X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Trådløs controller


Svar
PoulPoulSkrevet 10/10-06 18:42 
Har lige erhvervet mig en Xbox 360 og tænkte i den forbindelse på hvor lang tid de her trådløse controllere holder? Jeg skal jo ud at have mindst en controller mere og er lidt i tvivl om jeg skal købe trådløs eller normal.
BeanoBeanoSkrevet 10/10-06 18:52, rettet 10/10-06 18:54 
Hvis du tænker på batteriet, så medfølger der ikke noget genopladeligt batteri med den trådløse 360 controller. Men du kan bruge to standard AA batterier (almindelige eller geopladelige) eller købe et battery pack.

En opladning på det officielle battery pack holder vel ca. 12-15 timer effektivt alt efter hvilket spil og hvor meget rumble der anvendes.
PoulPoulSkrevet 10/10-06 23:16 
OK...lyder som om jeg bare skal have mig en gammeldags controller med ledning..:) Gider ikke at bøvle med det batterihalløj.

Når vi nu lige er ved emnet, hvor dælen tilslutter man så ikke-trådløse controller? Er det de to USB indgange der bruges til det?
NaieraNaieraSkrevet 10/10-06 23:22 
Ja.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 10/10-06 23:56 
Du kan altså også bare investere i et par pakker genopladelige batterier. Jeg har købt 2 x 4 stk 2300mah til 49,95 kr pr. pakke i Fakta, og de holder vel en 25-30 timer vil jeg tro.

Tro mig, det er så meget nemmere med de trådløse. Min har sin faste plads i sofaen og så er det bare at gå igang. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 11/10-06 08:02 
Ja, wireless er meget lækkert og klart den smule bøvl værd IMO. :)

Mindst bøvl får du hvis du køber et play'n'charge kit så du ikke skal pille batterier ud af controlleren når de skal oplades.
PoulPoulSkrevet 11/10-06 10:04 
Ja, efter at have rodet lidt rundt med boxen i går, kan jeg da godt se at det praktisk nok med den trådløse controller, så nu må vi se hvad det bliver til.

Kommer der iøvrigt nogen form for advarsel når batterierne er ved at løbe tør for strøm?
dchangdchangSkrevet 11/10-06 10:10 
Ja så begynder den at blinke hele vejen rundt, på skift mellem de fire punkter.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 11/10-06 10:54 
Og man kan også se en lille indikator i brugerfladen, der viser 1-4 streger.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/10-06 14:54, rettet 11/10-06 14:55 
I øvrigt ret mystisk, at konsollen max kan have 3 lednings-sjovere tilkoblet på en gang. Hvorfor dog ikke 4? Og med en USB til netværksadapter, Live Vision, HD-drev m.m...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PoulPoulSkrevet 11/10-06 15:13 
Kan man ikke kun have 2 "lednings-sjovere" tilkoblet? Synes da kun jeg så to USB stik, da jeg åbnede den lille klap i højre side.
BeanoBeanoSkrevet 11/10-06 15:23 
Det tredie USB stik er på bagsiden.

Men kan man ikke bruge en alm. USB hub sammen med Xbox 360?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig