X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).

Svar
nerosnerosSkrevet 20/12-18 21:15, rettet 20/12-18 21:15 
Jeg har det lidt omvendt jeg synes faktisk ikke de gamle Hellboy film var så fede igen og jeg har aldrig rigtig været sååå stor fan af Run Perlman, men han er cool nok så er det sagt ;-) Jeg synes netop med skikkelsen af David Harbour at det virker til at være et lille håb forude :-) Altså jeg synes den nye Hellboy trailer er fed, men hader den nye MIB trailer :D Det ligner virkelig metervare af de helt store af slagsen.
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 21/12-18 09:18, rettet 21/12-18 09:22 
Jeg synes heller ikke man kan mærke ham overhovedet, men virker som om han kanaliserer Perlman. Den ser velproduceret og sjov ud, men ikke mere end en standard Marvel film i dag. Om Hell Boy identiteten er der er nok svært at vurdere fra en trailer, hvor en eller anden associate producer har klippet nogle totalt ynglingsscener sammen :)

Anede ikke der var en ny MIB på vej. 3'eren var den bedste, så der er vel en chance for en god film.
j/k
SumezSumezSkrevet 21/12-18 09:21 
Ja den ligner fuldstændig et industriprodukt, men jeg kan ikke rigtig tænke på en eneste superheltefilm der har været andet, og kunne ikke forvente andet.
Det ligner ret meget opskriften fra samtlige Marvel-film siden Iron Man, men ud fra traileren at dømme ser den umiddelbart mere underholdende ud end de fleste af dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 21/12-18 09:22, rettet 21/12-18 09:23 
Deadpool er ikke helt et industriprodukt, eller Nolan's Batman film (jo, måske 3'eren) :)
j/k
SumezSumezSkrevet 21/12-18 09:47 
Ok, jeg synes begge de serier lugter rimelig kraftigt af mødelokaler og fokusgrupper. :P Det betyder ikke nødvendigvis at de er dårlige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 21/12-18 09:48 
Ha ha :D

Tænk jeg synes lige det omvendte, men vi skal da heller aldrig være enige :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 21/12-18 10:06 
Niveauet for de to første Hellboy film, blev helt klart løftet af Guillermo del Toros tilstedeværelse og enestående sans for filmmonstre med sjæl. Ikke kun Ron Pearlman. Det er svært at sætte fingeren på, men han kan indhylle filmoplevelsen i noget unikt. Det blev IMO mere fantasy og eventyr end superheltefilm, især The Golden Army, hvilket klædte filmene og gjorde det til lidt mere end en metervare.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 21/12-18 10:15 
The Golden Army vinder udelukkende point for at skurken var "https://www.youtube.com/watch?v=NvQTTA9raJU]ham fra Bros[/LINK]" target="blank">ham fra Bros"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 21/12-18 10:42 
Neil Marshall har lavet den nye Hellboy, så jeg håber og håber inderligt, at den bliver god. Men traileren gjorde ikke det store for mig; Del Toro har væsentligt mere visual flair for tingene, og det synes jeg ikke jeg kan få øje på her. Milla Jovovich's tilstedeværelse, giver mig osse underlige associationer, til et Resident Evil crossover, jeg ikke helt kan få ud af hovedet.

Men igen, Neil Marshall har lavet den, og han lavede bla et af de bedste Game of Thrones afsnit, og et par gode film, så man ved aldrig. Men nogen Del Toro er han altså ikke, når det kommer til fantasy osv.
millenniummillenniumSkrevet 21/12-18 11:31 
Sumez>
The Golden Army vinder udelukkende point for at skurken var "https://www.youtube.com/watch?v=NvQTTA9raJU]ham fra Bros[/LINK]" target="blank">ham fra Bros"

Noooooo :-O
The medium is the message.
la0sla0sSkrevet 21/12-18 14:34 
Har nogen (calling Neros), set Neill Marshalls Doomsday? Det er en virkelig underkendt perle af en good bad movie. Den er fuldstændig fucking batshit insane. Den starter som noget halvgenerisk Carpenter-ripoff og så går det som jeg husker det pænt amok. Den kan anbefales.
Hvad sker der?
slk486slk486Skrevet 21/12-18 15:52, rettet 21/12-18 15:55 
Ja, den er både seværdig og se værdig, men både Dog Soldiers og The Descent er også et kig værd. The Descent er noget af det bedste af sin slags :)
j/k
nerosnerosSkrevet 21/12-18 21:23, rettet 21/12-18 21:38 
la0s>
Har nogen (calling Neros), set Neill Marshalls Doomsday?

Det tror jeg ikke det skal lige undersøges så :D Tak for tippet!

Edit:
Hov den der Neill Marshalls Doomsday har jeg set noget af en gang. Desværre må jeg nok skuffe jer over at jeg synes det var en noget ringe oplevelse :D Men måske jeg lige skulle prøve at se den igen så.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 21/12-18 21:25 
slk486>
Ja, den er både seværdig og se værdig, men både Dog Soldiers og The Descent er også et kig værd.

Har set dem begge og de er pænt gode film så det er et like herfra også :-)
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 21/12-18 22:22 
Doomsday er mega go'.

Utroligt, at det må være ti år siden jeg købte den Blu-ray...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 22/12-18 00:40 
neros>
la0s>
Har nogen (calling Neros), set Neill Marshalls Doomsday?

Det tror jeg ikke det skal lige undersøges så :D Tak for tippet!

Edit:
Hov den der Neill Marshalls Doomsday har jeg set noget af en gang. Desværre må jeg nok skuffe jer over at jeg synes det var en noget ringe oplevelse :D Men måske jeg lige skulle prøve at se den igen så.

Giv den en chance. Den ændrer sig markant halvvejs inde
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 22/12-18 20:57 
Ok prøver lige :-)
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 15/01-19 22:34 
Første trailer til Spider-Man: Far from home.

Ser fed ud. Men pas på, kan indeholde lidt spoilers for Advengers: Endgame.

Teaser trailer.
BeanoBeanoSkrevet 16/01-19 19:17, rettet 16/01-19 19:28 
OMG....Ghostbusters III

https://youtu.be/C6W3VQp9Cc8

Tyder på en rigtig opfølger til de to originale film, og lorten fra 2016 forhåbentligt ignoreres totalt.

Håber bare ikke det er fake :/

Edit: Ikke fake :D
nerosnerosSkrevet 16/01-19 22:03 
Spændende med en ny "rigtig" Ghostbusters film. Håber så meget at det ikke bliver noget skuffende hipster skidt!
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 16/01-19 22:35 
Den instrueres efter sigende af Jason Reitman (ham med Juno, Tully og The Front Runner). Han er søn af Ivan Reitman, der instruerede de to oprindelige Ghostbusters-film. Så lidt håb er der da.

https://ew.com/movies/2019/01/15/new-ghostbusters-movie-jason-reitman/
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 17/01-19 08:40, rettet 17/01-19 08:41 
Jeg ved godt at mange var hårde ved Ghostbusters 2016, men jeg betragter den nærmere som en parallel Ghostbusters-parodi med overraskende gode kvinder i hovedrollerne.

Men det er jo bare mig :P
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 17/01-19 09:00, rettet 17/01-19 09:01 
Dejligt, hvis han har noget af sin fars flair for komik, spøjse karakterer. Jeg har ikke set nogen af hans tidligere, men Juno har jeg indtryk af har begge dele. Krydser fingre! :)
j/k
SumezSumezSkrevet 17/01-19 10:41, rettet 17/01-19 10:44 
Kan helt sikkert anbefale både Juno, Thank You For Smoking, og Up In The Air. De er alle tre nogen af de bedste film overhovedet fra det årti.

Jason's stil er meget anderledes en de originale Ghostbusters-film, men hvis han holder sig til det han gør godt, i stedet for at prøve at efterligne klassikerne for meget, tror jeg at slutresultatet kan blive meget interessant.

Den største risiko er nok mest at hans styrke ligger i at fremstille simple hverdagsagtige situationer og følelser på en spændende og underholdende facon. Ghostbusters' overnaturlige og karikerede univers ligger ret langt fra hans M.O. Men hvis en Ghostbusters-film kan få mig til at føle det samme som Jason Reitman's bedste film allerede gør, kunne det nemt blive en af de bedste film nogensinde. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 17/01-19 14:15 
millennium>
Jeg ved godt at mange var hårde ved Ghostbusters 2016, men jeg betragter den nærmere som en parallel Ghostbusters-parodi med overraskende gode kvinder i hovedrollerne.

Men det er jo bare mig :P

Også jeg. Var glimrende underholdt. Flot, sjov og fin underholdning. Startscenen formåede endda at være uhyggelig.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/01-19 14:23 
A Quiet Place.

Imponerende god brug af lyden, samt godt skuespil gør filmen mere troværdig end så mange andre monster-film. Altså, hvis man som seer kan se gennem fingre med de ekstremt store plothuller, som for mig endte med at gøre den til en rimelig flad oplevelse, på trods af en meget lovende begyndelse og midte.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 17/01-19 14:36, rettet 17/01-19 14:37 
Jeg fik desværre lejet den hos SF-film, hvor lyden var virkelig dårligt komprimeret og meget lav, så vi fik slet ikke den oplevelse vi burde have haft :( Ellers enig i at det er en ganske fin film.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 18/01-19 14:02 
Heart Of Neon - Kommende dokumentarfilm om Jeff Minter.

https://vimeo.com/310850660
DunwichDunwichSkrevet 09/04-19 12:30 
Valhalla.

https://www.youtube.com/watch?v=S74aRgi5pN4
BeanoBeanoSkrevet 09/04-19 12:39 
Naaaarj :D
SumezSumezSkrevet 09/04-19 12:41 
Det kan du/de ikke være bekendt D: Havde lige håbet på en ny tegnefilm!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/04-19 20:06 
Til gengæld ser denne interessant ud...

JOKER teaser trailer
https://youtu.be/t433PEQGErc
millenniummillenniumSkrevet 09/04-19 20:11 
Ja, endelig en rigtig trailer. Var lige ved at tro, det var en stor film-hoax.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 09/04-19 21:16 
Teaser? Virkede da som en fuld trailer.

Jeg er helt solgt.
SephSephSkrevet 12/04-19 19:35 
Star Wars: The Rise of Skywalker teaser.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
la0sla0sSkrevet 12/04-19 21:04 
Åbningen er ret animé-agtig synes jeg. Måden hun kigger og løber på.
Hvad sker der?
millenniummillenniumSkrevet 12/04-19 21:39 
Ser ud til at de har droppet den væmmelige colorgrading fra Last Jedi, og har flere klassiske SW shots.

... jeg har... a new hope (badum-tss)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 12/04-19 23:14 
Seph>
Star Wars: The Rise of Skywalker teaser.

Wow... troede virkelig det var en joke
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 13/04-19 09:18, rettet 13/04-19 09:19 
Wow, du havde ikke set noget af dette komme, siden TFA?
SumezSumezSkrevet 13/04-19 13:02 
Jeg troede den titel var en joke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 13/04-19 13:18 
Hvad indikerede at den skulle være en joke, synes du?
nerosnerosSkrevet 13/04-19 14:45 
Jeg er solgt....igen :D
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 15/04-19 10:19, rettet 15/04-19 10:19 
Me too :o Damn it!
j/k
BeanoBeanoSkrevet 15/04-19 10:52 
Lærer i det aldrig? :/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/04-19 10:54 
Folk var også tossede med ep. 1-3 på præcis samme facon da de udkom. Om tyve år har de her nok samme ry :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 15/04-19 10:56 
Beano>
Lærer i det aldrig? :/

Formentlig ikke :D Og dejligt at man ikke er blevet så gammel og mavesur, at man ikke kan blive begejstret :p
j/k
slk486slk486Skrevet 15/04-19 10:56 
Konsolkongen>
Folk var også tossede med ep. 1-3 på præcis samme facon da de udkom. Om tyve år har de her nok samme ry :)

Ha ha, ja :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 15/04-19 11:15 
Nå da da... man blev da godt nok sur lige der :/
SumezSumezSkrevet 15/04-19 11:40, rettet 15/04-19 11:41 
Hvis de rent faktisk bringer Palpatine tilbage som en reel figur, tror jeg at jeg kommer til at facepalm'e så hårdt at jeg ikke har nogen pande tilbage. :(

Det er præcis den slags, folk var så hårde på The Last Jedi over (hvordan de gør alt det der skete i den originale trilogi, i bund og grund meningsløst)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/04-19 11:44 
De må næste trolle os, giver ikke rigtigt mening at afsløre noget så tidligt som burde være en overraskelse?
2'175 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig