X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

JP F-zero GC freeloader kompatibelt


Svar
JmogJmogSkrevet 12/10-06 01:09 
Jeg har ikke kunnet finde noget definitivt angående om den japanske udgave af F-zero GX kan køre på en PAL-maskine via freeloader.

Nogen der har prøvet eller bare har et link til mere uptodate kompatibilitetslister end dem jeg har kunnet finde? Jeg fandt en hvor der stod, at den japanske udgave ikke virkede med Freeloader 1.6, men der er jo flere revisioner af 1.6 (b og B), så det kunne jo være de nyeste kunne klare den.

Hvis der er nogen der står med en US-udgave og gerne vil af med den, så skal de da også bare sige til :-D
psychomantispsychomantisSkrevet 12/10-06 11:11 
Så vidt jeg husker er JP versionen ikke kompatibel via freeloader (heller ikke B). Det er noget med, at den japanske tekst ikke kommer med, så menuerne er tomme.
JmogJmogSkrevet 12/10-06 11:34 
Æv, så må jeg få fat i US-udgaven. Havde ellers lige en auktion i kiggerten, hvor jeg kunne få JP billigt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/10-06 12:06 
Det er svjv noget af HUDet der mangler. Jeg mener at dette kan løses ved at bruge en kode med Action Replay. Jeg har i hvert fald set et JAP F-Zero køre perfekt på en PAL cube (det var vidst oven i købet min egen maskine).

Så det kan godt lade sig gøre men det er jo selvfølgelig en hel del mere besværligt end at bruge US udgaven.
Spiller nu: Phantasy Star IV
psychomantispsychomantisSkrevet 12/10-06 12:09 
Konsolkongen>
Det er svjv noget af HUDet der mangler. Jeg mener at dette kan løses ved at bruge en kode med Action Replay.

Åh ja, det er rigtigt der kom noget AR, der efter sigende kunne løse det.
JmogJmogSkrevet 12/10-06 15:02 
Kiggede lidt omkring på Ebay. Bah, jeg er for gammel til at diskutere med idiotiske amerikanere, der ikke vil sende internationalt. Hermed bestilt hos videogamesplus. Lidt dyrere end hvis det var brugt, men her kan jeg da få varen hurtigt og nemt.

Noget der var lidt underligt dog. Hvis jeg vælger at betale nu via kreditkort er de gået over til at bruge det forfærdelige "link-over-til-din-netbank-hvor-du-så-skal-indtaste-login"-system. Det troede jeg kun lusede amatører og fupmagere brugte. Nå, men heldigvis slap jeg udenom det ved at vælge at betale som om det var en preorder ("order now, pay later").

Dog lidt fjollet. Udover at de irriterer mig _grusomt_ at indtaste mit bank-login, når jeg ikke er på selve netbank-siden, så forhindrer det mig i at købe ting, når jeg ikke sidder på min egen PC. netbanken går jo ind og leder efter certifikatet.
3of193of19Skrevet 12/10-06 15:30 
Det der "verified by Visa" halløj er DVD Boxoffice også gået over til. Lidt irriterende når man ikke er hjemme, men det er jo lige så sikkert som at gå ind i selve netbank.
JmogJmogSkrevet 12/10-06 19:13 
Det ændrer ikke på at det er røvirriterende.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig