk: inkludere eller indbygge HDDVD-drevet. Den er under alle omstændigheder prissat for højt!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/03-07 12:41, rettet 28/03-07 12:54 
Måske lidt hård formuleret dér, Jack_D ;)

Men kan ikke lade være med at syntes at MS skyder sig selv i foden med Elite enheden og timingen af den.

Godt klar over at MS vil "give muligheder" og vil kunne konkurrere med Sony's hardware. Men de skulle fokusere på deres styrker (lavere pris, online og spil udvalg) istedet for at lave hardware catch-up med Sony.
De risikerer bare at nye kunder kigger på PS3 som nu pludseligt ikke er lang fra deres pris for Elite - for hvem vil dog have en "ringere" Xbox når de står og skal beslutte sig for modellen?

Denne udgave kan virke stik modsat end hensigten - trække folk væk fra at købe en Xbox. Og desuden vil mange "early adopters" sikkert føle sig snydt.

Men at lancere den nye HDD er bestemt en god ting og nice at de leverer et transfer kabel med så man kan overføre data. De skulle have holdt sig til HDD'en i denne omgang og måske lanceret en Elite senere.
Jack_DJack_DSkrevet 28/03-07 12:54 
Enig i, at det godt de endelig har fået taget sig sammen og sender en større hdd på gaden også et plus med transfer kablet, men så stopper det positive også her, bare se på prisen $180 for 120gb!
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/03-07 13:08 
Jack_D>
LOL, værsgo at blive buttfucked by Big Bill. Det eneste du får er større HDD

Ja, DOBBELT så stor som PS3'erens. Men nu er en større harddisk ikke en god ting; det var det kun, da PS3 førte på det område.
Jeg vil bare have HDMI, og skal alligevel købe en Reg 4 360,så for mig er det perfekt. Gå du hjem og tud.
Wi-Fi og HD-DVD er - gudskelov - stadig friviligt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 28/03-07 13:19 
Hvad kan man bruge hdmi udgang til på sin xbox? gir hdmi ikke bare mulighed for at køre en højere opløsning?
For The Love Of The Game
Jack_DJack_DSkrevet 28/03-07 13:19 
Hvem snakker om PS3 her?
Jeg sammenligner med Premium udgaven og hvad man får ekstra og det er uanset hvordan du ellers vender og drejer det ikke meget.
Ja du får 100gb mere plads, men da HDD ikke er mandatory er det vel begrænset med hvad man kan bruge det til?

HDMI, ja det er en fed nok ting, meen ikke nok til at det kan retfærdiggøre merprisen ift. Premium modellen og $180 for 120gb, hvis det ikke er røveri ved højlys dag, hvad er det så?

Og så alligevel en lille PS3 sammenligning, Xbox Elite er kun $20 dyrere end den lille PS3 udgave og får de $20 får du BD med.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 28/03-07 13:26, rettet 29/03-07 07:44 
DeluxScan>
Jeg vil bare have HDMI...

Du har en 360'er og vil købe en sprit ny 360'er udelukkende for HDMI? Det er mange penge at give for så lidt IMO.

Det vil ihvertfald få din kritik at PS3'ens pris til at lyde lidt hul ;)

EDIT: Elite er 20% dyrere end Premium i USA, så mon ikke den danske vejl. pris bliver ca. 3900,-?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/03-07 23:49 
Jeg skal alligevel have en ny 360'er - ellers ville det bestemt ikke være smart :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 29/03-07 08:04 
Så er jeg mere rolig ;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/03-07 10:00 
Jack_D>
...forslet ikke at tale om den nye core, som er klar sidst på sommeren/efteråret...

Hvad er det for en ny "Core" du snakker om?

Det her lyder da ekstremt sløset:
http://thelastboss.com/post.phtml?pk=2512

Er der i øvrigt nogen, der har oplysninger om, om Elite-hardwaren er forbedret; bedre drev, bedre chip osv.? Eller er det samme "gamle" Skrammelkasse360, bare med et nyt stik og en ny topbox (HD), og så er indmaden i øvrigt lige så fejlbehæftet som hidtil?
Jack_DJack_DSkrevet 29/03-07 11:03 
ok, kan godt se det ikke var helt så klart, men med ny core mener jeg 65nm chip design :)

Elite hardwaren skulle ikke være forbedret med eneste undtagelse som muligvis et bedre drev, dvs. det er den gamle skrammelkasse bare med nyt stik og større HDD.

Så ja, du kan højst sandsynligt forvente samme store fejlrate som med de nuværende.

Iøvrigt har den også kun HDMI 1.2 og ikke 1.3.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/03-07 12:20 
Efter at have vurderet kilden til informationerne, vil jeg høre om der kan suppleres med yderligere kilder/links til sites, der skriver om Eliten og dens indhold. :-)
Jack_DJack_DSkrevet 29/03-07 12:54 
hehe, her er et link som stort set siger det samme, men det er jo heller ikke så underligt.

"The new "Elite" console contains the same parts, processors and chips as the Core and Pro units, and has the same dimensions, only it's got an HDMI port on its back-side (in addition to the standard RGB port) and comes with a 120GB hard disc drive (HDD), cables and headset, all in black."

mht. HDMI 1.2

"In addition to the composite/component video output cable, the Elite will also offer a separate port for HDMI (high-definition multimedia interface) output (compatible with v1.2) and include an HDMI cable for combined HD video and surround sound from the single connector."

http://editorials.teamxbox.com/xbox/1938/Xbox-360-Elite-System-New-Partners-Announced/p2/

IGN om Elite
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/03-07 13:09 
Takker!

Hmm, nu kommer jeg i tvivl, for jeg havde regnet med at sætte 360'en til VGA eller component. Jeg tror ikke jeg vil få noget/nok ud af HDMI (og der sidder min DVD i forvejen, som IKKE skal skiftes... og jeg gider ikke multi-switch-dimser).

Så måske ender det med en Premium... eller... jeg kan vente på det nye chipset. Dammit, decisions, decisions.

(Jeg kan måske også købe en Premium nu, og når den så går i stykker om ½ års tid, kan jeg få den byttet til en ny tunet version :-) )
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/03-07 15:32 
Hya - er dín Xbox lige gået i kage? Hvor lang tid levede den?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/03-07 16:13 
Jeg har aldrig haft en :-) Men jeg regner med at købe en indenfor rimelig kort tid... jeg ville bare vente til jeg vidste lidt mere om de nye hardware-udgivelser.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/03-07 20:51 
Jeg håber også lidt at MS har "skjulte" hardware rettelser i den sorte box...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RooneyRooneySkrevet 29/03-07 21:01 
http://xboxyde.com/news_4145_en.html

"Q: There has also been a lot of talk online about a quieter disc drive in new Xbox 360s. Will this quieter disc drive be in the Elite Xbox 360 console?

Mike Newey: I can’t comment on details of specific components. What I can say, however, is that we’re always making sure that the parts we use to build the Xbox 360 are the latest and best parts available."

Latest and best parts available?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 06/06-07 20:58 
Er der noget nyt om, hvornår Elite kommer til Europa?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/06-07 21:53 
Nej, der er endnu ikke noget officielt. Maskinen er annonceret i Australien (som jo er et PAL territorie) "i løbet af sommeren", mens Europa og Japan vil få den i løbet af 2007.

Vi kan jo håbe, at Europa vil følge Australien mht. lanceringen af maskinen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 06/06-07 22:38, rettet 06/06-07 22:38 
Jeg gætter på efteråret. Eller måske sammen med Halo 3?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 06/06-07 22:41 
Jeg tænkte på noget lidt mere konkret end gæt ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WikzoWikzoSkrevet 15/06-07 00:13 
Officielt set, ifølge Microsoft, vil den originale udgave af Xbox 360'eren ikke blive billigere, når Elite kommer - right? Nogen som ved, om butikker som EB Games og GAME alligevel vil nedsætte prisen, når Elite lander i Danmark?

Har nemlig overvejet at købe maskinen, men jeg kan jo ligeså godt vente, hvis den bliver lidt billigere, når Elite udkommer :)
RooneyRooneySkrevet 20/06-07 11:53 
Eurogamer tester Elite modellen - som der vist ikke er meget elite over, når det kommer til stykket.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=78001

"The disk drive is still far too loud though. Our test unit has a Hitachi drive that while much quieter than the launch model is still insanely noisy compared to the PlayStation 3 drive, or indeed any modern DVD-ROM. The Philips/BenQ drive is quieter, but not massively so."

Jeg troede slet ikke at man kunne få en 360'er med Hitachi drev mere. Droppede MS ikke at bruge dem, pga. støjen fra dem?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/06-07 12:04 
Rooney>
Eurogamer tester Elite modellen - som der vist ikke er meget elite over, når det kommer til stykket.

Husk lige at få det hele med Okotta, for de afslutter alligevel: "it's hard not to like the 360 Elite. Microsoft's 360 offering is simply a great console, and the fact that the Elite is undoubtedly the best version makes it hard to resist."
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Jack_DJack_DSkrevet 20/06-07 13:38 
Gamepro er heller ikke specielt glade for elite udgaven.

Not so elite
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RooneyRooneySkrevet 20/06-07 13:42 
Selvfølgelig er det stadig en god konsol; De har jo ikke fjernet noget på "elite" modellen, og med de ting de har føjet til "eliten", må den pr. default nok være den bedste udgave af maskinen.

Men der er tilgengæld intet elite over den, whatsoever, når de bare genbruger gamle DVD drev og ikke gør det store ved støjniveauet. Havde de oppet sig langt mere, kunne maskinen sikkert nok fortjene et elite prædikat.

Bottom line er, at man betaler et par tusinde(?) for en større harddisk og en HDMI udgang - og den sorte farve.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 20/06-07 13:51 
Skal man til at betale mere for en maskine, der larmer mindre?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 20/06-07 14:02 
Med den pris den har, ville det være optimalt at den larmede mindre.

Det synes du ikke?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
116 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig