X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).

Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 07/12-19 23:33 
Den skal jeg se, og jeg giver dig ret. Det er ligesom om ideen er kopieret blot til en lidt anderledes historie.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
BeanoBeanoSkrevet 09/12-19 21:16 
Ghostbusters Afterlife trailer 1

https://youtu.be/eaz0-pfwBBo

Anderledes, men meget mere lovende end den stinkende bæ i 2016.
millenniummillenniumSkrevet 09/12-19 21:47 
Synes der er en ret god 80’er / Stranger Things vibe i traileren.

Og nu vi er ved 80’erne...

Wonder Woman 1984
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 10/12-19 06:40 
Jeg synes faktisk også den ser fornuftig ud :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 16/12-19 16:32 
Ny Top Gun Maverick trailer...

https://youtu.be/g4U4BQW9OEk
BeanoBeanoSkrevet 18/12-19 16:45 
Og fedt så meget gøres med rigtige fly...

https://youtu.be/Nz9lnIDdkMo
BeanoBeanoSkrevet 09/09-20 21:17 
Dune

https://youtu.be/n9xhJrPXop4

Ser lovende ud og med Villeneuve ved roret kan det blive godt :D
NaieraNaieraSkrevet 09/09-20 21:18 
Når de to film er færdige, så mangler vi bare en HBO-filmatisering af resten af bøgerne, med Game of Thrones-agtigt budget og produktionsværdi. Så kan jeg dø glad.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 09/09-20 21:21 
Håber den film er væsentlig bedre end den trailer får det til at se ud. :P Det ligner en dårligere udgave af Lynch-filmen, og det kan jeg alligevel ikke forestille mig at den bliver.
Traileren er voldsomt popsmart og udviser absolut intet af den elegance Villeneuve typisk har i sine film, men meget af det skyldes nok også redigeringen der sikkert er håndteret af et helt urelateret markedsføringshold.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/09-20 21:25 
@Naiera: Sikker på der kommer to film? Iflg Imdb så er der kun denne, og en spin-off tv serie som han instruerer første afsnit af.
JmogJmogSkrevet 09/09-20 23:15 
Nummer to er betinget af etterens succes. Jeg tror den bliver god, for det plejer hans film at være, men storsællerter er de desværre sjældent. De er netop ikke popsmarte nok.
BeanoBeanoSkrevet 10/09-20 08:36 
Æv :(
GreaseballGreaseballSkrevet 25/01-21 10:22 
Så kom der en trailer til Godzilla Vs. Kong. Endnu en film i det monster-vers som er blevet bygget op over nogen år nu. Jeg tænker lidt at den bliver som Godzilla, king of monsters. Masser af eksplosioner og væltede bygninger, samt nogen mennesker der løber rundt og håber de kan gøre en forskel.
Plus, gad vide om vi får at vide hvad der skete med de der titaner som dukkede op i King of Monsters?

Godzilla vs. Kong Trailer #1 (2021)
millenniummillenniumSkrevet 26/01-21 07:14 
Læg mærke til at det særligt foregår i Asien. Igen, igen er det en amerikansk film særligt skræddersyet det kinesiske marked og deres stort gejl uden substans.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 26/01-21 22:22, rettet 26/01-21 22:24 
Altså... jeg siger absolut ikke at den slags ikke sker i filmindustrien, men både den oprindelige King Kong såvel som King Kong vs Godzilla foregik i Asien. Så egentlig er den nye film jo bare tro mod originalerne.

(King Kong foregik selvfølgelig også i New York, men hovedparten af filmen var Indonesien)
GreaseballGreaseballSkrevet 28/01-21 10:58 
Ny Disney animations film der ser ud til at skippe biografer og hoppe direkte til Disney+
Jeg syns det lidt synd, ville elske at se en animation som denne på det store lærred.

Disney's Raya and the Last Dragon | Official Trailer
SumezSumezSkrevet 28/01-21 12:09, rettet 28/01-21 12:09 
Traileren siger da direkte ordret at den kommer i biografen :)

Synes den ser virkelig intetsigende ud, ligesom mange andre af de nyere Disneyfilm, men skal nok passe på med at dømme den på forhånd. Wreck-it Ralph var overraskende forfriskende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 29/01-21 11:18 
Det var bare hvad de skrev her:
I næste måned kan Disney+ brugere endnu en gang se frem til at få leveret en stor biograffilm ganske gratis. I stedet for at lande på de store lærreder, så kommer animationsfilmen Raya and the Last Dragon direkte på tjenesten

https://www.gamereactor.dk/nyheder/927403/Her+er+den+seneste+trailer+fra+Disneys+Raya+and+the+Last+Dragon/

De kan tage fejl, det er jo sket før.
SumezSumezSkrevet 29/01-21 11:30, rettet 29/01-21 11:31 
Altså du linkede til en trailer som skriver modsat. Den skriver både at den kommer i biografen, og "Disney+ with Premier Access" hvilket jeg formoder betyder at det ikke er gratis for eksisterende Disney+ brugere.

... det synes JEG til gengæld er synd :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 29/01-21 22:08 
De sidste par gange de gjorde det tog det præcist tre måneder før filmen var non-premium.
GreaseballGreaseballSkrevet 30/01-21 14:35 
Så det bare at vente 3 måneder medmindre der en biograf åben før det.
JmogJmogSkrevet 30/01-21 18:44 
Åben? Det er der måske. Dumt? Helt klart.
BeanoBeanoSkrevet 30/07-21 08:19 
Ghostbusters Afterlife trailer 2:
https://www.youtube.com/watch?v=HR-WxNVLZhQ

Ser meget lovende ud, krydser fingre!
JmogJmogSkrevet 30/07-21 13:09 
Det er ren Force Awakens.

Fin trailer.
millenniummillenniumSkrevet 31/07-21 16:37 
Hvis man er træt af trailers der spoiler for meget, så vil jeg anbefale man holder sig fra den Ghostbusters trailer 2.

Fortryder allerede at jeg så den,
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 31/07-21 22:15, rettet 31/07-21 22:15 
Jeg synes ikke jeg bemærkede noget i den trailer som man ikke kunne forudsige med stor sikkerhed? :D

Viste de for mange spøjelser?

Jeg synes virkelig den ser ligegyldig ud, men Jason Reitman plejer jo at være god.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 01/08-21 10:28 
Nu er jeg ikke hundrede procent sikker, men jeg fornemmede noget SPOILER-TEKST:
Return of Zuul
i traileren. Det have jeg foretrukket var en uventet overraskelse.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 01/08-21 14:38 
Enig. Ved ikke hvem der sidder med de trailers for Sony. Men det som de underlagt at der skal være en spoiler i dem.
"Vi kan jo ikke havde at folk ikke ved hvad de får i filmen"
SPOILER-TEKST:
Den sidste bid hvor vi lige høre og ser lidt af Ray, det kunne de også godt havde gemt til vi faktisk får filmen
millenniummillenniumSkrevet 01/08-21 15:25, rettet 01/08-21 15:26 
Tror bare jeg skal lære, at holde op med at se andet end teaser trailers. Medmindre det er en trailer til en David Fincher film.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 01/08-21 20:43 
De gør alt hvad de kan for at gamle fans ved der er bindeled til de gamle film. De tør ikke andet, for ellers tror gamle fans måske det kun er en teen-film fir et nyt publikum.

Hvilket det reelt er, for bindeleddene til de gamle film er sikkert yderst begrænsede.
BeanoBeanoSkrevet 02/08-21 13:09 
Jmog>
Det er ren Force Awakens.

Lyseslukker! :)
GreaseballGreaseballSkrevet 18/08-21 12:29 
Så der ny Star Wars serie på vej. Denne gang i animeret form fra forskellige japanske studier.
Jeg ved ikke med resten af jer, men jeg ser frem til at se hvordan andre studier får lov til at lege med Star Wars universet.

Star Wars: Visions | Original Trailer
nerosnerosSkrevet 20/08-21 20:24 
Jeg synes vi har for meget af den slags i forvejen? Ville være federe med en ny serie ligesom The Mandalorian IMO.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 20/08-21 20:36 
Ville være federe bare at lade Star Wars hvile i fred
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/08-21 21:04 
Jeg er ikke sikker på at jeg kom i gang med Mandalorian sæson 2, men den var ellers okay.

Men ja lad det dø hvis 7-9 skal være standarden fremover.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 21/08-21 08:10 
Sumez>
Ville være federe bare at lade Star Wars hvile i fred

Hvorfor? Du kan da bare lade være med at se mere ;)
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 24/08-21 08:25 
Oh. Sony og Marvel har lige droppet den første trailer til den næste Spiderman film. Ved ikke med jer, men jeg er spændt på at se den.

Spiderman: No way home teaser
SumezSumezSkrevet 24/08-21 08:33, rettet 24/08-21 08:33 
I forhold til hvor meget konceptet lugtede af dum fanservice når man hørte rygterne om at bringe figurer fra de "gamle" spider-man film sammen, så formår den trailer alligevel at få filmen til at se fantastisk underholdende ud. Kan kun håbe på det bedst mulige resultat.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 24/08-21 12:20 
Aaargh, nu gjorde jeg det igen! Jeg så en trailer fra Sony Pictures som afslører alt for meget.

Hvornår lærer jeg det??? X-D
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 25/08-21 09:33 
Så længe du ikke ser den næste trailer eller søger efter mulige lækkede trailers.

Penny Arcade comic: Beware of the Mouse
SumezSumezSkrevet 25/08-21 10:04 
Er det at afsløre for meget at fortælle hvad en tegneserie-film handler om? :D
Jeg kan ikke rigtig se hvordan de kan lave en trailer på nogen anden måde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 25/08-21 11:04 
Man kan f.eks. lade være med at vise SPOILER-TEKST:
Doc Oc
i traileren :D

Forestil dig at du så Terminator 2 for første gang, og du allerede havde set Terminator 1. Hele den første akt arbejder for at vise Arnold som en bad guy, mens den anden gæst fra fremtiden afholder sig fra at bruge vold.

Først i mall-scenen går der mindfuck i den, og det er meningen at publikum skulle blive snot forvirrede over det pludselig skift i bad guy / good guy.

Desværre havde markedsføringen af T2 allerede ødelagt overraskelsen på dette tidspunkt.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 25/08-21 11:11, rettet 25/08-21 11:12 
Man kan f.eks. lade være med at vise SPOILER-TEKST:
Doc Oc
i traileren :D

Hvorfor? Jeg tror ikke det er meningen at det skal være et plot twist. :) Det er ren markedsføring.
Når de ikke viser Tobey Maguire endnu, er det nok primært et spørgsmål om at gemme det til næste trailer for at kunne give folk mere at snakke om.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/10-21 16:32 
Uncharted

https://youtu.be/JvRuelKXugM

Ewwww... :/
KTCKTCSkrevet 21/10-21 18:07 
Ser ud til at de starter med at skide på Uncharted lige så meget som de gjorde på Tomb Raider i lang tid. Jeg er godt nok ikke solgt, heller...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GreaseballGreaseballSkrevet 21/10-21 22:41 
Det ser ud til de går efter en yngre Drake fra da han møder Sully. Så kan de da bruge den samme skuespiller en del år. Tvivler på det er planen.
Havde ønsket de havde brugt en der er mere den aldre han er spillene.

Sidste Tomb Raider film var da meget god. Synd den aldrig fik en efterfølger.
JmogJmogSkrevet 21/10-21 23:10 
Den sidste Tomb Raider syntes jeg var ok underholdning og den var faktisk ret god til at bruge plotelementer fra de to første reboot spil.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-21 01:36 
Rammer den ikke spillene meget godt? Hvad er det folk ikke kan lide ved den? :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/10-21 08:31 
Castingen er skrækkelig, og så ser det utroligt billigt ud.
GreaseballGreaseballSkrevet 22/10-21 09:26 
Var castingen dårlig i Tomb Raider? Syns jeg ikke ligefrem den var. Syns hun ramte den yngre Croft fra den nye spil serie ret godt.
2'175 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig