X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

3D Realms er med på noderne


Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/10-06 11:58 
Jeg sad og snusede lidt rundt på 3D Realms hjemmeside, for at se, hvilke muligheder man har for at købe nogle af deres gamle klassikere, da jeg i Downloadable Games afdelingen, i beskivelsen af spillet Word Rescue (et spil, som jeg husker at have spillet på én af de allerførste computere, vi fik på min folkeskole i sin tid), stødte på følgende sætning:

Word Rescue has state-of-the-art dual-screen scrolling graphics similar to what's seen on the Super Nintendo and Sega Genesis home gaming systems.

LOL! :) Det er da vist en 10-15 år siden 3D Realms sidst har brugt hverken tid eller kræfter på at opdatere de beskrivelser.

3D Realms Entertainment Sales
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 22/10-06 12:11, rettet 22/10-06 14:07 
Var der farveskærme til de første computere I fik på din folkeskole? De første vi fik havde brun/gule skærme ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/10-06 13:26 
Jep, så vidt jeg husker, gik der pænt lang tid, før det gik op for bondeknoldene på min skole, at computere ikke bare var en modedille, der ville forsvinde af sig selv.

Så da de endelig fik snøvlet sig sammen til at ride med på "datamatbølgen", blev der indkøbt high end gear til den store guldmedalje. Med EGA-skærme og hele svineriet. Maskinerne var så fine, at lærerne knap nok turde lade eleverne røre ved dem :D
AV Intelligent Terminal
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 22/10-06 23:14 
Damn det var squ gode tider.. har spillet de fleste på sitet i min ungdom...

ahhh hvilken dejlig tid... får helt lyst til at finde en af de gamle computere frem igen og så gå i krig med at spille de gamle spil, dengang var der squ gameplay til :)

Eller også smide et par gamle pc'er op med coax netværk og spille en gang Duke Nukem 3D med venneren...
Gooood Times....
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/10-06 23:47 
Naiera>
Var der farveskærme til de første computere I fik på din folkeskole? De første vi fik havde brun/gule skærme ;)

Hva? Luksus! Vi havde grøn/sort... Vildt fedt!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig