X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye Halo 2 Maps


Svar
WehnerWehnerSkrevet 15/11-06 12:07 
I anledning af at Halo-serien fylder fem år har Bungie.net postet en artikel med masser af nyt info om både Halo 2 og 3.

Der kommer flere maps til Halo 2 til foråret. De bliver ikke gratis, og de kommer kun til at kunne køre på Xbox 360 - i hvert fald i første omgang.

I den forbindelse går backwards compatibility-holdet også lige Halo 2 igennem igen.

Lasse glæder sig :D

Detaljer her
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/11-06 12:11 
Vildt nok at de stadig arbejder på det.

Var det ikke på tide med nogle Halo 2 Xbox Live Achievements så?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 15/11-06 12:13 
Vi kan kun håbe - og jeg vil faktisk tro det. At banerne bliver 360-unikke er jo klart et forsøg på at styrke Xbox Live Marketplace etc., så det ville jo være oplagt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/11-06 12:28 
Det kan da ikke være det store problem, at lave en lille applikation på Hd'en, der tjekker hvordan man klarer sig på Live i Halo 2, og så give én nogle gamerpoints for det.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 15/11-06 12:29 
Nemlig.

"Kiiiilltacular". Achievement unlocked
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-06 12:56 
First up is the announcement of an exclusive worldwide Halo 3 TV commercial set to air during Monday Night Football on December 4th. Naturally we don’t want to spoil the fun but we did want to clear the air on a few points up front to set your expectations appropriately. As the press release mentions, this ad will feature CG scenes that are being built by a 3rd party agency (known as Digital Domain). Now you may be thinking to yourself – “CG!? But Bungie doesn’t do CG!” – and you would be correct… until now.

For the purposes of this holiday commercial and knowing the tight timeline with which it had to come together we decided a long time ago that utilizing real, final, actual gameplay just wasn’t the right thing to do. As you know, we’re very protective of our baby and we will only show it when we feel it’s ready to be shown (and even then it’s sometimes pried from our protective fingers). We all agreed that a cooler thing to do would be to move as far away from gameplay-style footage as possible, and make something more movie-like. Let our fans see what the Halo universe looks like in a photo-realistic fashion.

We didn’t want folks to think we were trying to pull the wool over their eyes, when we had such a great opportunity to do something cool and worthwhile.

Noget er der da kommet ud af E3 2005 :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 31/03-07 13:43, rettet 31/03-07 13:46 
Nyt om de 2 planlagte Halo 2 baner :D

Det er tale om remakes af Hang 'Em High og Derelict (Nu Tombstone og Desolation), først nævnte glæder jeg mig klart mest til, men Desolation ser også grafisk spændende ud.

Release: April 17

Nye Halo 2 Maps

Nye Halo 2 Maps

Umiddelbart kan jeg godt lide det nye design på banerne, Havde dog håbet på farvestilen fra det gamle Heh var beholdt :) Remake Desolation ser dog meget bedre ud end den gamle version imo.

Mere info her (betaling/download mm.)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 31/03-07 14:14 
Wehner>
Der kommer flere maps til Halo 2 til foråret. De bliver ikke gratis, og de kommer kun til at kunne køre på Xbox 360 - i hvert fald i første omgang.

De har ændret standpunkt, og de nye baner kan spilles på den gamle Xbox også.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 14/04-10 20:07 
Mapsne er jo gratis nu, men grunden til jeg lige genopliver tråden er for at påminde om det er sidste dag i dag det er muligt at spille Halo 2 online.
Spiller nu: Halo 3
GreaseballGreaseballSkrevet 15/04-10 16:08 
og sidste dag til at hente de gratis maps. De kan stadig spilles offline.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig