X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii indtryk


Svar
3of193of19Skrevet 30/11-06 16:44, rettet 30/11-06 16:58 
Så er min Wii landet og jeg har fået spillet lidt Tennis og Rayman, lavet en Mii der ikke ligner specielt godt (Nintendo! Jeg vil have mohawk, det er alstå ikke så ualmindeligt igen!) og indrettet min WiFi forbindelse og installeret den første patch.

Wii kassen er meget smart pakket med to "skuffer", den ene med selve maskinen, sensorbaren, composhit kablet og strømforsynin... Se hele indlægget
580 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 31/01-07 17:24 
Beano>
Man kan desværrre ikke gøre det via wiimoten men det kan jeg fint acceptere :)

Det kan jeg ikke. Jeg synes det er ulogisk og bøvlet, så jeg har standby connection slået fra.
Home is where the hardware is..
ChronoChronoSkrevet 31/01-07 18:06 
Det var en god nyhed. Så vil jeg slå standby-connection til igen :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SonicSonicSkrevet 31/01-07 18:13 
SøgAArd>
Beano>
Man kan desværrre ikke gøre det via wiimoten men det kan jeg fint acceptere :)

Det kan jeg ikke. Jeg synes det er ulogisk og bøvlet, så jeg har standby connection slået fra.

Besværligt hvordan? Betyder det, at alle de tidligere konsoller du ejer aldrig er tændt/slukket så? :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SøgAArdSøgAArdSkrevet 31/01-07 18:39 
Besværligt fordi der er en power-knap på remoten.
Home is where the hardware is..
BeanoBeanoSkrevet 31/01-07 18:44 
Send den til mig, så skal jeg nok fjerne den for dig ;)
ElgenElgenSkrevet 31/01-07 21:18 
SuperCool, tak for tippet Sonic;

- man kan undre sig over hvorfor de ikke skriver den slags i manualen };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
EchoEchoSkrevet 01/02-07 18:12 
Det er jeg helt enig i! Jeg har også undret mig over det i et stykke tid. Hvorfor sidder der en power knap i Wiimoten, hvis den ikke fungere på samme måde som den på konsollen?
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
HeroldHeroldSkrevet 01/02-07 20:16 
De fleste ældre TV-modeller har ellers også en powerknap på fjernbetjeningen, der fungerer anderledes end den på apparatet :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 01/02-07 20:43 
Ville også være lidt upraktisk hvis power-knappen på wiimoten slukkede for maskinen ved et kort tryk :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-07 22:44 
Herold>
De fleste ældre TV-modeller har ellers også en powerknap på fjernbetjeningen, der fungerer anderledes end den på apparatet :)

Forskellen er bare at mit fjernsyn ikke står og koger pga. en "nødvendig" standby connection når det er "slukket" ;)
Home is where the hardware is..
The DaneThe DaneSkrevet 02/02-07 12:36 
mmh, bortset fra at min kontroller / remote opfanger "dims" gik i stykker omkring 24 timer efter jeg startede med at bruge den så er wii da et ganske interessant stykke mekanik. Kan tage lidt tid at bruge den kontroller ordentligt, men ellers er den da sjov.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-07 12:42 
Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste det her henne. Men ign har en lille artikel over oversete gamle spil. Og i den artikel lader det til at både body harvest og silicon valley kommer til VC.

Og body harvest er et KONGE spil. Kom nu med den remake!

Top 10 most Underrated games
For The Love Of The Game
Zzap!Zzap!Skrevet 02/02-07 16:38 
Men kom med Sin and Punishment først! Endnu større konge spil.
Born to kill space
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-07 16:48 
Har Nintendo ændret på reglen om ikke at udsende spil på VC i andre territorier, end dem spillene oprindeligt kom i?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Zzap!Zzap!Skrevet 02/02-07 17:01 
Den regel kan umuligt være andet end en fortalelse eller en misforståelse, med mindre de hader penge, that is.

I Sin and Punishments tilfælde ville det være dobbelt åndsvagt ikke at udsende det, siden det enste der skal oversættes er menuteksten. Al ingamedialogen er på engelsk.
Born to kill space
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-07 17:26 
Selv hvis spillet havde japansk tekst, ville jeg gerne købe det :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 06/02-07 12:12 
Med hensyn til netforbindelse. Jeg har almindeligt net, men er det muligt at jeg kan købe en trådløs hub eller noget, den forbinder man vel til nettet i væggen med et kabel ik, og så det eneste som er trådløst er fra hub'en til wii'en.. ik?

Kan jeg det?
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 06/02-07 12:21 
Ja, du kan nøjes med et alm. access-point hvis du allerede har alm. ethernet.
KalicolaKalicolaSkrevet 06/02-07 12:31 
Alm. Acces-point? Du må gerne skære det ud i pap, for jeg er totalt net-noob :-/
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 06/02-07 12:39 
Et accesspoint er bare en trådløs hub - en lille æske, der lader trådløse enheder hoppe på dit netværk.

Det skal ses i forhold til en trådløs router, der styrer adgangen til netværket.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 06/02-07 12:40, rettet 06/02-07 12:40 
Darknon>
Alm. Acces-point? Du må gerne skære det ud i pap, for jeg er totalt net-noob :-/


Det er basalt set det samme samme som en wireless switch/hub ;)

Der er ingen firewall eller routing egenskaber indbygget, men den gør det bare muligt at tilslutte wireless enheder til kablet ethernet. Den får sin egen IP og du kan sætte wireless sikkerhed op mht. kryptering, MAC-filtering (bestem hvilke enheder skal skal have lov at komme på), osv.
jaesjaesSkrevet 12/03-07 18:57 
Nå, hvad er status på folks oplevelser med Wii? Findes der nogle spil, der udnytter kontrollerne fuldt ud, eller er det meste sløs eller gimmicks?

De to spil jeg har prøvet har været sådan lidt blandede i den retning. Wii Sports imponerede mig ikke så meget, men et par spillene har da bestemt en fin styring. Call of Duty 3 viser, at der er et potentiale i FPS'er, men styringen burde være mere præcis, og i stedet for at man bare foretager gestures i nærkamp, burde kampene have været dybere og mere bevægelsesorienterede.

Generelt håber jeg, at de kommende spil bliver mere præcise, og med mindre fokus på gestures, som jo kan fungere næsten ligeså godt med analoge sticks.
nerosnerosSkrevet 26/03-07 11:13 
Hvor er det billigste sted at finde sig en Wii maskine? Damn jeg har fået Wii-feber :-)!
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 26/03-07 12:09 
Nova Data har dem til kr. 1.999,-
Ring til dem, de sender vist gerne ;)

Nova Data
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ElgenElgenSkrevet 11/04-07 09:48, rettet 11/04-07 09:49 
Har lige købt Super Monkey Ball Banana Blitz og meget af påsken er gået med det. Synes det er super fedt og vil ha' mere af samme skuffe (helst til Wii).

Nogen der kan anbefale noget?
- det er specielt singleplayer-delen der er fed.
Party-spilene er sjove sammen med andre, men er helt bjergtaget over konceptet med at hælde verdenen (min første møde med serien).

Er det værd at prøve originalen efter at have prøvet BB?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 11/04-07 10:07 
Ja for hulen da; Super Monkey Ball 1 og 2 til Cuben er fremragende! 2'eren har et noglegange lidt mere trial & error præget gameplay i banerne, men begge spil skal man ha', hvis man har en Cube.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 20/04-07 16:09 
Nu hedder tråden "Wii indtryk", men jeg har indtryk af at folk ikke ved at den findes (!!)
På mit arbejde sælges der Wii (samt spil og tilbehør), men folk blev først rigtigt klar over det, da jeg i går tog min egen med og brugte ventetiden med lidt tennis...
Mit indtryk er at Nintendo ikke har gjort ret meget for at få fat i de 'ikke normalt spillende' kunder...
Jeg havde en kunde der aldrig havde hørt om Wii-maskinen - og vedkommende spillede primært på konsoller...

Mit eget indtryk af den lille hvide kasse er, den er perfekt til når venner eller familie er på besøg - nem at betjene og sjove spil :)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
WikzoWikzoSkrevet 20/04-07 18:42 
Tre personer fra min klasse (to drenge og en pige )har købt en Wii. De er på ingen måde [Nintendo]gamere, men de har det stadigvæk ganske sjovt med Wii Sports.

Selv min lærer kender til den. Måske er der ikke så meget reklame, men alligevel er den ret populær herhjemme, tror jeg :)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 20/04-07 23:30 
Det føles som om, at hypen er lettet her i DK - håber Bergsala kan sparke den i gang igen når de store titler lige så stille kommer, så den ikke ender i samme grøft som GameCuben. Ved launch-tiden var der en del snak om den, trods alt, men lige nu er det hele ét stort flashback til GCN-dagene, desværre.

Min Wii står helt stille, gider ikke engang tjekke for ting på EV-kanalen eller når der kommer nye ting i biksen. Mangler en stortitel som Metroid Prime 3 eller Mario Galaxy før den rigtig bliver taget i brug igen, men der lader til at gå lang tid før det sker. Zelda er gennemført og multiplayer-spillene er kun sjove med vennerne - og med det gode vejr lige nu kan en konsol ikke rigtig samle til partyspil.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 21/04-07 00:42 
Tror desvære at det der har den største årsag til at den står lidt stille, er fordi den desvære ikke er så kraftig rent hardware mæssigt. Bevares, den har dog noget nyt man ikke har set før, men forestil dig lige at kunne spille et spil som Oblivion på samtidig med den styring som Wii har, det ville have været det ultimative. Det er faktsik kun og udelukkende pga. den svage hardware at jeg ikke har købt den, og heller regner med at gøre det overhovedet. Men en ordentlig omgang reklame ville nok kunne gøre underværker for Wii :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Zzap!Zzap!Skrevet 21/04-07 09:09, rettet 21/04-07 16:20 
Det er Nintendos abnormt dårlige EU udgivelses politik, kombineret med Bergsalas sløvhed, der IMO har skylden for den lidt håbløse følelse, der er lige nu er over Wii.

Det går alt alt alt for langsom, med at udgive ting der har været ude i laaaang tid i US og Japan.
De eneste titler der har være bare nogenlunde interessante siden launch er Smooth Moves, Exite Truck (som skulle have væeret en launch titel) og Sonic.
Når man launcher en nye konsol hjælper det ikke at kommer med een god titel og så kun have en lunken strøm af småtitler de næste 6 måneder.
Hvor er Elebits og hvor er Trauma Center? Begge suveræne spil som har været ude i 5 - 6 måneder i resten af verden.

Det er som om NOE ikke rigtig har fattet at vi lever i en global verden nu, hvor lancerings kampagner virker over hele verden på een gang og, at folk ikke gider at vente i halve til hele år, på et spil de allerede har hørt om meget meget længe.

Edit. Jeg ved ikke hvorfor P:R er sat til at sætte ´´ omkring "release"? Det ser tåbeligt og grimt ud, og alle der læser dette site ved vel hvad det betyder.
Born to kill space
HeroldHeroldSkrevet 21/04-07 09:29, rettet 21/04-07 10:35 
Kan du uddybe Bergsalas rolle i den ligning?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Zzap!Zzap!Skrevet 21/04-07 16:44 
Det burde da være åbenlyst for enhver der er har fulgt bare en lille smule med i hvordan Nintendos produkter klarer sig i norden.
Bergsala gør kun lige det allermest nødvendige for at markedsføre produkterne og selv der kun de stensikre cashcows.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 23/04-07 09:02 
I Urban (eller var det Metro?) i dag, er der et billede af Google-medarbejdere, der "spiller Tennis med fjernbetjeninger, på et fjernsyn på væggen" :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
psychomantispsychomantisSkrevet 17/07-07 10:59 
Så har jeg fået anskaffet mig en wii, og det er jo meget godt men: Er det normalt at maskinen står og larmer selvom den er slukket (på "rigtig" stand by, med connect 24 slået fra i menuen)? Den larmer næsten lige så meget som når den er tændt.
BeanoBeanoSkrevet 17/07-07 11:01, rettet 17/07-07 11:01 
Nej det er ikke normalt - den skal være HELT stille.

Når den er på stand-by, er dioden gul eller rød ?
SumezSumezSkrevet 17/07-07 11:21 
Har jeg aldrig været ude for, og jeg har connect24 slået til
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
psychomantispsychomantisSkrevet 17/07-07 11:27 
Rød. Nu har jeg prøvet mig lidt frem, og det viser sig den kun larmer når den er rød, men ikke når den er gul og wiiconnect er slået til...
Virker som om den skal tilbage til butikken.
BeanoBeanoSkrevet 17/07-07 11:30 
Det lyder da underligt for rød diode betyder "rigtig" standby.

Prøv evt at slå "Connect24" til men sluk maskinen ved at holde powerknappen inde på selve konsollen (ikke remoten) i 5-7 sekunder til power dioden bliver rød.
psychomantispsychomantisSkrevet 17/07-07 11:34 
Ja, det har jeg gjort og så larmer den. Tror det er en fejl ved maskinen. Når knappen er rød larmer den (en høj hvislende lyd), og når den er gul er den helt stille.
BeanoBeanoSkrevet 17/07-07 11:37 
Ja, så er det bare at få den byttet.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/12-08 10:45, rettet 14/12-08 10:46 
Se og Hør har en fremragende artikel om Prinsesse Mary, som har fortalt, at hun holder af at spille Wii derhjemme...

Hvad der er endnu mere fantastisk er, når Se og Hør skal forklare deres læsere, hvad en Wii er... "For de læsere, der ikke er bekendte med Wii-spillene, er det en interaktiv form for computerspil, hvor man med en himstragims i hånden kan stå foran fjernsynet derhjemme i stuen og spille for eksempel tennis eller vælte kegler på en bowlingbane."

Priceless...

Se og Hør: Kronprinsessen fordriver den søde juletid ved at spille computerspillet Wii
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/12-08 11:47, rettet 14/12-08 11:48 
Fantastisk artikel.
Det minder mig om dengang man skrev opgaver i folkeskolen, hvor man også brugte gigantiske billeder hvis man ikke lige havde tekst nok. Tænk hvor langt vi er nået siden den gang... Nu hvor computerspil er interaktive og alt muligt. :D
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/01-09 15:34, rettet 28/01-09 15:40 
psychomantis>
Ja, det har jeg gjort og så larmer den. Tror det er en fejl ved maskinen. Når knappen er rød larmer den (en høj hvislende lyd), og når den er gul er den helt stille.

Er det den gode gamle strømforsyning der igen laver lyde?

I andre nyheder - Fragile er skod.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
psychomantispsychomantisSkrevet 28/01-09 19:36 
Det var det faktisk, ja :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/01-09 18:45 
Er det dig der er posteren mandse? :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 26/02-09 10:27 
Ny classic controller på vej - ihvertfald i Japan.

"Get a grip: Nintendo reveals Wii 'Classic Controller Pro'"
ElgenElgenSkrevet 26/02-09 11:09 
Hvorfor pokker ikke bare bruge en GC-controller?
Jeg synes bare den er så meget federe end den der dimmer ser ud.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-09 11:16 
GCN controlleren har et alt for lille D-pad IMO til at jeg gider bruge den til 2D spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 26/02-09 11:28 
Elgen>
Hvorfor pokker ikke bare bruge en GC-controller?

Måske fordi de fleste Wii ejere ikke har en GC?

:)
580 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig