X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DLink strømadapter


Svar
PoulPoulSkrevet 05/11-06 22:36 
Jeg har en DLink router(DI-704P), hvor strømadapteren er gået død. Nogle der ved hvor man kan få fingre i sådan en henne? Har søgt på nettet, men har ikke rigtig fundet noget. Skal man virkelig have fat i DLink selv, for at få fat i sådan en?
KLTKLTSkrevet 06/11-06 18:12 
Jeg har selv en D-Link trådløs router, dog ikke lige den samme model som dig...
Jeg tror desværre ikke det er muligt at finde sådanne dele til salg hos nogle forhandlere, og jeg tror den eneste mulighed for dig er at tage kontakt til D-Link.

Har før hørt om folk der havde smadret deres remotes til TV og derfor også i det tilfælde var tvunget til at tage kontakt direkte til producenten, og det samme tror jeg er tilfældet med strømadaptere og andre reservedele eller hvad man nu skal kalde det.
9/11 Was An Inside Job
KTCKTCSkrevet 06/11-06 18:20 
Hvis du kan finde en anden adapter, der har stort set samme specifikationer og stik, kan du bruge den. Alternativt kan man også købe multiadapterer, der har diverse stik og kan indstilles stort set frit.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PoulPoulSkrevet 06/11-06 20:53 
Takker for svarene! Jeg har nu kontaktet DLink supporten og så må jeg se hvad de vil have for sådan en. Det skulle ikke undrer mig hvis prisen på sådan adapter er så høj, at man lige godt kan købe en ny router...:-)
PoulPoulSkrevet 13/11-06 21:02 
D-Link supporten kunne ikke hjælpe mig, og har nu været på jagt efter en multiadapter, men det er bare umuligt at finde en som kan levere 5 volt. De kan alle 4,5 eller 6 volt, så det ender nok med at jeg må købe en ny router. Synes D-Linken har fungeret glimrende, men synes da det er lidt for dårligt at strømadapteren ryger efter 2-3 års brug. Har jeg bare været uheldig eller hvad? Kender ikke ret meget til router markedet, så hvad kunne evt. være et alternativ til D-Link, uden at det koster dobbelt så meget?
KLTKLTSkrevet 13/11-06 22:46 
Jeg må da nok sige det er noget skuffende at D-Link ikke kan hjælpe dig i pågældende problemstilling, men for lige at svare på dit spørgsmål vil jeg også sige at mine egne erfaringer med D-Link routere generelt er meget godt.

Hvis du skal ud og se på alternativer, ville jeg helt sikkert opfordre dig til at se på routere fra Linksys som jeg mener man aldrig rigtig går galt i byen med.
Det kan godt betale sig at betale lidt ekstra for en god router, for på den måde at få et rigtigt godt og gennemført produkt.
9/11 Was An Inside Job
PoulPoulSkrevet 14/11-06 18:20 
Ja, jeg er også noget skuffet over at de ikke kan hjælpe mig i denne situation. Det eneste de kunne var at henvise mig til PC-netto efter en multiadapter, men de har ikke en adapter som kan køre 5 volt.

Hvordan er Linksys mht. konfigurering osv.? Gider ikke at bøvle med den slags, så det skal fungere med minimal opsætning. Her synes jeg nemlig at D-Link var rigtig god, for det var nærmeste bare at koble stikkene i og så kørte det.
KLTKLTSkrevet 14/11-06 19:24 
Alle de Linksys routere jeg har benyttet og har erfaring med, har også bare fungeret optimalt som plug and play som du også skriver, og selve konfigureringen af dem fungerer også lige som med D-Link routere via en meget enkel og effektiv web konfigurering.

Så ja jeg synes som sagt du burde se lidt nærmere på routere fra Linksys, hvis du skal ud og se på en ny router i fremtiden.
9/11 Was An Inside Job
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig