X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Virtua Fighter 5 på Xbox360


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 21/12-06 17:25, rettet 21/12-06 17:28 
Direkte fra CVG:

Virtua Fighter 5 bitch slaps 360 in the chops!
Thursday 21-Dec-2006 1:37 PM Sega confirms the latest version of its VF series will now launch on Xbox 360, as well as PS3

Tecmo's Dead or Alive series is about to get some serious competition for the king of fighters' throne on Xbox 360 in the form of Virtua Fighter 5, previously a ... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
52 emne(r).
1 2 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 21/12-06 17:25, rettet 21/12-06 17:28 
Direkte fra CVG:

Virtua Fighter 5 bitch slaps 360 in the chops!
Thursday 21-Dec-2006 1:37 PM Sega confirms the latest version of its VF series will now launch on Xbox 360, as well as PS3

Tecmo's Dead or Alive series is about to get some serious competition for the king of fighters' throne on Xbox 360 in the form of Virtua Fighter 5, previously a PS3 only title.

Hopefully, the fact that VF is spreading out on multiple platforms will give the DOA series a much needed kick up the arse. But Sega's legendary beat 'em up franchise has taken a few knocks of its own over the last few years. Maybe it's just that the genre as a whole has gone as far as it can?

From what Sega is saying, the 360 version will be pretty much the same as the PS3 version. A release date has been penned in for summer '07 on both PS3 and 360.

"The Virtua Fighter series from Sega has one of the most prestigious histories in video games," said Jeff Bell, corporate VP of marketing for Microsoft. "It's a franchise that has grown an army of loyal fans both in arcades and on consoles worldwide, and is consistently rated extremely high by the media. Fighting game fans have been hungry for Virtua Fighter 5 and we can now proudly deliver this game with Sega to Xbox 360 gamers around the world."

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=152824
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 21/12-06 17:37 
Hehe, jeg så det lige på Gamefront.de. Er lige færdig med min lille glædesdans. Dejligt, så er der ingen grund for mig at købe Sony's betamaxHD afspiller mere :)
dRxLdRxLSkrevet 21/12-06 17:49 
De må da være ved at gå amok på gamersrepublic.net lige nu ... :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/12-06 18:10 
OMG YES! Så skal vi bare lige ha' en ordentlig controller til Xboxen. Jeg ser heller ingen grund til at købe en PS3 nu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 21/12-06 18:26 
FFXIII er virkelig den eneste grund til at købe en PS3, og det kommer først i 2008, hvor den måske er nede på 7000 kr.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Jack_DJack_DSkrevet 21/12-06 19:20, rettet 21/12-06 19:21 
3of19>
Hehe, jeg så det lige på Gamefront.de. Er lige færdig med min lille glædesdans. Dejligt, så er der ingen grund for mig at købe Sony's betamaxHD afspiller mere :)

LOL, du ville alligevel ikke have råd til at købe den. Så fortsæt du bare med din discount wannabe konsol, hvor tearing er noget der følger med.

oh, behøver jeg at nævne, at der er flere BD afspillere ude end HD-DVD, at Disney mv. forbliver BD supportere, CES2007 bliver det store BD gennembrud, at du kun har 2 muligheder når det gælder HD-DVD afspillere, og end ikke 2nd generation af deres afspillere formår at smide 1080P ud.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/12-06 19:23, rettet 21/12-06 19:24 
Man må sige at Microsoft virkelig udfordre Sony mere end aldrig før (går ud fra at de har "købt" sig til en udgivelse). Der er da efterhånden et par eksempler på denne markedsføring: GTA IV, Assasins Creed osv.

Uden tvivl en god nyhed for fans af serien.

EDIT: Skulle vi ikke holde os til emnet Jack_D og lade være med at gøre dette til endnu en Microsoft Vs. Sony-tråd (Vi ved jo alle hvor du står alligevel).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KLTKLTSkrevet 21/12-06 20:11 
Det er jo ikke overraskende at Jack_D står klar med paraderne oppe, for dette er jo bare endnu et hårdt slag mod hans åbenlyse favorit hardware!
Sony havde tidligere en hel række lækre eksklusive titler de kunne hævde sig via, men som vi har set over det sidste års tid har udviklingen kun bevæget sig den vej, at langt de fleste spiludviklere har valgt at udsende disse spil til Xbox 360 også, og dette er jo også klart da der åbenlyst er penge at tjene på denne måde.

Nu er jeg ikke selv den store tilhænger af fighting genren, men generelt kan jeg kun bifalde det faktum at et af de største spil fra Sega udkommer på flere konsoller, og derfor også bliver tilgængeligt for et større publikum.
Men ja når det er sagt, så er der helt sikkert en masse Sony tilhængere der endnu en gang grimmer sig over denne nyhed!
9/11 Was An Inside Job
Jack_DJack_DSkrevet 21/12-06 20:28, rettet 21/12-06 20:34 
Lige en kort bemærkning, jeg har absolut ingen problemer med at andre også kan få glæde af dette og andre spil.

Der er så mange holdninger til at PS3 mister en masse ekslusive titler, men man glemmer tit at dels er der kun tale om få titler ud af mange, ja PS3 har stadigvæk de fleste 'ekslusive' titler mange og at de virkelige store titler til Xbox360 også kommer til PC, så hvis man ønsker at spille dem, så behøver man ikke engang at bruge penge på en Xbox.


Nå ja, det er ikke kun PS3 der mister ekslusive titler.
Splinter Cell DA er på vej til PS3.

"21.12.06 - Ubisoft gibt bekannt, dass Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent im März 2007 für PS3 weltweit in den Handel kommt.

Ubisoft entwickelt spezielle Elemente für die PS3-Version: Neben Mehrspielerkarten und neuen Skins wird auch der Sixaxis-Controller im Einzel- und Mehrspieler unterstützt werden."

Splinter Cell DA på vej til PS3
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RooneyRooneySkrevet 21/12-06 20:36 
Jack_D>
og at de virkelige store titler til Xbox360 også kommer til PC

Hvilke titler er det helt præcist?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 21/12-06 20:41, rettet 21/12-06 20:45 
Jack_D>
Splinter Cell DA er på vej til PS3.

Har det nogensinde været eksklusivt til Xbox360? Ja, jeg ved det faktisk ikke, men jeg synes ikke at have hørt det.

Det næste Splinter Cell(Det de kalder Conviction/SC 5)skulle være eksklusivt til Xbox360(og måske PC).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/12-06 20:43, rettet 21/12-06 20:45 
Bioshock, Splinter Cell DA, Mass Effect, Assasins Creed, GRAW, Alan Wake, Oblivion bare for at nævne et par stykker :)

(Det kan så diskuteres om hvorvidt det var meningen at titlerne skulle være X360-only eller PC-only)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Per SPer SSkrevet 21/12-06 20:54 
Der er ingen grund til al den konsol-mudderkastning. Hvis man vil se hvordan man opfører sig korrekt og fair vedr. VF5 til Xbox 360 nyheden, så tjek linket.

Fair behandling - lige her.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
3of193of19Skrevet 22/12-06 03:32 
Jack_D>

LOL, du ville alligevel ikke have råd til at købe den.


Korrekt, jeg bruger nemlig alt for mange penge på gode spil for tiden istedet for hardware.
Wii60DS ftw! :)
SlothSlothSkrevet 22/12-06 04:04 
Jeg kan se flere grunde til at købe en PS3: Motorstorm, DMC4, Final Fantasy XIII, MGS4, Tekken 6, Gran Turismo 5, Resistance. Det er de exclusives jeg ser frem til. Derudover er der en bunke multi-platform spil som jeg også glæder mig til.

Der er ikke noget på 360'eren der virkeligt rykker for mig, og som kunne få mig til at købe den. Det er måske fordi jeg er "vokset op" med Sony - dunno...
Kiss me, would you kindly?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/12-06 09:14 
Bede-x>
Har det nogensinde været eksklusivt til Xbox360? Ja, jeg ved det faktisk ikke, men jeg synes ikke at have hørt det.

Nej Double Agent er udkommet til X360, GC, PS2, Xb, PC og Wii - så eksklusivt til 360 er den bestemt ikke.

Men det kan du jo ikke forvente, at Jack sætter sig ind i... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Jack_DJack_DSkrevet 22/12-06 10:26, rettet 22/12-06 10:32 
Hvorfor skulle jeg da også det, den slags petiteser har jeg jo chiquitas til at tage sig af.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/12-06 11:15 
Ork sørme da! Hvis bitterhed kunne sælges ville Jack_D have penge nok til hele første parti EU-PS3 :-D
Bede-xBede-xSkrevet 22/12-06 11:32, rettet 22/12-06 11:53 
Sloth>
Der er ikke noget på 360'eren der virkeligt rykker for mig, og som kunne få mig til at købe den. Det er måske fordi jeg er "vokset op" med Sony - dunno...

Det tror jeg. For omend at der er gode grunde til at købe en PS3, så er der bestemt også rigeligt med grunde til at købe en 360. Jeg kan da prøve med en liste over kommende spil i stil med din(oven i det er der så dem, som er ude):

Alan Wake, Splinter Cell Conviction, Blue Dragon, Eternal Sonata, Fable 2, Banjo-Kazooie 3, Bioshock, Assasins Creed, Halo 3, Ninja Gaiden 2, Lost Odessey, Half-Life 2, Two Worlds, Mass Effect, Halo Wars, Grand Theft Auto 4, Guitar Hero 2, Resident Evil 5, Forza Motorsport 2, Project Gotham Racing 4, Kane & Lynch, Kingdom Under Fire CoD, Lost Planet, Too Human, Infinite Undiscovery... Nå ja, og så Virtua Fighter 5 :)

Og det der er bare lige taget fra toppen af hovedet(kan man sige det på dansk?). Samtidigt skal man så huske på at udover en 360, vil man også kunne købe en Wii uden at betale mere end PS3s pris og åbne for Nintendos spilbibliotek(Mario, Zelda, Metroid), hvilket kunne give argumentet endnu mere vægt. Ellers kan Live måske. Så der er også nogen grunde til at vælge 360(+ Wii).

Iøvrigt kan jeg ikke forstå, at Resistance bliver fremhævet, når det ifølge diverse gameplay film + anmeldelser så tydeligt ikke er blandt genrens bedste. Jeg kan ikke forstå, at man kan se frem til det, når der er titler som Halo, Half-Life, Gears of War o.lign. på markedet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 22/12-06 12:07 
Bede-x>
Det tror jeg. For omend at der er gode grunde til at købe en PS3, så er der bestemt også rigeligt med grunde til at købe en 360. Jeg kan da prøve med en liste over kommende spil i stil med din(oven i det er der så dem, som er ude):


Alan Wake, Bioshock, HL2, Assasins Creed, Halo3, Ninja Garden2, Mass effect, GTA4, udkommer også til PS3/PC, så ingen grund til at købe en Xbox360 for de spil.

Derudover vil du med PS3 vil du kunne åbne for hele kataloget af gamle titler, så der er rigeligt med grund til at vælge den frem for Xbox360 og Wii.

At du ikke ser noget interessant i Resistance er ikke noget nyt, men kunne det mon tænkes at Resistance tilbyder noget som ingen af de andre gør og at man finder det bedre end Halo, HL og GoW?
imo er det jeg har set og læst mig til, klasser bedre end de titler du nævner bl.a multiplayer med op til 40 spillere.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 22/12-06 12:19, rettet 22/12-06 12:34 
Jack_D>
tja Alan Wake, Bioshock, HL2, Assasins Creed, Halo3, Ninja Garden2, Mass effect, GTA4, udkommer også til PS3/PC, så ingen grund til at købe en Xbox360 for de spil.

360 kan nemt fåes til 2600(premium pakken). Det kan de andre løsninger ikke(man ville også skulle have begge, for at ramme det "mix", jeg lister ovenover). Så er der andre titler tilbage, som kun kommer på Xbox. Der ud over, er der ingen garanti for at Ninja Gaiden 2 kommer til PS3. Det der er annonceret er Ninja Gaiden Sigma, som er et remake af det Ninja Gaiden, som kom på Xbox(to gange).

Jeg ser umiddelbart på det, som Devil May Cry 4 situationen. Ja, det er også eksklusivt nu, men ligesom Ninja Gaiden 2 til 360 er en port til andre formater slet ikke usandsynlig. Vi går mere og mere imod en multiplatformsgeneration...

næppe, med PS3 vil du kunne åbne for hele kataloget af gamle titler, så der er rigeligt med grund til at vælge den frem for Xbox360 og Wii.

Fair nok, at du synes at PS3 er bedre end både Wii og 360. Der bliver vi ikke enige om.

imo er det jeg har set og læst mig til, klasser bedre end de titler du nævner

Resistance ligefrem KLASSER bedre end Gears of War, Half-Life 2 og Halo?

Ja, det seneste preview som jeg læste (fra Gamereactor) lød således:

Desværre må der allerede nu sås en tvivl om, hvorvidt spillet vil være i stand til at opnå samme wow-effekt, som Master Chief og slænget i sin tid gjorde. Resistance er nemlig et yderst solidt skydespil, men mangler fundamentet, der skal gøre Playstation 3 til den dominerende konsol. Den overvejende grund til dette synes måske en anelse overfladisk, men er ikke desto mindre et yderst vigtigt punkt, når vi taler nye konsoller: Grafik. På det visuelle plan kan Resistance simpelthen ikke stå til måls med nutidens tilsvarende titler, og tilslutter men sin nybagte konsol et gammeldags TV uden HD, så vil forskellen til de senere PS2-spil være minimal. Det var en hård pille at sluge

De konkluderer, at spillet nok ikke vil blive husket som en klassiker(omend det nok er solidt). Bladet er i butikkerne nu.

Resistance ligger lidt under(iføgle Gamerankings) det tilsvarende launchspil til 360 Call of Duty 2. Og det kunne heller ikke få mig op at køre. Jeg tror man skal være singleformat ejer for at føle, at Resistance er klasser bedre end det bedste på markedet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/12-06 12:21 
Jack_D>
Alan Wake, Bioshock, HL2, Assasins Creed, Halo3, Ninja Garden2, Mass effect, GTA4, udkommer også til PS3/PC, så ingen grund til at købe en Xbox360 for de spil.

Du har ret med de fleste, men så vidt jeg ved, kommer hverken Halo 3, Ninja Gaiden 2 eller Mass Effect til andre platforme - det er i hvert fald ikke annonceret endnu.

Vil du ikke godt tjekke dine påstande inden du lukker dit crap ud - som om det ikke var slemt nok i forvejen. ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 22/12-06 12:27 
Jack D jeg fatter ikke dit korstog? Hvorfor er det så vigtigt for dig hele tiden at gøre opmærksom på, "du er defender af Sony". Man kan jo overhovedet ikke komme med et indlæg uden, at du skal kværulere om hvor dårligt alt andet er i forhold til Sony som du mener er verdens bedste. Det er jo barnlig opførsel og har intet med virkeligheden at gøre ;-)!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 22/12-06 12:35, rettet 22/12-06 12:35 
Kan vi ikke prøve at holde os nogenlunde til emnet. Ikke at det ikke er relevant at diskutere andre eksklusive titler, men som Echelon VI siger, er der ingen grund til at det ender i endnu et Sony vs. Microsoft slagsmål.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Jack_DJack_DSkrevet 22/12-06 12:43, rettet 22/12-06 12:43 
neros>
Jack D jeg fatter ikke dit korstog? Hvorfor er det så vigtigt for dig hele tiden at gøre opmærksom på, "du er defender af Sony". Man kan jo overhovedet ikke komme med et indlæg uden, at du skal kværulere om hvor dårligt alt andet er i forhold til Sony som du mener er verdens bedste. Det er jo barnlig opførsel og har intet med virkeligheden at gøre ;-)!

Prøv lige at læs indlæg nr.2 i denne tråd.
Hvem er det, der starter med at rakke ned på PS3?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
SumezSumezSkrevet 22/12-06 12:45 
Slut.
Tilbage til emnet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Jack_DJack_DSkrevet 22/12-06 12:52 
Svaret til Bede X er i PS2 forummet under Playstation 3 skal du have den.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
happyEDhappyEDSkrevet 08/04-07 17:55 
Nogen der ved hvornår spillet rammer DK
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/04-07 18:10 
Til sommer - der er endnu ingen præcis EU dato.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
happyEDhappyEDSkrevet 08/04-07 18:56 
Ja sommer viste bare ikke om nogle havde en dato.
Men tak for svaret:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 08/04-07 19:07 
Den står til Q3 de fleste steder, så engang i jul/aug/sep indtil videre ;)
3of193of19Skrevet 09/04-07 03:02 
happyED>
Nogen der ved hvornår spillet rammer DK

Næsten* alle af Segas US 360 udgivelser har været regionsfrie, så jeg satser på at hente det hjem den hjem fra VGPlus.

*kan ikke lige komme i tanke om en der ikke var.
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-07 06:57 
Et kig på 360 versionen:

http://www.gamesradar.com/us/xbox360/game/previews/article.jsp?releaseId=2006122111543685040&articleId=200705011091666023§ionId=1001
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 22/06-07 04:42, rettet 22/06-07 04:59 
Endnu et kig, denne gang hos IGN:

http://xbox360.ign.com/articles/798/798595p1.html

Et nyt Hori stick bliver nævnt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 22/06-07 10:05, rettet 22/06-07 10:05 
Trist at Sega ikke nosser sig sammen og ikke laver en 360 udgave af det läkre PS3 stick. Men det er i hvert fald en god nyhed at der i det mindste kommer et stick. DoA4 sticket er jo ikke til at faa fat i.
Nu maa man bare haabe at Sega forbedrer multiplayer funktionerne saa man kan tage sine custom characters med til venner/gatherings paa et memory card.
BeanoBeanoSkrevet 02/07-07 12:21 
Faldt over følgende på MagicBox:

Here are some new images of Sega's Xbox 360 version of Virtua Fighter 5, the 360 version will have online play not found in the PS3 version.

Om det så er korrekt eller om de bare har misforstået noget, ved jeg ikke.

MagicBox - VF5
CoreCoreSkrevet 02/07-07 12:27 
Det havde jeg faktisk også "hørt" for længe siden, men bed påståeligheden i mig, da det bare var et rygte, og fordi at jeg ikke kunne spore mig tilbage til kilden det kom fra.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 02/07-07 15:46, rettet 02/07-07 15:48 
Beano>
Om det så er korrekt eller om de bare har misforstået noget, ved jeg ikke.

Indtil videre synes jeg da, at de har de sagt, at der ikke vil være online play, men i den nyeste IGN artikel(ovenover), skriver de, at man endnu ikke ved, om der vil være online play.

Men der burde være det. Street Fighter, Tekken, Soul Calibur, Guilty Gear, King of Fighters, Dead or Alive, Mortal Kombat. Alle de store fighter spil er enten allerede gået online eller gør det i næste udgave.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 02/07-07 15:53, rettet 02/07-07 15:55 
Bede-x>
Indtil videre synes jeg da, at de har de sagt, at der ikke vil være online play..

Det har/er også været deres holdning flere interviews og første gang jeg har set det nævnt.
Som sagt, det kan jo sagtens være en misforståelse og at der måske vil være andre online elementer end gameplay. Trods alt noget de skrev for en lille uge siden og er ikke nævnt andre steder.

Bare fordi andre fighters har online battle, betyder det jo ikke at det er/bliver godt ;)
De skulle hellere fokusere på andre online elementer, der er jo potentiale for så meget godt... men det har vi jo været igennem længere oppe allerede :)
CoreCoreSkrevet 02/07-07 16:00 
Der er også Live-logo på det offentliggjorte boxshot. Men det kan selvfølgelig også bare være profiler, leaderboards og content.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 02/07-07 16:07 
Beano>
Det har/er også været deres holdning flere interviews og første gang jeg har set det nævnt.

Som sagt nævner IGN i deres allernyeste VF preview(fra 21 juni), at man ikke ved, om der vil være online play:

http://xbox360.ign.com/articles/798/798595p1.html

Men det og Magicbox er det eneste, jeg har hørt om det.

Bare fordi andre fighters har online battle, betyder det jo ikke at det er/bliver godt ;)

Nej, der er ingen garantier. Men de kan i det mindste gøre et forsøg. Det gør de andre jo. Skulle det lykkedes vil det for mig være forskellen på et spil, som jeg spiller i 1000 timer vs et jeg spiller i måske 5 timer.

Og forsøger de og fejler, er resten af spillet jo stadig ligeså godt som før.

De skulle hellere fokusere på andre online elementer, der er jo potentiale for så meget godt

Enig. Der skal da være så meget online som muligt i en vs titel i 2007. Prøv at læs hvad Bungie gør med Halo 3. Det kommer til at betyde alt for communitiet. Det kunne det også komme til med VF. Ikke at jeg har meget tillid til japanske firmaer og online...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 02/07-07 16:14 
Bede-x>
Som sagt nævner IGN i deres allernyeste VF preview(fra 21 juni), at man ikke ved, om der vil være online play:

Jeps, men ved de noget nyt som modsiger det som Sega allerede har sagt flere gange?
Bare fordi der siger de (IGN) ikke ved det, er det jo langt fra det samme som at siger der kommer online play ;)
Bede-xBede-xSkrevet 02/07-07 16:16 
Det har jeg så sandelig heller ikke påstået. Faktisk gik jeg med indtrykket om, at der IKKE kom online play.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 02/07-07 17:35 
Nej nej så ;)
BeanoBeanoSkrevet 06/07-07 18:47 
1UP skriver nu at VF5 får online play på 360'eren ;)

Læs mere her...
3of193of19Skrevet 06/07-07 19:29 
Det kommer sikkert til at köre elendigt men man skal da pröve det alligevel :)

Er der nogen andre Köbenhavnere der skal have VF5?
KLTKLTSkrevet 06/07-07 19:54 
Det er jo sjovt ikke, jeg mindes også at huske Sega benægtede alt tale om mulig online spil i VF5! :D
9/11 Was An Inside Job
BeanoBeanoSkrevet 06/07-07 20:20 
Ja, en total 180'er... mon der er kommet M-$ på bordet? ;)
CoreCoreSkrevet 06/07-07 23:37 
Kunne man ikke forestille sig at det har noget at gøre med, at alle konkurrenterne på 360'eren har onlinedel, så man frygter at det ville være selvmord at udgive VF5 uden?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 06:14 
Beano>
Ja, en total 180'er...

Men det er jo klart. Når de først har et produkt, som ikke støtter online, skal de jo få det til at lyde, som om det er den rigtige beslutning over for forbrugerne.

Personligt er jeg glad for, at der er online i 360 versionen. Også selv om det ikke fungerer optimalt. Bare det at de har gjort et forsøg, tæller hos mig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
52 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig