X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Figurer fra spil og film


Svar
WeskerWeskerSkrevet 21/10-06 11:05, rettet 21/10-06 11:07 
Hejsa alle sammen, jeg ville gerne høre om der er nogle hoveder her inde der kan hjælpe mig med at finde nogle websizes, der handler med figure fra spil og film.

Som også vil sende til Danmark, jeg ved at EMP.de og Amazon.co.uk/.com sælger men der er mange andre figure som ikke kan købes på de sider. så jeg håber på I her på Playright vil gi en hjælpenehånd til en samler. ;-)
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/10-06 12:35 
Skal det være via nettet? Hvis ikke, vil jeg foreslå, at du tager ned i den lokale tegneserie-biks (Fantask, Faraos, Comic Express osv.) og udbeder dig et Previews-katalog. Deri kan du finde masser af figurer, som butikken kan bestille hjem til dig. Previews har masser af nye ting hver måned.
ChronoChronoSkrevet 21/10-06 12:49 
Play-Asia har mange forskellige figurer.

Toys & More
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/10-06 13:21, rettet 21/10-06 13:24 
Hvis du ikke gider gå ned til din lokale tegneserie-pusher kan du starte med at kigge i Previews på nettet. Og derefter gå ned og bestile ;)

Edith: Men det er klart at udvalget i det enkelte nummer af Previews er større end det du kan se på deres hjemmeside.

Klik på Toys & Models eller Collectibles & Novelties i venstre margen
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig