X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii og Virtual Console PAL line-up


Svar
SephirothSephirothSkrevet 01/11-06 13:07, rettet 01/11-06 13:09 
Havde det ikke været for Zelda var der ikke meget at komme efter, men Virtual Console-titlerne er et godt plaster på såret.

The full Wii line-up (all released 08/12/06 unless stated) reads:

Nintendo
Wii Sports
The Legend Of Zelda: Twilight Princess
Wii Play

Activision
Call Of Duty 3
Marvel: Ultimate AllianceSe hele indlægget
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
391 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 02/10-07 08:14 
Ejj sikke noget lort! Jeg har slet ikke set at du har skrevet det, det er først lige gået op for mig. Har rigtig gerne villet prøve den originale Famicom-udgave meget længe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 02/10-07 10:46 
Så er Neo Geo officielt annonceret til at ankomme på VC. Prisen bliver 900 Wii Points pr. spil. De første spil bliver Fatal Fury, World Heroes og Art of Fighting. Der er dog endnu ikke nogen dato på, men "snart" er blevet udmeldt.

Nice :)

Kilde
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
QQSkrevet 02/10-07 13:01 
Echo>
Chrono>
Nogen som ved om spillet forsvinder ligesom Lost Levels gør? Det har den samme underlige blå ikon.

Altså der bliver ikke nævnt noget om, at spillet skulle blive taget ned i "details", så det er der nok permanent.

Jeg er meget overbevist om at da det også er en del af "Hanabi Festival", vil det blive taget ned igen i den nærmeste fremtid...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 02/10-07 13:06 
Hulle>
De første spil bliver Fatal Fury, World Heroes og Art of Fighting

Nøj, de kunne ikke have fundet et meget ringere start-lineup. :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 02/10-07 13:37 
Damn et ringe line-up. Man kan kun håbe på at det er en teaser til hvad der end måtte komme i fremtiden. Garou: MOTW, Magical Drop III og Money Puzzle Exchanger kunne være nogle forslag der er langt mere fornuft i :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 02/10-07 13:47 
Samurai Shodown 4 mange tak! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 05/10-07 01:03, rettet 05/10-07 01:05 
Sin & Punishment er temmelig godt! Utroligt så meget de kan få ud af noget så simpelt. Det er ret hektisk med alle de skud der flyver rundt, og banerne er meget varierede - ingen af de baner jeg har spillet føles som gentagelser. Det synes jeg ellers tit den slags kan gøre. Efter 1½ times spil kan jeg dog bedre lide Starfox 64 - det er lidt mere mit tempo. Historien fatter jeg heller intet af, og musikken er lidt irriterende. Men godt er det nu alligevel!

Og sjovt med japanske undertekster - så kan jeg skippe lidt af lektierne til japansk-studiet :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 05/10-07 08:21 
Så vidt jeg husker er stemmerne også engelsk i den originale udgave, så de har ikke ændret noget(?).

Og ja, det var også det der greb mig da jeg spillede Le Roofs kopi på J-Popcon - Spillet er simpelthen genialt bygget op. Med en engine der lægger ud med mest at ligne en Panzer Dragoon-klon, lykkes det dem at lave utallige forskellige baner og bosskampe, der på ingen måde minder om hinanden. Hen imod slutningen kommer der en bane, der rent faktisk er sidescrollende (synes dog det er spilles klart dårligste bane). Historien forstår man rent faktisk når man har spillet det igennem et par gange, alting går bare så latterligt hurtigt, og så er det så overdrevet japansk at man ikke kan undgå at grine af det.

Bare ærgerligt at spillet ikke er længere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 06/10-07 02:03 
Hvordan klarer man den boss der gemmer sig bag en stor bombe? Nåede frem til ham uden brug af credits, og mistede så alle 12... argh!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 06/10-07 12:42, rettet 06/10-07 12:46 
Chrono>
og musikken er lidt irriterende

O_o
Wooot?!
Det er da et af de bedste soundtracks nogensinde.
Blanding af hjertevarmende synth melodier (SID scene agtige faktisk) casualnes og controlleret agressiv energi er aldrig gjort bedre.
Jeg vil gå så langt som til at sige, at S&P uden musik slet ikke samme spil, eller kun et halvt spil.

"Bombe bossen" Kan næsten kun være Pole Star bomben, der styrer mod mutant Saki. Du skal simpelthen skyde på bomben uden targetting (for større ildkraft) og når den kommer tæt på dig skal du hugge til den med sværdet.
Born to kill space
ChronoChronoSkrevet 06/10-07 13:01 
Tak, jeg vidste ikke at man gør mere skade uden targeting - det må være det jeg gør galt.

Musikken er nok en smagssag, og det er da heller ikke alle numrene der plager mine ører.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 06/10-07 13:21, rettet 06/10-07 13:33 
Der skal jo være en "straf" for at bruge targetting, ellers ville man jo bare bruge det hele tiden. ;-)
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 06/10-07 13:29 
Chrono>
Hvordan klarer man den boss der gemmer sig bag en stor bombe? Nåede frem til ham uden brug af credits, og mistede så alle 12... argh!

Ja, du skal angribe BOMBEN, ikke Saki! Han er din ven. :P Det er sådan det går, når man ikke følger med i historien, hehe.

Som Zzap! siger, skal man slå til den med sværdet når man kommer tæt på. Det havde jeg ikke helt opdaget, så jeg mistede min mega-combo. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 06/10-07 13:40 
Som sagt forstår jeg ikke historien endnu :)

Men hvis han er min ven hvorfor slår han så til bomben så den eksploderer i hovedet på mig? :!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 06/10-07 13:43 
Kan i øvrigt godt lide targeting systemet - det med at man med et lille hurtigt vrik med analogstick'et skifter til den næste fjende. Det kan godt være det er sådan i mange spil, men jeg så det første gange da jeg for nyligt spillede 24: The Game :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 06/10-07 13:52 
***SPOILER***
Saki er ikke rigtig sig selv efter sin transformation, men bombens eksplosion bringer dig ind en mærkelig parallel fremtid.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 06/10-07 15:29 
Chrono>
Men hvis han er min ven hvorfor slår han så til bomben så den eksploderer i hovedet på mig? :!

Ved ikke om vi taler om den samme boss? Ham den store, der står nede i vandet, mens et missil flyver efter ham, og hovedpersonerne flyver efter missilen for at ødelægge det? Han skyder selv efter missilet af samme årsag.

Chrono>
Kan i øvrigt godt lide targeting systemet - det med at man med et lille hurtigt vrik med analogstick'et skifter til den næste fjende. Det kan godt være det er sådan i mange spil, men jeg så det første gange da jeg for nyligt spillede 24: The Game :)

Nu er det meget sjældent jeg bruger targeting systemet, da skuddene er ekstremt ineffektive, men det er da meget brugbart f.eks. de steder, man skal sende eksplosioner i fjendes retning med sværdet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 06/10-07 15:30 
Hvordan kan det være at Super Metroid er blevet anmeldt som et spil udgivet på virtual console ( set på gamespot), men når jeg går ind i online shopping, så kan jeg ikke finde det under SNES spillene.

Er der forskellige udgivelser afhængigt af landene?
The medium is the message.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/10-07 16:49 
Ja.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ChronoChronoSkrevet 06/10-07 17:17 
Mon ikke det kommer i næste uge så vi kan nå at spille det inden Metroid Prime 3 kommer.

Sumez, jeg tror vi taler om samme boss - mit indtryk af situation er nok bare lidt anderledes :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 06/10-07 23:18 
Så gennemførte jeg. Den bombe var jo intet problem uden targeting. Det var den sidste boss til gengæld. Indtil jeg brugte targeting - så klarede jeg den med det samme :)

Du har ret i at side-scroller banen er den ringeste Sumez. Den kunne jeg godt have undværet - den kostede mig også nogle credits, og jeg har svært ved at se at jeg skulle kunne klare den uden uden at miste noget :!

Nogen der har spillet Sword of Etheria (PS2)? Jeg synes det minder lidt om det. Anderledes gameplay, men alligevel lidt samme tempo og stemning.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 12/10-07 08:46, rettet 12/10-07 08:49 
Super Metroid skulle være tilgængelig for PAL Wii ejere nu - nice :)

Men 800 point?

Link
ChronoChronoSkrevet 12/10-07 11:22 
Cool! Det var første jeg så efter da jeg vågnede og der var det ikke kommet op endnu.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/10-07 11:52 
800 point er vist den normale værdi for et SNES-spil. Glæder mig til at komme hjem og hente spillet - har aldrig prøvet andre 2D-Metroid spil end Zero Mission og Fusion, som er fremragende, så jeg har store forventninger til denne klassiker.
SumezSumezSkrevet 12/10-07 12:05, rettet 12/10-07 12:06 
Jeg har siddet og spillet Super Metroid på min SNES de sidste par dage, det er virkelig et fantastisk spil. Det kan spilles igennem flere gange og give en hel anden oplevelse hver gang, fordi der er så mange veje gennem spillet. Denne gang fandt jeg X-Ray vision, det anede jeg slet ikke var i spillet, selvom jeg har gennemført det fire gange før!

800 points er et røverkøb.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/10-07 12:49 
Pieyanthikos>
800 point er vist den normale værdi for et SNES-spil.

Det har du vist ret i - Jeg huskede det som 500 point, men det er nok NES spillene der ligger på det niveau ;)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/10-07 13:08 
Metroid Prime 3 Preview Channel er oppe nu til download - for free.
BeanoBeanoSkrevet 15/10-07 13:13 
Hvad er det ?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/10-07 13:37 
6 eksklusive film, der buffes over nettet, for ikke at fylde for mange blokke. Den 7. film kommer onsdag.

Den kom i USA i forbindelse med deres MP3-launch, så det er ikke overraskende den også kommer herhjemme inden spillet kommer på onsdag 8 dage.
BeanoBeanoSkrevet 15/10-07 13:42 
Ok :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/10-07 12:47 
Det tager jo for evigt at buffe de film via Wii :S
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 16/10-07 13:22 
Det gik hurtigt i går. Men jeg gad ikke se dem af frygt for spoilers, så jeg brugte bare lidt tid på at viske nye billeder frem til kanalens baggrundsbillede. Tåbelig kanal - vil håbe jeg kan slette den når jeg begynder at mangle plads til VC-spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 16/10-07 16:49 
Det er ikke umagen værd, det er generelt bare (forfærdelig) reklame BS og meget lidt ingame eller ingame som man allerede har set for et år siden.
Born to kill space
ElgenElgenSkrevet 29/10-07 08:18, rettet 29/10-07 08:33 
"Gi' et VC-spil i Julegave" };-)

(ved ikke hvor pålidelig kilden er, men det lyder da spændende; det vil måske også kunne bruges til at komercielle firmaer kan sende betaer osv ud ala Xbox Live?)

EDIT: Hehe, ved nærmere eftertanke får man nok ret hurtigt et pladsproblem, hvis man skal downloade betaer og demoer til Wii'en };-)

Link
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoChronoSkrevet 12/11-07 16:16 
Mii Contest Channel er online nu. Man kan se en masse sjove Mii'er, hente dem til sit eget Mii Plaza, stemme på dem og deltage i en konkurrence om at lave den bedste Mii Mario. Man kan sagtens spilde nogle minutter på at sidde og se alle de skøre ting folk har lavet.

Det er længe siden nogen har skrevet hvad der er nyt på VC her i tråden. Super Mario Bros. 3 (NES) og Blue's Journey (NEOGEO) er dem jeg lige har lagt mærke til. Nogen som har prøvet Blue's Journey? Er det godt?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 12/11-07 17:10, rettet 12/11-07 17:26 
Blue's Journey er ret godt. Minder lidt om en blanding af Wonder Boy In Monsterland og Apprentice, men med to player og mere fokus på action - og selvfølgelig mere arcadepræget=sværere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 12/11-07 22:02, rettet 12/11-07 22:03 
Blue's Journey er en sjov standard platformer og ikke rigtig andet..

(men er lidt sjovt at spille alene for det punkt i spillet hvor man kan vælge at "give op" :P)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 23/11-07 12:30 
Nye spil på VC idag:

NES
- Bubble Bobble

NeoGeo
- The King of Fighters ‘94
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FourDFourDSkrevet 28/11-07 11:44 
Namco Bandai er på vej med et nyt RPG til Wii, og udvikleren er ingen mindre end Tri-Crescendo, som står bag både Baiten Kaitos og Eternal Sonata.
Hvis man roder lidt rundt på spillets japanske site, kan man finde en lille trailer for spillet.
Jeg krydser i hvert fald fingre for at det bliver det solide og forfriskende RPG som Wii'en mangler :)

Japansk side
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/11-07 20:13 
Er Super Metroid godt? Fik det aldrig spillet på SNES?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 28/11-07 21:51 
Ja, det er et af de bedste spil, der er lavet. Køb, køb, køb.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 28/11-07 23:40 
Elgen>


EDIT: Hehe, ved nærmere eftertanke får man nok ret hurtigt et pladsproblem, hvis man skal downloade betaer og demoer til Wii'en };-)

Brug et memorycard, så svært er det heller ikke at flytte data frem og tilbage ;)
EchoEchoSkrevet 29/11-07 07:33 
Mistery>
Hvis man roder lidt rundt på spillets japanske site, kan man finde en lille trailer for spillet.

Jeg vil lige forklare, hvor traileren kan findes, in case folk ikke selv gider at lede. Øverst på midten af sider er der fire stykker hvid tekst, som er opdelt af hvide prikker. Tryk på det tekst stykker, som er længest ude til højre.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
SumezSumezSkrevet 11/12-07 09:58 
Sonic>
NeoGeo
- The King of Fighters ‘94

Hvad er de ude på? At ødelægge Neo-Geos ry?
Ikke at KOF94 er vildt dårligt, men jeg må indrømme at vi nok skal et par år længere frem, før KOF-serien udvikler sig til noget mindeværdigt i min bog.
Så udgiv dog de gode spil, ellers får I aldrig solgt dem, når det bliver deres tid til at komme på VC...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/12-07 17:30 
Hvordan virker gift tingen? - Kan jeg sende et spil jeg har købt til én af jer? Uden at skulle købe det igen?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
FourDFourDSkrevet 11/12-07 17:36 
Nopes, det er en ret så tam funktion. Ingen rabat eller fordele whatsoever. Du køber spillet som en gave, så bliver der sendt en besked til den heldige gavemodtager, som så bliver sendt direkte in Wii Shop Channel'en for at downloade det.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ChronoChronoSkrevet 11/12-07 20:00 
Hvem sender mig et spil for at teste? :p

Pokémon Snap er også oppe nu, og det har en særlig Wii-funktionalitet: Man kan gemme sine billeder på Wii'en. Mon de vil til at tilføje den slags extra-features til flere spil?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 11/12-07 21:04 
Chrono>
Mon de vil til at tilføje den slags extra-features til flere spil?
Hvis bare de laver oversættelser og 60hz understøttelse, er jeg glad.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 21/12-07 12:11 
Ugens Virtual Console-spil:

Blades of Steel (NES): http://www.playright.dk/infotitel.php?id=11357

Skate or Die (NES): http://www.playright.dk/infotitel.php?id=13456

Wonder Boy III: Monster Lair (PCCD): http://www.playright.dk/infotitel.php?id=26932
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
WehnerWehnerSkrevet 21/12-07 12:21 
Jeg kunne whine over, at de har valgt det suverænt ringeste Wonder Boy i stedet for det ikke-oversatte nummer 6, men i stedet vil jeg glæder mig over at de overhovedet tager fat i serien igen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
391 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig