X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

VGA boks


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/11-06 00:06 
Min VGA boks er tilsyneladende død, der er fire ledninger der er flået ud af selve stikket som sidder i DC´en(må være sket under flytning), så jeg skal derfor have en ny(brugt), nogen der ligger inde med sådan en? :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-06 01:06 
Jeg købte selv sådan en her (se link).

Den er fandeme grim, men billedet er ret godt. Lige nu er der udsolgt på siden, det var der også da jeg skulle bestille. Men det tog ikke ret lang tid før de var på lager igen.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/11-06 01:10 
Er der slet ingen i DK der har dem på lager mere? Har prøvet Gamebits hvor jeg købte min for eks. antal år siden, og de har ikke nogen :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/03-07 01:28 
Leder også efter en. Sig endelig hvis I finder et sted, hvor der er masser af dem, uoriginalt eller ej, bare de ikke koster mere end en halv plovmand, tak :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/03-07 08:01 
Jeg har selv lige bestilt et kabel fra denne side. Så håber jeg bare, de har dem på lager :)

Video Game Company
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/05-07 19:33 
Her har de nogle:

Jeg har selv den grimme gennemsigtige
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/06-09 22:49, rettet 08/06-09 22:50 
Den gennemsigtige VGA-boks er åbenbart stadig ret udbredt. De to shops, der henvises til ovenfor er hhv. lukket og out-of-stock, men jeg har *langt om længe* fået bestilt den fra Consolegoods.co.uk (http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=150347145192]via ebay - de har 4 tilbage til £23.99 stk. + £4.25 fragt [/LINK]" target="">via ebay - de har 4 tilbage til £23.99 stk. + £4.25 fragt ).

[:D

Consolegoods.co.uk (Sega Dreamcast-habengut)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/06-09 22:55, rettet 08/06-09 22:56 
Den gennemsigtige boks er udmærket. VGA moddet skulle efter sigende være bedre men jeg har ikke selv gidet udføre det da jeg ikke tror der er noget at hente i forhold til den originale fra SEGA.

Godt at du køber en boks istedet for et kabel så du altid har S-video at falde tilbage på, til de spil der ikke kører VGA.

Jeg har handlet flere gange hos Consolegoods.co.uk og det har været en positiv oplevelse alle gange. Dengang hed siden vidst noget andet, men jeg kan se på design (eller mangel på samme) at der er tale om samme sted :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/06-09 00:09 
Jep, det med s-video er da en fin ting at have i baghånden. Men jeg skifter nok over til mit gode gamle RGB-kabel med non-VGA-spil.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-09 00:15 
Det er selvfølgelig endnu bedre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/06-09 18:08 
Nærede et lille håb om, at der lå en sort og stilfuld VGA-boks i emballagen, men nej...

VGA boks

Er nogen *gået så langt* at male den med sort sprittus? :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-09 20:18 
SkyblazeR>
Nærede et lille håb om, at der lå en sort og stilfuld VGA-boks i emballagen, men nej...

Ehm nå... du havde da ellers selv bestilt den i gennemsigtig?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/06-09 21:30, rettet 13/06-09 21:31 
Skam også forventet - for der var ingen sort - men emballagen virkede så officiel Dreamcast/Sega-agtig, så man "næsten" tror, der ligger en sort VGA-boks indeni ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-09 21:37 
Ok jeg kan ikke lige huske hvordan den ser ud :p En original fra SEGA skal du nok ikke forvente at finde for under en plov, og man kan så diskutere om det lidt bedre billede er pengene værd.

Jeg synes den gennemsigtige der er rigtig god til prisen og især til dem der ikke kan nænne at lave intern VGA og save i deres maskine.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/06-09 01:31 
Konsolkongen>
Ok jeg kan ikke lige huske hvordan den ser ud :p

Den officielle...

VGA boks

Kan ikke lige finde et billede af emballagen. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-09 01:39 
Nej jeg ved godt hvordan den officielle ser ud, har den selv. Det var emballagen til den gennemsigtige jeg ikke kunne huske :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/06-09 16:16 
VGA boks

Bedre? ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-09 16:18 
Ja nu er jeg lidt mere med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/06-09 17:26 
Det var lige før, jeg manglede et VGA-kabel, men det lå gemt væk i emballagen til min 19" LG-fladskærm (der koblet til med DVI). Har også en ældre, men udmærket CRT-skærm gemt væk, der med lidt god vilje kan vendes vertikalt til fx Ikaruga.

Er der noget ved at koble Dreamcast til en 32" fladskærm via VGA?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-09 17:27 
Ja bestemt!
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 14/06-09 18:21 
Om det er noget ved? Det er det eneste rigtige.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/06-09 22:07, rettet 14/06-09 22:07 
Det er set, at nogle foretrækker CRT. Sikkert noget med "arcade-fornemmelse". Visse spil er simpelthen også grimmere på en større skærm.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-09 22:15 
Spil fra Dreamcast i 640x480p ser intet mindre end fantastiske ud ligemeget hvor stor skærmen er :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/06-09 22:37 
Nu har vi jo hver især vores forskellige præferencer. Det står vel ikke skriblet i sten, at *alle Dreamcast-spil* ser godt ud i VGA på en 32" fladskærm. Men jeg er helt sikker på, at mindst Ikaruga og Borderdown (som jeg venter i næste uge) gør dét :) Bare dælens at Gradius V ikke kom på Dreamcast.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-09 22:59 
Nej det afhænger selvfølgelig af spillene. Jeg tør godt smide knolden på blokken og garantere at du ikke bliver skuffet over hvordan Ikaruga ser ud :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 14/06-09 23:30 
Eller Borderdown for den sags skyld ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-09 23:32 
Det har jeg stadig til gode :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/06-09 23:50 
Jeg får det i folie i næste uge...

VGA boks
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/06-09 23:00 
Hvis nogen stadig leder efter en forhandler med Segas officielle Dreamcast VGA-boks, så skynd jer at klikke på linket nedenfor. Men hav lige et par plovmænd parat til et eventuelt køb. :)

Officiel Sega VGA-boks hos Retrogame-shop til 149.00 EUR ~ 1.109,13 DKK
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-09 23:28 
Det må da vidst være med kasse til den pris ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/06-09 00:38 
Denne franske retroshop viser som regel, om der følger emballage med ud fra deres produktbilleder. VGA-boksen angives dog som brugt (Condition: très bon). Jeg har handlet hos dem en enkelt gang, hvor jeg fik Space Megaforce til SNES inkl. spilæske i "meget godt" stand (très bon).

très bon
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig